Ваз 2106: блок запобіжників - заміна своїми руками
Ваз 2106 блок запобіжників - заміна
Як правило, заміна запобіжників на ваз 2106 проводиться в самий несподіваний момент. Адже вийти з ладу вони можуть у будь-яку хвилину. З цією метою водій завжди повинен мати з собою комплект нових запобіжників, щоб у разі виходу тих з ладу, швиденько замінити.
Але трапляється і так, що тільки ремонтом запобіжників не вдається вирішити проблему. І тоді допомагає тільки заміна блоку запобіжників в ваз 2106.
Старий монтажний блок приходить в непридатність і таким чином, лише заміна блоку запобіжників на ваз 2106 є єдино вірним рішенням. Не варто говорити, що після заміни блоку запобіжників на ваз 2106 тривалий час водій не буде відволікатися на усунення проблем, пов'язаних з електричними складовими.
Ретельний огляд блоку і його схема
На ваз 2106 заміна блоку запобіжників , який ще називають чорним ящиком проводиться після ретельної перевірки його і реле. Як відомо, будь-монтажний блок складається з схеми, яку водій може знайти на кришці з внутрішньої сторони.
Наприклад, схема монтажного блоку на автомобілі Ваз 2106 складається з запобіжників, що йдуть зліва направо:
Схема блоку запобіжників Ваз 2106
Заміна запобіжників і блоку Ваз 2106
Заміна колодки запобіжників ваз 2106 здійснюється після того, як Ви озбройтеся монтажним блоком ножових запобіжників від ГАЗ 3110 який ідеально підійде. Крім цього, необхідно підготувати дріт з перетином близько 2 кв. мм, який буде служити для створення перемичок.
Заміна ножових запобіжників ваз 2106 починається з таких дій:
Схема перемичок
Рекомендація.
Варто пам'ятати, що в «волговском» варіанті є 13 запобіжників, а в азовському - 16 де три резервні. У новому монтажному блоці не буде запасних запобіжників, тому 11 номер буде відповідати 14 (дивимося схему вище), 12-15-го і так далі. Заміна запобіжників на ножові ваз 2106 саме з цієї причини передбачає роботу з саморобними перемичками.

Заміна блоку запобіжників на новий ваз 2106
Рада. В даному випадку буде корисно знати, що де виявляється один роз'єм - це вхід, а де два - вихід. Крім цього, заміна запобіжного блоку ваз 2106 повинна проводитися, виходячи з наступного принципу.
Так, як в новому монтажному блоці буде використовуватися в основному два роз'єми, розташування проводів буде занадто близьким відносно один одного. І тому при перекиданні перемичок, потрібно ізолювати гілки термоусадкою, щоб уникнути короткого замикання.
Рекомендація.
Потрібно відзначити, що замінити блок запобіжників на ваз 2106 шляхом встановлення плавких номіналів вже не вийде. Адже на стандартному ГАЗ 3110 стоять запобіжники, мають силу струму від 5 до 25 А.
Для Ваз 2106 такі номінали природно не підійдуть, так як сюди йдуть восьмиамперные і шестнадцатиамперные запобіжники. А плавких запобіжників номіналу такого немає і з цієї причини ставляться замість восьмиамперных - 75 А, коричневого кольору, а замість 16-амперні - 15А блакитного кольору. Ось такий нюанс, який слід враховувати.
Якщо зіставити зі схемою вище, то новий варіант буде виглядати так:
Види запобіжників
До вибору запобіжників треба завжди підходити грамотно. Дане відео допоможе дізнатися про запобіжники багато цікавого.
Якщо вибрати запобіжники неправильно, то це загрожує серйозними проблемами, які можуть дійти навіть до загоряння автомобіля. Та й велика частина автомобілістів погодяться, що на вибір дорогих деталей все витрачають багато часу, а на запобіжники рідко звертають увагу.
Насамперед, необхідно вміти визначати запобіжник.
Так, кожен з них має певну силу струму, відображену в Амперах. На фото внизу бачимо запобіжники різного номіналу:

Розрізняють ампераж не тільки з цифр, зазначених на деталях, але і за кольором. Наприклад, коричневі запобіжники можуть позначати номінал в 75 А, а блакитні або зелені 16 або 20 відповідно.
Раніше на старих вітчизняних автомобілях ставилися блоки запобіжників типу ПР, які виготовлялися на заводі Лисково. В такому блоці ставилося всього три запобіжника на текстолітових платівках, а між контактами зажимався мідний дріт лудженого типу.
На моделі Ваз 2101 стали встановлювати вже інші циліндричні моделі запобіжників. В такому блоці виконувала роль провідника оцинкована фольга.
І, нарешті, останнім часом все більше стало з'являтися більше штекерних варіантів багаторазового користування, які витіснили циліндричні одноразові.
Представлені вище поради про те, як проводити заміну блоку своїми руками допоможуть багатьом автолюбителям. Покрокова інструкція розкриває багато корисних нюансів, що дають цінну інформацію.
Звичайно ж, можна і значно заощадити коштів, адже ціна на послуги даного типу сьогодні дуже висока. Особливо це стосується ремонту, який потрібно проводити за допомогою ручної праці.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного