Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як замінити датчик распредвала ваз 2110 своїми руками

23.12.14, Ваз
2333
  • 1 Для чого він потрібен і перевірка датчика
  • 1.1 Заміна датчика распредвала

  • Як замінити датчик распредвала ваз 2110 своїми руками
    Датчик розподільного валу
    Більшість механіків і автомобілістів сходяться в єдиній думці. Датчик распредвала ваз 2110 - це деталь, без якої автомобіль, а точніше його двигун, ніколи не заведеться.

    Так як на ваз 2110 датчик положення распредвала вельми значущий, на ньому необхідно сконцентрувати чимало уваги.


    Для чого він потрібен і перевірка датчика


    Як замінити датчик распредвала ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 датчик распредвала
    Даний електромагнітний датчик використовується в автомобілі для того вчинення більшості операцій, який надсилається бортовою системою контролю . Його свідчення дуже важливі, так як без цих даних неможливо буде виконати синхронізацію системи запалювання і роботи форсунок.

    Саме цей невеликий прилад дозволяє розподілити час між подачею паливної суміші в циліндри двигуна. Його розташування досить просто. Він розташований на кронштейні біля шківа привода генератора.

    Іноді, проблеми з даним приладом, можуть носити легкий характер. Досить зробити кілька простих дій і про заміну приладу можна не турбуватися.

    Частими проблемами при постійному використанні автомобіля можуть бути:

  • При використанні автомобіля, бруд потрапляє на датчик з ременя ГРМ . На ремені вона утворюється в результаті витоку олії з кришки мотора.

    Наслідками такого скупчення бруду може стати проблематичним завод автомобіля, слабкий розгін, малі обороти (рідко показник перевищує 3500 оборотів).


  • Примітка: в такі моменти перестає горіти аварійна кнопка. Перші кілька днів, можуть супроводжуватися помилкою, яку видає бортовий комп'ютер, після чого видає повідомлення про несправність датчика распредвала. Дана ситуація досить цікава, так як при несправному датчику, автомобіль неможливо завести.

    Якщо датчик ламається під час їзди, то автомобіль продовжує рух. Після зупинення і відключення двигуна, відновити роботу автомобіля буде неможливо.

    Якщо двигун продовжує працювати, це означає, що датчик працює, і проблема поломки криється в іншому місці.

  • Автомобіль продовжує функціонувати в нормальному режимі. Їзда не припиняється.

    Бортовий комп'ютер може видавати інформацію про проблеми з датчиком распредвала. Щоб вирішити дану проблему необхідно злегка поворушити проводу з'єднання.

    Сильна вібрація автомобіля в момент їзди може спровокувати від'єднання одного з контактів. Також, слід очистити клему від можливого утворення іржі або перевірити всю проводку від датчика до бортового комп'ютера (панелі).

  • Автомобіль повністю припиняє функціонувати. Двигун «глохне», а спроби завести його знову не приносять успіху.

    Для усунення цієї несправності необхідно перевірити проводку. Іноді, датчик може випадково стикатися з гарячим випускним колектором.

    Якщо така ситуація повторюється часто, то датчик може згоріти.


  • Для більшої впевненості в справності датчика, необхідно зробити його повну перевірку. Автомобіль перестає заводитися з багатьох причин.

    Причина не обов'язково буде ховатися в поломки механізму.

    Якщо немає впевненості в несправності датчика, необхідно здійснити перевірку деяких систем:









  • Датчик распредвала необхідно демонтувати.

  • Використовуючи прилад омметр (мультиметр), вимірюється опір на обмотці приладу.

  • У разі, коли свідчення приладу виходять за межі від 550 Ом до 750 Ом, можна з упевненістю стверджувати, що датчик зламаний і вимагає заміни.


  • Як замінити датчик распредвала ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 несправність датчика распредвала
    В разі поломки датчика, слід провести його ремонт. Для заміни датчика необхідно придбати нове обладнання.

    Його вартість не буде занадто великою і в більшості випадків, його ціна незначна, порівняно з іншими запчастинами автомобіля.









    Заміна датчика распредвала


    Як замінити датчик распредвала ваз 2110 своїми руками
    Заміна датчика при його несправності
    Коли впевненість у поломки датчика розподільного валу безсумнівна, необхідно провести його зняття. Для проведення цієї роботи необхідно використовувати омметр.

    Також, не завадило б ознайомитися з основними правилами безпеки в момент здійснення робіт з системою управління двигуна автомобіля.

    Після ознайомлення з правилами та підготовки необхідних приладів та інструментів, потрібно зробити наступні дії:

  • Автомобіль готується до проведення робіт по заміні обладнання: миється, чиститься і встановлюється у фіксованому положенні.

  • Знімається декоративна накладка на двигуні автомобіля.

  • Звільняється фіксатор.

  • Від'єднується клема проводів, яка з'єднує сам механізм до проведення машини.

  • Мінусовий щуп приладу повинен бути укріплений на кузові автомобіля.

  • Включається запалювання автомобіля.

  • Омметр робить необхідні виміри. Слід підвести вільний щуп приладу до колодки проводів.


  • Примітка: напруга, яке буде показано на омметре не повинно показувати результат менше 12 В. Якщо воно менше або зовсім відсутня - акумуляторна батарея розряджена.

    Також, причина може бути в несправність ланцюга живлення або ЕБУ.

  • Використовуючи торцевий ключ з ходом в 10 міліметрів, відкручуються два з'єднувальних болта датчика з кронштейном.

  • Датчик без особливих зусиль видаляється з автомобіля.


  • Примітка: останній тест на несправність датчика, може бути проведено наступним способом. Береться справний механізм і підключається на місце колишнього обладнання.

    Якщо датчик працює - встановлюється нове обладнання, в іншому випадку необхідно шукати поломку в інших місцях.
    Для установки датчика розподільного вала слід виконати ті ж операції, що використовувалися при демонтажі обладнання, але в зворотній послідовності. Як говорилося вище, вартість нового датчика незначна.

    Його можна знайти в будь-якому спеціалізованому магазині або на станціях технологічного обслуговування. При ускладненнях з самостійним виконанням робіт по заміні, роботу краще всього надати фахівцям.

    У самостійній роботі відмінно допоможе відповідне відео і фото - інструкція. Таким чином, можна буде своїми руками всю заміну провести без помилок.

    Ціна на послуги даного типу в автосервісах висока, що для автомобілів з двигуном 8 клапанів або 16 клапанів.