1 Заміна нагрівника 1.1 Демонтаж декоративної накладки 1.2 Злив ОЖ і заливання нової рідини Опалювач ваз
Часом автомобіль перестає радувати свого власника. Це відбувається тоді, коли він починає ламатися.
Однією з поломок автомобіля є опалювач салону ваз 2110 який необхідно правильно розібрати і зібрати. Після розбору даного механізму, можна приступити до його ремонту або заміні.
Взагалі, на ваз 2110 система опалення салону - це складна конструкція, але її можна регулювати і ремонтувати своїми руками.
Заміна нагрівника
Ваз 2110 додатковий обігрівач салону
Для виконання цієї операції, необхідно знати і вміти робити наступне:
Автомобіль необхідно підготувати до процесу ремонту, вилучення деталей, механізмів і інших частин. Примітка: автомобіль необхідно встановити на рівній поверхні дороги. Не слід проводити ремонт без спеціальних підставок під колеса, які утримають автомобіль на місці.
Також, необхідно подбати про ручному гальмі, який необхідно включити. Не слід забувати про ключі запалювання, який необхідно прихопити з собою.
Після установки автомобіля, його попередньої підготовки необхідно від'єднати негативну клему з акумуляторної батареї. Використовуючи особливий накидний ключ з цифрою «12» необхідно злегка ослабити гайку кріплення клеми дроти. Цю операцію необхідно проводити з негативним виходом. Клема знімається з батареї. Декоративну накладку на двигун необхідно видалити. Демонтаж декоративної накладки
Примітка: так як автомобіль ВАЗ 2110 має кілька варіантів двигуна, необхідно описати демонтаж декоративної накладки на обох варіантах двигуна.
Отже:
Двигун 2112 (15 і) - необхідно використовуючи торцевий ключ з цифрою «10» відкрутити 4-ре гайки кріплення, які приєднують пластмасову накладку до кришки головки блоку циліндрів. Ваз 2110 схема опалювач салону
Маслоналивная головка має кришку, яку необхідно відкрутити і зняти. Витягується пластмасова накладка. Двигун 21124 (16 і) - вимагає зняття чотирьох кріплень, які виконані з гуми. Вони оберігають кришку головки блоку циліндрів. Пластмасова накладка двигуна знімається легким рухом руки вгору. Разом з кришкою від'єднуються і кріпильні елементи, слід бути гранично уважним, щоб не розгубити їх. Злив ОЖ і заливання нової рідини
Отже:
Після зняття декоративної накладки двигуна, необхідно зробити злив охолоджувальної рідини з системи автомобіля. Примітка: для виконання даної роботи, необхідно підготувати тару, в яку буде зливатися рідина. Її обсяг не повинен бути менше 8-ми літрів.
Для даної процедури знадобиться встановити автомобіль на естакаду або оглядовій ямі. Установку автомобіля краще проводити перед початком робіт.
Знімається бризговики з двигуна. Ключем з цифрою «10» на передньому кріпленні механізму видаляються п'ять гайок. Тут же є три гвинти, які виконують роль кріплення брызговика автомобіля з брудозахисним щитками двигуна. Два болта, які розташовуються в задній частині брызговика необхідно видалити. Бризговики легкими рухами витягується з двигуна і автомобіля. Пробка розширювального бачка простими поступальними обертальними рухами виводиться з свого становища. Під зливним соплом встановлюється раніше приготовлена тара. Її ємність не повинна бути нижче 8-ми літрів. Тими ж обертальними поступальними рухами відкручується кришка радіатора охолодження . Здійснюється злив охолоджувальної рідини. Таку посудину необхідно підставити під блок циліндрів. Він розташований близько картера зчеплення в передній частині автомобіля. Використовується торцевий ключ з цифрою «13» для відкручування пробки. Відбувається злив залишилася в механізмі охолоджувальної рідини. Пробки зливних отворів, які открутились, необхідно встановити на колишнє місце. У бачки заливається свіжа охолоджувальна рідина. На бачку є верхня мітка. Рідину необхідно лити до тих пір, поки вона не торкнеться позначки. Після закручуються всі пробки, запускається двигун і відбувається робота на підвищених обертах до моменту включення електричного вентилятора. Як відбувається на ваз 2110 опалення і вентиляція салону
Примітка: Охолоджувальну рідину різних марок і виробників змішувати заборонено.
Після того, як рідина буде злита, необхідно виконати роботу по від'єднанню дросельної заслінки. Насамперед необхідно від'єднати шланг підведення повітря. Послаблюється затягування двох хомутів. Відбувається зняття шланга підведення повітря до дросельної заслінки. Ваз 2110 несправності опалення салону
При затиснутою педалі газу, слід простежити за станом заслінки, вона повинна бути повністю відкрита. Під час відпускання педалі газ, відбувається закупорювання заслінки. Трос приводу дросельної заслінки необхідно повністю демонтувати. Використовується шлицевая викрутка, яка поддевом пружину, звільняє її з сектору. Для видалення троса, необхідно провернути сектор проти годинникової стрілки до максимуму і витягнути один кінець троса. Датчик положення дросельної заслінки від'єднується від колодки приводів. Відбувається процес скидання тиску в приводі. Демонтується подушка сидіння (заднього). Для зняття кришки люка, необхідно хрестоподібної викруткою видалити два гвинти. Кришка люка від'єднується. Паливний модуль звільняється від колодки джгута проводів. Включивши стартер, необхідно здійснити оборот колінчастого вала протягом 15-ти секунд. Примітка: у разі запуску двигуна, необхідно почекати до тієї пори, поки він самостійно не зупиниться.
Запалення слід виключити. Колодка проводів приєднується до паливного модулю. Кришка люка встановлюється на колишнє місце і закріплюється гвинтиками. Подушка заднього сидіння встановлюється на колишнє місце. Фільтр демонтується (той, який використовується в системі подачі повітря). Ваз 2110 система опалення салону
Необхідно послабити, але не відкручувати повністю два хомута. Вони кріплять шланг вентиляційної системи картера і шланги підведення повітря. Повітрозабірник кріпиться до кузова автомобіля болтів. Його необхідно витягти. Демонтуються три стійки, виготовлені з гуми спереду і ззаду. Корпус повітряного фільтра знімається разом з датчиками, шлангом і повітрозабірником. Після виконання цих дій, необхідно від'єднати колодку проводів від регулятора холостого ходу. Ваз 2110 схема отопітеля салону
Фіксатор, який виконуючи свою роль, фіксує джгут проводів, необхідно звільнити. Від'єднується колодка від регулятора холостого ходу. Використовуючи хрестоподібну викрутку, необхідно послабити затягування хомутів, які кріплять шланг системи вентиляції картера. Два з трьох шлангів - підводять охолоджувальну рідину, третій - підводить адсорбер. З корпусу заслінки (дросельної) демонтується шланг вентиляції картера. Здійснюється витяг від дросельного вузла шланг адсорбера. Використовуючи ключ з ходом в 13-ть міліметрів, відкручуються дві гайки кріплення дросельного вузла під фланець впускного механізму. Дросельний вузол встановлений на шпильках, з яких його необхідно зняти. Після зйомки, його піднімають вище розширювального бачка охолоджуючої системи автомобіля. Ваз 2110 обігрівач салону в зборі
Залишаючи вузол у цьому положенні, здійснюється від'єднання шлангів. За цим шлангах охолоджуюча рідина подається в механізм. У шлаги встановлюються болти М10 (в кожний по одному). Щоб вони не випали, необхідно затягнути хомути. Примітка: збирається і монтується дросельний вузол у протилежному порядку.
Наступним кроком буде зняття склоочисника. Пароотводящий шланг радіатора, необхідно видалити. Пароотводящий шланг проштовхується в облицювання моторного відсіку. Використовується хрестоподібна викрутка, яка допомагає відкрутити гвинт з'єднує оббивку мотора. Знімається ліва частина оббивки. Пароотводящий шланг приєднується до розширювального бачка. Це допоможе зберегти охолоджувальну рідину в механізмі. Тут розташовується гумовий ремінь, який кріпить розширювальний бачок. Бачок злегка зрушується в бік. Шланги необхідно залишити на колишньому місці. Ваз 21102 опалення салону
Використовуючи ключ, відкручується гайка кріплення вала важеля склоочисника. Аналогічна операція здійснюється з іншим важелем склоочисника. Болт кріплення мотор-редуктора до кронштейна необхідно видалити. Колодка проводів міг викрутитися з корпусу і витягується. Уважно видаляється важіль склоочисника. Існує можливість пошкодити раму, тому необхідно докласти максимум уваги до цього процесу. Використовуючи торцевий ключ з ходом в 10-ть міліметрів, відкручується гайка верхнього кріплення захисного екрану і гайка нижнього аналогічного кріплення. Тримач шланга від'єднується зі свого становища шлицевой викруткою. Примітка: для автомобілів з кузовами хетчбек і універсал, необхідно зробити ще три пункти.
Висновок електронасоса омивача заднього скла має два дроти, які необхідно від'єднати. Від'єднується ремінь кріплення бачка. Демонтується і видаляється з автомобіля сам бачок. Видаляється права частина оббивки. Джгут проводів нагрівника має хомут, який тримає їх в одній купі. Його необхідно перекусити кусачками. Зробивши розжим фіксатора, рассоединяются колодки проводів електричного вентилятора отопітеля . Ваз 21102 система опалення салону
Та ж операція відбувається з проводами датчика положення заслінки і заслінки обігрівача. Хрестоподібна викрутка застосовується для ослаблення хомута шланга радіатора. Згодом шланг знімається з патрубка радіатора. Нижній шланг від'єднується за тією ж технологією. Гайка кріплення з правої сторони відкручується. Гайка нижнього лівого кріплення слід за попередній. Верхнє кріплення знімається. Те ж відбувається з одним верхнім кріпленням. Послідовними рухами видаляється опалювач з автомобіля. Встановлення опалення проводиться в протилежній послідовності. Інформацію щодо виконання даної роботи можна подивитися в техобслуговуванні до автомобіля або в мережі інтернет, за допомогою перегляду відео або навіть фото.
Для першого ремонту необхідно використовувати картинки, які допоможуть у проведенні даної роботи своїми руками. Головне - робити все, як вимагає інструкція.
В цьому випадку проблем ніяких не виникне. Та й так непогано заощадити можна, адже ціна на послуги подібного роду не з дешевих.