Масло в розширювальному бачку охолоджуючої рідини: причини, ознаки і методи вирішення проблеми
Одні з найважливіших систем в будь-якому автомобілі – це охолоджуюча і система мастила. Двигун – це вузол, який піддається високим навантаженням. Це вимагає якісного охолодження деталей і змащення тертьових пар. В цілому, обидві системи досить надійні, так як мають простий пристрій. Але часом автомобілісти стикаються з непередбачуваною проблемою. З'являється масло в розширювальному бачку. Причини такого явища можуть бути різними. Сьогодні ми детально розглянемо всі з них.
Тріщина в головці циліндрів. Тріщина в блоці циліндрів. Поведінка гільз блоку. Погана герметичність масляного радіатора. Пробій прокладки головки блоку циліндрів. Може утворюватися емульсія на справному автомобілі? Як показує практика, таке явище справді може бути, але дуже рідко. Виною тому є конденсат, який утворюється внаслідок частих коротких поїздок на непрогрітому двигуні. Емульсія – це явище сезонне, і це не означає, що в моторі трапилася серйозна несправність. Однак у більшості випадків масло в розширювальному бачку охолоджуючої рідини свідчить про проблеми з блоком, головкою або з масляним радіатором.
Потім необхідно поїздити на такому автомобілі близько 50 кілометрів. Якщо масло в розширювальний бачок більше не потрапляє, значить, проблема виявлена. У такій ситуації досить поміняти теплообмінник, в якому стався пробій. Також пропонуємо переглянути корисне відео на дану тематику.
«Абро» АВ-505. Згідно відгуками, це засіб відмінно очищає систему не тільки від масляних відкладень, але і від накипу, а також корозії. Як використовувати продукт? Його потрібно залити в систему охолодження згідно пропорції, зазначеної в інструкції. Після цього потрібно запустити ДВС. Він повинен попрацювати на холостих близько 20-30 хвилин. Потім суміш потрібно злити з двигуна. «Лікві-Молі». Подібна промивка теж відмінно видаляє емульсію в системі охолодження двигуна у разі пробою прокладки або через інших причин. Застосовується продукт схожим чином. Склад заливають через розширювальний бачок в систему, а потім заводять двигун. Він повинен попрацювати протягом 20 хвилин. Після цього потрібно почекати, поки суміш охолоне, а потім сміливо зливати її. «Лавр». Не менш популярний виробник автомобільної хімії. Користується великим попитом серед російських автовласників. У лінійці є якісна рідина для промивання системи охолодження. Використовується вона наступним чином. У систему заливається дистильована вода, а потім додається промивка. Двигун повинен попрацювати не менше 15 хвилин. Потім рідину зливають. Якщо емульсія залишилася, процедуру треба повторити ще раз. Можна спробувати і дідівський спосіб. Для цього нам буде потрібно дистильована вода і лимонна кислота. Готується розчин у такій пропорції: на 5 літрів води додається від 300 до 500 грамів порошку. Після цього двигун запускають і чекають 20 хвилин. Все це час він повинен працювати на холостих обертах. Потім вичікують, поки рідина трохи охолоне, а після зливають її. Якщо частина масла залишилася в системі, промивання потрібно повторити ще раз.
Ознаки
Як визначити наявність масла в розширювальному бачку охолоджуючої рідини? Найбільш простий метод – відкрити кришку ємності і перевірити стан антифризу або тосола. Але проблема в тому, що сучасні машини не потребують частих робіт під капотом. Тому водії можуть не заглядати туди місяцями. А наслідки наявності масла в розширювальному бачку охолоджуючої рідини вкрай серйозні. Щоб вчасно визначити це, можна звернути увагу на колір вихлопу. при змішуванні тосолу і масла, вихлоп набуває характерний білий колір. При цьому хмара диму буде збільшуватися під навантаженням. Наступний метод – це перевірка за допомогою щупа. Якщо ви часто здійснюєте контроль рівня масла ДВС, ви відразу помітите наявність емульсії замість мастила. Це говорить про те, що відбулося змішування двох типів рідин. У деяких випадках емульсія присутній і на кришці маслозаливної горловини.Про що це говорить? Причини
На справному автомобілі така проблема практично не виникає (чому саме практично, розглянемо трохи пізніше). Наявність масла в розширювальному бачку охолоджуючої рідини може говорити про серйозні несправності. Серед них:Що робити?
Не варто попередньо засуджувати блок або в головку. Можливо, несправність зовсім не в цьому. Якщо конструкція двигуна припускає наявність масляного теплообмінника, варто поступити наступним чином. Потрібно знайти патрубки входу і виходу охолоджуючої рідини і закільцювати їх за допомогою трубки.Потім необхідно поїздити на такому автомобілі близько 50 кілометрів. Якщо масло в розширювальний бачок більше не потрапляє, значить, проблема виявлена. У такій ситуації досить поміняти теплообмінник, в якому стався пробій. Також пропонуємо переглянути корисне відео на дану тематику.
Проблеми з прокладкою
Якщо на автомобілі «Опель» масло в розширювальному бачку охолоджуючої рідини виявилося внаслідок пробитою прокладки, щоб повернути двигун в дію, досить замінити її на нову. Подібну операцію краще виконувати на СТО. Однак при наявності певних навичок ремонту автомобілів можна замінити прокладку і самостійно. При виконанні робіт своїми руками, важливо використовувати динамометричний ключ. Протягувати болти потрібно суворо дотримуючись момент. А прокладку встановлювати потрібно тільки на якісно очищену і знежирену поверхню.Якщо є тріщина в блоці циліндрів
Це найбільш серйозний результат подій. В такому разі потрібна заміна цілого блоку. Процедура досить складна і дорога. За ціною порівнянна з вартістю цілого двигуна з розбирання. Встановлювати інший мотор міняти блок на старому – вирішувати кожному власнику індивідуально. Однак цю операцію виконати самостійно дуже складно. Робота потребує не тільки досвіду і знань, але і наявності спеціальних інструментів.Потрібна промивка?
Якщо виявлено масло в розширювальному бачку охолоджуючої рідини, після будь-яких ремонтних операцій необхідно промити систему охолодження. Колишній антифриз вже втратив свої властивості. З-за емульсії неможливо забезпечити нормальний тепловідвід. Які промивання можна використовувати? Є кілька непоганих варіантів:Наслідки наявності масла в розширювальному бачку «Опеля» та інших авто
Фахівці не рекомендують використовувати двигун з такою емульсією в розширювальному бачку. До яких це може призвести наслідків? В першу чергу, через змішування масла і антифризу істотно забруднюється масляний фільтр. Потім зношується водяний насос. Але що найстрашніше – не забезпечується належна мастило кривошипно-шатунного механізму. Якщо і далі ігнорувати проблему, то це призведе не тільки до істотної виробленні циліндрів, вкладишів, але і до заклинювання двигуна. При змішуванні тосола з маслом, відбувається негативна реакція між присадками, що є в обох рідинах. Це не тільки знижує їх експлуатаційні характеристики, але і провокує корозію металевих деталей ДВЗ. Деталі двигуна відчувають підвищене навантаження. Також це стосується і підшипників. Особливо страшна емульсія в розширювальному бачку дизельного двигуна. В даній ситуації є ризик швидкої корозії стінок циліндрів. У час, коли двигун вимкнений, частина антифризу може проникнути в камеру згоряння. Крім того, є ризик утворення сажі в олії з-за конфлікту присадок. Різні відкладення забивають масляні канали. Двигун відчуває «масляне голодування».Зверніть увагу
Якщо через емульсії були забиті масляні канали, потрібно зробити не тільки промивання системи охолодження, але і самого двигуна. Якщо цього не зробити, частина сажі заб'ється в новий масляний фільтр.Висновок
Тепер ми знаємо, чому в розширювальний бачок масло потрапляє. Присутність його в антифризі – це часом дуже серйозний ознака. Потрібно негайно вирішувати проблему. В іншому випадку, подальша експлуатація ДВС загрожує сильній виробленні та корозії відповідальних частин. Після виконання ремонтних операцій обов'язково виконується промивка. Змінюється антифриз, масло і масляний фільтр.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного