Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Повітрозабірник на капот ваз 2107: як встановити

24.12.14, Ваз
3150
  • 1 Що дає повітрозабірник
  • 1.1 В яких місцях ставити повітрозабірники на капот
  • 2 Матеріали для виготовлення
  • 2.1 Недоліки повітрязабірників

  • Повітрозабірник на капот ваз 2107: як встановити
    Повітрозабірник капота ВАЗ
    Встановлюючи повітрозабірник капота ваз 2107 ви вирішуєте відразу два завдання. Перша задача чисто функціонального характеру, друга відноситься до тюнінгу автомобіля.

    Ваш автомобіль відразу набуває зовсім іншого вигляду після установки на капот повітрозабірника, це цілком зрозуміло. Машина починає виглядати досить агресивно або цілком спортивно, однак має сенс розглянути плюси функціональних можливостей повітрозабірника, які впливають на зміну характеристик автомобіля, а так само як виконати такий тюнінг своїми руками.


    Що дає повітрозабірник


    Почнемо з елементарних основ:

  • Всім відомо, що мотору для безперебійної роботи потрібен не тільки бензин(див. Велика витрата бензину і всі про це ), але ще і повітря

  • Точніше для мотора потрібен не стільки повітря, скільки присутній у ньому кисень

  • Адже саме кисень і сприяє гарному згорянню палива

  • А вміст кисню в повітрі залежить від його температури

  • У просторі під капотом температура повітря виходить висока і це природно

  • Зрозуміло вміст кисню в ньому низька

  • Його, звичайно, вистачає, щоб мотор безперебійно працював

  • Однак, якщо забезпечити йому додатковий приплив збагаченого киснем повітря ззовні, мотору стає легше сказати «дихати», забезпечується найбільш повне згорання бензину усередині циліндрів, що зрозуміло, може призвести до деякого приросту потужності

  • Відразу скажу, що відчутний приріст потужності, навіть невеликий, можливо помітити лише на високих оборотах мотора, коли повітря, що поступає в двигун за стандартною схемою, стає недостатньо

  • Виходить повітрозабірник за рахунок форми, що дає додатковий захід багатої киснем повітря в простір під капотом, охолоджуючи це повітря і відповідно насичуючи його киснем

  • Якщо розглядати повітрозабірник на капот ваз 2105/2107 як функцію тюнінгу або дизайну машини, то повітрозабірник, безумовно, змінює зовнішній вигляд всього автомобіля, а не тільки лише капота

  • Наскільки він з точки зору дизайну вписується в силует автомашини, це залишається питанням смаку його власника

  • Фактом є те, що автомобіль з повітрозабірником виглядає зовсім по-іншому


  • В яких місцях ставити повітрозабірники на капот


    Встановлюються повітрозабірники на капот ваз 2107 так, щоб потік повітря від нього потрапляв прямо на повітряний фільтр для максимальної ефективності.

    Бо тільки в такому разі ефект від тюнінгу буде відчутним, хоча б на високих обертах мотора:

  • Використовують для кращого ефекту не тільки повітрозабірник, ще додають різні патрубки, якими додатково направляється потік повітря

  • Частіше все виходить так, що повітряний фільтр розташовується не зовсім по середині капота, швидше десь збоку

  • В такому випадку краще використовувати довгу конструкцію повітрозабірника, яка буде продувати всі підкапотний простір, або застосовується система з пари симетрично встановлених заборщиков повітря, розташованих по краях капота

  • Таким чином виходить, що один з них точно направляє потік повітря на фільтр, а другий через патрубки виконувати цю ж функцію

  • Хоча на автомобілях, які призначені тільки для спорту, повітрозабірник встановлюється збоку без дотримання симетрії

  • В цьому випадку розглядається лише функціональність повітрозабірника, зовнішня краса для гоночної машини справа десята


  • Матеріали для виготовлення


    Перш ніж виготовити повітрозабірники на капот на ваз 2107 необхідно розібратися з якого матеріалу їх можна виготовити:

  • Найбільша кількість таких елементів обваження автомобіля виготовляються з міцного пластику

  • Причому предостатньо різноманітних моделей, які можна знайти під будь-який стиль автомобіля

  • Крім цього повітрозабірники виготовляються з металу, такого ж що йде на виготовлення капота машини

  • В такому випадку, в капоті прорізають отвори П - подібної форми, потім метал капота підгинають під потрібним кутом, щоб сформувався профіль повітрозабірника

  • Далі по краях, приварюють трикутні шматочки металу, якими закривають торці такого повітрозабірника

  • Потім капот шпаклюється і фарбується


  • Увага: Коли будете робити повітрозабірники по цій схемі, важливо не перепиляти ребра жорсткості, наявні в його конструкції. Інакше ви порушите жорсткість капота.








  • Ціна такого порушення буде, як мінімум, його дивний вигляд, а як максимум повна його заміна.

  • Природно, такий метод створення повітрязабірників, капот необхідно демонтувати перед цими операціями

  • Ще одним застосовуваним для таких цілей матеріалом є склопластик

  • Спочатку виготовляємо болванку - форму з піни монтажної, або гіпсу

  • Потім обклеюємо форму склотканиною за допомогою епоксидної смоли

  • Попередньо необхідно покрити її паркетною мастикою, щоб епоксидний клей не прилипав до форми

  • Потім накладають шарами склотканина, просочуючи її смолою

  • Після застигання деталі, відриваємо її від форми, шпаклюємо і фарбуємо

  • Тільки після такої обробки деталь можна встановити на капот(див. Мухобійка на капот ВАЗ 2107 своїми руками )


  • Для ваз 2107 повітрозабірники на капоті можуть бути виконані з пінопласту, крім нього ще потрібна епоксидна смола, шпаклівка, шкурка, бинт медичний і фарба:









  • Беремо шматок пінопласту відповідного розміру і вирізаємо з нього заготівлю повітрозабірника, сам пінопласт повинен бути щільним, щоб його простіше було обробляти

  • Спочатку виконуємо грубу обрізку пінопласту ножем, потім беремо наждачний папір, має крупне зерно і підганяємо форму заготовки під необхідну форму

  • Слід частіше звірятися з фотографією оригінального виробу

  • Неодмінно намагайтеся на заготівлі залишити поменше нерівностей - так буде простіше обробляти її надалі

  • Коли заготовка з пінопласту вже придбає необхідні форми, приступаємо до підвищення її міцності

  • Використовуємо для цього епоксидну смолу і самий звичайний медичний бинт

  • Складного тут нічого немає треба, просто намазати заготівлю смолою і укладати бинт, у процесі укладання стежити, щоб він добре просочився смолою

  • Покриваємо пінопластову заготівлю декількома шарами бинтів зі смолою і залишаємо в спокої до самого висихання смоли




  • Коли смола стверділа можна спокійно приступати до обробки поверхні повітрозабірника щоб довести її до пристойного рівня

  • З початку прошліфувати всю поверхню, скориставшись грубою наждачним папером і виявити місця, де треба буде наносити шпаклівку

  • Рекомендується при цьому використовувати шпаклівки автомобільні мають синтетичну основу, так як вони швидко висихають і дають гарний тверде покриття, яке легко шліфується

  • Після першого покриття шпаклівкою і шліфування проявляються більш дрібні дефекти, які треба зашпаклювати так само як до цього великі, процедуру виконуємо кілька разів поки не отримаємо якісну поверхню

  • Важливо знати, що при всіх наступних шлифовках нашої заготовки необхідно використовувати все більш дрібну папір (з більш дрібним зерном) і при цьому не забувайте змочувати папір водою, так як будь-які автомобільні шпаклівки, а так само епоксидна смола дуже швидко забиває частками папір будь зернистості

  • Після завершення шліфування і видалення зсередини пінопласту виходить майже готовий повітрозабірник, залишається тільки його пофарбувати і прикріпити на місце

  • Фарбується спочатку внутрішня поверхня в чорний колір

  • Цей колір надає отворів глибину

  • Потім кілька разів слід покрити деталь фарбою потрібного кольору зовні

  • Якщо хочете, можете покрити забарвлене виріб лаком, однак якщо фарбували автомобільною фарбою, тоді покриття лаком не обов'язково

  • Встановлюємо елемент тюнинга на капот за допомогою двостороннього скотча і герметика

  • Спочатку наклеюються смужки скотчу до основи, і наноситься герметик на місце приклеювання, потім обережно прикладається деталь на своє місце і перевіривши правильність її положення притискається

  • Скотч необхідний для того, щоб в процесі висихання герметика, деталь залишалася надійно зафіксованого на місці

  • Герметик, який виступив за краї, акуратно видаляються будь-яким способом до того, як він почав схоплюватися

  • Клейовий шов легко замаскувати за допомогою декоративної накладки вирізаної з шматка тонкого пластика відповідного розміру, після фарбування встановлюється на місце таким же способом

  • Силіконовий герметик для кріплення повітрозабірника до капоту застосовується найчастіше

  • Хоча є варіанти, коли деталь кріплять саморізами з внутрішньої сторони

  • Тут все багато в чому залежить від форми деталі

  • В продаваемом готовому комплекті можуть додаватися елементи кріплення, однак при покупці або проектуванні заборщика повітря слід не забувати про ребрах жорсткості капота

  • Сьогодні деякі повітрозабірники додатково комплектуються вентиляторами для примусового направлення потоку повітря і створення ще більш прохолодного повітря


  • Недоліки повітрязабірників


    Інструкція по установці не враховує недоліків повітрязабірників, а вони є:

  • В деякій мірі повітрозабірник буде створювати додатковий опір повітря, це істотно не вплине на аеродинаміку машини (у вас же не гоночний болід)

  • Набагато більшою проблемою є гравій і щебінь, потрапляють через повітрозабірник, в простір під капотом

  • Цьому є просте рішення - встановіть захисну решітку

  • Великі каміння і сміття вона зупинить

  • Зате пилу буде більше потрапляти під капот

  • Роботи для повітряного фільтра явно додатися

  • Міняти фільтр однозначно доведеться частіше

  • Так само через повітрозабірник вода теж може потрапити під капот

  • Це, звичайно ж, не смертельно, однак імовірність появи іржі сильно виростає


  • Вам як власникові машини вирішувати, чи потрібен вам вигляд автомобіля, сильно відрізняється від всіх, якщо так, тоді ви можете тюнінгувати його самі, або заплатити за нього на СТО. Якщо ви вибрали перший варіант, тоді вперед, на пошуки в Інтернеті фото, де, як вам здається, є підходящі для вашого автомобіля зразки деталі.

    На цьому тюнінг машини закінчений, для наочності процесу краще подивитися відео на цю тематику.