Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2107: заміна датчика температури своїми руками

23.12.14, Ваз
3204
  • 1 Діагностика несправності
  • 1.1 Інструменти
  • 2 Як проводиться на ваз 2107 заміна датчика температури охолоджуючої рідини
  • 2.1 Установка вимірювача температури рідини в системі охолодження на ваз 2107
  • 3 Датчик вентилятора охолодження
  • 3.1 Зняття контролера вентилятора
  • 4 Датчик температури палива
  • 4.1 Заміна

  • Ваз 2107: заміна датчика температури своїми руками
    Датчик (вимірювач, контролер тут і далі), що показує нагрівання рідини, що охолоджує двигун (ДТОЖ)
    Для запобігання закипання двигуна автомобіля ваз 2107 в його систему охолодження вбудовані датчики. Перший показує нагрівання рідини, другий включає вентилятор додаткового охолодження двигуна.

    Якщо контролер температури дає неправильні показання, то проводиться заміна датчика температури охолоджуючої рідини ваз 2107. Заміна його настільки проста процедура, що вам не варто навіть думати про поїздку на СТО.

    Перевірка і заміна своїми руками займуть 5-7 хвилин, і заощадить вам масу часу і гроші.


    Діагностика несправності


    Індикатор на панелі сигналізує вам про перегрів (закипанні) двигуна, а за зовнішніми ознаками нагрівання двигуна цілком нормальний, і закипання ніщо не віщує, можливо, просто бреше датчик (ДТОЖ).

    Набагато гірше ситуація, коли двигун "закипів" індикатор на панелі управління показує нормальну температуру, причина та ж сама, тільки необхідно чекати охолодження двигуна і доливати рідину (добре, якщо є в запасі).

    Отже:

  • Якщо ви припускаєте, що контролер (ДТОЖ) на вашому авто ваз 2107 дає неправдиві свідчення про нагріванні рідини в системі охолодження, то вам необхідно перевірити його роботу на нагрітому двигуні.

  • Включаємо запалювання, знімаємо наконечник дроту з вимірювача температури рідини і замикаємо його на корпус двигуна.

  • Якщо при цьому стрілка індикатора нагріву, розташованого на приладовій панелі відхиляється вправо, аж до червоної зони, це означає, що вимірювач температури рідини системи охолодження (скорочено ДТОЖ) несправний.

  • Якщо не відбувається переміщення стрілки, це означає обрив ланцюга .


  • Індикатор температури (нагрівання) рідини системи охолодження на панелі приладів (Фото внизу) розташований в лівій нижній частині.
    Ваз 2107: заміна датчика температури своїми руками
    Зліва внизу ви бачите індикатор нагріву рідини в системі охолодження
    Показання індикатора:

  • Білий сектор - холодний двигун;

  • Зелений сектор - нормальна температура працюючого двигуна;

  • Червоний сектор - двигун закипів (перегрів).


  • Інструменти


    Знадобиться:








  • Торцевий ключ на 21 або глибока головка на 21 підійде і свічковий ключ

  • Ємність для зливу рідини з системи охолодження

  • Новий вимірювач


  • Як проводиться на ваз 2107 заміна датчика температури охолоджуючої рідини


    Отже:

  • Вимірювач нагріву знаходиться на голівці блоку двигуна за четвертим циліндром з лівого боку.

  • Від'єднуємо мінусовій провід від виводу акумулятора.

  • Зливаємо охолоджуючу рідину з блоку циліндрів двигуна (щоб рівень її був нижче рівня вимірювача нагріву).

  • Зсунувши захисний ковпачок, від'єднуємо провід від вимірювача температури рідини в системі охолодження.

  • Використовуючи торцевий ключ на 21(глибоку головку або свічковий ключ) викручуємо вимірювач температури рідини в системі охолодження (ДТОЖ) з головки циліндрів.


  • Ваз 2107: заміна датчика температури своїми руками
    Зсунувши захисний ковпачок, від'єднуємо провід і викручуємо вимірювач нагрівання рідини

  • На вимірювач температури рідини в системі охолодження нанесена конічна різьба, тому прокладок для нього або додаткових ущільнювачів не потрібно


  • Установка вимірювача температури рідини в системі охолодження на ваз 2107


    Отже:

  • Встановлюємо індикатор нагріву рідини в системі охолодження в послідовності зворотної зняттю

  • Наливаємо через радіатор злиту нами охолоджуючу рідину


  • Заміна завершена, як бачите процедура простіше простого. Якщо перегрів двигуна викликаний тим, що не включається вентилятор охолодження - про це наша інструкція нижче.

    Датчик вентилятора охолодження


    Ваз 2107: заміна датчика температури своїми руками
    Датчик (контролер) включення вентилятора
    Якщо стрілка індикатора, що показує нагрівання охолодної рідини, розташованого на приладовій панелі знаходиться в червоному секторі шкали, а електровентилятор, для додаткового охолодження двигуна не включається, то вам потрібно перевірити справність датчика вентилятора.

    Отже:









  • Щоб перевірити, включаємо запалювання автомобіля і замикаємо кінці проводів, що підходять до контролера включення вентилятора.

  • Якщо при цьому електровентилятор примусового охолодження не включився, це означає, що несправний сам двигун вентилятора.

  • Якщо вентилятор включається - це доводить несправність контролера включення вентилятора.


  • Чекаємо, поки двигун охолоне, і тільки потім можна їхати за новим індикатором, або вентилятором.

    Зняття контролера вентилятора


    Все, що потрібно з інструменту - ключ на 30 і ємність для збору охолодної рідини із системи:

  • Заганяємо автомобіль на естакаду або оглядову яму

  • Знімаємо клеми з акумулятора

  • Зливаємо охолоджуючу рідину з радіатора

  • Від'єднуємо наконечники проводів від контролера вентилятора.


  • Ваз 2107: заміна датчика температури своїми руками
    Знімаємо наконечники проводів з контролера вентилятора
    Використовуючи ключ на 30 викручуємо контролер включення вентилятора. Дістаємо контролер вентилятора.
    Увага: на контролері включення вентилятора знаходиться мідна ущільнююче кільце, будьте уважні, щоб не втратити його.
    Ваз 2107: заміна датчика температури своїми руками
    Дістаємо контролер включення вентилятора разом з ущільнюючим мідним кільцем
    Отже:

  • Щоб перевірити справність нового контролера включення вентилятора, підключаємо щупи тестера до його контактів, опускаємо різьбову частину контролера в ємність, наповнену водою

  • Нагріваємо воду і, за допомогою термометра, перевіряємо температуру розмикання і замикання контактів контролера включення вентилятора

  • Температура робочого контролера відповідає температурі 87 і 92° Цельсія


  • Встановлюємо датчик включення вентилятора:

  • Встановлюємо контролер включення вентилятора в послідовності зворотної зняттю

  • Наливаємо через радіатор злиту нами охолоджуючу рідину


  • От і все, як бачите, процедура дуже проста, вам навіть не знадобиться навчальне відео.


    Датчик температури палива


    Про несправності його зазвичай повідомляє контрольна лампа приладової панелі з написом "Перевірте двигун".

    Датчик температури:

  • З 1995 року в комплектацію деяких інжекторних моделей ваз 2107 входить контролер температури нагрівання палива.

  • Він призначений, щоб контролювати нагрів пального всередині бензобака, і є термистором.

  • Опір термістора змінюється назад пропорційно нагріванню палива в баку.

  • Термістор закріплений на збірці датчика, контролюючого витрата палива, яка, поміщена всередину бака.


  • До відома: Інформація, що надходить від термістора, використовується комп'ютером РСМ в цілях діагностики. Відмова датчика призводить до запису в пам'ять системи OBD несправності відповідного коду.

    Виконання процедури, описаної нижче, призведе до занесення в постійну пам'ять OBD коду несправності, яка буде высвечена контрольної лампою на панелі приладів "Перевірте двигун". Завершивши перевірку і відповідний відновлювальний ремонт, очистіть пам'ять системи.
    Починаємо:

  • Знімаємо заднє сидіння, потім кришку, що відкриває доступ до складання насоса палива і датчика витрати/температури палива.

    Перевіряємо справність подачі живлення до контролера нагрівання палива. Від'єднуємо електропроводку від складання насоса і датчика витрати/температури палива.

  • Підключаємо плюсовій щуп вольтметра рожево-синього проводу роз'єму, а негативний - чорного дроту.

  • Включаємо запалювання, показання приладу повинні складати 5.0 Вольт.

  • Інакше перевіряємо стан електропроводки між датчиком і його РСМ/масою. Якщо з проведенням все в порядку, отгоняем автомобіль на СТО для діагностики модуля управління і проведення відновного ремонту.

  • Омметром заміряємо опір між клемами датчика витрати/температури палива.

  • Опір датчика при температурі (20) має бути близько 2300 ? 2700 Ом. Найбільш точна перевірка функціонування датчика проводиться при знятті його з авто і опусканні в посудину з водою,що підігрівається на вогні.

  • Порівнюємо результати вимірювань у відповідності з картою зміни опору.

  • Несправний контролер замінюємо.


  • Заміна


    Витягуємо з бака повністю збірку паливного насоса з датчиком витрати/температури палива.

    Знімаємо зі складання вимірювач нагрівання палива. Встановлюємо у зворотному порядку новий вимірювач.

    Ось і все, якщо ви не розбираєтеся в інжекторних системах, рекомендується скористатися послугами СТО, інакше ціна питання може значно зрости за відмов і помилок системи ОВD.