Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз-2105: запобіжники - як виконується заміна

24.12.14, Ваз
3926
  • 1 Причини перегорання
  • 1.1 Перевірка запобіжників
  • 2 Заміна блоку запобіжників ваз 2105

  • Ваз-2105: запобіжники - як виконується заміна
    Блок запобіжників Ваз 2105
    У даній статті ми розглянемо блок автомобіля ваз 2105. Запобіжники, заміна яких представлена нижче покроково, є не таким вже і складним процесом.

    Заміна запобіжників ваз 2105 проводиться при перегорання старих деталей.


    Причини перегорання


    Ваз-2105: запобіжники - як виконується заміна
    Схема запобіжників Ваз
    Їх може бути декілька. Найпоширеніша причина, через яку можуть «полетіти» запобіжники, це пошкодження будь-якої електричної складової автомобіля.

    Часто після пошкодження електропроводки в цілому, відбувається перегорання і блоку запобіжників . Протікає процес пошкодження по найбільш короткому шляху, який має низьке значення.

    Як відомо, закон Ома стверджує, що зниження опору однієї ділянки ланцюга електропроводки обов'язково призводить до відповідного підвищення сили струму. В результаті згорає спеціальна плавка вставка, що знаходиться в запобіжниках і коротке замикання запобігається завдяки розмикання електричного ланцюга.

    Інша не менш популярна причина, яка сприяє перегорання запобіжників на Ваз 2105 є підвищення струму. Різкі перепади електронапруги призводять до перевантаження і відразу ж виникає заїдання якої-небудь деталі, яка приводиться в рух за рахунок електромотора.

    З'являється всередині самого електродвигуна підвищена струмова навантаження і її приймають на себе запобіжники, які, по суті, для цього туди і поставлені.

    Ще одна причина - неправильна установка самого запобіжника. Іншими словами, якщо він узятий без належного запасу, відбудеться плавлення оболонки при найменшому перевищенні нормального струму в ланцюзі.

    Нерідко і поганий контакт між запобіжником і колодкою, де він сидить, є причиною перегорання. У цьому випадку запобіжник не просто згорить, а сплавит пластик корпусу блоку.

    Такий збіг обставин здатне викликати вихід з ладу всього блоку запобіжників.

    І, нарешті, п'ята причина виходу з ладу запобіжника полягає у втраті їм наявного запасу. Відбувається це з плином часу навіть з самими якісними з них.

    Плавка частина утворює деталі ділянки, де спостерігається менший розтин. Відбувається це внаслідок нагрівання, ударних навантажень або вібрацій.

    А як відомо, металеві нитки, збільшують при нагріванні свій опір. По мірі того, як опір збільшується, зменшується струм.

    В принципі, виходить так, що в момент включення виникає кидок струму, який перевищує за значенням стандартну норму і внаслідок цього, відбувається перегорання.

    Перш, ніж перейти до заміні запобіжників на автомобілі, корисно знати розташування і призначення їх і реле. На схемі блоку автомобіля Ваз 2105 запобіжники позначені латинською літерою F і кожен з них має окремі призначення. Так:

  • F1 має силу струму в 10 ампер і захищає ланцюга електродвигуна нагрівника, лампи заднього ходу, реле включення і сигналізатора;

  • F2 - захищає ланцюга електродвигуна склоочисника, очисника фар і електродвигуна насосів вітрового скла;

  • F3 і F4 - вважаються резервними;

  • F5 - має силу струму 20 А і захищає ланцюга елементів обігріву заднього скла і реле включення;

  • F6 - 10 А і захищає електричну ланцюг прикурювача і годин;

  • F7 - 20 А відноситься до звукових сигналам, реле сигналів і електродвигуна;

  • F810 А - відноситься до вимикача аварійної сигналізації, реле-поворотників і т. д.;

  • F975 А - відноситься до заднім протитуманним фарам і сигнализатору;

  • F 10 і F 11 - захищають системи управління пневмоклапаном, освітленням салону, лампами сигналів гальмування, реле електровентилятора, обмотку генератора, покажчиком температури охолоджуючої рідини і контрольною лампою, регулюючої стоянкове гальмо;

  • F 1213 і 14 - відносяться до фар дальнього світла, контрольної лампою, подкапотной лампою, лампою ліхтарів освітлення знака номерів;

  • F 15 - відноситься до лампи габаритного світла правий/лівий і різних приладів салону;

  • F16 - ближні фари права, реле омивача;

  • F17 - ближні фари ліва.


  • Перевірка запобіжників


    Ваз-2105: запобіжники - як виконується заміна
    Перевірка запобіжників
    На ваз 2105 заміна блоку запобіжників може знадобитися в будь-яку хвилину. Отже, запобіжники, хоча і перегорають досить рідко, досвідчений водій повинен завжди мати при собі комплект нових для заміни.

    Якщо раптом відмовить один з електричних вузлів, не треба відразу ж чіпати трамблер або шукати причину в свічках. Цілком ймовірно, що причина прихована саме в блоці запобіжників.

    Знаходиться він під капотом, безпосередньо біля лобового скла з боку водія. На старих моделях автомашин блок знаходиться всередині салону, а на сучасних моделях зовні. На «п'ятірці» останнім часом часто встановлюється саме другий варіант.

    Починаємо:









  • натискаємо пальцем у бік кришки блоку, який піднімається вгору;

  • будь кришка має із зворотного боку схему розміщення запобіжників і допустиму силу струму в ланцюзі;

  • на старому автомобілі рекомендується переконатися в правильності встановлення запобіжників, яка повинна відповідати силі струму в ланцюзі.


  • Варто зазначити, що не допускається встановлювати запобіжники, мають велике номінальне значення струму. Це може призвести до швидкого виходу з ладу будь-якого електричного вузла.
    Продовжуємо:








  • беремо мультимер або робочий запобіжник;

  • перевіряємо, вставляючи робітник на місце старого (якщо він перегорає, значить потрібно «продзвонити» весь ланцюг на коротке замикання).


  • Хочеться зауважити, що в більшості випадків причина буває прихована всередині самого блоку або ж на кінцевих приладах - лампах, вентиляторі і т. д.

    Заміна блоку запобіжників ваз 2105


    Для того щоб провести дану операцію, необхідно озброїтися новими монтажним блоком і накидним ключем на 13. Не потрібно ніяких спеціальних навичок автоелектрика.

    Починаємо:

  • знімаємо захисний пластиковий кожух, який кріпиться на кліпсах (користуємося викруткою).


  • Рада!При знятті кришки можлива проблема. Пластик, у процесі тривалої експлуатації твердне і при витяганні може поламатися.

    Тому краще запастися двома новими, на всяк випадок, хоча знайти в магазинах їх буває нелегко. Якщо раптом кришка зламається, а заміна не буде знайдена, можна поставити її на місце і без кліпс. Головне - акуратно укласти на свої місця дроти.
    Дане відео допоможе все правильно зробити і не помилитися. А на фото внизу видно, як це робиться своїми руками.


    Ваз-2105: запобіжники - як виконується заміна
    Заміна блоку запобіжників

  • витягаємо колодки, що підключаються з боку капота (вони знаходяться під монтажним блоком);

  • знімаємо колодки з салону (тут вони знаходяться за рульовою колонкою і закриті бувають спеціальної шумоізоляційної плівкою, яку після заміни треба буде відновити);

  • беремо ключ на 10 і відкручуємо гайки, фіксують монтажний блок;


  • Ваз-2105: запобіжники - як виконується заміна
    Відкручування болтів кріплення блоку запобіжників

  • встановлюємо новий монтажний блок.


  • Рекомендується перед установкою нового блоку взяти старий і уважно оглянути його. Тут ми побачимо, що запобіжники знаходяться в нижній частині, а контакти 3-49-10 перемкнуты.

    Те ж саме слід провести і на новому блоці. Робимо всього-навсього чотири перемички з відрізків проводів і однієї клеми.

    Виходить щось на зразок фіксації мама/тато. В автомобільних сервісних центрах робота такого типу коштує ой як дорого, адже тут все потрібно робити власноруч.

    При з'єднанні перемичками нічого плутати не можна. Це потрібно пам'ятати завжди! Починаємо з першого запобіжника, а послідовність дотримується у відповідність з інструкцією.

    Представлена вище покрокова інструкція допоможе не тільки початківцям автомобілістам не залишитися в дорозі. Сьогодні послуги на ремонтні роботи стоять досить високо.

    Ціна на них здатна здивувати багатьох, тому навчитися робити все самому буде не зайвим. Дана вище інструкція представлена таким чином, щоб кожному був зрозумілий весь процес робіт, що проводяться.