Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

«Сузукі Гранд Вітара» 2008: відгуки власників

24.02.19, Різне
344
На міжнародній арені автомобільної продукції Suzuki Grand Vitara постав 1997 р. Первісна задумка інженерів полягала у створенні позашляховика з заднім приводом, з рамою і жорстким підключається переднім приводом. З другим поколінням автомобілісти познайомилися в 2005 р., в якому рамну конструкцію розробники прибрали. Незважаючи на непоказну зовнішність, автомобіль завоював любов власників. Що особливого в цьому авто, які про «Сузукі-Гранд-Вітара» 2008 відгуки автовласників, чи варто його купувати?

Чому популярний автомобіль?

«Сузукі Гранд Вітара» 2008: відгуки власників
Японці вміють співвіднести пропорційно якість відмінною складання і доступність ціни. Це основна причина, як свідчать про «Сузукі-Гранд-Вітара» 2008 відгуки, за якою бренд був віддано перевага більше, ніж конкурентні «Субару» або інші марки. Це стильний варіант для міської інфраструктури і для бездоріжжя. Власники після його дебюту віднесли його в розряд «не вбивали», з податливим характером і витривалими якостями. Машини японських марок представлені в асортименті, завжди радують складанням.

Особливості двигунів моделей 2008

«Сузукі Гранд Вітара» 2008: відгуки власників
Автомашина оснащувалася 2-літровим бензиновим двигуном в 140 л. с. Судячи за відгуками про «Сузукі-Гранд-Вітара» 2008 найбільш простим виявився мотор 16 л., 106 «конячок». Цей агрегат отримав найменше нарікань. Слабким його ланкою була недостатня тяга. Динамічна їзда вимагає 4000 оборотів, а це вдається зробити з працею.

Також встановлювали мотор на рестайлінгової версії з об'ємом 24 л. Він страждав менше від характерних «болячок», на зразок паливного витрати, але давав про себе знати на 120000 км. Після цього пробігу, як показують відгуки про «Сузукі-Гранд-Вітара» 2008 його можна було відносити до розряду «масложоров». Разом з ним були проблеми з насосом рідини, що охолоджує, хоча його заміною доводилося займатися вже після 50 тис. км. Рік 2008 вніс корективи: автомобілісти могли їздити, користуючись мотором 32 л, належав до топової модифікації. Вартість лякала, дивлячись на відгуки власників про «Сузукі-Гранд-Вітара» - 2008 але зате стала м'якша підвіска, авто стало комфортабельніше зважаючи на оновлення амортизаторів і пружин. Чотириступінчасту автоматичну коробку передач поміняли на 5-ступінчасту зі швидкісним потенціалом. Якісне масло і прогрів у морози – все, до чого вимогливий апарат.

Характерні риси для трансмісій

«Сузукі Гранд Вітара» 2008: відгуки власників
Найцікавіше, що про автоматі «Сузукі-Гранд-Вітара» 2008 відгуки позитивні. Поломки трапляються вкрай рідко, але це не відноситься до сальнику. Він тече часто, особливо це відноситься до правого приводу. З проблематикою зіткнувся кожен третій власник. Аналогічно склалася ситуація з сальником роздатки. Головна незручність – при заміні сальника людина змушена міняти всю РК.

Заміна олії потрібно через кожні 60 тис. км, тоді можна частково вирішити проблему тривалих затримок при перемиканні передач. Показниками несправності можна назвати ривки, поштовхи при русі. Що водії говорять про підвісці?

Секрети підвіски на Grand Vitara

Підвіску конструктори впровадили незалежну, але це не звільнило водія від перипетій ремонту. Про силової частини 2.0 «Сузукі-Гранд-Вітара» 2008 відгуки власників носять рекомендаційний характер у зв'язку з лояльністю податків і надійністю. Страховка буде одна з найдешевших. Для мегаполісу або невеликого містечка його цілком достатньо. Ходова досить-таки надійна. Втулки і стабилизаторные стійки слід контролювати. Слабенькі амортизатори спереду. Ресурс заднього підшипника маточини становить до 80 тис. км. Сайлентблоки змінюються в зборі з важелем, і це незручно.

Думка про рульовому управлінні

«Сузукі Гранд Вітара» 2008: відгуки власників
Рейковий механізм можна вважати непоганим і включити його в ряд довговічних виробів, як і тяги, наконечники. Трохи проблем доставляє іноді верхній сальник, де з'єднується рейка і рульовий вал. Викликає питання до інженерам трубка ГУР, піддана корозії: на ділянці кріплення з кузовом вона руйнується. Раз у три роки автолюбитель змушений шукати рішення. Проектувальники кілька разів намагалися вирішити проблему, але «віз і нині там».

Відгуки про електрообладнання

Через 5 років активного користування транспортом відмовляється функціонувати вентиляторний моторчик клімат-контролю. Ремонтувати його не можна, потрібно міняти, купуючи деталь за 10 або 12 тис. рублів. Трапляється, що приводи заслінок повітряного потоку і температурних датчиків вибувають з робочого стану. Машини старше 7-річного віку стикаються з ситуацією, коли компресор починає труїти фреон.

Про переваги Suzuki-Grand-Vitara

«Сузукі Гранд Вітара» 2008: відгуки власників
Експерти про «Сузукі-Гранд-Вітара» 2008 року відгуки залишають позитивні, вважаючи автомобіль відмінно адаптований до російських умов. Це стабільна стійкість по бездоріжжю і впевнена їзда по автотрасі. Повну безпеку відчувають пасажири, сидячи в затишній атмосфері салону, обробленого якісними матеріалами. Причому на цій іномарці безпеку носить активний і одночасно пасивний характер. До кузову претензій немає: оцинкована сталь, стійка до агресивного середовища і природних впливів лако-барвисте покриття з антикорозійними властивостями. Великі ліхтарі з відбивачами додають комфорту пересування по нічним автошляхами. Озираючись на всі нюанси, що зустрічаються на шляху, технічне оснащення, задумане і реалізоване виробником, можна сказати, що машина цілком гідно виступила на російському ринку. Серйозних проблем вона не викликає за умови дбайливої експлуатації, розумних манерах поведінки на дорожньому полотні, своєчасному ТЕ, непоганому бензині авто відповідає вдячністю, обдаровуючи безпекою і зручністю використання.