1 Регулювання краника 1.1 Спосіб перший 1.2 Спосіб другий 2 Заміна радіатора пічки на ваз 2114 3 Як замінити радіатор пічки ваз 2114 3.1 А тепер по порядку 3.2 Ще один випадок, коли пічка не гріє: 3.3 Міняємо мотор пічки 4 Ремонт крана пічки 4.1 Чому кран протікає 4.2 Який кран вибрати 4.3 Де розташовується кран пічки 4.4 Як замінити краник пічки Радіатор пічки ваз 2114
Скільки автолюбителів, стільки причин заміни радіатора пічки на ваз 2114. Форуми завалені криками про допомогу. Однак, як виправити схожі проблеми, єдиного рішення немає.
Заміна радіатора пічки ваз 2114 часто супроводжується у власників ваз 2114 масою витраченого часу і нескінченним матом. Поміняти радіатор пічки своїми руками не складно, але досить важко дістатися до нього.
Чому не варто відправляти свій автомобіль в автосервіс, щоб замінити радіатор опалення:
Ціна за роботу в автосервісі досить дорога Заміна проводиться на тяп - ляп При зняття передньої панелі зламають що-небудь обов'язково (перевірено не раз) До відома: Знімається радіатор отопітеля, тільки якщо: радіатор потік, який радіатор забився.
Наша інструкція допоможе вам замінити радіатор пічки ваз 2114 самостійно, і вирішити найбільш поширені проблеми ремонту отопітеля салону. Якщо раптом ви не знайшли рішення, яке допоможе вам у ремонті наберіть в пошуку відео заміна радіатора пічки на ваз 2114.
Якщо ви автолюбитель, а не професіонал великого центру з ремонту автомобілів, не варто думати, що у вас не вийде, або руки не звідти ростуть, просто починайте з малого.
Наприклад, поширений випадок, коли нагріте повітря йде по середині салону, або в ноги, а по боках і в лобове скло повітря йде холодний або злегка підігрітий. Взимку така проблема просто кошмар: намучитесь і намерзнетесь сильно, що мало не здасться.
Вихід є - регулювання заслінки обігрівача або краника. Заміна пічного радіатора на ваз 2114 в цих випадках не вимагається.
Регулювання краника
Спосіб перший
Отже:
Знімаємо скобу, утримуючу оболонку троса на корпусі пічного краника. Стягуємо трос з важеля пічного краника. Відкриваємо кран руками в положення максимального відкриття. Отцепляем трос від важелів. Виймаємо цей трос. (Можете покласти в заначку). Краник закриємо навесні, можна взагалі не закривати. Якщо такий спосіб не підходить, тоді:
Необхідно відрегулювати довжину троса і оболонки, щоб у крайньому правому
положенні важеля на блоці важільців краник був повністю відкритий Зафіксувати трос засувкою Спосіб другий
Регулювання заслінки:
Знімаємо скобу, утримуючу оболонку троса на корпусі
зліва - нащупаете там один важіль. Відводимо важіль у напрямку «на себе» - це положення максимально
відкритого стану. Регулюємо довжину троса, щоб у крайньому правому положенні самого довгого важеля на блоці важільців заслінка була максимально відкрита. Фіксуємо його. Відрегулювавши грубку, ви зможете зробити так, щоб нагріте повітря потрапляв на лобове скло. У салоні теж стане тепліше.
Увага: Важливо не перестаратися при регулюванні, щоб не зламати пластик, до якого трос кріпиться.
Якщо заміна пічного радіатора ваз 2114 вас не влаштовує:
Переводимо заслінку в позицію «гаряче», наглухо закріплюємо її, замазавши пластичною масою. Трос приводу при цьому відправляємо в сховище запчастин. Позитивний ефект відчувається відразу, хоча температура салону відтепер регулюється тільки краником печі. Стане настільки тепло, що ви можете забути про шапках і кожухах. Водієві, стає комфортно навіть в сорокаградусний мороз. Холодне повітря ізольований. Однак повітря праворуч буде більш холодним. Все залежить від деформування заслінки в процесі експлуатації автомобіля: з боку протилежної від троса кришка заслінки перестає щільно прикриватися. Заміна радіатора пічки на ваз 2114
Можна цілком зняти опалювач, потім відрегулювати її.
Робота проводиться поетапно:
Увага: Перш ніж знімати опалювач, не забуваємо від'єднати клему «маси», від акумулятора. Заодно зливаємо охолоджуючу рідину (тосол).
Тепер знімаємо панель приладів, і облицювання тунелю статі. Потім акуратно від'єднуємо повітропровід обігріву салону. Виробляємо ті ж самі дії з проводами від електродвигуна вентилятора, резистора, вхідного і вихідного шлангів крана. Послідовно відкручуємо гайки, кріплять кран (їх два) на щитку передка. Знімаємо ущільнювач з трубок крана. Відкручуємо гайки, що кріплять піч до кузова (всього чотири). Безперешкодно знімаємо опалювач в зборі з керуванням. По завершенню процесу регулювання, виробляємо установку печі в порядку, зворотному зняттю. Як замінити радіатор пічки ваз 2114
Отже:
Виробляємо заміну радіатора самостійно. Починаємо зі зливу тосола з системи охолодження. Потім знімаємо приладову панель. Заміна радіатора пічки в ваз 2114 починається з салону. У салоні автомобіля, під приладовою панеллю, від'єднуємо шланги, що ведуть до патрубків крана отопітеля. Щоб здійснити ці дії без проблем, послаблюємо хомути. Виконайте те ж саме в підкапотному просторі: знімаємо шланги патрубків крана, відкручуємо гайки, що кріплять радіатор, знімаємо кран зі щитка. А тепер по порядку
Послаблюємо хомути, знімаємо шланги, знімаємо гайки кріплення радіатора
Знімаємо тримач тяги Від'єднуємо тягу від самого важеля Переходимо в салон, піднімаємо чохол з важеля перемикання передач. Знімаємо чохол
Знімаємо накладку облицювання: яка знаходиться під ручником. Знімаємо накладку
Відкручуємо і дістаємо задню накладку: розташовану між сидіннями. Зрушуємо її тому для зручності. Від'єднуємо повітропровід (салонний) від корпусу обігрівача, витягуємо його. Від'єднуємо салонний повітропровід
Від'єднуємо роз'єми резистора і електродвигуна. Відкручуємо гайки(2 пари) ліворуч і праворуч від нагрівника. Гайки, які кріплять опалювач
Знімаємо радіатор разом з панеллю. Виробляємо заміну. Встановлюємо радіатор опалювача в порядку, зворотному розбиранні. Перевіряємо стан патрубків і хомутів, при необхідності проводимо їх заміну.
Заміна радіатора пічки ваз 2114 успішно завершена. Після заміни та встановлення всіх деталей на місце, заливаємо охолоджуючу рідину. Запускаємо двигун і перевіряємо працездатність печі. Якщо раптом пічка гріє погано, значить, утворилася в ній повітряна пробка, вам слід від неї позбутися. Ще один випадок, коли пічка не гріє:
Ситуація: У автолюбителя пічка погано прогріває салон, хоча нагріте повітря подається, температура двигуна знаходиться в межах дев'яноста градусів. Радіатор опалення теж гарячий, патрубки в хорошому стані.
Робимо наступне:
Самостійно відкручуємо пліч торпеди з пасажирської сторони. Оглядаємо два шланга, які знаходяться біля моторного щита, що відходять від нагрівника. Пробуємо їх на дотик. Якщо вони холодні, значить забилися. Прочищаємо їх і все працює! Міняємо мотор пічки
Якщо сідаєте в машину, заводьте її, включаєте вентилятор пічки і чуєте тишу, перевірте блок запобіжників. Можливо, потрібна заміна одного з них.
Якщо моторчик після цього не працює, необхідно перевірити відійшов контакт або накрився електромотор.
Варіанти вирішення:
Якщо ви початківець водій, то їдьте в автосервіс. Якщо досвідчений автолюбитель, виконуйте наступні дії:
Заглядаємо під панель і оглядаємо контакти вентилятора, і перемикача. Расковыриваем роз'єм, за допомогою пробника перевіряємо напруга на моторчик. Якщо напруга є, то дістаємо моторчик. Можливо, відвалився «мінус» від мотора. Приєднуємо його на місце. Через пару хвилин в машині теплішає. Ремонт крана пічки
Кран отопітеля ваз
Краник пічки (дивіться фото вище)призначений для регулювання протікання охолоджуючої рідини через радіатор пічки. На моделях ваз 211321142115 встановлюється однаковий краник пічки. Основні поломки крана пічки це окислення, заклинювання, перебіг, у результаті під ногами з'являється калюжа охолоджуючої рідини.
Чому кран протікає
Можливі причини:
З настанням весни, ми закриваємо кран отопітеля, пересуваємо регулятор в крайнє положення. З весни і до осені, ми не користуємося ним, тому краник закисає. Взимку, ми знову відкриваємо кран, включаємо грубку, в результаті кран тече. В цьому випадку його необхідно замінити. Крім заміни самого крана, восени рекомендується замінити фільтр салону т. к. він забивається листям і слабшає потік повітря. Який кран вибрати
В магазині запчастин ви можете побачити три крана отопітеля:
Керамічний Заводський (стандартний) Кульовий Який вибрати:
Корпус керамічного крана звичайний пластиковий, але запірний механізм складається з двох керамічних пластин. Заводський вартістю від 80 до 100 рублів. Принцип роботи якого заснований на мембрані з гуми.
Як показує практика, він не надійний, піддається закисання і встановлюється, тільки якщо немає під рукою нічого краще. Рухаємося далі - кульовий кран. Принцип його роботи грунтується на кульці з отворами замість мембрани, як у другому варіанті.
Даний екземпляр схильний до окислення, однак набагато надійніше заводського краника. Керамічний кран є найбільш надійним з усіх перерахованих вище, рекомендуємо встановлювати саме його, щоб уникнути зайвих проблем. Єдиним недоліком є знижена пропускна здатність керамічного крана, тому і зменшується тепловіддача. Виходить: найбільш надійний кран - керамічний, але обігрів при його використанні слабшає. Де розташовується кран пічки
Кран отопітеля розташована під консоллю (в центрі).
Знімаємо бічну панель біля ніг пасажира. До нього ведуть два патрубки.
Щоб поміняти кран пічки не потрібно зливати тосол або знімати приладову панель. Але в такому випадку доводиться лежати головою вниз і частину роботи виконувати на дотик
Щоб поміняти кран отопітеля вам будуть потрібні:
Новий краник пічки Хрестова викрутка Хомут 16на23миллиметра Ємність 5л або більше Охолоджуюча рідина Ключ на «10» Дрантя Як замінити краник пічки
Роботу виконуємо на холодному двигуні:
Повністю знімаємо панель приладів. Кладемо дрантя під ноги пасажира і краник, щоб ввібрала пролиту рідину, що охолоджує. Відкриваємо капот, знімаємо хомути шлангів печі, потім знімаємо патрубки з самого крана, зливаємо тосол, в приготовлену порожню ємність. Пересуваємося в салон. Хрестової викруткою розкручуємо хомути, що кріплять патрубки пічки до крана і дістаємо їх.
Підставляємо під патрубки ємність для охолоджуючої рідини Дістаємо скобу тяги важеля і витягуємо її з отвору. Дістаємо скобу тяги, витягуємо її з отвору важеля
Знову пересуваємося під капот. За допомогою ключа на 10 відвертаємо кріплення крана до щитка. Повертаємося в салон і дістаємо краник. Вставляємо новий кран в порядку, зворотному зняттю:
Встановлюємо новий кран на місце Закріплюємо його з моторного відсіку за допомогою двох гайок (попередньо змащених засобом, що оберігає їх від корозії) З салону відкриваємо кран повністю, натягуємо скобу. Потім нанизуємо патрубки з салону і з моторного відсіку закріплюємо їх. Наливаємо охолоджуючу рідину Заводимо двигун, прогріваємо. Перевіряємо хомути патрубків, при необхідності, підтягуємо їх, включаємо обігрів. Якщо вам що-небудь не зрозуміло до кінця, обов'язково подивіться наше відео.