Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: ремонт замка запалювання своїми руками

24.12.14, Ваз
3518
  • 1 Призначення замку
  • 2 Визначаємо несправності
  • 3 Знімаємо замок
  • 4 Розбираємо замок
  • 5 Заміна личинки замка
  • 5.1 Приступаємо до заміни
  • 6 Проблеми з модулем запалювання
  • 7 Перевіряємо наявність іскри

  • Ваз 2110: ремонт замка запалювання своїми руками
    Замок запалювання ваз 2110
    Коли на поворот ключа в замку автомобіль не реагує, а двигун не запускається, не включаються прилади, або сам ключ обертається з заїданням, з зусиллям тоді ремонт замка запалювання ваз 2110 вирішить проблему. Існують два способи вирішення такої проблеми заміна і ремонт.

    Ремонт замку своїми руками обійдеться дешевше заміни, проте заміна, можливо, буде швидше і, зрозуміло, надійніше. У будь-якому випадку робити висновки наспіх не варто, краще спочатку з'ясувати причину несправності.


    Призначення замку


    Замок являє собою переривач, розмикає і замикає контакти, необхідні для запуску і роботи мотора. Спочатку він призначався для того, щоб уберегти машину від угону.

    Зараз же, коли викрадачі здатні зламати навіть складні електронні замки й протиугінні системи нового покоління, як протиугінний засіб він втратив свою значимість. Поломка цього приладу створює водіям масу неприємностей, а деякі навіть міняють його на «пускову кнопку.

    Розглянемо, як продіагностувати замок запалювання ваз 2110 , ремонт або заміна, вирішите самі.

    Визначаємо несправності


    Щоб виявити несправність замку досить його протестувати (перевірити тестером), для цього:

  • Знімаємо з клеми акумулятора

  • Відкручуємо кожух навколо рульової колонки

  • Відключаємо роз'єм замку

  • Вставляємо ключ і перевіряємо за допомогою омметра опір його контактів при перемиканні режимів 123 за допомогою ключа

  • Коли замок запалювання повністю справний, опір обраних нами контактів повинно відповідати нулю


  • Ваз 2110: ремонт замка запалювання своїми руками
    Тестером перевіряємо опір контактів замка
    Розглянемо ланцюга, які розмикаються і замикаються при різних положеннях ключа, на фото нижче таблиці наводимо схему:





    Ключ знаходиться в положенні




    Контакти (схема нижче) під напругою




    Замыкаемые ланцюга






    Положення 0 ( значить вимкнено)




    Контакт 30




    Відсутні






    Положення I (запалювання)




    Контакти 30-15




    Ланцюг Системи запалювання, запущено збудження генератора, харчування фар, сигналізації поворотів, панелі контрольних приладів, «двірників» і омивачів скла, живиться електродвигун вентилятора грубки, включений обігрів заднього скла і прикурювач






    Положення II (стартер)




    Контакти 30-15

    і 30-50




    Запуск стартера, так само під напругою всі прилади положення I





    Ваз 2110: ремонт замка запалювання своїми руками
    Електрична схема роботи замку ваз2110
    Схема «розпіновки» замку:








  • Контакт 1-приходить 12Вольт для мікро вимикача вставленого ключа

  • Контакт 2-приходить маса (нуль) при відкриванні водійських дверцят

  • Контакт 3-йде 12Вольт до стартеру (на контакт 50)

  • Контакт 4-йде 12Вольт після підключення запалювання (на контакт 15)

  • Контакт 5-йде 12Вольт при воткнутом в замок ключі на 5 контакту БСК

  • Контакт 6-приходить 12Вольт на підсвітку личинки замка

  • Контакт 7-приходить 12Вольт від акумулятора ( на контакт 30)

  • Контакт 8-не використовується


  • Знімаємо замок


    Після того, як ми перевірили стан замку електричної схемою пора знімати з ваз 2110 замок запалювання, ремонт зручніше виконувати при знятому замку:

  • І так ми вже зняли клеми з акумулятора, а так само пластикові кожухи з рульової колонки (для цього відкрутивши знизу гвинти кріплення)

  • Від'єднайте під рульові перемикачі (для цього просто отщелкните засувки) та візьміть нехитрий інструмент - молоток, зубило і плоскогубці

  • Для більшої безпеки болти, що кріплять замок запалювання мають зрізані головки

  • Тому доведеться відкручувати їх за допомогою зубила і молотка


  • Ваз 2110: ремонт замка запалювання своїми руками
    Відкручуємо болти замку, використовуючи зубило і молоток

  • Тепер можна відкручувати болти вже плоскогубцями

  • Знімаємо скобу з колонки

  • Зняти замок запалювання


  • Розбираємо замок


    Щоб замінити лампочку підсвічування:

  • Від'єднуємо роз'єм

  • Знімаємо патрон з лампочкою, скориставшись маленькими пасатижами


  • Щоб замінити контактну групу:

  • Відводимо викруткою засувки

  • Потім знімаємо всю контактну групу


  • Щоб поміняти мікро вимикач:

  • Треба відвернути три гвинтика, скориставшись хрестової викруткою

  • Знімаємо стрижень

  • Віджимаємо фіксатор

  • Виймаємо мікро вимикач


  • Нагадуємо, що замок запалювання, має свій номер по каталогу 2110-3704005 або KZ-881 на випадок якщо будете купувати новий. Після ремонту прикручуємо все тому в зворотній послідовності, рекомендуємо прикрутити замок болтами, що мають відривні головки, щоб не спрощувати завдання викрадачам.








    Заміна личинки замка


    Іноді виникають неприємності, коли ключ погано провертається або погано вставляється в замок.

    Вирішується проблема заміною личинки, ціна якої менше повної вартості замку в зборі, вам для цього знадобляться:

  • Молоток

  • Плоскогубці

  • Зубило

  • Тонке свердло і дриль

  • Викрутка хрестова

  • Викрутка тонка сервіс

  • Нова личинка з ключами


  • Приступаємо до заміни


    Замінити без проблем личинку замку вам допоможе наша інструкція:

  • Виконуємо всі дії, як і в попередній статті, обесточиваем електричну систему машини, знімаємо кожухи з колонки

  • Приступати до заміни личинки замка вже зараз можна, не знімаючи сам замок

  • Для цього треба лише витягнути бічній штифт, який утримує її в замку

  • Для цього нам і потрібна сервіс викрутка, вибиваємо штифт, постукуючи по ній молотком

  • Коли штифт так просто не виймається, можна висвердлити личинку з допомогою дрилі і тонкого свердла

  • Щоб вийняти замок перш, ніж приступати до заміни личинки, тоді спочатку відвертаємо болти, якими кріпиться вимикач запалювання

  • Їх головки зрізані, так що дійте молотком і зубилом, а потім плоскогубцями

  • Потім з рульової колонки знімається скоба і сам замок запалювання, не забудьте відключити електричний роз'єм

  • Відвертаємо гвинт кріплення реле, витягуємо його з-під панелі, потім від'єднуємо роз'єм

  • Від'єднуємо проводок «маси» від реле

  • Хрестової викруткою відкрутіть гвинт, і відіжміть засувку

  • Тепер знімаємо кришку і групу контактів

  • Знімаємо замок

  • Виймаємо личинку, як вище описано

  • Виробляємо заміну

  • Перед постановкою замку запалювання на місце, в нього необхідно застромити ключ і повернути в положення «I», для того, щоб засувка, яка буде блокувати механізм рульового вала, сховалася в корпусі замку

  • Встановлюємо замок запалювання на рульову колонку разом зі скобою кріплення і закручуємо нові болти, що мають відривні головки ключем «10»

    Витягаємо ключ і перевіряємо роботу механізму блокує рульовий вал

  • Якщо фіксації валу не сталося, тоді необхідно відрегулювати розташування замку запалювання щодо рульової колонки, щоб засувка замка точно входила в паз рульового валу

  • Потім затягуємо відривні болти, поки не відламаються відривні головки


  • Проблеми з модулем запалювання


    Модуль запалювання є електронним аналогом трамблера(див. Пристрій трамблера ваз відміну контактної та безконтактної систем запалювання і регулювання випередження запалювання ) і котушки запалювання. Несправний модуль може підвести в невідповідний момент, по знаменитому закону підлості.

    Його перевірка і виявлення несправностей займуть не більше години, зате дозволить вчасно визначити наближення серйозних проблем.
    Ваз 2110: ремонт замка запалювання своїми руками
    Модуль запалювання ваз2110
    Отже:

  • Основний ознака несправності модуля проявляється у відсутності іскри в одному або декількох циліндрах

  • При цьому двигун троїть, або не запускається взагалі

  • Друге поширене явище - збій в часі циклу запалювання, з-за якого неможливо узгоджена взаємодія поршневий та газорозподільної системи з модулем

  • Існує кілька методів виявлення несправності модуля



  • Перевіряємо наявність іскри


    Такий спосіб найбільш придатний для того, щоб перевірити модуль в «польових» умовах.

    Однак він вимагає наявності під рукою хоча б однієї нової свічки в запасі вашого автомобіля:

  • По черзі знімаємо з кришки ГБЦ свічкові ковпаки, вставляємо нову свічку, яку заземляємо на масу або на корпус

  • Обертаємо стартер, якщо іскри немає, значить, проблема криється не в свічках, і нам слід продовжити дослідження системи запалювання

  • Спробуємо замінити броні провід на те ковпаку, на якому відмічено відсутність іскри

  • На кришці модуля всі дроти пронумеровані, тому зніміть дріт з непрацюючого контакту і поставте на працюючий (поміняємо їх місцями)

  • Таким чином, ми перевіримо стан самих з'єднувальних контактів і цілісність жили

  • Якщо з'являється іскра після зміни проводу неробочого робочий, значить проблема була в проводі

  • Якщо проблема залишилася, значить для ваз 2110 ремонт модуля запалювання неминучий, або заміна при неможливості ремонту

  • При повній відсутності іскри на всіх свічках, означає вихід з ладу модуля або його високовольтної котушки

  • В автомобілях, що мають інжекторний впорскування палива, можливо збита електронна система керуюча запалюванням з розподілом подачі палива, ознаки такого збою при поломці модуля запалювання

  • Для ремонту модуля знадобиться викрутка, паяльник і запасні деталі, якщо вам поспішати нікуди, тоді можна сісти вдома і спокійно розібрати його і перепаяти, попередньо подивившись відео, з цього питання

  • Часто набагато швидше замінити модуль запалювання або високовольтні броні дроти на аналогічні, куплені або зняті з автомобіля такої ж марки на час

  • Заміна відбувається не довго, модуль знімається простіше трамблера, номери циліндрів на ньому завжди відзначені

  • Ця операція дозволяє визначити загальні несправності всієї системи без зайвих зусиль в деяких випадках


  • Ось і все, бажаємо успіхів у самостійному ремонті й усуненні несправностей.