Знімаємо передній бампер ваз 2110
Тюнінг бампера.
Трохи історії
Ваз 2110 - це вже історія, так би мовити класика жанру. Модель, в народі звана «десятка», повинна була зійти з конвеєра ще у 1992 році, але так як відомі всім події того часу втрутилися у всі сфери життєдіяльності країни, випуск даної моделі був здійснений аж у 1995 році, що значно загальмувало розвиток вітчизняного автомобілебудування.
«Десятка» моментально залишила позаду всіх своїх конкурентів, так як вона перебувала на принципово новому щаблі вітчизняного автопрому поки її не «посунула» нова серія волзького автозаводу - «Лада Пріора» . З виробництва десята модель в Росії була знята в 2007 році, при цьому ліцензія на випуск даної моделі є в кількох іноземних автозаводів.
Дана модель постійно удосконалилася як самим виробником, так і умільцями-самоучками які постійно вдосконалювали зовнішній вигляд автомобіля і його технічні характеристики.
Тюнінг ваз 2110
Хоча й існує кілька удосконалених модифікацій цієї моделі (спортивна версія - ВАЗ 21107 купе - Ваз 21106 моделі «Консул » і «Прем'єр») їх об'єднувало одне - недолік дизайну і невідповідність загального силуету і кузова. Про безпеку ж конструктори і зовсім забули, хіба що оновили гальмівну систему.
Відмінні риси
У даній статті вже згадувалося що «десятка» була новим етапом розвитку вітчизняного автомобілебудування.
Які ж нововведення побачили ошелешені новинкою автолюбителі того часу?
Рекомендації!
Деякі автовласники не чекаючи конструкторських нововведень намагалися самі удосконалити автомобіль, не тільки змінюючи своїми руками зовнішній вигляд автомобіля, але ще і закладаючи ефективні фундаменти для інших подальших удосконалень.
Наприклад, змінюючи довжину шатуна і застосовуючи полегшені поршні, підвищувався крутний момент, врізка в шийки колінвала форсунок краще охолоджував днища поршнів, про турбонаддув, два карбюратора і чіп-тюнінг (коли змінюються параметри програм контролера системи управління двигуна) взагалі окрема історія.
Безпека
Деякий час тому вазівська десятка піддалася суворому випробуванню, вона була надана на проходження краш-тесту, де сильно здивувала випробувачів, трохи не дотягнувши до пристойної оцінки.
На записаному відео чітко видно що після першого удару передня двері не те що не деформувалася, вона не отримала жодної подряпини! Лобове скло ціле, тільки стійка злегка зігнулася.
На жаль, водійські двері трохи змістилася назад, і її заклинило, тим самим змушуючи водія вибиратися через праві двері. Лише б він зміг це зробити після зіткнення! І як показало детальне розгляд: за умови, що пристебнутий водій, його шанси вижити, до того ж не пошкодивши голову, при такому зіткненні дуже істотні. Це довело міцність салону ВАЗ 2110.
Після підрахунку всіх балів за підсумками тесту автомобіль набрав чотири очки і створив тему для роздумів щодо подальшого вдосконалення моделі.
Що таке бампер і з чим його їдять?
Передній бампер Ваз 2110.
Даний елемент кузова складається з скловолокна призначений не тільки для прикраси зовнішнього вигляду, але і для поліпшення аеродинамічних властивостей автомобіля, до того ж, аеродинамічний обвіс служить несучим елементом для оптичних приладів (протитуманки, повторювачі поворотів).
Скловолокно попередньо просочують поліефірною смолою, а потім гелькоутом (матеріал - псевдопластік, завдання якого приховати структуру скловолокна , захищати від зовнішніх впливів і надати бамперу гладку і рівну поверхню).
Практичність скловолокна по відношенню до пластмасі проявляється тим, що воно більш міцне, не боїться значних перепадів температур і ремонтнопригодно.
Процес забарвлення обважень повністю ідентична процесу фарбування металевих деталей, а саме:
І хоча інструкція по експлуатації автомобіля закликає звертатися при ремонті тільки в сервісні центри, я рекомендую самому освоїти даний процес.
Якщо ви бажаєте поліпшити свій автомобіль або ж просто зайнятися його ремонтом ви повинні враховувати, що ціна запасних частин на «десятку» дорожче деталей більш ранніх моделей цього сімейства, так що серйозні дефекти все-таки краще довірити професіоналам.
Ну а так як однією з поширених проблем є розбитий і зламаний бампер, нижче я пропоную вашій увазі детальну інструкцію, що містить у собі крім корисної інформації наочні зображення кожного етапу.
Самостійне зняття і заміна переднього бампера ваз 2110 це прекрасна можливість навчитися чомусь новому при цьому заощадивши пристойну суму грошей.
Зняття переднього бампера ВАЗ 2110
Знімаємо передні підкрилки
Знімаємо номерний знак, противотуманки і підкрилки передніх крил для чого спочатку вивішуємо, з тієї сторони де будемо знімати підкрилок колесо, і знімаємо його для зручності роботи.

У задній частині подкрылка з допомогою головки на «10» відвертаємо гайку.

Там же відкручуємо два самореза з допомогою головки на «8» .

І ще два вгорі подкрылка.

Ще один гвинт кріпить підкрилок до лонжерону кузова в передній частині подкрылка.

Скориставшись викруткою з хрестоподібної насадкою відкручуємо 3 саморіза, які кріплять підкрилок до бампера, його нижній частині.

Знімаємо підкрилок.
Демонтаж переднього бампера ВАЗ 2110





Увага! Кронштейни конструктивно відрізняються і не взаємозамінні.





Увага! Крім того, що гайка, що кріпить лівий передній кронштейн фіксує бампер, вона так само утримує кронштейн датчика зчитує температуру навколишнього повітря.
Як ви могли помітити, заміна переднього бампера ваз 2110 процедура зовсім не складна і не така вже трудомістка. Але все ж, будьте акуратні.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного