Ваз 2110: як поміняти центральний замок
Центральний замок ваз 2110
На моделях Ваз 2110 центральний замок виробником передбачено не у всіх автомобілях. Його принципова конструктивна особливість полягає в тому, що він блокує замки всіх дверей.
Досить натиснути кнопку блокування на водійських дверей автомобіля, як ця ж кнопка розблокувати замки дверей при знаходженні всередині автотранспортного засобу. На ваз 21102 центральний замок може бути замінений або відрегульований своїми силами.
Принципова робота центрального замку
Центральний замок не закриває двері
Причини виходу з ладу та їх виправлення
Якщо центральний замок вийшов з ладу, не працює, треба провести перевірку:
Примітка: вийшов з ладу блок керування і моторедуктори ремонту не підлягають, тому їх необхідно замінити новими агрегатами.
Повна конструкція центрального замка складається з:
Підключення центрального замку
Поломка замка найчастіше пояснюється виходом з ладу дрібних деталей. Електропривод встановлюється від різних постачальників.
Деталі можуть нести в собі невеликі відмінності в прикладених зусиль і особливості конструкцій. Але робота, вироблена ними, не несе великих відмінностей.
Метод приводу активатором в роботу центрального замку
Виявлення причин спрацювання центрального замку треба починати з активатора.
Конструкція активатора:
Примітка: для безпечної роботи штока або захисту корпусу від ударів штока при виході в крайні положення - встановлені амортизаційні каучукові вставки.
Несправності центрального замку
Виникають несправності у роботі замку можуть викликатися незначними деформаціями двері:
Схема центрального замку
Це може призводити до мимовільного відкривання дверей.При розгляді цього випадку з'ясовується, що шток активатора знаходиться в задвинутом положенні, кінцеві датчики показують прикордонний стан (мало або немає).
Далі відбувається наступне:
Для перевірки цього недоліку треба перебувати всередині автотранспортного засобу:
При роботі центрального замку в одну із сторін, він виявляє рух і в іншу:
Примітка. Тому рекомендується проводити регулярну перевірку всіх пластмасових частин активатора.
При неспрацьовуванні центрального замку, рух штока походить від легкого натиску рукою:
Причиною цього може служити пошкодження полюсної обмотки.При подачі електроживлення понад 1 сек. відбувається розігрівання колектора, що викликає плавлення пластмасових деталей.Встановлені на щітках пружини викликають з'єднання.При цьому видавлює розплавлену пластмасову масу, що викликає перегорання запобіжника.
Примітка: викликають таку поломку дешеві сигналізації, знижена температура повітря.
Так само причина криється в зносі пластин колектора:
Центральний замок і його установка
Проводити перевірку роботи центрального замку необхідно після уважного перегляду відео та фото, які прикладені до цієї статті. Так само конструктивно ознайомитися з інструкціями користування і регулювання.
Рекомендується уважно прочитати матеріали по конструкції і перевірці центрального замку. Тільки після цього можна приступати до проведення робіт своїми руками.
Ціна на новий пристрій не така вже й висока. Перевірений, відрегульований центральний замок ніколи не підведе під час його експлуатації. Можна буде сміливо залишати автотранспортний засіб на стоянці.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного