Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна датчика положення дросельної заслінки на ваз

23.12.14, Ваз
3143
  • 1 Як зрозуміти, що причина неполадок в ДПДЗ
  • 1.1 Купуємо новий датчик
  • 2 Міняємо датчик

  • Заміна датчика положення дросельної заслінки на ваз
    Демонтаж ДПДЗ
    Всі інжекторні системи, в тому числі і на автомобілях ВАЗ, включають в себе комплекс різних датчиків, що зчитують інформацію про правильність роботи двигуна і його стан. Час від часу ці прилади виходять з ладу, тому кожен водій повинен знати, як проводиться заміна датчика дросельної заслінки ВАЗ 2114 і зробити це своїми руками.


    Як зрозуміти, що причина неполадок в ДПДЗ


    Отже:

  • Даний прилад покликаний зчитувати з педалі газу інформацію про її стан, а також визначати, під яким кутом дросельна заслінка відкрита.

  • Розташовується він на одній осі з приводом заслінки, на дросельному патрубку. Термін його служби передбачити неможливо, на збої в роботі приладу можуть вплинути багато факторів.

  • Одна з найбільш часто виявляються несправностей - це підвищені, на холостому ходу, обороти. Відбувається це тому, що при поломці, ДПДЗ помилково визначає положення заслінки, і його функції переходять до іншого контролера - ДМРВ (датчику, відповідальному за масовий витрата повітря).

  • Проблема може проявитися по-різному. Наприклад: автомобіль глохне під час руху або, розганяючись і набираючи швидкість, ви відчуваєте ривки.

    Іноді обороти «ХХ» (холостого ходу) нестабільні, який би режим роботи двигуна ви не включили. Може горіти індикатор «СНЕСК ЕNGINЕ», хоча це відбувається не завжди.

  • Перевірити роботу датчика нескладно: потрібно при включеному запалюванні виміряти вольтметром напругу між його обмоткою і масою. При цьому показання вольтметра не повинно перевищувати 07 вольт.

  • Потім необхідно повернути рукою пластиковий сектор, відкривши тим самим заслінку дроселя. Новий вимір повинен показати величину напруги 4 вольта, або трохи більше.

  • Тепер потрібно вимкнути запалювання і заміряти опір. Відкривши роз'єм, підключити омметр між ним і висновком повзунка.

    Плавно повертаючи сектор, відстежувати показання стрілки приладу - різких стрибків при цьому бути не повинно.

  • При будь-яких відхиленнях від норми потрібно заміна датчика положення дросельної заслінки ВАЗ 2114.Тим більше, якщо зламався наконечник, або стерлося напилення основи по ходу повзунка.

    Для всіх інжекторних автомобілів ВАЗ, починаючи від 2108 сам датчик і робота по його заміні, ідентичні.


  • Купуємо новий датчик


    Виробник автомобілів ВАЗ, при складанні інжекторних машин, встановлює на них плівкові резистивні датчики вітчизняного виробництва, які відрізняються тільки дуже маленьким терміном експлуатації.

    Ціна такого приладу невелика - в межах трьохсот рублів, тому не має сенсу його ремонтувати.Заміна датчика дросельної заслінки ВАЗ 2110 в даному випадку, буде найкращим виходом.








    Заміна датчика положення дросельної заслінки на ваз
    Безконтактний ДПДЗ
    Внутрішнє пристрій безконтактного датчика, по суті, складається з ротора і статора. Сам ротор виготовлений з матеріалу, на який магнітне поле не може впливати, а на його основі розташований магніт.

    Статор, навпаки, являє собою елемент, ідеально відчуває магнітне поле (так званий елемент Холла).Він знаходиться від магніту на відстані, яка має постійну величину, і під час складання самого приладу програмується певним чином.

    Даний винахід використовується в автомобільній промисловості, для установки в електронну систему управління.

    Для ВАЗ 2110 заміна датчика положення дросельної заслінки на безконтактний варіант, буде найкращим виходом. Незважаючи на те, що такі прилади вдвічі дорожче, ніж пленочно-резистивні,вони набагато надійніше в роботі і служать набагато довше.

    Міняємо датчик


    Отже:








  • В сервісному керівництві автомобіля є інструкція, яка допоможе вам визначити місце розташування датчика, можна подивитися відео на цю тему.


  • Заміна датчика положення дросельної заслінки на ваз
    Розташування датчика

  • Заміна датчика положення дросельної заслінки ВАЗ 2112 - це досить проста процедура, зрозуміла будь-якому новачкові.Отже: вимикаємо запалювання і від'єднуємо провід від мінусової клеми акумулятора.

  • Потім, віджавши пластикову засувку, відключаємо від датчика всю колодку із проводами. Щоб зняти ДПДЗ з патрубка, потрібно всього лише хрестової викруткою відвернути два болтика. На фото вони показані стрілками.



  • Заміна датчика положення дросельної заслінки на ваз
    Датчик без патрубка

  • В якості ущільнювача, між дросельним патрубком і самим датчиком використовується кільце з поролону, який входить в комплект приладу та не підлягає обов'язковій заміні. При зворотній установці нового ДПДЗ, гвинти кріплення затягуються максимально, до повного стиснення кільця.


  • Заміна датчика положення дросельної заслінки на ваз
    Ущільнювальне поролоновое кільце
    Встановивши датчик на своє законне місце, підключаєте блок проводів. Ніякої регулювання прилад не потребує, так що на цьому заміна датчика положення дросельної заслінки ВАЗ 2110 закінчена.

    Вся робота зайняла у вас не більше десяти хвилин.