Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5

11.02.19, Різне
436
Volkswagen Passat B5 зарекомендував себе надійним, комфортним автомобілем. Автовиробник запропонував покупцям багатий вибір комплектацій. Для цієї серії концерн випускав приголомшливу кількість двигунів - цілих 17 версій силових агрегатів! Машина досить комфортна. Водієві наданий вибір мотора. Комфорт в поїздці складається з різних за характером факторів, у тому числі важливе значення має підвіска «Пассат Б5». Як би вона не була надійна, іноді доводиться замислюватися про її ремонті.

Факти з історичних сторінок

Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5
Концерн пильно стежив і продовжує це робити за світовими тенденціями попиту. Вимогливий покупець. Запропонувати йому неякісно справляющуюся зі своїми обов'язками деталь – собі у збиток. Виробник повинен встигнути встигати за зростаючими потребами і мінливими умовами життя. Тому було вирішено застосувати багатоважелів варіант. Підвіска «Пассат Б5» стала більше радувати власників цього автомобіля. Виготовлення з алюмінію було в пріоритеті у дорогих автомашин. Сьогодні його впроваджують в бюджетні автокатегории. Розробник продовжує прислухатися до думки споживачів, не втомлюючись модернізувати представлені на ринку варіанти.

Завдання підвіски

Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5
Між кузовом і колесами підвіска «Пассат Б5» здійснює надійну синхронізацію. Місія елементів конструкції полягає в передачі крутного моменту на колесах. Їх роль важко переоцінити, оскільки вони виконують пом'якшення динамічних навантажень, що знижують кузовні вібрації, формують хороші показники курсової стабільності машини і надають пересуванню плавність. Ключовою ланкою в пристрої підвіски «Пассат Б5» служить поперечна балка, розташована внизу. Двигун фіксується до балки за допомогою спеціалізованих опор. Передня підвіска оснащена 4 важелями, розміщеними поперек. Вони відіграють роль зменшувач коливань, що передаються на кузовну конструкцію. В комплектації присутні циліндричні пружини, всередині яких вмонтовані амортизатори. Амортизаторні стійка прикріплюється до розміщеного вгорі кронштейна підвіски. Нижня її частина кріпиться до поперченному важелю. Приводні вали беруть участь у передачі обертаючого моменту колісним дискам за допомогою шарнірів однакових кутових швидкостей. Вал включає три головних елементи: внутрішній ШРУС Volkswagen Passat B5 центральну частину. Є одна особливість - консистентне мастило змінюється тільки при повній розборці ШРУСа.

Важлива порада! Слід пам'ятати, що зварювальні та рихтовочні втручання заборонені на цій автодеталі.

Аргументи на користь критиків

Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5
Суперечки і питання викликає одна погана риса – всі важелі підвіски «Пассат Б5» виготовляють з алюмінієвих сплавів і зроблені вони спільно з кульовими опорами. Не можна говорити про адаптованість до вітчизняних дорогах через надмірної м'якості металу. Особливо великі проблеми виникають саме з передньою підвіскою, і їх більше порівняно з задньої. У рідкісних випадках вдається наїздити 70 тис. км., найчастіше важелів приходить кінець вже на 40000 рубежі пробігу. У нульові роки проблему, інженери трохи вирішили, подарувавши можливість купувати ремкомплекти. Рестайлінги цього періоду характеризуються підвищеним відсотком надійності цього пристосування. Виникає резонне питання – чи є в принципі переваги підвісок на цій марці?

Про достоїнства багатоважеля підвіски

Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5
На порядок комфортніше почувають себе автомобілісти, з установкою підвіски фольксваген «Пассат Б5» многорычажного типу. Її монтаж допомагає забути про нерівностях на дорожньому покритті. При попаданні в яму працює важіль догодив у нього колеса. Ця деталь захищає кузов від наслідків важких ударів.
Також зручність зводиться до того, що зчеплення коліс з дорожнім полотном в сто крат збільшено порівняно із звичайною підвіскою. Успіх експлуатації у чому продиктований поведінкою самого автолюбителя: наскільки часто він заглядає в автосервіс, щоб провести просту діагностику, використовувані манери водіння, дорожні умови. Акуратному автовласникові деколи вдається досягти позначки пробігу в 100000 км. Зрозумілий виникає питання: як веде себе задня підвіска «Пассат Б5», що робити в разі несправності?

Нюанси конструкції задньої підвіски

Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5
Основу пристосування становить балка з важелями. Спереду встановлений стабілізатор, зменшує крен на поворотах. Гумотехнічні втулки кріплять задню балку до кузова. Пружинні механізми і амортизатори пом'якшують рух, допомагаючи легше долати виїмки на автошляхах. Першою ознакою неполадок в іномарці можна назвати її хитання з боку в бік. При зносі на 80% підвіску доводиться міняти: кульові опори, верхні важелі, стабилизаторные стійки, деренчать нижні важелі, задні балкові сайлентблоки з опорними кронштейнами і інші елементи. Самостійно змінювати дуже складно - краще звернутися в сервіс.

Головні «симптоми» несправностей

Експерти рекомендують прислухатися до таких типів сигналів на своєї «ластівки».
  • Кузов починає розгойдуватися при русі. Це говорить про несправних амортизаторах. Автотранспорт гірше слухається керманичів команд господаря, прискорює процес зношуваності трансмісії. Розгойдування провокує випадання з робочого режиму сайлентблоків, верхніх опор.
  • Вже не радує довжина гальмівного шляху. Спрацьовує позаштатно ABS, ESP. Виникає пряма загроза безпеці та необхідність прийняття термінових заходів.
  • Погіршується контакт з автотрасою. Слабшає упор автомобіля на всі чотири колеса, знижується показник маневреності. Водій стикається з різкими зривами в ковзання. Це мотивує пройти швидку діагностику шин, крім підвіски. Проводити ремонт підвіски «Пассат Б5» своїми руками не рекомендується. Потрібні знання технічного пристрою і вправність.
  • Фізичні відчуття погіршуються. Пасажирів починає заколисувати, знижується уважність водія. Кузов крениться під час розгону або гальмування – ситуація небезпечна.
  • Чується стук підвіски – перший привід заїхати в автосервіс.
  • Зношуються нерівномірно покришки, зменшується дорожній просвіт, гума володіє підвищеною жорсткістю.
  • Невже все так складно, і самому не можна відремонтувати як мінімум одну деталь? При достатньому досвіді можна спробувати замінити сайлентблоки.

    Хитрощі заміни сайлентблоков на задній балці VW Passat B5

    Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5
    Знаходяться ці елементи підвіски автомобіля в кронштейнах. Допоможе грамотно зробити заміну такий алгоритм дій:

  • Знімати кронштейни слід дуже обережно. Важливо робити це по черзі: положення балки не зіб'ється і не доведеться їхати на схід-розвал.
  • Кріплення слід відгвинтити, озброївшись торцевій головкою на 18 мм. Покупка нових кронштейнів укупі з сайлентблоками Volkswagen Passat B5 обійдеться дорожче, ніж ремонт.
  • Можна купити тільки самі сайлентблоки, а кронштейни залишити колишні. Для його зняття знадобиться болгарка, за допомогою якої робляться два пропилу до появи упору. Є інший шлях – видавити резинометаллический шарнір. Потрібно прес, обойма для якого підбирається по діаметру, наприклад, може підійти від підшипника передньої маточини Hyundai Getz.
  • Посадочне масло зачищається. Ця ж обойма допомагає запресувати новий сайлентблок.
  • Далі виконується запресовування в новий кронштейн і монтаж на кузов, відповідно до попередніх позначок. Мітки неважко побачити за шайбами і за кузовної частини.
  • Завершує процедуру прикручування балки до кронштейна. Тема не раз піднімалася на форумах і в бортжурналах, і кожного цікавить – реально продовжити термін служби підвіски.

    Рекомендації експертів

    Підвіска "Пассат Б5": основні елементи, особливості багатоважеля підвіски. Volkswagen Passat B5
    Фахівці дотримуються думки, що продовжити термін експлуатації цього приладу можна, якщо дотримуватися ряду рекомендацій:
  • Їздити обережно, спокійно, не застосовувати спортивний стиль в невиправданих ситуаціях.
  • Вчасно проходити ТО, проводити огляд, а також діагностику.
  • Чимало клопоту доставляє підвіска на цій марці, але це не причина відмовлятися від улюбленого «сталевого коня».