Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція

Система охолодження двигуна ВАЗ 2110
Причиною для заміни радіатора є поява калюж під тосола автомобілем. Для того щоб бути повністю впевненим, що заміна неминуча, перевірте цілісність гумових шлангів і обтяжку хомутів.
Заміну радіатора можна зробити і своїми руками.
Демонтаж радіатора охолодження на ВАЗ 2110
Спускаємо охолоджуючу рідину з радіатора

Відключаємо кабель вентилятора


Звільняємо хомути
Виймаємо радіатор
Вона не дасть прикипіти болтів і гайок. Заливаємо тосол, запускаємо двигун і перевіряємо на щільність всі з'єднання.
Заміна радіатора в автоцентрі обійдеться вам приблизно в 2000-2500 р.
Заміна радіатора опалення нового зразка
Якщо ви відчули в салоні неприємний запах тосола, то знайте, що прийшла пора замінити радіатор опалення. Маючи деякі навички слюсаря-ремонтника, можна самому виконати цю роботу.

Вам знадобиться комплект для заміни радіатора опалення на ВАЗ 2110.
В комплект входять:
Також вам знадобляться:
Спочатку знімаємо повітряний фільтр. Щоб дістатися до кожуха радіатора і побачити в якому місці він потік необхідно зняти накладку жабо.
Знімаємо гумовий ущільнювач лобового скла
Після цього можна вийняти обігрівач. Міняємо його на ідентичний і починаємо збірку в зворотному порядку.
Встановлюємо на свої місця всі зняті деталі, попередньо очистивши їх і помивши. Заливаємо тосол і запускаємо двигун.
Перевіряємо на щільність всі з'єднання і надходження теплого повітря в салон.
Заміна радіатора старого зразка
Якщо у вас автомобіль ВАЗ 2110 випуску до вересня 2003 року, то заміна радіатора опалення буде дещо відрізнятися від більш пізніх моделей.
Кожух радіатора опалення складається з двох половинок.

Верхні засувки видно і ви легко впораєтеся з ними, а нижні треба роздавати на дотик.

Послаблюємо хомути і знімаємо шланги
Увага:Не забудьте про шланг, що йде від радіатора до розширювального бачка.Перед тим як від'єднати шланги, злийте охолоджуючу рідину з радіатора.
Увага: Зверніть увагу на установку пластмасового корпусу вентилятора опалення.

Важливо не пропустити.
Необхідно педаль направити в паз, інакше микроредуктор не стане пересувати заслінки і пічка не буде працювати. На фотографії педаль позначена стрілкою.
Те ж саме треба перевірити і з алюмінієвої заслінкою.
Перед установкою микроредуктора, заслінку треба вручну перевести на холодний режим . У цьому випадку заслінка радіатора буде закрита.
Встановіть задатчик температури в положення мінімум і включіть запалення. задатчик перейде в потрібне положення.
Тепер заслінка і редуктор будуть займати однакове положення і його легко буде вставити на своє місце.
Заливаємо тосол, запускаємо двигун і перевіряємо на щільність всі з'єднання, як описано вище.На всю роботу витрачається приблизно 8 годин.
Три години на розбирання і п'ять годин на очищення деталей, складання і перевірку в роботі.При цьому ви заощадите близько 15 тис. рублів.