Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як же проводиться заміна датчика тиску масла ваз 2115

23.12.14, Ваз
2841
  • 1 Види датчиків і принцип їх роботи
  • 2 Перевірка роботи датчика тиску масла на Ваз 2115
  • 3 Заміна датчика

  • Як же проводиться заміна датчика тиску масла ваз 2115
    Датчик тиску масла ваз 2115
    Заміна датчика тиску ваз 2115 - процедура не з складних. Якщо на автомобілі загорілася контрольна лампа масла то, швидше за все, потрібна заміна датчика масла ваз 2115.

    Тим більше, що від цього буде залежати нормальна робота двигуна і його шестерінок.


    Види датчиків і принцип їх роботи


    Вважається, що для того щоб зуміти грамотно замінити якусь деталь на автомобілі потрібно знати його принцип роботи. Спробуємо розібратися в тому, як же працює датчик тиску масла і для чого він потрібен.

    Як відомо, датчик тиску має в своїй конструкції вузьку мембрану. Саме на ній і акцентується практично весь принцип роботи цього приладу.

    Дана мембрана починає деформуватися під дією рідини, в даному випадку масла і передає інформацію про ступеня і величини прогинання на спеціальний реостат. Змінюється в цей час і опір реостата, яке відразу ж фіксується обладнанням автомобіля і сигнал передається на манометр, що показує, власне кажучи, тиск масла в системі змащення.

    В принципі, датчики бувають декількох видів і найпростішими з них є механічні варіанти . Це найбільш широко використовувана індикаторне пристрій, що має поплавковий тип роботи.

    Досягається прямий контакт з магнітним механізмом або ж з комутатором.
    Як же проводиться заміна датчика тиску масла ваз 2115
    Принцип роботи механічного датчика тиску масла
    Що стосується датчиків з магнітним приводом або ж датчиків з плаваючою точкою, то в них перемикання відбувається наступним чином: постійний магніт, що знаходиться всередині конструкції, піднімається або падає до рівня спрацьовування.
    Як же проводиться заміна датчика тиску масла ваз 2115
    Датчик тиску з магнітним приводом
    Рада. Не рекомендується використовувати поплавковий датчик при досить високій в'язкості масла і в тих місцях, де часто утворюються плівки чи шлаки.
    Як же проводиться заміна датчика тиску масла ваз 2115
    Датчик тиску пневматичний
    Існують ще й пневматичні датчики, які здатні контролювати рівень практично в будь-якій ситуації. Вони на автомобілях, як правило, не використовуються, а застосовуються там, де немає електроенергії або її використання обмежене.

    Крім цього, відомі ще й ультразвукові датчики вимірювання рідини. Такі датчики здатні випромінювати високочастотні акустичні хвилі від 20 до 200 кГ.

    Такі види датчиків вимагають правильного кріплення, щоб максимально точно забезпечувати відповідь на відбитий звук.

    Датчики проводять для автомобілів - вибір не з кращих. Більшість сучасних масел мають ізолюючі властивості, а це не варіант для датчиків провідного типу. Їх використовують, в основному, на промислових підприємствах.







    Перевірка роботи датчика тиску масла на Ваз 2115


    Заміна датчика рівня масла ваз 2115 або тиску масла проводиться тільки після ретельної перевірки їх роботи.І в першу чергу, перевірка тиску в системі є основоположним чинником.

    Тому слід:

  • вилучити датчик, який розміщений біля масляного насоса ;

  • прокрутити стартер, не заводячи двигун.


  • Якщо масло поллється із з'єднання датчика, отже, тиск у нормі. А лампочка загоряється через несправності самого датчика.

    Після цього:

  • датчик потрібно ретельно оглянути (якщо на його поверхні не спостерігається ніяких дефектів з першого погляду, це зовсім не означає, що він справний).


  • Примітка. Рекомендується промити його бензином або іншою горючою рідиною. Промивання проводиться при допомогою шприца або потужного насоса.
    Далі:









  • датчик ставиться на місце;

  • перевіряємо, чи не горить лампочка рівня масла.


  • Якщо і в цьому випадку лампочка загоряється, значить, датчик слід замінити на новий. Що стосується ремонту старого датчика, то цим справою краще не займатися.

    Все одно, як би не був він відремонтований, проблеми будуть. Новий же датчик тиску коштує всього близько 70 рублів, і економити в даному випадку не варто.

    Існує ще один спосіб перевірки роботи датчика.

    Він проводиться наступним чином:

  • перевіряємо рівень масла і доливаємо, якщо є необхідність (перевіряємо, чи не горить лампочка - якщо горить, продовжуємо, якщо немає - все в порядку);

  • двигун прогріваємо до робочої температури, а потім вимикаємо його;

  • датчик відкручуємо і ставимо його в манометр;

  • на місце датчика тиску вкручується перехідник манометра ;

  • під'єднуємо заземлення манометра до маси автомобіля;

  • контрольний світлодіод з'єднуємо з позитивним виходом акумуляторної батареї і контактом датчика (для цієї операції потрібно додаткові дроти);

  • заводимо двигун і тиснемо на газ (робимо це таким чином, щоб обороти піднімалися поступово і плавно);

  • при показання манометра на 1.2-1.6 бар, світлодіод автоматично повинен згаснути, якщо звичайно датчик робочий і змінювати його не потрібно.


  • Примітка. Якщо світлодіод при проведенні вищеописаною операції гасне, але лампочка продовжує горіти, значить, причина криється в іншому.
    Можна спробувати зробити наступне:

  • доводимо обороти двигуна до 2000 в хвилину.


  • Якщо тиск показує менше двох бар, а температура двигуна дорівнює 80 градусів, значить, зносилися підшипники колінчастого валу і в зв'язку з цим загоряється лампочка.

    Якщо ж тиск показує більше двох бар, значить, в цьому плані все нормально і йдемо далі:

  • збільшуємо обороти більше 2000 в хвилину.


  • Тиск на даний момент має показувати менше 7 бар. Якщо більше, значить, несправний перепускний клапан.

    Він замінюється зазвичай разом з кришкою насоса масляного. Якщо лампочка все ще продовжує горіти, значить, треба їхати в автосервіс на повну діагностику.

    Заміна датчика


    Як же проводиться заміна датчика тиску масла ваз 2115
    Заміна датчика ваз
    Основне завдання при заміну датчика тиску масла - це забезпечення нормального показника рівня. Новий прилад, який Ви поставите на місце старого, із завданням чудово впорається.

    Після установки нового датчика рівня або тиску масла, водій зобов'язаний стежити за бортовим приладом постійно. Таким чином, можна буде не тільки заощадити затрачиваемость олії, але і на тривалий час забезпечити безперебійну роботу двигуна.

    Як і було сказано вище, причин, за яких горить контрольна лампа, може бути кілька. І не обов'язково, щоб це було пов'язано з датчиком.

    Лампочка може загорітися через:

  • недостатнього рівня масла в системі змащення;

  • помилки підключення різних приладів;

  • окисненні контактів;

  • порушення роботи двигуна;

  • виходу з ладу датчика.


  • Остання причина і змушує провести операцію, представлену нижче.

    Починаємо:

  • піднімаємо автомобіль на оглядову яму;

  • відключаємо датчик і від'єднуємо всі дроти, до нього йдуть;

  • знаходимо датчик і ключем на 21 відвертаємо його;

  • знімаємо датчик разом з кільцями (ущільнювальним і алюмінієвим).



  • Рада. При установці нового датчика дані кільця бажано замінити на нові, незалежно від їх стану. А при з'єднанні електричного контакту слід ретельно повірити чистоту контактів і стан пильовика.
    Датчик рівня масла знаходиться з лівого боку від двигуна або на картері, в залежності від марки або моделі автомобіля.

    Після того, як був встановлений новий датчик в зворотній послідовності, необхідно перевірити його роботу. Варто пам'ятати, що проблема низького рівня масла може бути укладена і в протіканні ременя ГРМ.

    В даному випадку рекомендується встановити додаткову ущільнювальну прокладку. Обов'язково потрібно перевірити точність і правильність кріплень, після проведеної установки.

    Якщо автомобіль заводиться, але рівень не показує, значить, цілком імовірно, що Ви забули приєднати проводи. Відео допоможе зробити все правильно.

    Представлена вище стаття з фото - це унікальний шанс для автомобілістів. Вони своїми руками, без чиєї-небудь допомоги зможуть замінити датчик, якщо в дорозі їх застане проблема.

    Ця покрокова інструкція допоможе і непогано заощадити, адже ціна на послуги даного типу в автосервісах дуже висока сьогодні. Купуйте новий датчик і спокійно беріться за справу!