Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна датчика охолоджуючої рідини своїми руками

23.12.14, Ваз
3317
  • 1 Необхідність контролю системи охолодження двигуна
  • 1.1 Перевірка коректної роботи датчика
  • 2 Заміна датчика

  • Заміна датчика охолоджуючої рідини своїми руками
    Датчик температури охолоджуючої рідини ваз 2109 - ваз 2115
    У процесі керування автомобілем для водія дуже важливо отримати достовірну інформацію від контрольних датчиків. Але набагато важливіше - їх безперебійна робота.

    Якщо ви помітили, що свідчення, якого ні будь датчика, не відповідає реальному процесу, необхідно перевірити його стан і при необхідності замінити. Пропонуємо розглянути цю проблему на такому прикладі, як заміна датчика на ваз 2114 охолоджуючої рідини.

    Насамперед, необхідно навчиться розрізняти датчик визначення температури охолоджуючої рідини від датчика - покажчика. Датчик - покажчик, розташований на панелі управління і візуально показує водієві необхідні дані про температуру охолоджуючої рідини.

    Датчик визначення температури - встановлений на впускному патрубку охолодження блока циліндрів. Дивіться фото нижче:


    Заміна датчика охолоджуючої рідини своїми руками
    Ваз 2114 заміна датчика рідини

    Необхідність контролю системи охолодження двигуна


    Кожен досвідчений автомобіліст прекрасно знає, що перегрів двигуна автомобіля має досить сумні наслідки для машини. Саме датчик температури охолоджуючої рідини дозволяє контролювати температурний режим двигуна і, при необхідності, вчасно вжити заходів щодо його корегування.

    Знижена температура не дає двигуну розвивати необхідної потужності і значно впливає на витрата палива , а підвищена - може призвести до заклинювання двигуна.Робота датчика температури ОЖ безпосередньо пов'язана з електронним блоком управління.

    Через цей блок від датчика передаються сигнали на інші агрегати двигуна. Від того, наскільки точно буде працювати цей датчик, залежить своєчасне включення і вимикання цих, спільно працюючих агрегатів.

    У даному випадку мається на увазі робота вентилятора, що охолоджує радіатор двигуна.
    Увага: Деякі автовласники встановлюють примусове включення вищезазначеного вентилятора. В даному випадку проводяться технічні зміни в електричної ланцюга автомобіля. Настійно рекомендується вирішувати такі питання в присутності спеціаліста - автоелектрика і в супроводі необхідної документації.








    Перевірка коректної роботи датчика


    Перевірити точність показань датчика цілком можливо з допомогою омметра та невеликої ємності з охолоджуючою рідиною. В якості наочного посібника пропонуємо подивитися відео:



    У даному випадку всіх цікавить одне питання: «Як скоригувати роботу датчика?»:

  • Можна поставити бортовий комп'ютер і в програмі встановити необхідні температурні параметри для датчика.

  • Можна включити додатковий опір у електричну ланцюг датчика і тим самим посприяти передачі сигналу на включення вентилятора при меншій температурі.


  • Настійно рекомендується: Всі технічні проблеми такого роду, необхідно вирішувати, тільки вдавшись до допомоги фахівця.







    Заміна датчика


    Дуже багато автолюбителів схильні обговорювати будь-які інженерні рішення, не дивлячись на якість запасних частин і на складність умов експлуатації автомобіля. Саме для них пропонуємо альтернативне рішення даної задачі - заміна.

    Тим більше що ціна питання не становить великих витрат, а сам датчик ремонту не підлягає. Цю роботу цілком можна зробити своїми руками, не вдаючись до послуг СТО.

    Перед заміною настійно рекомендується перевірити стан запобіжників і якщо треба замінити(див. Як проводиться заміна запобіжників ). Вони цілком можуть вплинути на роботу датчика.
    Застереження: Всі роботи проводити на холодному двигуні, після його остаточного охолодження.
    Виконується заміна в наступному порядку:

  • Від'єднуємо «мінусову» клему акумулятора.

  • Потім, в заздалегідь підготовлену ємність, необхідно злити охолоджуючу рідину.

  • Від'єднуємо електропроводку від датчика.

  • З допомогою ключа R19 відгвинчуємо датчик і знімаємо разом з ущільнювальним кільцем.

  • Далі, використовуючи ганчір'я, очищаємо посадочне місце датчика.

  • Встановлюємо новий датчик.

  • Під'єднуємо електропроводку до датчика.

  • Заливаємо ОЖ.

  • Під'єднуємо мінусову клему до акумулятора.


  • Таким чином, заміна цього пристрою буде вважатися виконаною.

    Дана інструкція цілком придатна для виконання заміни датчика температури ОЖ на ваз 2109 і ваз 2115.При установці нового датчика, не рекомендується застосовувати якісь герметики.

    Це може вплинути на роботу самого датчика. На двигуні автомобіля ваз 2112 передбачені такі ж конструкційні рішення.

    Єдина відмінність виражена в тому, що термостат має підвищений опір дросельного отвору.Після виконання всіх робіт рекомендується запустити двигун, долити охолоджуючу рідину до потрібного рівня і остаточно перевірити роботу датчика.