"Чері-Бонус А13": відгуки, опис, технічні характеристики, виробник
Зараз в Росії представлений широкий вибір легкових автомобілів різних марок. Можна вибрати машину на будь-який смак і гаманець. Дуже популярні в нашій країні машини бюджетного сегмента. Багато хто вважає, що найбільш доступними є автомобілі марки ВАЗ. Однак це не так. Вже багато років наш ринок впевнено «штурмують» китайські виробники. І сьогодні ми розглянемо один з таких екземплярів. Це «Чері-Бонус А13». Опис, відгуки, фото, технічні характеристики – далі в нашій статті.
Наступний недолік – це погана шумоізоляція. Вона в машині практично відсутня. Дуже часто власники самостійно проклеюють кузов – підлога, стеля та двері, розбираючи салон практично до гвинтика. Задній диван розрахований на трьох, однак з комфортом тут розмістяться тільки двоє. З плюсів варто відзначити високу дах. Навіть рослі пасажири не будуть впиратися головою об стелю. Але якщо з вільним простором все добре, то з архітектурою сидінь не дуже. І це стосується як переднього, так і заднього ряду. На тривалих відстанях можуть турбувати болі в попереку. Хоч водійське крісло і налаштовується у багатьох напрямках, зручним назвати його теж, на жаль, не можна.
Із приємних особливостей «Чері-Бонус А13» відгуки відзначають те, що мотор розроблявся спільно з австрійською фірмою AVL. При тому що мотор має хорошу потужність, він легко перетравлює 92-й бензин. Що стосується динаміки, вона цілком непогана. До сотні машина розганяється за 119 секунди. Максимальна швидкість – 160 кілометрів на годину. Трансмісія тут теж одна. Це механічна п'ятиступінчаста КПП. Витрата палива у автомобіля прийнятний. У місті машина витрачає не більше 10 літрів, за його межами – 58. В змішаному циклі автомобіль споживає 72 літра.
Тканинний салон і система кріплення дитячих крісел. Штамповані колісні диски. Задній протитуманний ліхтар. Система розподілу гальмівних зусиль. Центральний замок. Іммобілайзер. Фронтальні подушки безпеки. Кондиціонер. Гідропідсилювач. Рульова колонка з можливість механічного регулювання по висоті. Ел. коректор фар. Передні електричні склопідйомники. Відкриття багажника з кнопки. Настроювані в чотирьох напрямках передні сидіння. Дзеркала, пофарбовані в колір кузова. Докатка. Музика з двома динаміками. У максимальній комплектації є повноцінна аудіосистема з підтримкою USB, електричні склопідйомники всіх дверей, система АБС, а також підігрів дзеркал і передніх сидінь. Крім того, в «максималці» присутні 15-дюймові литі диски. Ціна «Чері А13» такій комплектації складає близько 420 тисяч рублів.
Загальна характеристика
Що це за автомобіль? «Чері-Бонус А13» – машина В-класу, що виробляється серійно з 2008 року. Автомобіль збирається на декількох заводах у різних країнах (Україна, Китай та Іран). Китайський автомобіль «Чері-Бонус» випускається в декількох кузовах. Це ліфтбек і п'ятидверний хетчбек.Дизайн
Зовнішність автомобіля досить приємна. Машина не виглядає убого. Спереду – компактна решітка радіатора з хромованою окантовкою і великі ліхтарі. Внизу – широкий повітрозабірник і маленькі протитуманні фари. Однак не можна любити цей автомобіль тільки за приємний дизайн. Багато власників скаржаться на дуже слабкий кузов. Як відзначають відгуки, «Чері-Бонус А13» має тонкий і не стійкий до корозії метал. Дуже швидко згнивають крила, пороги, арки. Іржа – це основний ворог китайського автомобіля. Причому це стосується не тільки «Чері». Більш-менш добре захищені від корозії тільки автомобілі вартістю від мільйона. «Чері А13» – це все ж бюджетний сегмент. Але китайці могли б заощадити на металі не так глобально – скаржаться власники.Розміри, кліренс
Якщо говорити про седан, загальна довжина автомобіля становить 427 метра. Хетчбек має довжину на 13 сантиметрів коротше. Що стосується інших розмірів, «Чері-Бонус А13» в кузові седан має ідентичні з хетчбеком габарити. Так, ширина і висота становить 169 і 149 метра відповідно. Дорожній просвіт машини, за словами власників, замалий. Його величина становить всього 14 сантиметрів. Ускладнює ситуацію ще й те, що самою нижньою точкою є вихлопна труба і лямбда-зонд. При пошкодженні кисневого датчика неодмінно загорівся «Чек».«Чері-Бонус А13»: інтер'єр
Всередині машина виглядає як будь-який представник бюджетного сегмента – тканинний салон, проста панель і безформні сидіння. З особливостей – спортивна червона підсвічування щитка приладів. Зазначимо, що з використанням пластику чорних тонів салон став виглядати не так дешево. Але потрібно зазначити і недоліки. Самий головний мінус, який відзначають відгуки – це якість пластику. Так як машина коштує дешевше «Гранти» (детально про ціни і комплектаціях ми поговоримо в кінці статті), виробник не заморочувався щодо його м'якості. Але крім того що пластик жорсткий, він видає характерний їдкий запах. Особливо це відчувається, коли машина постоїть деякий час на сонці.Наступний недолік – це погана шумоізоляція. Вона в машині практично відсутня. Дуже часто власники самостійно проклеюють кузов – підлога, стеля та двері, розбираючи салон практично до гвинтика. Задній диван розрахований на трьох, однак з комфортом тут розмістяться тільки двоє. З плюсів варто відзначити високу дах. Навіть рослі пасажири не будуть впиратися головою об стелю. Але якщо з вільним простором все добре, то з архітектурою сидінь не дуже. І це стосується як переднього, так і заднього ряду. На тривалих відстанях можуть турбувати болі в попереку. Хоч водійське крісло і налаштовується у багатьох напрямках, зручним назвати його теж, на жаль, не можна.
Багажник
Автомобіль має невеликий об'єм багажника. Його величина становить 380 літрів. Але при необхідності можна скласти спинку заднього дивана. У результаті обсяг багажника розшириться до 1300 и 1400 літрів у випадку з ліфтбек і хетчбеком. При цьому не буде рівна підлога. А відкривається багажник двома способами – з кнопки або з брелока.«Чері-Бонус А13»: технічні характеристики
На жаль, китайський виробник не надав вибору силових установок. Двигун у «Чері-Бонус А13» використовується завжди один - це бензиновий чотирициліндровий двигун з робочим об'ємом 15 літра. При цьому двигун має непогану потужність для такого обсягу – 109 кінських сил.Із приємних особливостей «Чері-Бонус А13» відгуки відзначають те, що мотор розроблявся спільно з австрійською фірмою AVL. При тому що мотор має хорошу потужність, він легко перетравлює 92-й бензин. Що стосується динаміки, вона цілком непогана. До сотні машина розганяється за 119 секунди. Максимальна швидкість – 160 кілометрів на годину. Трансмісія тут теж одна. Це механічна п'ятиступінчаста КПП. Витрата палива у автомобіля прийнятний. У місті машина витрачає не більше 10 літрів, за його межами – 58. В змішаному циклі автомобіль споживає 72 літра.
Ходова частина
Варто сказати, що даний автомобіль будувався на платформі автомобіля «Чері-Амулет». У свій час останній був сконструйований на базі «Сеата Толедо» 90-х. Схема підвіски залишилася колишньою. Спереду встановлені стійки «Macpherson» з поперечним стабілізатором, а ззаду – напівзалежна балка. Гальма – дискові спереду і барабанні ззаду. Рульове управління – рейка з гідропідсилювачем. Як веде себе на дорозі цей автомобіль? Підвіска в цілому добре відпрацьовує нерівності. Так, машина не пливе, як баржа, але і не дуже жорстка. З сильних недоліків «Чері-Бонус А13» відгуки відзначають валкість підвіски. Машина погано відчуває дорогу на швидкості. Це дуже небезпечно. В плані керованості «китайцеві» дасть фору наша «десятка» з розхристаній підвіскою. Багато власники кажуть, що дуже страшно виходити на обгін. Машину колії буквально кидає з боку в бік.Часті проблеми
Так як на виробництві цієї машини економили максимально, не варто очікувати від неї особливої якості. Автомобіль має безліч «дитячих хвороб». Так, у власників через 10-15 тисяч кілометрів з'являються плями іржі на кришці багажника. Після сильного дощу під килимком спереду накопичується вода. Свистить генератор. Пильник ШРУСа просто тріскається. На автомобілях з АБС є труднощі із заміною підшипника маточини. Сама підвіска тендітна і не витримує наших ям. Часто виникають питання по проводці. Барахлять електросклопідйомники, центральний замок. До речі, при включенні кондиціонера машина перестає динамічно їхати. Потіють скла в салоні, перегорають лампи ближнього світла. Бампер тріскається від найменшого удару. Барахлить датчик АБС. На пробігу в 30 тисяч можливі проблеми зі зчепленням. Взимку скрипить пластик. І таких проблем у автомобілі маса – кажуть відгуки власників.Ціни, комплектації
За рахунок значної локалізації виробництва, китайський «Чері» поставляється в Росію без мита. Тому автомобіль має досить привабливу ціну. Вартість машини починається від 390 тисяч рублів. При цьому базова комплектація досить непогана. Як відзначають відгуки, «Чері-Бонус А13» у початковій версії укомплектований на порядок краще, ніж автомобілі марки ВАЗ. У початкову комплектацію входить:Підсумок і порівняння з конкурентами
Отже, ми розглянули, що являє собою автомобіль «Чері-Бонус А13». Які конкуренти є у цієї машини? До таких можна віднести лише кілька моделей. Це «Шевроле-Авео» і «Лада Гранта». Але відразу варто відзначити, що їх вартість завжди буде вищою. Що краще вибрати? Однозначної відповіді на це питання немає. Кожен вибирає між якістю і економією. Якщо хочеться отримати максимально дешевий автомобіль, варто розглянути покупку «Чері-Бонус А13». Але потрібно розуміти, що ця машина не має захисту від корозії, а також отримує погані оцінки при краш-тесті (це не дивно, адже платформа дісталася від «Чері-Амулета»). Якщо хочеться машину надійніше і міцніше, варто вибрати «Шевроле-Авео». Цей автомобіль нітрохи не гірше «Лачетті», при цьому не так швидко гниє, як китайський аналог. «Гранту» можна розглядати до купівлі у випадку, якщо є побоювання з пошуком запчастин. Але як показала практика, знайти на «Авео» потрібні деталі не становить праці. Що стосується «Чері», тут все трохи складніше. Деталі коштують нітрохи не дешевше, а якість у них набагато гірше. Таким чином, китайський виробник підніс цукерку в красивій обгортці, але з сумнівною начинкою. Не варто бездумно гнатися за економією. Як показує практика і численні відгуки, чекати від «Чері» який-небудь надійності не варто. Ця машина хоч і проста в пристрої, але змусить понервувати навіть досвідченого водія-механіка.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного