Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція

24.12.14, Ваз
3082
  • 1 Демонтаж радіатора охолодження на ВАЗ 2110
  • 1.1 Заміна радіатора опалення нового зразка
  • 1.2 Заміна радіатора старого зразка
  • 1.3 Важливо не пропустити.

  • Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Загальний вигляд автомобіля ВАЗ 2110
    Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Система охолодження двигуна ВАЗ 2110

  • Радіатор опалення;

  • Відвідний шланг охолоджуючої рідини;

  • Підвідний шланг охолоджуючої рідини;

  • Шланг від насоса охолодження двигуна;

  • Шланг від розширювального бачка;

  • Пароотводящий Шланг радіатора нагрівника;

  • Бачок розширювальний;

  • Датчик рівня рідини в розширювальному бачку;

  • Термостат;

  • Шланг відведення охолоджуючої рідини з радіатора двигуна;

  • Шланг підведення рідини до дроссельному вузла;

  • Пароотводящий шланг;

  • Шланг підведення охолоджуючої рідини до радіатора двигуна;

  • Радіатор охолодження двигуна;

  • Зливна пробка радіатора;

  • Вентилятор радіатора двигуна;

  • Насос охолодження двигуна;

  • Усмоктувальна труба насоса охолодження двигуна;

  • Шланг відведення охолоджуючої рідини з дросельного вузла.


  • Причиною для заміни радіатора є поява калюж під тосола автомобілем. Для того щоб бути повністю впевненим, що заміна неминуча, перевірте цілісність гумових шлангів і обтяжку хомутів.

    Заміну радіатора можна зробити і своїми руками.

    Демонтаж радіатора охолодження на ВАЗ 2110


    Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Спускаємо охолоджуючу рідину з радіатора

  • Перед початком демонтажу радіатора з нього треба злити охолоджуючу рідину. Для цього віддаємо зливну пробку зліва внизу радіатора.


  • Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Спускаємо охолоджуючу рідину з двигуна

  • Після чого відкручуємо пробку на блоці циліндрів і зливаємо тосол з двигуна.


  • Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Відключаємо кабель вентилятора

  • Потім треба відключити електродвигун вентилятора радіатора, для цього треба від'єднати роз'єм кабелю.


  • Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Відкручуємо болти кріплення радіатора

  • Тепер відкручуємо три болти кріплення радіатора до кузова моторного відсіку, 2 зверху і один знизу.


  • Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Виймаємо вентилятор

  • виймаємо вентилятор охолодження радіатора в зборі.


  • Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Звільняємо хомути

  • Після зняття вентилятора, звільняємо хомути на патрубках і від'єднуємо їх.


  • Виймаємо радіатор

  • Нахиляємо радіатор до двигуна і виймаємо його.

  • Ось так знімається радіатор c автомобілів марки ВАЗ 21102111 і 2112.

  • Новий радіатор встановлюємо у зворотній послідовності. При складанні не забудьте всі різьбові з'єднання злегка змастити графитной мастилом.

    Вона не дасть прикипіти болтів і гайок. Заливаємо тосол, запускаємо двигун і перевіряємо на щільність всі з'єднання.


  • Заміна радіатора в автоцентрі обійдеться вам приблизно в 2000-2500 р.

    Заміна радіатора опалення нового зразка


    Якщо ви відчули в салоні неприємний запах тосола, то знайте, що прийшла пора замінити радіатор опалення. Маючи деякі навички слюсаря-ремонтника, можна самому виконати цю роботу.
    Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Комплект для заміни радіатора опалення
    Вам знадобиться комплект для заміни радіатора опалення на ВАЗ 2110.

    В комплект входять:

  • радіатор;

  • фільтр салону;

  • балончик з ВД 40;

  • тосол ;

  • різні ущільнювачі


  • Також вам знадобляться:
















  • ріжковий ключ на 10;

  • пасатижі;

  • комбінована викрутка.


  • Спочатку знімаємо повітряний фільтр. Щоб дістатися до кожуха радіатора і побачити в якому місці він потік необхідно зняти накладку жабо.

  • Для цього треба відкрутити один гвинт зверху, знайти його можна під головним гальмівним циліндром і ще 4 гвинти кріплення.


  • Знімаємо гумовий ущільнювач лобового скла

  • Від'єднуємо дроти, що йдуть до двірників, микроредуктор і починаємо відкручувати гайки кріплення нагрівника до кузова.

  • Після того як були відкручені всі гайки, зрушуємо опалювач вправо.

  • Перед тим як знімати радіатор, необхідно злити з нього охолоджуючу рідину. Щоб злити тосол відкрутіть спускову пробку і дайте стекти рідини в ємність приблизно на 15 л .

  • Потім послаблюємо хомути і знімаємо шланги з патрубків, не забуваючи про шлангу, що йде до розширювального бачка.


  • Після цього можна вийняти обігрівач. Міняємо його на ідентичний і починаємо збірку в зворотному порядку.

    Встановлюємо на свої місця всі зняті деталі, попередньо очистивши їх і помивши. Заливаємо тосол і запускаємо двигун.

    Перевіряємо на щільність всі з'єднання і надходження теплого повітря в салон.

    Заміна радіатора старого зразка


    Якщо у вас автомобіль ВАЗ 2110 випуску до вересня 2003 року, то заміна радіатора опалення буде дещо відрізнятися від більш пізніх моделей.

  • Спочатку знімається утеплювач салону з боку моторного відсіку. Потім знімаємо повітрозабірник і двірники, при цьому треба від'єднати дроти, що йдуть до двірників і трубки до омывателям лобового скла.


  • Кожух радіатора опалення складається з двох половинок.
    Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Віддаємо засувки кожуха

  • Щоб їх роз'єднати, треба відкрутити всі гайки по роз'єму і викруткою роздати засувки, якими вони стягуються. Важливо пам'ятати, що половинки кожуха стягуються засувками.

    Верхні засувки видно і ви легко впораєтеся з ними, а нижні треба роздавати на дотик.


  • Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Виймаємо вентилятор опалення в зборі

  • Тепер можна зняти передню частину вентилятора в зборі. Знявши половинку кожуха, ми отримаємо доступ до самого радіатора.


  • Послаблюємо хомути і знімаємо шланги

  • Надалі послаблюємо хомути і від'єднуємо шланги подачі тосола в радіатор і виходу з нього.



  • Увага:Не забудьте про шланг, що йде від радіатора до розширювального бачка.Перед тим як від'єднати шланги, злийте охолоджуючу рідину з радіатора.
    Виймаємо радіатор опалення

  • Після цього ви вільно виймаєте радіатор опалення.

  • Перш ніж купувати новий радіатор, зніміть старий і придбайте точно такий же.

  • Приступаємо до установки на місце новий радіатор. Очищаємо і встановлюємо на свої місця всі зняті деталі.


  • Увага: Зверніть увагу на установку пластмасового корпусу вентилятора опалення.
    Заміна радіатора пічки на ваз 2110 своїми руками - інструкція
    Направляємо педаль в паз

    Важливо не пропустити.


    Необхідно педаль направити в паз, інакше микроредуктор не стане пересувати заслінки і пічка не буде працювати. На фотографії педаль позначена стрілкою.

  • Простежте, щоб не залишалися зайві болти.

  • Перевірте, щоб пластикова заслінка переміщалася вільно, без зусиль. Якщо ні, то доведеться її підточити.

    Те ж саме треба перевірити і з алюмінієвої заслінкою.


  • Перед установкою микроредуктора, заслінку треба вручну перевести на холодний режим . У цьому випадку заслінка радіатора буде закрита.

    Встановіть задатчик температури в положення мінімум і включіть запалення. задатчик перейде в потрібне положення.

    Тепер заслінка і редуктор будуть займати однакове положення і його легко буде вставити на своє місце.

    Заливаємо тосол, запускаємо двигун і перевіряємо на щільність всі з'єднання, як описано вище.На всю роботу витрачається приблизно 8 годин.

    Три години на розбирання і п'ять годин на очищення деталей, складання і перевірку в роботі.При цьому ви заощадите близько 15 тис. рублів.