Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Міняємо блок управління пічки ваз 2112

24.12.14, Ваз
2444
  • 1 Особливості блока керування нагрівником авто ВАЗ 2112
  • 1.1 Ремонт блоку управління нагрівника авто ВАЗ 2112

  • Міняємо блок управління пічки ваз 2112
    Загальний вид блоку управління пічкою автомобіля ВАЗ 2112
    Потрібна температура в салоні підтримується обігрівачем або піччю. В системі відсутній кран, який в інших моделях перекриває потік охолоджуючої рідини.

    Це сприяє постійному нагрівання радіатора грубки, що прискорює нагрівання салону. Блок управління пічкою ВАЗ 2112 вбудований в систему опалення, контролює потрібний нагрів повітря.

    При цьому, відхилення температури в салоні від заданої не перевищує два градуси Цельсія. У сучасних автомобілях водієві все важче відшукати несправності в системі опалення і усунути їх своїми руками, без залучення фахівців.

    У даній статті пропонується познайомитися з ремонтом блоку управління пічкою автомобіля ВАЗ 2112.


    Особливості блока керування нагрівником авто ВАЗ 2112


    Відмінність отопітеля салону ВАЗ 2112 від раніше випущених моделей, полягає в наступному:

  • При працюючому двигуні завжди повинен бути гарячим радіатор отопітеля .

  • Управління пічкою повністю електронне. Воно здійснюється контролером трьома ручками.

    З його допомогою можна задати будь-яку температуру повітря в салоні авто, включити потрібний режим роботи вентилятора отопітеля, управляти потоком повітря - направляти його на лобове скло вгору або вниз до ніг.

  • На потолка встановлений датчик, що вимірює температуру в салоні.

  • Від датчика команду отримує контролер, який приводить в роботу микромоторедуктор, керуючий повітряною заслінкою. При цьому вона направляє, по відповідним каналам, потік повітря.

  • Робота грубки в установленому режимі перевіряється при огляді переміщення повітряної заслінки, коли повертається на контролері відповідна рукоятка. Для цього виймаються центральні дефлектори, а в отвір можна побачити роботу заслінки.

  • Якщо повітряна заслінка стоїть на місці, потрібно в першу чергу перевірити датчик температури , розташований недалеко від стельового плафона. Для цього:



  • прибирається накладка плафона;

  • відстібається колодка з проводами;

  • змінюється вузол, свідомо, справний;

  • перевіряється робота заслінки.


  • Якщо вона залишається нерухомої, необхідно буде міняти микромоторедуктор. При не усуненні і потім несправності потрібно буде замінити сам контролер.
    Порада: Водій, який не знайомий з основами електроніки, не вміє працювати з тестером ремонтувати блок управління пічкою на ВАЗ 2112 зможе тільки заміною відповідних вузлів пристрою.
    Отже:
















  • Вентилятор пічки ВАЗ 2112 може працювати в чотирьох режимах. Якщо він не працює ні в одному потрібно перевірити 20-ти амперний запобіжник F7 і реле К6 розташовані в монтажному блоці.

    При їх робочому стані перевіряється електродвигун вентилятора і перемикач режимів. В електродвигуні можуть зависнути або зноситися щітки колектора, або згоріти обмотка якоря.

  • Причиною відмови роботи вентилятора, при малих швидкостях обертання, може бути перегорання додаткового опору, розташованого на корпусі двигуна пристрою. Дістатися до опору можна тільки з моторного відсіку.

  • Якщо з сопел не йде гаряче повітря причиною може бути несправність в моторному відсіку. Потрібно перевірити роботу системи охолодження двигуна.

    При поломці термостата охолоджуюча рідина в зимовий період циркулює по великому колу, а температура охолоджуючої рідини не буде досягати робочого значення, що буде означати не достатня прогрівання повітря при проходженні через радіатор грубки.


  • Ремонт блоку управління нагрівника авто ВАЗ 2112


    Інструкція з ремонту блоку управління пічки для автомобіля ВАЗ 2112 пропонує такий порядок демонтажу пристрою:

  • Відкручуються кнопки, розташовані близько блоку печі.

  • Регулятор встановлюється в нульове положення.

  • Знімається передня кришка і скло.

  • Знімається плата з пластикового корпусу.



  • Міняємо блок управління пічки ваз 2112
    Плата блоку управління пічкою автомобіля ВАЗ 2112

  • Перевіряється цілісність всіх перемичок, доріжок і резисторів.

  • При виявленні несправностей припаюються нові елементи. В цьому випадку ціна ремонту в системі опалення буде досить низькою.

  • Збірка проводиться в зворотному порядку.


  • Як ремонтувати на ВАЗ 2112 блок управління пічкою добре видно на відео. На відміну від автомобіля ВАЗ 2112 де вбудована електронна система управління пічкою, у деяких моделях для руху заслінок використовуються інші механізми.
    Міняємо блок управління пічки ваз 2112
    Кронштейн важеля управління пічкою автомобіля ВАЗ 21213
    Наприклад, для моделі «Нива» використовується кронштейн важелів управління пічки ВАЗ 21213 загальний вигляд якого показано на фото. Справний стан на ВАЗ 2112 управління пічкою гарантує комфортне переміщення водія і пасажира в холодну погоду.