Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: заміна патрубка печі своїми руками

24.12.14, Ваз
2166
  • 1 Патрубки в опалювальній системі ВАЗ 2110
  • 1.1 Потрібні деталі для ремонту
  • 2 Демонтаж патрубків відведення і підведення рідини радіатора автомобіля ВАЗ 2110
  • 3 Порядок виконання робіт
  • 3.1 Установка нових патрубків
  • 3.2 Заміна трійника або відвідного шланга радіатора отопітеля ВАЗ 2110
  • 3.3 Ремонт шланга без зняття з автомобіля
  • 3.4 Заміна шлангів трійника

  • Ваз 2110: заміна патрубка печі своїми руками
    Зняття патрубків печі для обігріву салону
    Для підтримки в салоні автомобіля ВАЗ 2110 потрібної температури є пристрій зване обігрівачем або піччю. Автоматична система управління дозволяє виконувати регулювання температури з точністю до двох градусів. Вийти з ладу може на ВАЗ 2110 пічка, в якій з ладу можуть вийти патрубки.


    Патрубки в опалювальній системі ВАЗ 2110


    Будь-який автомобіль, в системі опалення якого рідина, використовуються для з'єднання всіх елементів всілякі патрубки. При експлуатації авто ВАЗ 2110 їм потрібно приділяти особливу увагу.

    Якщо з'явився дефект не усунути вчасно не замінити патрубки на печі ВАЗ 2110 це може призвести до проблем з двигуном автомобіля.

    Увагу необхідно приділяти не тільки їм, але і хомутам, що забезпечує герметичне з'єднання. Отпустившийся або не затягнутий вчасно хомут може привести до непередбаченого капітального ремонту двигуна.

    Потрібні деталі для ремонту


    Ваз 2110: заміна патрубка печі своїми руками
    Комплект, щоб замінити патрубки пічки ВАЗ 2110 включає чотири шланга
    На фото представлений комплект патрубків:

  • нижній патрубок для відведення рідини з радіатора;

  • верхній підвідний патрубок;

  • коротиші муфт водяного насоса і термостата.


  • Верхній підвідний патрубок підводить до радіатора нагріту рідину, а нижній відвідний, відводить від радіатора охолоджену рідину двигуна. При виявленні течі з патрубків необхідно, щоб терміново була виконана на ваз 2110 заміна цих елементів.

    Демонтаж патрубків відведення і підведення рідини радіатора автомобіля ВАЗ 2110


    Для заміни потрібно підготувати наступні інструменти:








  • викрутки;

  • силіконове мастило;

  • набір ключів ріжкових і торцевих.


  • Порядок виконання робіт


    Всяка раба повинна мати свою послідовність. Тоді вона може бути виконана якісно.

  • Від'єднується від акумуляторної батареї провід від « - ».

  • Зливається охолоджуюча рідина.


  • Порада: Перед тим як злити охолоджуючу рідину необхідно дати двигуну охолонути, інакше висока температура і сливаемой рідини.

  • Знімаються облицювання, накладка рами на вітровому склі, оббивка шумоізоляції.

  • Знімається вентилятор обігрівача.

  • Від корпусу печі від'єднується хомут вакуумного шланга.

  • За допомогою викрутки знімаються три пружинні скоби, які кріплять передній корпус повітрозбірника нагрівника.

  • Відвертаються гвинти кріплення переднього корпусу.

  • Знімається передній корпус.

  • Послаблюється затягування хомутів і від'єднуються шланги від штуцерів.


  • Установка нових патрубків


    Коли виконується на ВАЗ 2110 заміна патрубків пічки краще замінити і хомути, що з'єднують всі елементи.

    Отже:









  • Виконується заміна. Патрубки на печі ВАЗ 2110 для подачі охолоджуючої рідини і її відведення від радіатори встановлені нові.

  • Встановлюються інші деталі і вузли в зворотній послідовності.

  • Заливається охолоджуюча рідина в систему охолодження і перевіряється герметичність патрубків і всіх з'єднань, при необхідності вони підтягуються.


  • Заміна трійника або відвідного шланга радіатора отопітеля ВАЗ 2110


    Увага: Бувають випадки, коли охолоджуюча рідина витікає у місці з'єднання трійника з нагрівником, розширювальним бачком і насосом системи охолодження двигуна.
    Іноді достатньо тільки затягнути шланги на патрубках новими хомутами.
    Порада: Підтяжку хомутів потрібно робити дуже обережно, щоб не прорізати гуму шланга, що може призвести до заміни шланга.

    Ремонт шланга без зняття з автомобіля


    Отже:

  • Відрізається пошкоджений кінець елемента.

  • Шматок такого ж шланга насаджується на металеву трубу довжиною приблизно 60 міліметрів, діаметром 20 міліметрів. Ціна такого елемента невисока, що дозволяє економити кошти і час виконання ремонту.

  • Для зменшення натягу шланга його довжину слід збільшити на 8 міліметрів.

  • Якщо «Тосол» випливає із стику шланга і радіатора нагрівника, тоді необхідно зняти вакуумний підсилювач.


  • Як виконується заміна патрубка пічки ваз 2110 добре видно на представленому відео.

    Заміна шлангів трійника


    Інструкція і порядок виконання робіт:

  • Послаблюється хомут, що кріпить до патрубка трійника заправний шланг.

  • З розширювального бачка зливається охолоджуюча рідина.

  • Послаблюється хомут з'єднує шланг трійника підвідної труби і патрубка насоса, шланг знімається з патрубка, з нього зливаються залишки рідини.

  • Відстібається від розширювального бичка гумовий ремінь його кріплення.

  • Знімається роз'єм з датчика, який контролює рівень рідини для охолодження в бачку.

  • Від'єднується відвідний шланг від бачка пар.

  • З ніші виймається бачок і відводиться в сторону, разом з другим шлангом відвідним пар.

  • Відкручуються саморізи, що кріплять ліву шумоізоляційні оббивку моторного відсіку.


  • Знімаємо оббивку:

  • Відвертається верхній саморіз, що утримує центральну оббивку.

  • Знімається в гальмівному бачку роз'єм з датчика, який контролює рівень рідини в ньому.

  • Відвертаються гайки кріплення до вакуумного підсилювача головного гальмівного циліндра.

  • Циліндр знімається зі шпильок, разом з гальмівними трубками відводиться вперед. При цьому трубки згинаються.

  • Знімається з патрубка вакуумного підсилювача шланг, попередньо відігнувши при цьому верхній кут оббивки.


  • Далі роботи виконуються в салоні автомобіля:

  • Вакуумний підсилювач, кронштейн і гальмівну педаль в зборі зрушуємо в бік і звільняємо доступ до патрубків знаходяться на радіаторі пічки.

  • Для від'єднання нижнього шланга, спочатку потрібно зняти верхній, підвідний шланг.

  • Послаблюється хомут і знімається з патрубка нижній шланг.


  • Установка нових елементів виконується в зворотній послідовності.
    Порада: Для більшої надійності з'єднання перед монтажем трійника на патрубки краще встановити додаткові хомути.
    Вчасно проведений огляд, і при необхідності проведена заміна патрубків пічки ваз 2110 системи охолодження автомобіля своїми руками - запорука надійної роботи двигуна машини.