Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна патрубків пічки ваз 2109 своїми руками

24.12.14, Ваз
2552
  • 1 Заміна патрубків
  • 2 Класичний спосіб
  • 2.1 Інструмент
  • 2.2 Демонтуємо панель приладів
  • 3 «Народний» спосіб

  • Заміна патрубків пічки ваз 2109 своїми руками
    Послаблюємо хомути і знімаємо патрубки пічки ваз 2109
    Заміна патрубків печі на ваз 2109 справа трудомістка, вимагає витрат часу, терпіння і деяких знань про її будову, зате економить ваші гроші. Наша інструкція допоможе вам впоратися з цим завданням самостійно.


    Заміна патрубків


    І коли приходить пора поміняти патрубки радіатора пічки на вашому ваз 2109 - не бійтеся виконати заміну своїми руками. Перш за все, важливо знати, де знаходиться радіатор пічки і його патрубки.

    Отже, радіатор пічки розташований на правому кожусі печі (тобто праворуч від панелі важелів управління пічкою), прямий доступ закритий консоллю приладової панелі.

    Ціна самих патрубків копійчана, а ось за заміну на СТО зажадають кругленьку суму, чому? Зараз самі побачите.

    Існують два способи заміни патрубків (способи придатні і для заміни радіатора пічки):

  • Перший - (так званий класичний) виконується у відповідності з інструкцією (керівництвом) з експлуатації, обслуговування і ремонту ваз2109.

  • Він передбачає зняття приладової панелі і злив рідини з системи охолодження двигуна.

  • Другий - більш простий (народний), не вимагає складних маніпуляцій

  • У нашій статті будемо розглядати обидва способи, щоб ви самі вибрали найбільш зручний для вас


  • Класичний спосіб


    Варто відразу зазначити, що він досить трудомісткий, займе досить багато часу. Від вас буде потрібно багато терпіння і уважності (як вже сказано вище). Найважчим є зняття і установка панелі приладів, так як правильно встановити панель приладів на місце набагато важче.

    Інструмент


    Вам буде потрібно:

  • Ємність для зливу охолоджувальної рідини

  • Набір викруток

  • Головка з комірчиком, щоб відкрутити рульову баранку


  • Починаємо по порядку:








  • Знімаємо клеми з акумулятора

  • При відкритому краник пічки , зливаємо рідину, що охолоджує, відкрутивши зливні пробки, розташовані на радіаторі і блоці циліндрів (в підставлену ємність)

  • Знімаємо декоративну накладку з рульової бублики

  • Відвертаємо гайку, що кріпить рульове колесо, щоб її торець знаходився врівень з торцем валика рульової колонки

  • Рульова бублик дуже щільно посаджена на шліци вала, тому не рекомендується по техніці безпеки відвертати до кінця гайку, що кріпить кермо: при різкому ударі вона зіскакує з шліців і може нанести травму

  • Обов'язково зробіть маркування розташування рульового колеса по відношенню до валу

  • Збийте рульову баранку з шліців вала різкими ударами руки

  • Тепер можете остаточно відкрутити гайку і зняти рульову баранку

  • Відкручуємо шість гвинтів, що кріплять нижній кожух рульової колонки

  • Знімаємо нижній кожух з рульової колонки, а так само облицювання вимикача (замка) запалювання

  • Потім знімаємо верхній кожух з рульової колонки

  • Послаблюємо затягування болта, закріплювального підстави під рульових перемикачів

  • Знімаємо основу з валу, від'єднуємо колодки з проводами (їх дві)від контактів автомобільного звукового сигналу

  • Тепер від'єднуємо колодку із проводами від важеля перемикання склоочисників і омивача

  • Рекомендується промаркувати колодки з проводами, перед від'єднанням. Це допоможе вам уникнути плутанини при складанні і заощадити час

  • Від'єднуємо колодку із проводами від важеля перемикання світла фар і покажчиків повороту

  • Витягуємо на себе ручку управління повітряною заслінкою карбюратора (вона ж «підсмоктування») так, щоб вийшла тяга, знімаємо ручку з неї

  • Викручуємо два гвинти, що кріплять накладки консолі приладової панелі

  • Знімаємо накладку з консолі

  • Виймаємо прикурювач з гнізда

  • Витягуємо з гнізда попільничку, натиснувши на платівку для гасіння сигарет

  • Знімаємо ручку, перемикає вентилятор отопітеля

  • За тим знімаємо три ручки, керуючі пічкою, подцепляем їх викруткою

  • Від'єднуємо колодку із проводами від перемикача вентилятора пічки, що знаходиться під панеллю управління пічкою

  • Від'єднуємо два проводка від контактів лампи, підсвічує панель управління нагрівника

  • Знімаємо ручку гидрокорректора напрямку світла фар, просто потягніть її на себе

  • Тепер знімаємо ручку вимикання освітлення комбінації приладів

  • Відкручуємо гайку, що кріпить вимикач освітлення приладів

  • Відвертаємо гайку, що кріпить гідрокоректор світла фар

  • Проштовхуємо всередину панелі гідрокоректор світла фар і вимикач освітлення приладів

  • Знімаємо бокові сопла, розташовані з обох сторін приладової панелі за допомогою викрутки

  • Відкручуємо по одному гвинту, крепящему накладки по обидва сторонам приладової панелі

  • Подцепляем викруткою і виймаємо перемикач зовнішнього освітлення

  • Від'єднуємо від перемикача колодку із проводами. Проштовхуємо колодку всередину приладової панелі

  • Подцепляем викруткою і виймаємо гніздо призначене для радіоапаратури. Якщо у вас на автомобілі ваз 2109 встановлена радіоапаратура, зніміть її попередньо

  • Радіоапаратуру знімаємо з інструкцією заводу-виробника

  • Потім відкручуємо гвинт, що кріпить накладки на приладовій панелі

  • Вставляємо дві викрутки, щоб ми могли відігнути пластмасові засувки

  • Піднімаємо накладку приладової панелі

  • Від'єднуємо колодку із проводами від прикурювача

  • Відключаємо колодку із проводами від колодки для підсвічування прикурювача

  • Від'єднуємо колодку із проводами від лампи, що підсвічує вимикач аварійної сигналізації

  • Від'єднуємо колодку із проводами від вмикача аварійної сигналізації, остаточно знімаємо накладку приладової панелі

  • Акуратно віджимаємо вниз і знімаємо облицювання гучномовця, розташованого з лівої сторони приладової панелі. Будьте акуратні - засувки легко ламаються

  • Від'єднуємо колодку із проводами від вмикача обігріву скла

  • Знімаємо колодку з вмикача задніх протитуманних фар

  • Відкручуємо два гвинти, що кріплять комбінацію приладів

  • Виймаємо комбінацію приладів з приладової панелі, відкручуємо гайку, що кріпить трос від спідометра і від'єднуємо його


  • Демонтуємо панель приладів


    Увага: Від'єднайте колодки з проводами додаткового обладнання, якщо таке встановлено на вашому авто.








    Отже:

  • Від'єднуємо червону колодку від комбінації приладів

  • Потім відключаємо колодку від системи контролю

  • Відключаємо білу колодку від комбінації приладів

  • Від'єднуємо колодку вимикача запалювання від реле запалювання

  • Відключаємо провід "маса" реле запалювання

  • Від'єднуємо колодку контрольної лампочки відкриття повітряної заслінки

  • Відкручуємо по одному гвинта від нижнього кріплення приладової панелі з обох сторін

  • Від'єднуємо колодку лампи підсвічування скриньки

  • Відкручуємо два гвинти, що кріплять панель управління отопітеля і опускаємо вниз

  • Відвертаємо два гвинти, що кріплять напрямну тягу повітряної заслінки до приладової панелі

  • Викручуємо по два гвинти від верхнього кріплення приладової панелі з обох сторін

  • Подцепляем викруткою і виймаємо по одній заглушці, з двох сторін приладової панелі

  • Відкручуємо по одному гвинта від бічного кріплення приладової панелі з обох сторін

  • Відвертаємо гвинт центрального кріплення приладової панелі

  • Зніміть приладову панель

  • Після заміни патрубків, або самого радіатора пічки складання панелі проводимо в зворотній послідовності

  • Після установки панелі перевіряємо роботу вимикачів і всіх приладів, щоб переконатися в їх правильному приєднанні


  • Повернемося до патрубків радіатора пічки, панель ми вже зняли:

  • Від'єднуємо пластиковий хомут, що знаходиться з правої сторони нагрівника, і утримує тягу заслінки дає обігрів лобового скла

  • Послаблюємо затягування хомутів і від'єднуємо обидва патрубка від крана отопітеля зсередини салону автомобіля під приладовою панеллю


  • Заміна патрубків пічки ваз 2109 своїми руками
    Послаблюємо хомути і знімаємо патрубки

  • Потім послаблюємо затягування хомутів і від'єднуємо обидва патрубка від крана отопітеля розташованих в моторному відсіку (якщо збираєтеся знімати кран отопітеля, інакше пропускаємо)


  • Заміна патрубків пічки ваз 2109 своїми руками
    Від'єднуємо патрубки в моторному відсіку

  • Міняємо патрубки на нові, хомути краще замінити відразу, навіть якщо вони ще придатні, краще не ризикувати

  • При необхідності ви можете відкрутити три гвинти, що кріплять радіатор до печі

  • І, піднявши тягу, витягнути радіатор пічки, для перевірки його стану і заміни


  • Саме так майстри зобов'язані проводити заміна патрубок пічки ваз 2109 (заміну патрубків) в сервісних центрах і автомайстерень. Для власників, які зважилися виконувати ці роботи своїми руками, необхідно врахувати, що часу знадобитися 4 -6 годин


    «Народний» спосіб


    Народні умільці - це майстри сміливі і дуже відчайдушні - пропонують набагато менш трудомісткий спосіб. Суть полягає в тому, що заміна патрубків печі (і самої печі) проводиться, не зливаючи рідину, що охолоджує, і без демонтажу панелі приладів.

    З інструменту знадобиться набір викруток, ганчір'я та ємність (невелика), для зливу рідини з патрубків.

    У цьому випадку заміна патрубків радіатора опалення проводитися за такою схемою:

  • Знімаємо клеми з акумуляторної батареї

  • Закриваємо кран отопітеля

  • Знімаємо праве переднє сидіння (щоб зручніше було виконати роботу)

  • Відкручуємо два гвинти, що кріплять приладову панель з правої сторони, і один гвинтик, розташований в бардачку, потім, відтягнувши приладову панель на себе, підкладаємо дерев'яний брусок

  • Тепер з боку пасажирського сидіння з'явилася щілина і можна дістатися до патрубків і до самого радіатора пічки

  • Кладемо на підлогу салону дрантя, і підготуємо ємність для збору рідини, що охолоджує,

  • Яка, проллється з радіатора й патрубків

  • Послаблюємо хомути патрубків (фото вище) і акуратно, по черзі, знімаємо їх з радіатора, підставляючи ємність. У неї стече 200 - 300 грамів охолоджуючої рідини

  • Замініть патрубки на нові, поміняйте і хомути, на всякий випадок.

  • При необхідності, відкручуємо три болти, які кріплять радіатор до печі, і витягуємо його вправо вниз

  • Встановлення патрубків і нового радіатора виробляємо в зворотному порядку


  • Ось обидва способи, вибирайте прийнятний для вас, додатково подивіться відео по цій темі.