Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 21099: заміна опалення своїми руками

24.12.14, Ваз
3245
  • 1 Опалювальна система Ваз 21099
  • 2 Пічка Ваз 21099 та її особливості
  • 2.1 Перевірка
  • 3 Заміна або ремонт нагрівника
  • 4 Заміна радіатора пічки
  • 4.1 Підготовка
  • 4.2 Алгоритм заміни

  • Ваз 21099: заміна опалення своїми руками
    Заміна нагрівника
    Як відомо, на Ваз 21099 заміна обігрівача є найважливішою процедурою. Від цього залежить не тільки нормальна робота пічки і опалення салону автомобіля, але і ряд інших значущих процесів.

    Заміна нагрівника у Ваз 21099 - це не така вже исложная робота, і з нею можна впоратися самостійно.

    Напевно, не варто згадувати про те, що для початку потрібно визначити принцип роботи системи, щоб зуміти грамотно провести заміну своїми руками. Знання принципу дозволяє також правильно судити про можливу поломку.


    Опалювальна система Ваз 21099


    Ваз 21099: заміна опалення своїми руками
    Заміна опалювача Ваз 21099
    Більш правильно говорити, що система опалення автомобіля - це своєрідний вузол, наділений:

  • Електромоторчиком з вентилятором, подають гаряче повітря в салон машини;

  • Системою опору, яка забезпечує правильну роботу вентилятора (забезпечує потрібну швидкість обертання вентилятора);

  • Кнопкою для включення і виключення нагрівника;

  • Радіатор пічки , через який проходить ОЖ.


  • Пічка Ваз 21099 та її особливості


    На автомобілі Ваз 21099 пічка має свої особливості і правила експлуатації. Опалення салону забезпечується повітрям, що поступає з радіатора вже гарячим.

    Сам радіатор пічки пов'язаний з основним радіатором, який входить в систему охолодження двигуна.

    Пічка на автомобілі Ваз 21099 фіксується 4-ма гайками, які знаходяться під панеллю приладів. Гайки з'єднані з болтами, які цілком приварені до коробки воздухопритока.

    Сама піч складається з двох частин, а вірніше - з 2-ух кожухів, що з'єднуються скобами. Для ущільнювальних властивостей в пази закладається спеціальний джгут. Нагорі печі кріпиться вентилятор, зазвичай електричний, який примусово подає повітря в салон.

    Він також фіксується гайками, що дає можливість його легко зняти при необхідності.

    Перевірка


    Одним словом, деталей, які можуть призвести до поломки всієї системи опалення, не мало. І найчастіше цією деталлю стає радіатор,але і сама піч може вийти з ладу і тоді потрібно її ремонт або повна заміна, залежно від тяжкості неполадки.
    Примітка. Визначити те, що радіатор несправний можна легко. Якщо з нього починає витікати рідина, то це і є симптом виходу його з ладу. Перевіряємо всю систему







    Для того, щоб повністю переконатися в тому, що пічка не працює саме через радіатора або іншої частини, слід перевірити всю систему.

    Почнемо:

  • Потрібно відігнути центральну консоль, де розташований бортовий комп'ютер;

  • Потім потрібно буде від'єднати щиток від пластикової торпеди і дістатися до печі;

  • Озброюємося ліхтарем і світимо вглиб, щоб переконатися в тому, звідки сочилася рідина;

  • Одночасно потрібно перевірити кран отопітеля і всі патрубки (часто вони стають причиною виходу з ладу системи);

  • Аналізуємо патьоки (справа в тому, що малі патьоки можна і не помітити в салоні).


  • Заміна або ремонт нагрівника


    Ваз 21099: заміна опалення своїми руками
    Заміна нагрівника для Ваз 21099
    Якщо ніяких ознак того, що потік радіатор немає й інші деталі в порядку (електровентилятор нормально обертає тощо), потрібно перейти до ремонту або заміні печі.

    Починаємо процес ремонту:









  • Хомути послаблюємо;

  • Від'єднуємо 2 шланг від крана під панеллю приладів (роботи проводяться в салоні);

  • Тепер потрібно від'єднати шланги, що йдуть в моторний відсік (послаблюємо затягування хомутів);

  • Знаходимо гайки, фіксують кран пічки і вивертаємо їх;

  • Знімаємо кран;

  • Також демонтажу піддається тримач тяги крана;

  • Прийшла черга зняти чохол, який захищає важіль перемикання передач печі;

  • Далі знімається накладка облицювання підлоги;

  • Відвертається гвинт, що кріпить облицювання підлоги в задній частині тунелю;

  • Облицювання тунелю статі демонтується разом зі зсувом;

  • Тепер прийшла пора демонтувати воздухоотвод внутрішньої вентиляції (від'єднуємо його від нагрівника);

  • Всі дроти, що йдуть на електровентилятор, від'єднуються;

  • Також треба від'єднати проводи від резистора;

  • Тепер треба вивернути гайки і з правого боку печі;

  • Знімаємо піч разом з панеллю управління.


  • Після цього можна пічку або замінити, або відремонтувати. Все буде залежати від ступеня її несправності. Якщо, приміром, пічка слабо дме, то можна відрегулювати заслінки і все налагодиться. На даному відео показано, як це зробити.


    Заміна радіатора пічки


    Ваз 21099: заміна опалення своїми руками
    Ваз 21099 заміна радіатора опалення
    Все ж, частою причиною несправності стає не сама пічка, а радіатор опалення . Про його заміну і піде мова нижче.

    Підготовка


    Ваз 21099: заміна опалення своїми руками
    Заміна радіатора отопітеля Ваз 21099
    Заміна радіатора опалення потребує підготовки 2-ух ємностей. В одну з них можна буде класти пластик, у другу гвинти і гайки.

    Крім того, потрібно:

  • Пара головок;

  • Пара викруток;

  • Плоскогубці;

  • Ліхтар.


  • Алгоритм заміни


    Приступимо:

  • Знімаємо накладку, що знаходиться у верхній частині торпеди;

  • Знаходимо болти, які фіксують торпедо.


  • Примітка. Треба також підготувати ємність для ОЖ, яка може несподівано потекти з радіатора. Приблизний об ' єм посуду - 7 літрів. Цього буде достатньо.

  • Кран пічки закривається;

  • Пічка виставляється на положення «холод»;

  • Двигун автомобіля також повинен бути охолоджений;

  • Знаходимо кріплення радіатора і вивертаємо їх (їх має бути три);

  • Піднімаємо тягу, розташовану над радіатором;

  • Знімаємо патрубки пічки , підставляючи під них ємність.


  • Увага: коли знімається перший патрубок, з нього повинно витекти близько 200 грам рідини. Рекомендується використовувати чистий посуд, щоб витік тосол знову залити в систему в цілях економії.

  • Перший патрубок потрібно буде чимось закрити, після чого зняти другий;

  • Тепер потрібно демонтувати радіатор.


  • Примітка. Як правило, демонтаж радіатора складності не представляє. Він рухається без проблем, хоча на шляху може заважати край торпеди.

    Щоб уникнути перешкод, рекомендується край торпеди трохи підняти, а самому впертися спиною в нижній край торпеди. Потім потрібно радіатор перекласти на нижнє кріплення, що знаходиться з боку сидіння пасажира і тільки після цього легко вивести.
    Ваз 21099: заміна опалення своїми руками
    Заміна радіатора опалення на Ваз 21099
    Перш, ніж встановити новий радіатор, слід прикріпити по всьому периметру поролон, продається в комплекті:

  • Новий радіатор встановлюємо у корпус печі;

  • Одягаємо назад патрубки;

  • Деталі з'єднуємо за допомогою хомутів.


  • Увага! Не забуваємо підтягнути хомути через пару днів, щоб уникнути витоку ОЖ.

  • Змащуємо штуцера на радіаторі силіконовим клеєм, а потім нанизуємо на патрубки.


  • Заміна радіатора опалення на цьому закінчена. В процесі роботи своїми руками буде корисно вивчити масу фото - матеріалів по темі.

    Покрокова інструкція, представлена вище, не єдина. Якщо щось незрозуміло, то можна знайти потрібну інформацію в мережі Інтернет.

    Головне - провести роботу самостійно, адже нічого складного в цьому немає, а в СТО ціна подібних послуг дуже висока.