Ваз 2110: як робиться заміна датчика температури
Датчик температури ваз
Автомобілі оснащені безліччю датчиків, контролюючих стан всіх автомобільних вузлів. Один з найбільш важливих датчиком - датчик температури, що знаходиться в моторному відсіку.
На ваз 2110 заміна датчика температури - відповідальний процес. Заміна датчика температури ваз 2110 у даній статті проводиться повністю своїми руками.
Що являє собою даний прилад
Незважаючи на важливість, датчик температури порівняно простий, він контролює стан охолоджуючої рідини в сорочці блоку циліндрів. Він повідомляє про зміни температури, передаючи ці відомості до електронного блоку управління.
Прилад являє собою термістор, у якого при збільшенні температури знижується електричне опір.
Показання температурного датчика впливають на багато систем двигуна і працездатність мотора. Тому потрібно постійно контролювати справність датчика і при виявленні перебоїв негайно його замінювати.
Несправним датчиком спотворюється інформація, що надходить в електронний блок керування, що може призвести до великих неприємностей. Можливі проблеми з керованістю машини при холодному двигуні, вихлопом, може збільшуватися витрата палива або погіршуватися складу відпрацьовуються газів.
Примітка. Найчастіше датчик змінюється тільки в тих випадках, коли він ламається. Але рекомендується міняти його завчасно, наприклад, при ремонті або заміні двигуна, тому що датчик може зношуватися, і показання можуть бути неточними.
ДТОЖ, як ще коротко називають температурний датчик охолоджуючої рідини - це прилад, показання якого впливають на роботу самого двигуна. Про це не варто забувати.
Маленький, та молодецький прилад уважно стежить за системами двигуна автомобіля, будучи своєрідним сторожем.
Процес заміни
Заміна датчика температури охолоджуючої рідини ваз 2110
Для перевірки і заміни приладу температури потрібні такі інструменти та матеріали:
Примітка. Температурний датчик розташовується в ВАЗ 2110 найчастіше, у впускному колекторі біля корпусу термостата, рідко - в головці циліндра.
Він встановлюється так, що наконечник стикається з охолоджуючою рідиною. Лише в таких випадках його правильний сигнал.
Якщо рівень охолоджуючої рідини низький, то показання датчика можуть бути неправильними.
Коли потрібна заміна
При високому опір датчика на холодному двигуні і не проходженні електричного струму через вказівник, його стрілка розташовується на низькому значенні. У тих випадках, коли температурним покажчиком температура двигуна не вказується, то, перш за все, потрібно перевірити електричні ланцюга датчика.
Слід також перевіряти подачу струму в електроланцюг. При безладному дергании стрілки покажчика можлива неточна подача напруги або прийом не стабілізованої напруги.
При цьому потрібна заміна стабілізатора.
Якщо все ж є підозри про несправність температурного покажчика, то перед виконанням заміни слід перевірити його працездатність:
Примітка. Слід мати на увазі, що досить часто проблеми з приладом виникають через погану проводки або нещільних іржавих з'єднувачів.
Поломка даного приладу іноді помітна візуально - це витік рідини, сильна корозія затискачів або тріщини на ньому.
Примітка. Також слід перевірити стан і охолоджуючої рідини. Якщо її використовували більше 3-х років (для звичайної) і більше 5-ти років (для довговічної), то її потрібно замінити. Вона замінюється при явних ознаках її забруднення.
Заміна безпосередньо
Зняття і установка приладу
Заміна ДТОЖ проводиться в наступному порядку:
Примітка. Охолоджувальну рідину не обов'язково зливати повністю, можна відкрити спускний клапан і злити такий обсяг рідини, щоб її рівень був нижче датчика.
Примітка. Працюючи з датчиком, необхідно дотримуватися обережності.
З-за пошкодження приладу може порушуватися нормальна робота системи управління двигуном. Потрібно знати, що його не можна знімати до тих пір, поки не охолоне двигун.
При необхідності заміни новий датчик встановлюється в зворотному зняттю порядку.
На закінчення система охолодження перевіряється на наявність витоків. Якщо виникає необхідність, то датчик загортається сильніше в корпус термостата.
Також необхідно перевіряти систему охолодження на наявність в ній повітря, який, потрапляючи в термостат, може викликати перегрів двигуна, змінюючи при цьому показання температурного датчика.
Примітка. У тих випадках, коли усунути текти не виходить, то необхідно встановлювати датчик. При цьому потрібно нанести на різьбову частину більше термостійкого герметика або зробити заміну мідної шайби.
Рекомендується перед проведенням робіт подивитися ось це відео.
Крім того, радиться користуватися частіше фото-матеріалами, де все чітко видно.
Своїми руками, як це видно зі статті, зробити можна багато чого, в тому числі і відремонтувати свій автомобіль. Якщо робити все, як того вимагає інструкція, то ніяких проблем, навіть у новачка не виникне.
Крім того, можна непогано заощадити сімейний бюджет, адже ціна на послуги такого типу у нас в країні не дешева.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного