Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: як поміняти центральний замок

24.12.14, Ваз
3088
  • 1 Принципова робота центрального замку
  • 1.1 Причини виходу з ладу та їх виправлення
  • 2 Метод приводу активатором в роботу центрального замку
  • 3 Несправності центрального замку

  • Ваз 2110: як поміняти центральний замок
    Центральний замок ваз 2110
    На моделях Ваз 2110 центральний замок виробником передбачено не у всіх автомобілях. Його принципова конструктивна особливість полягає в тому, що він блокує замки всіх дверей.

    Досить натиснути кнопку блокування на водійських дверей автомобіля, як ця ж кнопка розблокувати замки дверей при знаходженні всередині автотранспортного засобу. На ваз 21102 центральний замок може бути замінений або відрегульований своїми силами.


    Принципова робота центрального замку



  • Розблокування здійснюється шляхом відкривання ключем замку водійської двері .

  • У конструкції передбачено проводити розблокування інших дверей пасажирами на свій розсуд.


  • Ваз 2110: як поміняти центральний замок
    Центральний замок не закриває двері

  • Кожна двері ваз забезпечена окремо змонтованими моторедукторами, з підключенням до тягам блокування.

  • Редуктор складається з електродвигуна з постійним струмом, а збудження проводиться постійними магнітами з приводом в дію шестерень рейки.

  • У конструкції моторедуктора з водійської сторони передбачений перемикач, який спрацьовує при натисканні фіксатора блокування або від повороту ключа в замку дверей.

  • При замиканні контактів вмикача сигнал надходить на електронний блок управління і відбувається включення в роботу всіх розташованих в дверях моторедукторов.

  • Вони приводять в дію тяги, які в свою чергу виробляють важелями блокування/розблокування дверей.

  • Конструкція блоку управління передбачає автоматичне розблокування всіх замків дверей під час дорожньо-транспортної пригоди (удару об перешкоду).


  • Причини виходу з ладу та їх виправлення


    Якщо центральний замок вийшов з ладу, не працює, треба провести перевірку:

  • запобіжника(див. Ваз 2110: як проводиться заміна запобіжників );

  • проводів, роз'ємів;

  • центрального блоку управління;

  • роботу моторедукторов.


  • Примітка: вийшов з ладу блок керування і моторедуктори ремонту не підлягають, тому їх необхідно замінити новими агрегатами.

  • При поломці центрального замку необхідно відразу проводити його ремонт.

  • Причину виходу його з ладу виявити не складно і провести ремонт самостійно у багатьох випадках не складе великих труднощів.

  • При виявленні причин більш конструктивного характеру, необхідно проводити заміну його деталей в зборі.


  • Повна конструкція центрального замка складається з:

  • активатор - електропривод;

  • електричних клем проводів;

  • тяг приводів.


  • Ваз 2110: як поміняти центральний замок
    Підключення центрального замку
    Поломка замка найчастіше пояснюється виходом з ладу дрібних деталей. Електропривод встановлюється від різних постачальників.

    Деталі можуть нести в собі невеликі відмінності в прикладених зусиль і особливості конструкцій. Але робота, вироблена ними, не несе великих відмінностей.







    Метод приводу активатором в роботу центрального замку


    Виявлення причин спрацювання центрального замку треба починати з активатора.

    Конструкція активатора:

  • до нього підходять п'ять проводів електроживлення;

  • зверху знаходиться пильник, це можна побачити, коли зніметься верхня кришка;

  • електромотор підключений до живлення двома проводами;

  • до кінцевим фішках підходять три дроти;

  • на валу моторчика насаджена шестірня;

  • є хвостовик штока.


  • Примітка: для безпечної роботи штока або захисту корпусу від ударів штока при виході в крайні положення - встановлені амортизаційні каучукові вставки.









  • Перевірку роботи активатора необхідно проводити з фіксацією на місці з підключеною тягою.

  • Так як не закріплений активатор показує неправильну роботу, шток постійно буде самостійно йти в протилежний напрямок.


  • Несправності центрального замку


    Виникають несправності у роботі замку можуть викликатися незначними деформаціями двері:

  • легкі удари по кузову автомобіля ,

  • нагрівання металу на яскраво освітлених сонцем місцях стоянки,

  • різке охолодження корпусу двері.


  • Ваз 2110: як поміняти центральний замок
    Схема центрального замку
    Це може призводити до мимовільного відкривання дверей.При розгляді цього випадку з'ясовується, що шток активатора знаходиться в задвинутом положенні, кінцеві датчики показують прикордонний стан (мало або немає).

    Далі відбувається наступне:

  • Надходить команда на блок управління центрального замку, а замки інших дверей закриваються.

  • Незначне дотик - відбувається зворотна команда перемикання, замки відкриваються.

  • Відбувається позаштатне спрацьовування механізму і повернення тяги штока в відкривання дверей.


  • Для перевірки цього недоліку треба перебувати всередині автотранспортного засобу:

  • провести включення сигналізації;

  • рукою натиснути на кнопку замка дверей, цим запобігаючи пружний ефект механізмів активатора.

  • Якщо двері залишаються закритими - необхідно провести регулювання системи активатора і тяги.


  • При роботі центрального замку в одну із сторін, він виявляє рух і в іншу:

  • Необхідно перевірити кріплення гвинта на самій тязі.

  • Виникає проблема при відкриванні/закривання замку чути скрегіт, але шток не рухається.

  • Необхідно перевірити стан шестерні валу активатора, зубів на штоку (вони представлені в пластмасовому виконання і можуть бути пошкоджені деталі шестерні або зубців на штоку).

  • Шпилька, на якій знаходиться крокова шестірня, може розбивати отвір посадки (з-за цього відбувається перекіс шестерні, заклинює активатор, відбувається скрегіт зубчастої зчеплення).


  • Примітка. Тому рекомендується проводити регулярну перевірку всіх пластмасових частин активатора.


  • На моторчик активатора встановлено латунна шестірня.

  • Вона найчастіше розбиває пластмасові деталі.

  • У такому разі шестерня валу працює вхолосту.


  • При неспрацьовуванні центрального замку, рух штока походить від легкого натиску рукою:

  • Якщо таке сталося, значить, сталася поломка моторчика приводу в центральному замку.


  • Причиною цього може служити пошкодження полюсної обмотки.При подачі електроживлення понад 1 сек. відбувається розігрівання колектора, що викликає плавлення пластмасових деталей.Встановлені на щітках пружини викликають з'єднання.При цьому видавлює розплавлену пластмасову масу, що викликає перегорання запобіжника.
    Примітка: викликають таку поломку дешеві сигналізації, знижена температура повітря.
    Так само причина криється в зносі пластин колектора:

  • Робота центрального замку відбувається не постійно, з проміжками (відбувається це із-за загусла змащення).


  • Ваз 2110: як поміняти центральний замок
    Центральний замок і його установка

  • Пластикова пластина видавлюється через надходження імпульсу довгий час, що викликає перегрівання колектора.


  • Проводити перевірку роботи центрального замку необхідно після уважного перегляду відео та фото, які прикладені до цієї статті. Так само конструктивно ознайомитися з інструкціями користування і регулювання.

    Рекомендується уважно прочитати матеріали по конструкції і перевірці центрального замку. Тільки після цього можна приступати до проведення робіт своїми руками.

    Ціна на новий пристрій не така вже й висока. Перевірений, відрегульований центральний замок ніколи не підведе під час його експлуатації. Можна буде сміливо залишати автотранспортний засіб на стоянці.