1 Призначення замку 2 Визначаємо несправності 3 Знімаємо замок 4 Розбираємо замок 5 Заміна личинки замка 5.1 Приступаємо до заміни 6 Проблеми з модулем запалювання 7 Перевіряємо наявність іскри Замок запалювання ваз 2110
Коли на поворот ключа в замку автомобіль не реагує, а двигун не запускається, не включаються прилади, або сам ключ обертається з заїданням, з зусиллям тоді ремонт замка запалювання ваз 2110 вирішить проблему. Існують два способи вирішення такої проблеми заміна і ремонт.
Ремонт замку своїми руками обійдеться дешевше заміни, проте заміна, можливо, буде швидше і, зрозуміло, надійніше. У будь-якому випадку робити висновки наспіх не варто, краще спочатку з'ясувати причину несправності.
Призначення замку
Замок являє собою переривач, розмикає і замикає контакти, необхідні для запуску і роботи мотора. Спочатку він призначався для того, щоб уберегти машину від угону.
Зараз же, коли викрадачі здатні зламати навіть складні електронні замки й протиугінні системи нового покоління, як протиугінний засіб він втратив свою значимість. Поломка цього приладу створює водіям масу неприємностей, а деякі навіть міняють його на «пускову кнопку.
Розглянемо, як продіагностувати замок запалювання ваз 2110 , ремонт або заміна, вирішите самі.
Визначаємо несправності
Щоб виявити несправність замку досить його протестувати (перевірити тестером), для цього:
Знімаємо з клеми акумулятора Відкручуємо кожух навколо рульової колонки Відключаємо роз'єм замку Вставляємо ключ і перевіряємо за допомогою омметра опір його контактів при перемиканні режимів 123 за допомогою ключа Коли замок запалювання повністю справний, опір обраних нами контактів повинно відповідати нулю Тестером перевіряємо опір контактів замка
Розглянемо ланцюга, які розмикаються і замикаються при різних положеннях ключа, на фото нижче таблиці наводимо схему:
Ключ знаходиться в положенні
Контакти (схема нижче) під напругою
Замыкаемые ланцюга
Положення 0 ( значить вимкнено)
Контакт 30
Відсутні
Положення I (запалювання)
Контакти 30-15
Ланцюг Системи запалювання, запущено збудження генератора, харчування фар, сигналізації поворотів, панелі контрольних приладів, «двірників» і омивачів скла, живиться електродвигун вентилятора грубки, включений обігрів заднього скла і прикурювач
Положення II (стартер)
Контакти 30-15
і 30-50
Запуск стартера, так само під напругою всі прилади положення I
Електрична схема роботи замку ваз2110
Схема «розпіновки» замку:
Контакт 1-приходить 12Вольт для мікро вимикача вставленого ключа Контакт 2-приходить маса (нуль) при відкриванні водійських дверцят Контакт 3-йде 12Вольт до стартеру (на контакт 50) Контакт 4-йде 12Вольт після підключення запалювання (на контакт 15) Контакт 5-йде 12Вольт при воткнутом в замок ключі на 5 контакту БСК Контакт 6-приходить 12Вольт на підсвітку личинки замка Контакт 7-приходить 12Вольт від акумулятора ( на контакт 30) Контакт 8-не використовується Знімаємо замок
Після того, як ми перевірили стан замку електричної схемою пора знімати з ваз 2110 замок запалювання, ремонт зручніше виконувати при знятому замку:
І так ми вже зняли клеми з акумулятора, а так само пластикові кожухи з рульової колонки (для цього відкрутивши знизу гвинти кріплення) Від'єднайте під рульові перемикачі (для цього просто отщелкните засувки) та візьміть нехитрий інструмент - молоток, зубило і плоскогубці Для більшої безпеки болти, що кріплять замок запалювання мають зрізані головки Тому доведеться відкручувати їх за допомогою зубила і молотка Відкручуємо болти замку, використовуючи зубило і молоток
Тепер можна відкручувати болти вже плоскогубцями Знімаємо скобу з колонки Зняти замок запалювання Розбираємо замок
Щоб замінити лампочку підсвічування:
Від'єднуємо роз'єм Знімаємо патрон з лампочкою, скориставшись маленькими пасатижами Щоб замінити контактну групу:
Відводимо викруткою засувки Потім знімаємо всю контактну групу Щоб поміняти мікро вимикач:
Треба відвернути три гвинтика, скориставшись хрестової викруткою Знімаємо стрижень Віджимаємо фіксатор Виймаємо мікро вимикач Нагадуємо, що замок запалювання, має свій номер по каталогу 2110-3704005 або KZ-881 на випадок якщо будете купувати новий. Після ремонту прикручуємо все тому в зворотній послідовності, рекомендуємо прикрутити замок болтами, що мають відривні головки, щоб не спрощувати завдання викрадачам.
Заміна личинки замка
Іноді виникають неприємності, коли ключ погано провертається або погано вставляється в замок. Вирішується проблема заміною личинки, ціна якої менше повної вартості замку в зборі, вам для цього знадобляться:
Молоток Плоскогубці Зубило Тонке свердло і дриль Викрутка хрестова Викрутка тонка сервіс Нова личинка з ключами Приступаємо до заміни
Замінити без проблем личинку замку вам допоможе наша інструкція:
Виконуємо всі дії, як і в попередній статті, обесточиваем електричну систему машини, знімаємо кожухи з колонки Приступати до заміни личинки замка вже зараз можна, не знімаючи сам замок Для цього треба лише витягнути бічній штифт, який утримує її в замку Для цього нам і потрібна сервіс викрутка, вибиваємо штифт, постукуючи по ній молотком Коли штифт так просто не виймається, можна висвердлити личинку з допомогою дрилі і тонкого свердла Щоб вийняти замок перш, ніж приступати до заміни личинки, тоді спочатку відвертаємо болти, якими кріпиться вимикач запалювання Їх головки зрізані, так що дійте молотком і зубилом, а потім плоскогубцями Потім з рульової колонки знімається скоба і сам замок запалювання, не забудьте відключити електричний роз'єм Відвертаємо гвинт кріплення реле, витягуємо його з-під панелі, потім від'єднуємо роз'єм Від'єднуємо проводок «маси» від реле Хрестової викруткою відкрутіть гвинт, і відіжміть засувку Тепер знімаємо кришку і групу контактів Знімаємо замок Виймаємо личинку, як вище описано Виробляємо заміну Перед постановкою замку запалювання на місце, в нього необхідно застромити ключ і повернути в положення «I», для того, щоб засувка, яка буде блокувати механізм рульового вала, сховалася в корпусі замку Встановлюємо замок запалювання на рульову колонку разом зі скобою кріплення і закручуємо нові болти, що мають відривні головки ключем «10»
Витягаємо ключ і перевіряємо роботу механізму блокує рульовий вал Якщо фіксації валу не сталося, тоді необхідно відрегулювати розташування замку запалювання щодо рульової колонки, щоб засувка замка точно входила в паз рульового валу Потім затягуємо відривні болти, поки не відламаються відривні головки Проблеми з модулем запалювання
Модуль запалювання є електронним аналогом трамблера(див. Пристрій трамблера ваз відміну контактної та безконтактної систем запалювання і регулювання випередження запалювання ) і котушки запалювання. Несправний модуль може підвести в невідповідний момент, по знаменитому закону підлості.
Його перевірка і виявлення несправностей займуть не більше години, зате дозволить вчасно визначити наближення серйозних проблем.
Модуль запалювання ваз2110
Отже:
Основний ознака несправності модуля проявляється у відсутності іскри в одному або декількох циліндрах При цьому двигун троїть, або не запускається взагалі Друге поширене явище - збій в часі циклу запалювання, з-за якого неможливо узгоджена взаємодія поршневий та газорозподільної системи з модулем Існує кілька методів виявлення несправності модуля Перевіряємо наявність іскри
Такий спосіб найбільш придатний для того, щоб перевірити модуль в «польових» умовах.
Однак він вимагає наявності під рукою хоча б однієї нової свічки в запасі вашого автомобіля:
По черзі знімаємо з кришки ГБЦ свічкові ковпаки, вставляємо нову свічку, яку заземляємо на масу або на корпус Обертаємо стартер, якщо іскри немає, значить, проблема криється не в свічках, і нам слід продовжити дослідження системи запалювання Спробуємо замінити броні провід на те ковпаку, на якому відмічено відсутність іскри На кришці модуля всі дроти пронумеровані, тому зніміть дріт з непрацюючого контакту і поставте на працюючий (поміняємо їх місцями) Таким чином, ми перевіримо стан самих з'єднувальних контактів і цілісність жили Якщо з'являється іскра після зміни проводу неробочого робочий, значить проблема була в проводі Якщо проблема залишилася, значить для ваз 2110 ремонт модуля запалювання неминучий, або заміна при неможливості ремонту При повній відсутності іскри на всіх свічках, означає вихід з ладу модуля або його високовольтної котушки В автомобілях, що мають інжекторний впорскування палива, можливо збита електронна система керуюча запалюванням з розподілом подачі палива, ознаки такого збою при поломці модуля запалювання Для ремонту модуля знадобиться викрутка, паяльник і запасні деталі, якщо вам поспішати нікуди, тоді можна сісти вдома і спокійно розібрати його і перепаяти, попередньо подивившись відео, з цього питання Часто набагато швидше замінити модуль запалювання або високовольтні броні дроти на аналогічні, куплені або зняті з автомобіля такої ж марки на час Заміна відбувається не довго, модуль знімається простіше трамблера, номери циліндрів на ньому завжди відзначені Ця операція дозволяє визначити загальні несправності всієї системи без зайвих зусиль в деяких випадках Ось і все, бажаємо успіхів у самостійному ремонті й усуненні несправностей.