Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: заміна моторчика печі своїми руками

24.12.14, Ваз
2278
  • 1 Причини несправності
  • 2 Підготовчі роботи
  • 3 Роботи по заміні вентилятора в салоні
  • 3.1 Рекомендації по заміні моторчика

  • Ваз 2110: заміна моторчика печі своїми руками
    Моторчик пічки ваз 2110 старого зразка
    Досить часто власники передньопривідних машин ВАЗ скаржаться на поганий нагрівання печі. На ваз 2110 заміна моторчика пічки - справа відоме.

    У даній статті буде розглянуто, що потрібно на ваз 2110 для заміни моторчика печі і як вона проводиться.


    Причини несправності


    Ваз 2110: заміна моторчика печі своїми руками
    Заміна моторчика пічки ваз 2110
    Як правило, існує безліч причин подібної несправності, до них відносять:

  • засмічення шлаками від радіатора пічки ;

  • поломку мотора печі.


  • Якщо мотор не пічної функціонує, або не справними деякі його швидкості, то спочатку рекомендується перевірити резистор, який іншими словами може називатися реостатом печі. Цей елемент відповідає за швидкість роботи вентилятора.

    Придбати таку деталь можна в спеціалізованому магазині, що реалізує автозапчастини. Що стосується заміни, це можна здійснити за допомогою майстра або самостійно, що не так складно навіть для недосвідченого спеціаліста.
    Примітка! У випадку з ремонтом або заміною радіатора пічки, рекомендується звернутися в автосервіс, так як зняти радіатор самостійно важко. Для заміни моторчика печі потрібні мінімальні знання та детальна інструкція дій.
    Існують несправності нагрівника, які може легко усунути будь автолюбитель. Наприклад, може спостерігатися ситуація, коли через бічні дефлектори і воздуховод зігріву лобового скла опалювальної системи дме холодне повітря, при цьому з нижніх і центральних повітроводів надходить гарячий потік повітря.

    Швидше за все, причина буде полягати в незадовільній роботі заслінки обігрівача , яка призначена для відсікання холодного повітря. В окремих випадках вона перешкоджає нормальному проходженню холодного повітря.

    Подібні несправності легше всього виявляються в холодну пору року. При підгину тяги привода заслінки, потрібно дотримувати особливу обережність, щоб не порушити пластикові деталі.

    До відома, взимку пластик стає більш крихким.







    Ваз 2110: заміна моторчика печі своїми руками
    Заміна моторчика для пічки на ваз 2110
    Звичайно, не функціонує пічка викликає багато проблем саме в зимовий період. Якщо влітку це не настільки важливо, то взимку будуть пітніти вікна.

    Розібратися, в чому полягає причина можна при розборі системи обігріву машини.

    Підготовчі роботи


    Отже:

  • Спочатку з акумуляторної батареї знімається «масова» клема.


  • Ваз 2110: заміна моторчика печі своїми руками
    Заміна моторчика на печі ваз 2110

  • Далі зливається охолоджуюча рідина з охолоджувальної системи в підготовлену ємність.

  • Якщо мається на увазі використання старого тосола, необхідно щоб він відстоявся перед заливанням в охолоджувальну систему двигуна.


  • Роботи по заміні вентилятора в салоні


    Ваз 2110: заміна моторчика печі своїми руками
    Заміна моторчика пічки ваз 2110
    Подальша зміна моторчика нагрівника буде проводитися безпосередньо з салону машини:









  • Під приладовою панеллю потрібно знайти колодку, яка йде на електродвигун. Вона від'єднується.

  • Після цього потрібно відкріпити масову проводку електродвигуна. Як правило, вона притиснута передній кріпильної гайкою печі до кузова.

  • Демонтується накладка облицювання рами лобового скла , при цьому не обійтися без відвернення кріпильних гвинтів.

  • З пічки салону знімається права оббивка, також слід відкрутити кріпильні гайки з гвинтами.

  • Опалювальні шланги від'єднуються. На цьому етапі робіт потрібно дотримуватися максимальної обережності, оскільки з цих шлангів і радіатора опалення можуть випливати залишки тосола.

  • Щоб в салоні машини не пахло охолоджувальною рідиною, потрібно постелити добре всмоктуючий вологу матеріал.

  • Від'єднується проводка від електродвигуна, від микроредуктора, а також від пневмоклапана.

  • Після цих дій знімають передній корпус з кожухом печі. Ці елементи зафіксовані скобами і гвинтами. Варто звернути увагу, що на кожусі розташований двигун і моторчик.

  • Засувки прибираються, і двигун з моторчиком витягуються.


  • Рекомендації по заміні моторчика


    Ваз 2110: заміна моторчика печі своїми руками
    Заміна моторчика пічки ваз 2110
    Розбирати електродвигун самому можна виключно для оцінки колектора і для його очищення. Якщо причина поломки полягає в іншій ситуації, то спеціалісту по роботі з такими деталями небажано проводити розбирання.

    Краще купити новий електродвигун.
    Примітка!

    Демонтаж крильчатки двигуна також не рекомендується проводити своїми силами, оскільки при її установці на своє місце порушиться балансування, яка відіграє важливу роль. Природно, електродвигун буде функціонувати, але не рівно, що може спричинити за собою розбиття підшипників, появи шуму при включенні печі.
    Так як пічка знаходиться в розібраному стані, з'являється можливість спокійно переглянути інші складові салонного обігрівача.

    Отже:

  • Щоб від радіатора виходило більше тепла, потрібно його демонтувати і промити. Він фіксується на задньому кожусі обігрівача, який знімається шляхом відкручування кріпильних гвинтів.

    Після цього радіатор безперешкодно витягується і промивається під напором води, що витікає зі шланга, який під'єднаний до підвідної або відвідної трубки радіатора. Таким же напором змивають забруднення поверхонь знятого радіатора.

  • Для розбирання повітроводів і механізмів управління пічкою, потрібно буде зняти приладову панель, на якій розміщуються головні повітроводи.


  • Примітка! Звичайно панель з основними повітроводами виконується як одна деталь, тому з нею потрібно звертатися з максимальною обережністю, щоб не доводилося потім змінювати.

  • Після цього потрібно зняти повітроводи салону, які закріплюються спеціальними гвинтами, і декоративну накладку тунелю статі.


  • Примітка! Під цією накладкою розміщуються повітроводи для обігріву ніг, які прикріплюються до кузова за допомогою гвинтів і засувок.

  • Повітророзподільник знімається з приладової панелі при відверненні кріпильних гвинтів і від'єднанні тяги контролю заслінками.

  • Збірку потрібно виконати в зворотному розбиранні порядку. Якщо є необхідність, за допомогою клею фіксують ущільнювачі заслінок.

    Можна також замазати герметиком місця кріплення шлангів з радіатором.

  • Коли всі деталі зібрані і встановлені на свої місця, перевіряється функціонування всіх вузлів і заливається тосол або антифриз. Все залежить від особистих переваг.

  • На фінішному етапі перевіряють герметичність кріплення шлангів до радіатора і безпосередньо роботу зібраної печі.


  • Тим, хто сприймає інформацію візуально, рекомендується переглянути відео з детальним описом дій і кілька фото, які допоможуть все зробити правильно.



    Ремонтні роботи можна провести своїми руками, але за умови дотримання чіткої інструкції. Це допоможе непогано заощадити, адже ціна на послуги подібного роду в автосервісах не дешева.