Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2114: заміна радіатора опалення своїми руками

24.12.14, Ваз
1553
  • 1 Причини і симптоми
  • 2 Вибираємо радіатор
  • 2.1 Алюмінієвий теплообмінник
  • 2.2 Мідний теплообмінник
  • 2.3 Який все таки краще
  • 3 Вигоди самостійної заміни
  • 3.1 Зняття радіатора

  • Ваз 2114: заміна радіатора опалення своїми руками
    Радіатор (теплообмінник) пічки ваз 2114
    Як правило,заміна радіатора отопітеля ваз 2114 для власників авто цієї марки найчастіше пов'язана з безліччю витраченого часу і звичними лайкою. Хоча замінити радіатор своїми руками зовсім не складно, складність полягає в невмінні підібратися до нього


    Причини і симптоми


    Постійно з настанням осінньо-зимового періоду, власники передньопривідних автомобілів ВАЗ, починають скаржитися на незадовільне опалення салону.

    Причиною цього часто є засмітився (забитий) теплообмінник опалення. Ступінь "затурканості"визначити легко, треба помацати відвідний і подає патрубки теплообмінника печі.

    Якщо на прогрітій машині температура патрубків однакова, то, найімовірніше винуватець слабкого опалення - термостат (є й інші причини, пошкодження крильчатки помпи, наприклад і так далі).

    Якщо патрубки різної температури, це вказує на затурканість (засміченість) радіатора пічки (рекомендуємо так само перевірити роботу крана пічки і рівень його відкриття).Засмічений радіатор опалення слід замінити.

    Забитий теплообмінник, після зняття, можна спробувати продути за допомогою керхера (миючий апарат, що викидає воду під тиском), але не переборщіть з тиском (теплообмінник може не витримати сильного тиску).

    Ще однією причиною для заміни,є текти теплообмінника, в цьому випадку робити заміну необхідно швидко, так як охолоджуюча рідина, що потрапляє під килимок, і викликає корозію днища машини.До того ж дихати парами антифризу шкідливо для здоров'я.

    Відразу важливо запам'ятати, що радіатори опалення, виробляються нерозбірними, і отже, непридатними для ремонту, у разі протікання він просто змінюється на новий.

    Є народні умільці, які паяють радіатори, тільки ніякої гарантії, що через місяць він не протече в іншому місці.Глушити потекшую секцію теж не має сенсу, якість опалення при цьому падає.

    Вибираємо радіатор


    Всі виробники автомобілів зараз застосовують алюмінієві теплообмінники печі, але спочатку ВАЗ встановлював мідні радіатори печі і тільки недавно став переходити на алюмінієві

    Алюмінієвий теплообмінник


    Алюминийсам по собі має тепловіддачу 2093 Вт/(м град), тобто швидко нагрівається і так само швидко остигає, що добре з одного боку, але з іншого.У алюмінієвого радіатора більшу кількість бічних ребер, ніж у мідного - це безсумнівно перевага!

    Ширина каналів теж більше у алюмінієвого радіатора, ніж у мідного.Завдяки цьому ризик разбиваемости цього радіатора менше, а тепловіддача на холостих обертах більше.

    Але алюмінієвий теплообмінник в разі протечки вже не підлягає ремонту.

    Мідний теплообмінник


    Тепловіддача міді дорівнює 3896 Вт/(м град), вона довше нагрівається, а й довше остигає. Ребер за кількістю має значно менше, ніж алюмінієвий, вузькі канали і швидко забиваються, виходить погана плинність (пропускна здатність) на холостих обертах.

    Тому,до речі, дме прохолодним повітрям на холостих обертах - найпоширеніша проблема для власників вітчизняних автомобілів.Мідний радіатор придатний для ремонту, його в разі протечки можна запаяти (питання на довго).

    Варто відзначити також, що в наш час при виготовленні мідного теплообмінника виробники не використовують чисту мідь.

    Деякі, зокрема «лузар» її ще і фарбують, що теж знижує тепловіддачу.

    На сьогоднішній день на ринку мало якісних мідних теплообмінників.Тому, купуючи мідний, нарватися на неякісний,простіше простого.







    Який все таки краще


    Якщо повернутися на кілька років назад, то без сумніву ми б однозначно вибрали мідний, але сьогодні якісні теплообмінники з міді практично відсутні ринку.Саме тому наш вибір за алюмінієвим, в силу його пропускної здатності і якості, та й ціна прийнятна

    Категорично Не рекомендуємо купувати фарбовані радіатори, з-за фарби тепловіддача у них ще менше, плюс вони мають досить неприємний запах .Якщо вибирати по фірмам-не рекомендується купувати радіатори «Лузар».

    Взагалі, хороший радіатор - чистий радіатор, а якщо він забитий - то не має значення, з чого він виготовлений.

    Якщо вам належить заміна теплообмінника, то купуйте радіатор пічки фірми ДААЗ. Нехай, він не зрівняється по тепловіддачі з заводським радіатором, зате в нашому випадку є кращим рішенням.

    Вигоди самостійної заміни


    За цю роботу в автосервісі з вас зажадають від 2000 і навіть більше.Працівники виконають роботу вельми посередньо і недбало (може постраждати від тосола оббивка сидінь).

    При знятті панелі вони обов'язково що-небудь отломают (вже перевірено не одноразово).








    Зняття радіатора


    Заміна радіатора опалення на ваз 2114 вимагає від вас повного або часткового зняття торпедо (якщо у вас буде помічник, то повністю знімати його немає необхідності).

    Отже:

  • Починаємо заміну радіатора опалення з видалення охолодної рідини із системи.

  • Зливаємо охолоджуючу рідина з радіатора, або зливного отвору на блоці циліндрів.

  • Скористайтеся шлангом потрібного діаметру, або просто підставте будь-яку ємність (корито, таз), знизу моторного відсіку.

  • Як тільки система охолодження спорожніла, всі роботи переходять в салон автомобіля.

  • Розбирання торпедо, починаємо зі зняття консолі, потім бардачка і бічних панелей.

  • Відкручуємо усі болти і саморізи, які потраплять у поле зору (знімаючи консоль щитка приладів пам'ятайте що є прихований саморіз, який знаходиться під кришкою).


  • Ваз 2114: заміна радіатора опалення своїми руками
    Відкручуємо усі, що попалися на очі саморізи, не забуваємо про приховані під заглушками

  • Знімаємо бардачок і консоль.


  • Ваз 2114: заміна радіатора опалення своїми руками
    Салон після зняття бардачка і консолі

  • Відкручуємо кріплення панелі до днища (дивіться по центру, близько блоку управління, знаходяться дві стійки для кріплення до підлоги).


  • Ваз 2114: заміна радіатора опалення своїми руками
    Відкручуємо кріплення панелі до днища

  • Потім відкручуємо усі болти по колу, які притискають панель до кузова.

  • Відгвинчуємо і знімаємо троси управління режимами роботи обігрівача (вони знаходяться як з водійської сторони так і з пасажирської), в зборі з кришкою радіатора.

  • Акуратно перевіряємо, щоб торпедо легко і вільно рухалася (якщо щось заважає, значить, ми десь забули прибрати саморіз або болтик).

  • Перевіряємо ще раз,після того, як вже все відкрутили, не залишилося прикручених місць, не забуваємо про двох саморізах, які знаходяться біля пасажирських дверей, і про гвинтик, який закритий заглушкою, він розташований у верхньому куті на приладовій панелі з права.

  • Тепер акуратно тягнемо панель на себе, якщо йде важко, уважно перевіряємо де, і що заважає.

  • Знімаємо на всякий випадок все пластмасові наконечники, з важелів регулювання печі і заслінки.

  • Підкладаємо в утворену щілину з боку що-небудь, ми використовували пластикову пляшку (фото внизу).


  • Ваз 2114: заміна радіатора опалення своїми руками
    Підкладаємо обов'язково що-небудь у щілину збоку, в нашому випадку пластикова пляшка

  • Відкручуємо два хомута від радіатора і знімаємо патрубки, підставивши попередньо якусь плоску ємність, щоб не залити весь салон машини тосолом.

  • Ємність бажано з високими бортиками, щоб не перелилася через верх.

  • Після зливання, тосол можна очистити, процідивши через фільтр і повторно використовувати.



  • Ваз 2114: заміна радіатора опалення своїми руками
    Відкручуємо хомути і знімаємо патрубки, підсунувши попередньо плоску ємність

  • Коли злили тосол, і зняли хомути, від'єднали патрубки, теплообмінник печі повинен вийти, трохи чіпляючи нижню частину приладової панелі.

  • При витяганні теплообмінника печі вам може знадобитися помічник, який буде піднімати панель, а ви в цей час будете докладати чималі зусилля, щоб дістати сам теплообмінник.

  • Тепер беремо новий радіатор, куплений згідно наших рекомендацій і встановлюємо його в зворотному порядку, як свідчить інструкція.


  • Як бачите замінити радіатор опалювача ваз 2114 ви можете самостійно, додатково, якщо не все зрозуміло, подивіться відео.