Citroen C520 Hpi Kombi - ширяючий над дорогою
Можуть поєднуватися комфорт і економічність? Citroen у моделі C520 Hpi Kombi спробував це поєднання з бензиновим двигуном безпосереднього уприскування і гидрактивным шасі.
Дотримуючись старої доброї традиції, Citroen пропонує свою велику модель ще й у версії універсал. В останній раз вона з'являлася у Xantia і XM, тепер модель С5 надається також такий варіант. Але інакше, ніж у попередніх моделей виконаний дизайн кузова. Шасі без амортизаторів гарантує С5 масу комфорту, бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням 2.0 Hpi повинен поєднувати прийнятний витрата палива при значному пропозиція місця для пасажирів і багажу.
Його техніка гарантує споживання пального, яке на 10 відсотків менше, ніж у звичайних бензомоторов. 2-літровий чотирициліндровий двигун видає 140 л. с. при 6000 об/хв. Однак, при такому числі обертів техніка непсредственного уприскування вже не має шансів довести свій потенціал. Максимальний крутний момент розвивається в інтервалі від 3000 до 4500 оборотів. Враховуючи те, що власна вага автомобіля становить 15 тонни, то показники дуже не погані.
Правда, в ексклюзивній версії вага наганяють численні опції. При повному завантаженні універсал С5 перетворюється в двухтонник. Але вже навіть з невеликим багажем на затяжних підйомах автобану повинна бути задіяна четверта передача, щоб з належним такій машині пристойністю, без перегазовок, завершити підйом.
Але в цілому на безкрайніх швидкісних трасах на С5 можна спокійно занурюватися в хвилю самого піку туристичного сезону. Та й витрата палива теж стабілізуються на, безумовно, низькому рівні. При сильно стримуваної педалі газу двигун безпосереднього вприскування може задовольнятися лише 72 л/100 км При комбінованих навантаженнях і більш-менш швидкісний манері водіння автомобіль споживає 99 л/100 км. Її основні конкуренти споживають собі при такому ж стилі їзди ще додатково літр - півтора.
Водії Hpi можуть радіти не тільки невимогливості, але і культурі роботи цього мотора. Він працює без докучливих вібрацій і майже безшумно. При хорошій швидкості мова може йти виключно про шумі вітру.
Інакше, ніж досліджувані досі седани С5 , які сильно гупали передньою віссю, цей дволітровий універсал є справжнім килимом - літаком. Вади траси майже не мають шансів дістатися до пасажирів. І тільки на великих ямах і виступає на пару сантиметрів кришкою люка шасі може і не впоратися і змусити тремтіти кермо. В іншому ж різниці немає незалежно від того, була чи налаштування за допомогою кнопки виставлена на спортивний або нормальний режим. Налаштування підвіски завжди хороша настільки, наскільки її можна очікувати від Citroen .
Але це мінливе враження приховує і один недолік: дуже легке управління дозволяє зробити тільки дуже розпливчасте висновок про те, що ж відбувається безпосередньо з передніми колесами, і вимагає тривалої фази звикання. Хоча після її закінчення, С5 рухається напрочуд спритно. На перевантаження багажника він реагує з легкої нервозністю в області задньої осі, з якої, однак, можна впоратися без проблем. Від підстраховки ж електронним контролем стабільності водієві доведеться забути. Незрозумілим чином ESP не передбачено для Hpi навіть за додатковою ціною.
Варто віддати належне і багажного відділення цієї моделі. Обертовий килимок багажного відділення полегшує повсякденне користування С5. Крім того, нижня кромка багажника розташована дуже низько і відкриває доступ до багажного відділення з абсолютно рівною поверхнею. За допомогою натискання спеціальної кнопки весь автомобіль опускається, що додатково полегшує завантаження особливо важкого вантажу. А дрібниці можуть бути завантажені через що відкривається окремо заднє вікно.
В той час, як обтягнуті шкірою (додаткова опція), ідеально пристосовані для поїздок на далекі відстані сидіння залишають гарне враження якості, незначні недоробки перешкоджають найвищою оцінкою С5 . Здається, що декоративні козирки і навіть заливна горловина бензобаку розташовані не зовсім на своїх місцях. Тому в тестованому автомобілі складалося враження, що із-за невдалої форми перемикач електричних склопідйомників (серійне оснащення) належить до зовсім іншої моделі. Незадовільно виглядають також поворотні регулятори серійного автоматичного кондиціонера. Вже на нульовий машині вони виглядають зношеними, як після тривалого пробігу, десь в півтори сотні тисяч кілометрів.
"Ситроену" слід було б більше коштів інвестувати в завершення інтер'єру і позбутися від деяких безглуздих функцій електроніки. Тільки один приклад: кожен поворот на регуляторі гучності магнітоли відображається на дисплеї. Там повідомляється про зміну гучності. Це зайве і, до того ж, марно відволікає від керування під час їзди.
Гідною поліпшення видається ще і навігаційна система. Її функціональність переконує спочатку хорошою логікою і проявляє себе цілком як сам пояснює. Але якщо налаштування, як масштаб карти, повинні змінитися, то для цього потрібні довгі операції через меню. До того ж прилад дуже повільно відновлює новий маршрут, якщо отклонишься від раніше обраного шляху.
Висновок такий: власники позитивно оцінять комфортабельність і економічність С5 Hpi , але, напевно, замовчать при цьому про недоробки і розвитку потужності. І це абсолютно вірно, більше того, цього вимагає і традиція фірми: будь-яку модель Citroen купують або жителі Франції, або люди, безмежно закохані в цю марку. Хоча ці машини дійсно хороші.
Дотримуючись старої доброї традиції, Citroen пропонує свою велику модель ще й у версії універсал. В останній раз вона з'являлася у Xantia і XM, тепер модель С5 надається також такий варіант. Але інакше, ніж у попередніх моделей виконаний дизайн кузова. Шасі без амортизаторів гарантує С5 масу комфорту, бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням 2.0 Hpi повинен поєднувати прийнятний витрата палива при значному пропозиція місця для пасажирів і багажу.
Його техніка гарантує споживання пального, яке на 10 відсотків менше, ніж у звичайних бензомоторов. 2-літровий чотирициліндровий двигун видає 140 л. с. при 6000 об/хв. Однак, при такому числі обертів техніка непсредственного уприскування вже не має шансів довести свій потенціал. Максимальний крутний момент розвивається в інтервалі від 3000 до 4500 оборотів. Враховуючи те, що власна вага автомобіля становить 15 тонни, то показники дуже не погані.
Правда, в ексклюзивній версії вага наганяють численні опції. При повному завантаженні універсал С5 перетворюється в двухтонник. Але вже навіть з невеликим багажем на затяжних підйомах автобану повинна бути задіяна четверта передача, щоб з належним такій машині пристойністю, без перегазовок, завершити підйом.
Але в цілому на безкрайніх швидкісних трасах на С5 можна спокійно занурюватися в хвилю самого піку туристичного сезону. Та й витрата палива теж стабілізуються на, безумовно, низькому рівні. При сильно стримуваної педалі газу двигун безпосереднього вприскування може задовольнятися лише 72 л/100 км При комбінованих навантаженнях і більш-менш швидкісний манері водіння автомобіль споживає 99 л/100 км. Її основні конкуренти споживають собі при такому ж стилі їзди ще додатково літр - півтора.
Водії Hpi можуть радіти не тільки невимогливості, але і культурі роботи цього мотора. Він працює без докучливих вібрацій і майже безшумно. При хорошій швидкості мова може йти виключно про шумі вітру.
Інакше, ніж досліджувані досі седани С5 , які сильно гупали передньою віссю, цей дволітровий універсал є справжнім килимом - літаком. Вади траси майже не мають шансів дістатися до пасажирів. І тільки на великих ямах і виступає на пару сантиметрів кришкою люка шасі може і не впоратися і змусити тремтіти кермо. В іншому ж різниці немає незалежно від того, була чи налаштування за допомогою кнопки виставлена на спортивний або нормальний режим. Налаштування підвіски завжди хороша настільки, наскільки її можна очікувати від Citroen .
Але це мінливе враження приховує і один недолік: дуже легке управління дозволяє зробити тільки дуже розпливчасте висновок про те, що ж відбувається безпосередньо з передніми колесами, і вимагає тривалої фази звикання. Хоча після її закінчення, С5 рухається напрочуд спритно. На перевантаження багажника він реагує з легкої нервозністю в області задньої осі, з якої, однак, можна впоратися без проблем. Від підстраховки ж електронним контролем стабільності водієві доведеться забути. Незрозумілим чином ESP не передбачено для Hpi навіть за додатковою ціною.
Варто віддати належне і багажного відділення цієї моделі. Обертовий килимок багажного відділення полегшує повсякденне користування С5. Крім того, нижня кромка багажника розташована дуже низько і відкриває доступ до багажного відділення з абсолютно рівною поверхнею. За допомогою натискання спеціальної кнопки весь автомобіль опускається, що додатково полегшує завантаження особливо важкого вантажу. А дрібниці можуть бути завантажені через що відкривається окремо заднє вікно.
В той час, як обтягнуті шкірою (додаткова опція), ідеально пристосовані для поїздок на далекі відстані сидіння залишають гарне враження якості, незначні недоробки перешкоджають найвищою оцінкою С5 . Здається, що декоративні козирки і навіть заливна горловина бензобаку розташовані не зовсім на своїх місцях. Тому в тестованому автомобілі складалося враження, що із-за невдалої форми перемикач електричних склопідйомників (серійне оснащення) належить до зовсім іншої моделі. Незадовільно виглядають також поворотні регулятори серійного автоматичного кондиціонера. Вже на нульовий машині вони виглядають зношеними, як після тривалого пробігу, десь в півтори сотні тисяч кілометрів.
"Ситроену" слід було б більше коштів інвестувати в завершення інтер'єру і позбутися від деяких безглуздих функцій електроніки. Тільки один приклад: кожен поворот на регуляторі гучності магнітоли відображається на дисплеї. Там повідомляється про зміну гучності. Це зайве і, до того ж, марно відволікає від керування під час їзди.
Гідною поліпшення видається ще і навігаційна система. Її функціональність переконує спочатку хорошою логікою і проявляє себе цілком як сам пояснює. Але якщо налаштування, як масштаб карти, повинні змінитися, то для цього потрібні довгі операції через меню. До того ж прилад дуже повільно відновлює новий маршрут, якщо отклонишься від раніше обраного шляху.
Висновок такий: власники позитивно оцінять комфортабельність і економічність С5 Hpi , але, напевно, замовчать при цьому про недоробки і розвитку потужності. І це абсолютно вірно, більше того, цього вимагає і традиція фірми: будь-яку модель Citroen купують або жителі Франції, або люди, безмежно закохані в цю марку. Хоча ці машини дійсно хороші.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного