Toyota Yaris TS - Тойотовский спортсмен
У Renault є Clio Sport, у VW - Lupo GTI, у Opel - Corsa Sport і Gsi
Сьогодні навряд чи знайдеться великий автовиробник, у якого у виробничій програмі не було хоча б однієї потужної малолітражки. Навіть якщо вони і випускаються невеликими серіями.
У Toyota такого маленького "спортсмена" кличуть Yaris TS (TS розшифровується як Toyota Sport ). Будь-яку спортивну модель, що знаходиться в хорошій формі, дізнаються по стильному корпусу. Ось і цей невеличкий японець абсолютно чітко дає зрозуміти, що він належить до особливо натренованим спортсменам: передня частина виділяється розкішним, рясно забезпеченим повітрозабірниками бампером і маленькими круглими протитуманними фарами. Розтягнуті бічні пороги, 15-дюймові колеса і хромована товста вихлопна труба свідчать про явну прояві чоловічого початку. А для того, щоб привести у рух це прекрасно сформований "тіло", в Yaris TS б'ється міцне серце: його 15-літровий двигун видає 106 к. с. Завдяки чотирьохклапанної техніці газорозподілу і вариативному клапанного управління, двигун доводить свою прекрасну фізичну форму. Але тільки переваливши за 3000 оборотів, він починає показувати все, на що здатний. При цьому невеликий чотирициліндровий мотор добре й охоче переносить навіть 6500 оборотів, не отримуючи "колючого болю в боці".
За співвідношенням потужності і ваги на кожну кінську силу доводиться всього лише 96 кг, тому TS має темперамент справжнього спринтера. При розгоні з місця до швидкості в 100 км/год він вписується в 9 секунд. Але його 185-е низькопрофільні шини дуже швидко досягають границі зчеплення, якщо стартувати на дуже великому газу. Хоча Yaris TS не так легко вибити з колії. У порівнянні з більш слабкими братами по сімейству, шасі значно посилено і, тим самим, дозволяє утримувати більш високі швидкості на поворотах. І рульове управління теж забезпечує кращий контакт TS з трасою, що позитивно позначається на поведінці під час їзди.
На щастя, Toyota зрозуміла, що, принаймні, спортивної моделі потрібні аналогові, а не цифрові прилади. Маленькі рідкокристалічні дисплейчики, що встановлюються у звичайних версіях Toyota Yaris , абсолютно не відповідали б характеру авто. Від стилю класичного спортивного автомобіля Yaris TS небагато, зате у водія функціональне, з прекрасним оглядом робоче місце. На жаль, важко знайти оптимальне положення для сидіння, так як кермо не регулюється по висоті. Крім того, сидиш досить високо. Це більше відповідає відчуттям у вені, ніж в спортивному автомобілі. Хоча сидіння мають дуже хорошу форму і міцно утримують боки сідоків навіть при швидкому проходженні поворотів.
"Висока ціна за високу виконання", говорить девіз пілотів "Люфтганза", коли мова йде про підвищення їх зарплати. І провідні спортсмени - будь то футбол чи легка атлетика - мають свою ціну. Те ж саме відноситься і до Toyota Yaris TS . Автомобіль має високий фактор задоволення, пропонує хорошу потужність і пристойну оптику. Це і коштує відповідно.
Сьогодні навряд чи знайдеться великий автовиробник, у якого у виробничій програмі не було хоча б однієї потужної малолітражки. Навіть якщо вони і випускаються невеликими серіями.
У Toyota такого маленького "спортсмена" кличуть Yaris TS (TS розшифровується як Toyota Sport ). Будь-яку спортивну модель, що знаходиться в хорошій формі, дізнаються по стильному корпусу. Ось і цей невеличкий японець абсолютно чітко дає зрозуміти, що він належить до особливо натренованим спортсменам: передня частина виділяється розкішним, рясно забезпеченим повітрозабірниками бампером і маленькими круглими протитуманними фарами. Розтягнуті бічні пороги, 15-дюймові колеса і хромована товста вихлопна труба свідчать про явну прояві чоловічого початку. А для того, щоб привести у рух це прекрасно сформований "тіло", в Yaris TS б'ється міцне серце: його 15-літровий двигун видає 106 к. с. Завдяки чотирьохклапанної техніці газорозподілу і вариативному клапанного управління, двигун доводить свою прекрасну фізичну форму. Але тільки переваливши за 3000 оборотів, він починає показувати все, на що здатний. При цьому невеликий чотирициліндровий мотор добре й охоче переносить навіть 6500 оборотів, не отримуючи "колючого болю в боці".
За співвідношенням потужності і ваги на кожну кінську силу доводиться всього лише 96 кг, тому TS має темперамент справжнього спринтера. При розгоні з місця до швидкості в 100 км/год він вписується в 9 секунд. Але його 185-е низькопрофільні шини дуже швидко досягають границі зчеплення, якщо стартувати на дуже великому газу. Хоча Yaris TS не так легко вибити з колії. У порівнянні з більш слабкими братами по сімейству, шасі значно посилено і, тим самим, дозволяє утримувати більш високі швидкості на поворотах. І рульове управління теж забезпечує кращий контакт TS з трасою, що позитивно позначається на поведінці під час їзди.
На щастя, Toyota зрозуміла, що, принаймні, спортивної моделі потрібні аналогові, а не цифрові прилади. Маленькі рідкокристалічні дисплейчики, що встановлюються у звичайних версіях Toyota Yaris , абсолютно не відповідали б характеру авто. Від стилю класичного спортивного автомобіля Yaris TS небагато, зате у водія функціональне, з прекрасним оглядом робоче місце. На жаль, важко знайти оптимальне положення для сидіння, так як кермо не регулюється по висоті. Крім того, сидиш досить високо. Це більше відповідає відчуттям у вені, ніж в спортивному автомобілі. Хоча сидіння мають дуже хорошу форму і міцно утримують боки сідоків навіть при швидкому проходженні поворотів.
"Висока ціна за високу виконання", говорить девіз пілотів "Люфтганза", коли мова йде про підвищення їх зарплати. І провідні спортсмени - будь то футбол чи легка атлетика - мають свою ціну. Те ж саме відноситься і до Toyota Yaris TS . Автомобіль має високий фактор задоволення, пропонує хорошу потужність і пристойну оптику. Це і коштує відповідно.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного