Автомобіль "Урал 43203": сила і міць вітчизняного автопрому
З дня початку випуску базової моделі, 17 листопада 1977 року, вантажівка істотно модернізований, але виробляється і сьогодні. Ці транспортні засоби призначені в основному для спеціальних підрозділів. Мають популярність у військових і ОМОН-структурах. Також знайшли застосування у вітчизняній міліції. Відмітна особливість моделі "Урал 43203" — економічний дизельний двигун. Останнє покоління техніки комплектується двигунами, зібраними в Ярославлі, з потужністю 230-312 кінських сил.
робоча — барабанного типу з пневматичним гідроприводом; має допоміжний моторне гальмо-сповільнювач; обладнана стоянковим гальмівним механізмом барабанного типу. Фрикційне однодискове зчеплення забезпечує миттєве перемикання швидкостей одним дотиком.
Кузов-фургон з відкидними сидіннями і металевими броньованими гратами на вікнах (для бійців ОМОН). Агрегат для депарафинирования, як на моделі "Урал 43203 АДПМ-12/150", призначений для нагнітання нафти під тиском або гарячої води для технужд. Максимально допустима маса перевезеного вантажу досягає 7 тонн при збереженні швидкісних можливостей. У моделі "Урал 43203" технічні характеристики поліпшені за рахунок потужних буксирних пристроїв на рамі і жорсткому бампері. Тягово-зчіпна система і гаки виконані з якісної сталі і володіють підвищеним запасом міцності. В цілому модель відрізняється від стандартної модифікації поліпшеними силовими характеристиками. Вантажівка "Урал 43203" має більш надійною і міцною конструкцією і розширеною колісною базою. Кабіна отримала дизайнерське і технічне оновлення з турботою про комфорт водія.
Призначення моделі
Автомобіль "Урал 43203" в основі конструкції має високоміцну опорну раму. Унікальні показники прохідності транспортного засобу забезпечують повний привід і односхилі шини. Вантажний автомобіль призначений для транспортування людей і вантажів в умовах бездоріжжя при будь-якій температурі навколишнього середовища. Повнопривідна конструкція дозволяє з легкістю долати яри з ухилом до 60° на ділянках зі сніговими заметами і болотистими трясовинами. "Урал 43203" успішно застосовується в комерційній галузі, сфері обслуговування і ЖКГ, гірничій промисловості. Найбільше техніка затребувана для армійських потреб, в силу своєї високої практичності і міцності. Автомобіль з підвищеними показниками прохідності використовують для перевезення важкої армійської техніки на великі відстані.Пристрій вантажівки
В основі автомобіля лежить посилена жорстка несуча конструкція зі сталі підвищеної міцності. Загальна довжина вантажівки досягає 8 м, ширина - 25 м, висота - понад 27 м. Укорочений задній і передній звис забезпечують автомобілю підвищену прохідність на розмитих мулистих дорогах. Передня підвіска встановлена на парну полуэллиптическую ресору з гідравлічною системою амортизації. Задня балансується реактивними штангами. Моторний агрегат розташований в передній частині машини. Для полегшення доступу до двигуна передбачена відкидна вгору кришка капота. Такі характеристики роблять "Урал" унікальним.Кабіна вантажівки
Кабіна оснащена з боків широкими виступаючими крилами для захисту від потенційного механічного пошкодження. Суцільнометалевий корпус оснащений додатковими системами для підвищення комфорту: вентиляційної, термошумоизоляционной і опалювальної. Панель приладів розташована на зручній відстані від водія, дані легко читаються. Сидіння регулюється під індивідуальні параметри шофера. Хороші оглядові дані забезпечені збільшеними дзеркалами заднього виду і великим панорамним склом. Керування транспортним засобом (ТЗ) рульове з гідравлічним підсилювачем.Внутрішнє наповнення
Синхронізована коробка передач працює на 5 швидкостях, двоступенева роздавальна, має блокування міжосьового диференціала. Гальмівна система вантажівки продумана до дрібниць і безвідмовно діє в будь-якій ситуації, настроюється залежно від зовнішніх причин:Витрата палива
Загальна місткість дизельного палива складає 300 л. Витрата залежить від рельєфу пересування. Середня швидкість вимагає близько 40 літрів солярки, при зниженні до 40 км/год обсяг скорочується до 35 р. В середньому повного бака палива вистачає для подолання шляху в 1 тисячу кілометрів. Максимально можлива швидкість шасі становить 85 км/год. Системою регулювання повітря передбачена можливість автоматично контролювати тиск у шинах і продовжувати рух при проколі камери. Шини всіх коліс замкнені в єдину систему із закритими кранами, регулювання тиску відбувається одночасно на всі колеса.Кузов машини
"Урал 43203" зараховують до типу «шасі» з посиленою передньою підвіскою і можливістю інтеграції металевого міцного фургона або складних технічних установок. В залежності від призначення на несучу платформу встановлюють:Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного