Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Робимо обігрів заднього скла ваз 2110

24.12.14, Ваз
5989
  • 1 Принцип дії обігріву
  • 2 Несправності підігріву заднього скла і їх усунення
  • 3 Перевірка і заміна реле підігріву
  • 3.1 Заміна реле
  • 4 Схема елементів системи підігріву скла
  • 5 Від чого потіють скла в салоні
  • 6 Перевірка і ремонт всієї системи підігріває заднє скло

  • Робимо обігрів заднього скла ваз 2110
    Захололі заднє скло
    Сьогодні практично всі моделі ВАЗ укомплектовані обігрівом заднього скла, так як він сильно спрощує керування автомобілем, у специфічних умовах, власники машин без обігріву скла встановлюють його своїми руками. Найчастіше, зрозуміло, обігрів необхідний у погану, дощову і похмуру погоду, тоді заднє скло починає пітніти від утворює на ньому конденсату, та ще й у зимовий період, тоді скло може покриватися зледенінням.

    Коли приходять такі умови, як правило, починають виникати проблеми з опаленням стекол, як перевірити обігрів заднього скла ваз 2110 і усунути несправність ми розповімо в цій статті.


    Принцип дії обігріву


    Принцип роботи підігрівача дуже простий - на заднє скло наноситься струмопровідна нитка, строго певного опору, вона розігрівається від минаючого по ній струму. При цьому напруга живлення, забезпечується такими компонентами як проводка, реле підігрівача, кнопка включення і запобіжник(див. Ваз 2110: як проводиться заміна запобіжників )

    Подібна схема застосовується на всіх автомобілях марки ВАЗ (і на переважній більшості іномарок), починається з «класики» і закінчується останніми моделями.

    Несправності підігріву заднього скла і їх усунення


    Розглянемо схему на фото внизу, що б було зрозуміліше, де шукати проблемку:
    Робимо обігрів заднього скла ваз 2110
    Спрощена схема обігріву заднього скла

  • Непрацездатність підігрівача заднього скла виявляється практично відразу, тому що, коли він працює, запітніле скло починає прояснюватися, буквально в перші хвилини, після його включення

  • А ось коли не працює підігрів, тоді цього не відбувається, скло було і залишається запітнілим


  • Причини, по яким підігрів скла може не працювати:

  • Коли скло не змінюється зовсім, і сигнальна лампочка (вона ж кнопка включення) не горить - швидше за все, проблема з управлінням включення реле підігріву. Тут необхідно відразу перевірити (дивимося схему вгорі) - напруга управління, а так само масу (контакти 85 і 86 від реле і контакти 1 і 9 а так же 2 і 4 розташовані на колодці), перевіряємо запобіжник на схемі F7 і кнопку 4

  • Якщо обігрів не працює, але контрольна лампочка на приладовій панелі (або перебуває на кнопці включення) горить - ймовірно, відсутня напруга живлення в мережі підігріву скла. Вам необхідно перевірити наявність напруги живлення ( на контактах 530 реле, і 19 на колодці), так само запобіжник F4 заміряти напругу і наявність маси на елементі підігріву, а так само цілісність цього елемента

  • Якщо скло прояснюється лише частково (смужками). Можливо, вийшли з ладу якісь нитки обігріву.

    Для відновлення вам необхідно буде знайти пошкодження (видимий розрив ланцюга), потім відновити його, скориставшись струмопровідним лаком (клеєм) або використовувати для цієї мети спеціальний ремонтний комплект

  • Коли все працює, однак скло все одно не змінюється. Така ситуація цілком можлива взимку або в холодну пору, коли скло покривається сильним зледенінням.

    Тоді нагріву елемента підігрівача просто не вистачає, тому скло не може з його допомогою відтанути. У такій ситуації рекомендується просто очистити скло від льоду


  • Перевірка і заміна реле підігріву


    Робимо обігрів заднього скла ваз 2110
    Типове реле підігріву скла ВАЗ
    Виникають з часом проблеми підігріву заднього скла, найчастіше пов'язані з неполадками ланцюга, перегорілим запобіжником, а так само реле підігріву:








  • В автомобілях моделі ВАЗ реле підігріву заднього скла служить для включення підігріву на певний час у межах п'ятнадцяти хвилин

  • Ця система функціонує завдяки вбудованому в неї таймеру

  • У автомобілів, в яких була передбачена установка реле, така система може бути розташована в стандартному блоці реле або в блоці запобіжників

  • А в місце штатного реле просто вставляється нове і стандартної кнопкою вмикається обігрів

  • Тут дуже важливо, щоб обмотка цього реле була постійно підключена до «масі»

  • Призначення реле - вимкнути обігрів, коли двигун не працює. Найголовніше щоб підігрів не розряджав акумулятор


  • Заміна реле


    Якщо підігрів скла не працює через поломки реле, тоді інструкція диктує виконання таких дій:









  • Спочатку слід від'єднати від маси батарею

  • Потім вийняти з приладової панелі вимикач підігріву і від'єднати його роз'єм

  • Далі слід перевірити стан ланцюга між кінцями (висновками) 1-го і 3-го роз'ємів знаходяться зі сторони реле

  • Обов'язково перевіряємо стан таймера обігрівача

  • Контрольна (випробувальна) лампочка при включенні вимикача загоряється і згасне через 12минут

  • Коли вимикач не функціонує, тоді його потрібно замінити

  • Потім перевіряється стан ланцюга з боку йде до роз'єму вимикача

  • Коли ключ запалювання перебувати у вимкненому положенні - напруга буде відсутня

  • З'єднуємо висновки 4-ий і 6-тій

  • Потім перевіряємо роботу підігрівача

  • У випадку, якщо що-небудь не працює, тоді доведеться провести заміну вимикача

  • Реле підігріву повинно розташовуватися в блоці запобіжників який знаходиться в салоні

  • Воно включається тільки при повертанні ключа в замку запалювання і продовжує працювати при працюючому моторі

  • Включаємо обігрів, натиснувши кнопку включення, після двадцяти хвилинної роботи підігрів автоматично вимикається

  • Така функція підігріву дуже зручна і навіть необхідна

  • Встановити реле в систему обігріву заднього скла ви можете самостійно, або на СТО якщо вас влаштовує їх ціна


  • Схема елементів системи підігріву скла


    Детальна схема системи підігріву заднього скла ваз 2110 представлена на малюнку внизу, згідно їй:

  • Підігріваючий елемент скла задіюється за допомогою допоміжного реле позначеного K7 має тип 9043747-10 яке встановлено в монтажному блоці

  • Коли включається підігрів заднього скла, відразу загоряється контрольна лампочка 4 яка розташовується поруч з вимикачем, вона підсвічує клавішу вимикача червоним або помаранчевим кольором

  • В автомобілях ваз 2110 підігрів заднього скла, вийде включити тільки якщо ввімкнено запалювання, тому, що напруга на вимикач 3 йде через ще одне реле позначене К6 яке спрацьовує при включенні запалювання

  • Електроживлення до нагрівального приладу скла подається від контактів реле K7 через запобіжник F7 приєднаний безпосередньо до джерела живлення

  • Якщо ви включили обігрів, а заднє скло при цьому не обігрівається, тоді необхідно перевірити стан запобіжника F8 а так само дроти їх з'єднання, і ще реле K7 і вимикач



  • Робимо обігрів заднього скла ваз 2110
    Повна схема підключення обігріву

    Від чого потіють скла в салоні


    Чому запотівають скла на ваз 2110 питання, яке ставить у глухий кут половину власників автомобілів.

    Скажу відразу, швидше за все це відбувається в холодну пору з-за підвищеної вологості в салоні машини, звідки вологість зараз поясню:

  • Сама банальна причина, якщо водій з бодуна, скла потіють від перегару

  • Друга найпоширеніша причина - тихесенько протікає радіатор опалення салону, рідина збирається під килимками, поки текти маленька, це практично непомітно, тому варто перевірити стан цього радіатора

  • Ще однією причиною запотівання стекол може бути неправильне напрям струменя теплого повітря від грубки, якщо скло охолоджується, воно сохне, коли не обдувається - може почати «потіти», це, до речі, головна причина, чому потіє лобове скло на ваз 2110


  • Перевірка і ремонт всієї системи підігріває заднє скло


    Часто буває, необхідна заміна або ремонт підігріву заднього скла з причини несправності схем електропроводки.

    Тому для ремонту і заміни виконуємо такі операції:

  • Від'єднуємо клеми акумулятора

  • Коли в автомобілі у вас підключена стереосистема, має охоронний код, перед від'єднанням клем переконайтеся, що ви пам'ятаєте (знаєте) цей код для вводу

  • Підчіплюємо, і виймаємо вимикач обігріву скла з його посадкового гнізда на приладовій панелі, від'єднуємо електропроводку

  • Важливо переконатися, що між клемами 1-вої і 3-їй існує провідність роз'єм електропроводки з боку реле

  • Коли провідність відсутня, тоді треба замінити лампу

  • З застосуванням дротів-перемичок, приєднуємо «плюс» до клеми №2 «мінус» до клеми № 4 роз'єми контактів вимикача

  • Потім, використовуючи лампочку-пробник потужністю 3.4 Ват, приєднуємо «плюс» до клеми №6

  • Активуємо обігрівач, при цьому контрольна лампа повинна світити 12 - 18минут, потім згаснути

  • При виявленні несправності вимикача його необхідно замінити


  • Від'єднуємо від вимикача проводку і перевіряємо роз'єм від джгута:

  • Провідність між клемою номер 4 і «землею» має бути постійною

  • Коли ключ запалювання в замку стоїть в положенні LOCK або АСС напруги на клемі номер 2 і масі, а так само і клемі номер 6 і масі не повинно бути

  • А в положенні ключа ON повинно з'явитися напруга між наведеними парами клем

  • Перемыкаем клеми 4 і 6 з контактного роз'єму і переконуємось у працездатності елемент обігріву заднього скла

  • Якщо вимикач був несправний, потрібно його заміна

  • Що б виявити несправність реле, необхідно переконатися в тому, що є постійна провідність клем номер 1 і номер 2

  • Подаємо їм напруга, потім переконуємося в провідності клеми 3 і клеми 5

  • Замінюємо несправне реле

  • Якщо описані вище пункти все ж не допомогли виправити обігрів, тоді необхідна заміна елементів обігріву скла


  • Перевірка всіх приладів підігріву скла закінчена. Додатково пропонуємо подивитись навчальне відео.