Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Знімаємо передній бампер ваз 2110

24.12.14, Ваз
2520
  • 1 Трохи історії
  • 2 Відмінні риси
  • 3 Безпека
  • 4 Що таке бампер і з чим його їдять?
  • 5 Зняття переднього бампера ВАЗ 2110
  • 5.1 Знімаємо передні підкрилки
  • 5.2 Демонтаж переднього бампера ВАЗ 2110

  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Тюнінг бампера.

    Трохи історії


    Ваз 2110 - це вже історія, так би мовити класика жанру. Модель, в народі звана «десятка», повинна була зійти з конвеєра ще у 1992 році, але так як відомі всім події того часу втрутилися у всі сфери життєдіяльності країни, випуск даної моделі був здійснений аж у 1995 році, що значно загальмувало розвиток вітчизняного автомобілебудування.
    «Десятка» моментально залишила позаду всіх своїх конкурентів, так як вона перебувала на принципово новому щаблі вітчизняного автопрому поки її не «посунула» нова серія волзького автозаводу - «Лада Пріора» . З виробництва десята модель в Росії була знята в 2007 році, при цьому ліцензія на випуск даної моделі є в кількох іноземних автозаводів.
    Дана модель постійно удосконалилася як самим виробником, так і умільцями-самоучками які постійно вдосконалювали зовнішній вигляд автомобіля і його технічні характеристики.
    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Тюнінг ваз 2110
    Хоча й існує кілька удосконалених модифікацій цієї моделі (спортивна версія - ВАЗ 21107 купе - Ваз 21106 моделі «Консул » і «Прем'єр») їх об'єднувало одне - недолік дизайну і невідповідність загального силуету і кузова. Про безпеку ж конструктори і зовсім забули, хіба що оновили гальмівну систему.

    Відмінні риси


    У даній статті вже згадувалося що «десятка» була новим етапом розвитку вітчизняного автомобілебудування.







    Які ж нововведення побачили ошелешені новинкою автолюбителі того часу?

  • Кермо був спеціально розроблений для цієї моделі і повністю відповідав існуючим нормам;

  • Чотиридверний суцільнометалевий кузов;

  • Дуже актуальний в ті часи великий і місткий багажник (нині більше цінується безпеку і комфорт);

  • Спеціально розроблені для автомобілів з переднім приводом безшумні дверні замки (як на іномарці);

  • Зняти амортизатори тепер стало можливо не заїжджаючи на оглядову яму або естакаду.


  • Рекомендації!

  • При шумі у КПП (коробці перемикання передач) слід негайно перевірити рівень масла;

  • Для російських доріг виліт колеса краще зменшити, а шини застосовувати з конусовидным протектором;

  • При спортивній їзді навпаки відповідність колісної арки і розмірів колеса повинно бути стандартним, так як в противному випадку при великих швидкостях передні бампера ваз 2110 зачіпають колеса автомобіля.



  • Деякі автовласники не чекаючи конструкторських нововведень намагалися самі удосконалити автомобіль, не тільки змінюючи своїми руками зовнішній вигляд автомобіля, але ще і закладаючи ефективні фундаменти для інших подальших удосконалень.
    Наприклад, змінюючи довжину шатуна і застосовуючи полегшені поршні, підвищувався крутний момент, врізка в шийки колінвала форсунок краще охолоджував днища поршнів, про турбонаддув, два карбюратора і чіп-тюнінг (коли змінюються параметри програм контролера системи управління двигуна) взагалі окрема історія.

    Безпека


    Деякий час тому вазівська десятка піддалася суворому випробуванню, вона була надана на проходження краш-тесту, де сильно здивувала випробувачів, трохи не дотягнувши до пристойної оцінки.



    На записаному відео чітко видно що після першого удару передня двері не те що не деформувалася, вона не отримала жодної подряпини! Лобове скло ціле, тільки стійка злегка зігнулася.
    На жаль, водійські двері трохи змістилася назад, і її заклинило, тим самим змушуючи водія вибиратися через праві двері. Лише б він зміг це зробити після зіткнення! І як показало детальне розгляд: за умови, що пристебнутий водій, його шанси вижити, до того ж не пошкодивши голову, при такому зіткненні дуже істотні. Це довело міцність салону ВАЗ 2110.
    Після підрахунку всіх балів за підсумками тесту автомобіль набрав чотири очки і створив тему для роздумів щодо подальшого вдосконалення моделі.

    Що таке бампер і з чим його їдять?


    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Передній бампер Ваз 2110.
    Даний елемент кузова складається з скловолокна призначений не тільки для прикраси зовнішнього вигляду, але і для поліпшення аеродинамічних властивостей автомобіля, до того ж, аеродинамічний обвіс служить несучим елементом для оптичних приладів (протитуманки, повторювачі поворотів).
    Скловолокно попередньо просочують поліефірною смолою, а потім гелькоутом (матеріал - псевдопластік, завдання якого приховати структуру скловолокна , захищати від зовнішніх впливів і надати бамперу гладку і рівну поверхню).
    Практичність скловолокна по відношенню до пластмасі проявляється тим, що воно більш міцне, не боїться значних перепадів температур і ремонтнопригодно.
    Процес забарвлення обважень повністю ідентична процесу фарбування металевих деталей, а саме:

  • Грунтовка;

  • Застосування напонителей;

  • Стандартна процедура фарбування.


  • І хоча інструкція по експлуатації автомобіля закликає звертатися при ремонті тільки в сервісні центри, я рекомендую самому освоїти даний процес.








    Якщо ви бажаєте поліпшити свій автомобіль або ж просто зайнятися його ремонтом ви повинні враховувати, що ціна запасних частин на «десятку» дорожче деталей більш ранніх моделей цього сімейства, так що серйозні дефекти все-таки краще довірити професіоналам.
    Ну а так як однією з поширених проблем є розбитий і зламаний бампер, нижче я пропоную вашій увазі детальну інструкцію, що містить у собі крім корисної інформації наочні зображення кожного етапу.
    Самостійне зняття і заміна переднього бампера ваз 2110 це прекрасна можливість навчитися чомусь новому при цьому заощадивши пристойну суму грошей.

    Зняття переднього бампера ВАЗ 2110


    Знімаємо передні підкрилки


    Знімаємо номерний знак, противотуманки і підкрилки передніх крил для чого спочатку вивішуємо, з тієї сторони де будемо знімати підкрилок колесо, і знімаємо його для зручності роботи.
    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 1.
    У задній частині подкрылка з допомогою головки на «10» відвертаємо гайку.
    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 2.
    Там же відкручуємо два самореза з допомогою головки на «8» .
    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 3.
    І ще два вгорі подкрылка.
    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 4.
    Ще один гвинт кріпить підкрилок до лонжерону кузова в передній частині подкрылка.
    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 5.
    Скориставшись викруткою з хрестоподібної насадкою відкручуємо 3 саморіза, які кріплять підкрилок до бампера, його нижній частині.
    Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 6.
    Знімаємо підкрилок.

    Демонтаж переднього бампера ВАЗ 2110



  • Правий і лівий болти, що кріплять облицювання до балки бампера, знаходяться під номерним знаком і відвертаються з допомогою ключів на «13» (подовжений спереду, другий на внутрішній стороні балці утримує від провертання).


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 1.

  • Потім, голівкою на «10» звільняємо шпильки кріплення кронштейнів облицювання бампера до кузовного кронштейна.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 2.

  • Знімаємо з балки облицювання бампера.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 3.

  • На фото показаний правий боковий кронштейн облицювання бампера який необхідно зняти з допомогою хрестоподібної викрутки форми відкрутивши 3 саморіза кріплять кронштейн до самої облицювання.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 4.

  • І знімаємо його:


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 5.
    Увага! Кронштейни конструктивно відрізняються і не взаємозамінні.

  • Що б зняти саму балку бампера необхідно головкою на «13» відвернути дві гайки, що кріплять її до кронштейнів праворуч і ліворуч.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 6.

  • З кронштейнів знімаємо саму балку.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 7.

  • На прикладі кронштейна, що знаходиться з правої сторони показано зняття бампера переднього кронштейна. З допомогою головки на «13» відкручуємо два болта.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 8.

  • Відкручуємо гайку кріпить кронштейн до кузова.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 9.

  • Знімаємо кронштейн.


  • Знімаємо передній бампер ваз 2110
    Етап 10.
    Увага! Крім того, що гайка, що кріпить лівий передній кронштейн фіксує бампер, вона так само утримує кронштейн датчика зчитує температуру навколишнього повітря.
    Як ви могли помітити, заміна переднього бампера ваз 2110 процедура зовсім не складна і не така вже трудомістка. Але все ж, будьте акуратні.