Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками

24.12.14, Ваз
3688
  • 1 Замін крана отопітеля ваз 2105
  • 2 Радіатор і вентилятор отопітеля
  • 2.1 Заміна вентилятора отопітеля ваз 2105
  • 3 Заміна опалювача Ваз 2105
  • 3.1 З чого складається пічка
  • 3.2 Зняття і установка

  • Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Пічка ваз 2105
    Багато власників п'ятірки намагалися і намагаються вдосконалити опалювальну систему свого автомобіля. І не завжди тільки повна заміна опалювача ваз 2105 є єдино вірним рішенням.

    Часто на ваз 2105 заміна крана отопітеля або інші переробки дають велику користь. Наприклад, можна самостійно ущільнити стики рукавів воздухоотвода або перерозподілити повітряні потоки, але все ж, це не дає великої ефективності.


    Замін крана отопітеля ваз 2105


    Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Кран отопітеля ваз 2105
    Заміна крана отопітеля на ваз 2105 і інші удосконалення спрямовані тільки на максимальне поліпшення роботи печі. Як і говорилося вище, дана заміна проводиться через поліпшення і модернізації роботи печі (можна поставити керамічний варіант), або ж якщо коли старий кран починає пропускати.

    Протікання крана здатна принести автовласникові багато клопоту. Тому усунення течі буде єдино вірним рішенням, а зробити це можна тільки замінивши кран.
    Рада. Купуємо кран пічки нагрівника в магазині, бажано з двома патрубками.

    Варто зазначити, що вибір кранів на сьогодні величезний. Все ж, фахівці і водії зі стажем радять купувати керамічний кран. Він має кращу комплектацію, ніж звичайний.

    У ньому багато деталей.
    Вам будуть потрібні:

  • Гумові кільця.

  • Кріпильний гайки.

  • Шайби.

  • Алюмінієвий корпус.

  • Керамічна начинка і багато іншого.


  • Керамічні крани служать набагато довше, ніж звичайні металеві. Вони практично не прикипають, як звичайні.

    Починаємо заміну, озброївшись домкратом, накидними і гайковими ключами, головками і подовжувачем. Автомобіль піднімаємо на оглядову яму, що значно полегшить процес роботи.

    Приступаємо:








  • беремо якусь ємність і підставляємо її під двигун;

  • відкручуємо пробку на блоці, а потім зливаємо рідину, що охолоджує;

  • після цього виймаємо ємність, але недалеко, так як вона ще знадобиться;

  • знаходимо патрубки, які йдуть від мотора до крана опалювача;


  • Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Патрубки, що йдуть від двигуна до крана

  • розпускаємо хомути патрубків;

  • беремо металеву щітку і зачищаємо різьбові з'єднання двох шпильок.


  • Рада. Щоб не було проблем з відкручуванням гайок, рекомендується змочити з'єднання гальмівної рідиною. Адже шпильки - це не звичайні болти, а деталі, капелюшки яких потопають в пластмасовому корпусі крана.

    Кріпильні гайки у капелюшків самоконтрящиеся і мають пластмасові кільця, які важко відкручуються. Ну і ще, якщо додати до цього корозію, то все стає зрозумілим.
    Продовжуємо:

  • знімаємо патрубки, поки відкисають різьбові з'єднання (пам'ятаємо, що під патрубки потрібно ставити ємність, так як звідти тече рідина);

  • переходимо в салон;

  • витягаємо бічну панель торпеди;

  • потім знаходимо хомути патрубків;

  • беремо торцевий ключ з карданчиком і відкручуємо хомути;

  • знімаємо патрубки і замінюємо їх на нові;

  • після зняття всіх патрубків знову ліземо під машину;

  • знаходимо гайки, фіксують кран нагрівника;

  • ключем на 10 відкручуємо їх;

  • повертаємося в салон;

  • витягуємо кран на себе;

  • знімаємо пружинний фіксатор;

  • від'єднуємо трос управління від крана;

  • встановлюємо новий кран отопітеля, перш приєднавши трос і прикріпивши кран до кузова .


  • От і все! Новий кран отопітеля встановлений.

    Інша збірка проводиться в зворотній послідовності.

    Радіатор і вентилятор отопітеля


    Слід знати, що для того щоб в салоні автомобіля п'ятірки завжди було тепло і затишно, особливо в зимові дні, необхідно зуміти збільшити кількість подаваного тепла. А яка деталь безпосередньо відповідає за подачу теплого повітря?

    Звичайно ж, радіатор. Але є проблема - на п'ятірці вентилятор стоїть такий, що сміх бере.

    Він дуже малий і просто не здатний створювати потрібного потоку.

    Що ж робити? Для початку давайте порівняємо вентилятори на Ваз 2105 і Ваз 2108.

    Перший моторчик споживає 45 А струм і має частоту обертання 3000 об/м, а другий 14 А, але крутить 4100 оборотів в хвилину. Це вже щось та говорить.

    Рекомендується замінити вентилятор на інший.








    Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Вентилятор отопітеля

    Заміна вентилятора отопітеля ваз 2105


    Заміна вентилятора отопітеля на ваз 2105 проводиться наступним чином:

  • витягується нижня частина печі (це простий кожух, зверху якого встановлений звичайний електричний вентилятор);

  • знімається старий вентилятор;

  • зрізаємо один з аеродинамічних гребенів, які подають повітря на ноги водія та пасажира (це робиться через те, що моторчик вентилятора Ваз 2108 набагато довше);

  • також забирається крильчатка, яка не дозволить вентилятору від Ваз 2108 сісти на місце ;

  • замість цього ставиться саморобний.


  • Рада. Для того щоб не прибирати крильчатку, а залишити все як є, можна скористатися іншим вентилятором.

    Підійде стандартний п'ятилопатевим вентилятор для класики, у якого моторчик в кілька разів могутніше. І вага його набагато легше, а ротор нового моторчика обертається сильніше, ніж навіть у Ваз 2108.
    Продовжуємо:

  • збільшуємо дірку крильчатки в діаметрі;

  • засовуємо туди новий вал (робимо це дуже акуратно, щоб не зламати крильчатку);


  • Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Крильчатка вентилятора

  • підключаємо вентилятор та перевіряємо його роботу;

  • налаштовуємо резистор і збираємо все в зворотній послідовності.


  • Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Опалювач ваз 2105 заміна вентилятора
    Рада. Рекомендується замінити резистор на п'ятірці, встановивши восьмерочний варіант.

    Новий резистор зобов'язаний забезпечувати тиху роботу вентилятора. Також, слід замінити і вимикач вентилятора.

    Заміна опалювача Ваз 2105


    Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Заміна опалювача ваз 2105

    З чого складається пічка


    Перш, ніж почати заміну корисно ознайомитися з конструкцією пічки Ваз 2105.

    Вона складається з:

  • кронштейн важелів управління;

  • повітропроводу внутрішньої вентиляції;

  • спеціальних ручок важелів управління;

  • повітропроводу обігріву бічних стекол;

  • з гнучких тяг;

  • з стяжного хомута;

  • гумових шлангів;

  • крана;

  • ущільнювача патрубків;

  • заслінкою повітропроводу;

  • кришкою повітророзподільної.



  • Зняття і установка


    Якщо Ви вирішили повністю замінити піч, то це робиться наступним чином:

  • від'єднується провід маси від акумулятора;

  • знімається щиток приладів і панель приймача;

  • важіль керування краном нагрівника переводиться до відмови вправо;

  • рідина охолоджуюча зливається з системи опалення ;

  • послаблюються стяжні хомути;

  • від'єднуються гумові шланги від патрубків нагрівника (вони управляють підведенням і відводом рідини);

  • знімається ущільнювач (рекомендується подивитися докладний відео перед зняттям);

  • вивертаються два болти, що фіксують кронштейн (вони розташовуються всередині відсіків двигуна);

  • послаблюються болти скоб кріплення;

  • від'єднуються тяги і витягується кронштейн;

  • виймаються соплы ліворуч і праворуч;

  • гайка, яка фіксує правий повітропровід обігріву бічних стекол;

  • таким же чином знімається лівий повітропровід;

  • знаходимо чотири держателя пружинного типу і знімаємо їх;

  • витягаємо і кожух вентилятора отопітеля в зборі;

  • відвертаються гайки кріплення кожуха радіатора;

  • провід під масою від'єднується і виймається кожух;

  • витягується повітропровід;

  • знімається старий опалювач;

  • встановлюється новий опалювач в зворотній послідовності (фото внизу).


  • Заміна опалювача ваз 2105 своїми руками
    Новий опалювач на ваз 2105
    Рада. Звертаємо увагу нагрівника при установці на монтаж ущільнювальної прокладки.

    Вона знаходиться між кузовом автомобіля і кожух радіатора. Також, слід відрегулювати управління нагрівником при установці.
    Своїми руками можна зробити так багато, як не зробить жоден фахівець. Дана вище покрокова інструкція допоможе початківцям автомобілістам зробити все самостійно.

    Крім цього, можна непогано заощадити, адже ціна на дані послуги сьогодні висока.