Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Колодка діагностики для ваз 2110:міняємо своїми руками

24.12.14, Ваз
2839
  • 1 Загальні відомості про функціонування вазівської колодки діагностики
  • 1.1 Модернізація діючої діагностичної колодки
  • 2 Алгоритм проведення зняття старої приладовій панелі автомобіля, з метою встановлення нової

  • Колодка діагностики для ваз 2110:міняємо своїми руками
    Колодка діагностики
    Колодка діагностики сьогодні являє собою не тільки повнофункціональний пристрій, але також і високотехнологічне. Однак, автоматичні прилади діагностики існують не тільки в сучасних автомобілях, але також в більш старих своїх аналогах.

    Колодка діагностики для ваз 2110 має, як цілий ряд відвертих недоліків, так і володіє безліччю переваг. Об'єктивно можна сказати лише одне - вона функціонує і цього головне. На ваз 2109 діагностична колодка вирішує важливі завдання.


    Загальні відомості про функціонування вазівської колодки діагностики


    На ваз 21102 колодка діагностики являє собою з практичної точки зору електронний прилад, який отримує численні сигнали з відповідних електронних пристроїв (датчиків). У свою чергу датчики відображають інформацію про те чи іншому функціональному елементі, а точніше про його якості функціонування.

    До основних практичних функцій колодки діагностики можна віднести:

  • відображення поточного функціонального стану того чи іншого елемента автомобіля, який у своїй базовій структурі містить датчик;

  • проведення об'єктивного аналізу вхідних даних;

  • повний контроль систем індикації;

  • автономна корекція несправності, якщо існує така практична можливість.


  • Модернізація діючої діагностичної колодки


    Колодка діагностики для ваз 2110:міняємо своїми руками
    Колодка діагностики ваз 2110
    Багато автовласників ваза 2110 бажають змінити заводську діагностичну колодку разом з електронною системою на більш технологічну, яка виконана згідно з чинним рівнем прогресу. Фактично заміна заводський електронної панелі сьогодні є раціонально обумовленим процесом.

    Для цього знадобиться:

  • відповідна електронна панель, установка якої можлива самостійно;

  • класична викрутка хрестоподібної форми, яка є у кожного автомобіліста;

  • прості пасатижі;

  • бажання проводити модернізацію.


  • Примітка. Перед придбанням нової електронної діагностичної колодки, необхідно обов'язково переконатися в тому, що вона буде сумісна з автомобілем.
    На практиці ціна нової приладової панелі цілком раціональна. Середньостатистична вартість нової електронної панелі не території Російської Федерації становить близько 13 тисяч рублів.

    Звичайно, ультрасучасні технологічні пристосування з гамою підсвічування коштують в рази більше вищевказаної суми.







    Алгоритм проведення зняття старої приладовій панелі автомобіля, з метою встановлення нової


    Колодка діагностики для ваз 2110:міняємо своїми руками
    Колодка діагностики ваз 21102
    Примітка. Для того щоб повністю зняти стару електронну приладову панель ваз 2110 відсутня необхідність виконувати її розбирання на окремі її елементи.
    Отже:









  • перед тим, як безпосередньо приступити до зняття приладової панелі, потрібно вкрай ретельно і детально вивчити її схему будови;

  • отже, спочатку виконується роз'єднання негативної клеми акумулятора і;

  • потім, слід вийняти декоративні накладки, які містять в собі рульову колонку ;

  • саму ж сигнальну пластину рульового управління чіпати не варто, її треба залишити на вихідному місці;

  • лівий і правий перемикач необхідно знімати таким чином, щоб їх з'єднання між собою було збережено;

  • підрульові перемикачі з'єднані з двома наконечниками проводів, цей зв'язок необхідно перервати шляхом роз'єднання;

  • гідрокоректор фар оснащений спеціальною управлінської ручкою, яку необхідно також за допомогою шлицевой викрутки зняти;

  • потім необхідно скористатися ключем на «21» щоб відгвинтити кріпильну гайку гидрокорректора фар;


  • Колодка діагностики для ваз 2110:міняємо своїми руками
    Колодка діагностики на ваз 2110

  • сам же гидрокооректор фар, потрібно втопити у відповідні отвір приладовій панелі;

  • після успішного виконання всіх перерахованих вище маніпуляцій, монтажний блок можна буде звільнити від кришки;

  • далі необхідно знову скористатися викруткою хрестоподібної форми (потрібно буде кріпильний гвинт, який розташовується у внутрішній частині кронштейна приладової панелі, відвернути в протилежну сторону);

  • разом з цим, необхідно в обов'язковому порядку виконати повне роз'єднання абсолютно всіх проводів, які містяться в замку запалювання ;

  • тепер прийшов час виконати відворот діагностичного роз'єму, який укладено в саморіз кріплення кронштейна;

  • від вимикача сигналу відходять два дроти, наконечники яких необхідно роз'єднати;


  • Колодка діагностики для ваз 2110:міняємо своїми руками
    Колодка діагностики на ваз 21102


  • саморізи лівої консольної накладки необхідно відвернути в протилежну сторону щодо вихідної;

  • зняти саму накладку можна лише після зсуву передньої частини консольної накладки, попередньо виводячи її із зачеплення кронштейном;

  • тепер необхідно за допомогою торцевого ключа відгвинтити кріпильну гайку панелі кронштейна;

  • повітропровід і саму приладова панель ваз 2110 утримується гвинтом, який потрібно відкрутити;

  • після чого, потрібно буде приблизно на 15-20 см відвести приладову панель всередину салону автомобіля;

  • далі необхідно виконати повне роз'єднання всіх 9-ти джгутів, які з'єднують між собою колодки;

  • потім саму приладову панель необхідно вийняти, скориставшись отвором, який розташований в лівій передній двері;

  • установка нової панелі виконується строго в зворотній послідовності.


  • Примітка. Вище був описаний алгоритм, який треба не просто прочитати, а детально вивчити, тоді труднощі з установкою нової приладової панелі не виникне.
    Колодка діагностики для ваз 2110:міняємо своїми руками
    Маркування діагностичної колодки на ваз 21104
    Інструкція встановлення нової та демонтажу старо приладової панелі містить безліч нюансів, які необхідно вивчити ретельно. Разом з цим, перегляд фото та відео - матеріалів є обов'язковою умовою заміни.

    Якщо його не виконати, то заплутатися в процесі демонтажу або установки не складе праці. Ціна заміни приладової панелі просто феноменально висока.

    Ці в свою чергу служить відмінним стимулом для проведення самостійної заміни приладової панелі.