Ваз 2108: як провести ремонт кузова своїми руками
Модель ВАЗ 2108
Перший вітчизняний «хетчбек» з переднім приводом, Ваз 2108 випускатися протягом 20 років, з 1994 по 2004 рік. В своєму модельному ряду даний автомобіль став прабатьком для наступних моделей «восьмого» і «дев'ятого» сімейства.
Спочатку силова установка являла собою двигун з об'ємом 13 літра, потужністю 65 к. с., який комплектувався 4-х ступінчастою коробкою передач. Хоча ціна автомобіля була досить висока, в народі вісімка користувалася популярністю за великий обсяг багажника і надійність, необхідно зауважити, що ці параметри були дуже значимі в ті часи.
У народі вісімку прозвали «зубилом» за її оригінальну кутасту форму. Кузов, у свою чергу, являє собою суцільнометалевий каркас, виконаний з кількох елементів (як приварених між собою точкової зварюванням, так і знімних - передні крила, двері, задня кришка).
Кузов ваз 2108
Завдяки безрамної конструкції, що відрізняло вісімку від своїх попередників, кузов став набагато легше, що додало автомобілю спортивні звички. Крім цього відмінними рисами «зубила» можна вважати доопрацьовану приладову панель, яка істотно відрізняється від звичних класичних і поліпшену систему опалення салону.
Вісімка до того полюбилася вітчизняним автомобілістам, що не дивлячись на солідний вік автомобіля, він досі намотує на колеса кілометри вітчизняних доріг. А це означає, що у автомобіля марки ваз ремонт кузова 2108-ої моделі це неминучість, так як дорожні умови і якість металу не залишають кузову великих шансів на довге життя без ремонту.
Більшість вітчизняних автомобілів починає «цвісти» вже після 5 років експлуатації. Кузовні роботи вважаються найбільш складним і найбільш витратною графою в ремонті автомобіля і часом навіть найдосвідченіші майстри з великою неохотою беруться за капітальний ремонт кузова.
Так що кузовний ремонт ваз 2108 своїми руками це оптимальний варіант для вмілого і терплячого автолюбителя.На початку роботи вам необхідно з'ясувати для себе, що ви вносите в поняття ремонту кузова.
Тобто необхідно правильно оцінити стан кузова автомобіля та його елементів і потім вибрати найбільш підходящу для вас технологію ремонту. Ну а якщо у вас відсутній щонайменше поняття про ремонт кузова ваз 2108 і з інструменту лише стандартний набір ключів і викрутка, ви зможете істотно знизити ціну ремонту, просто самостійно провівши демонтажні операції, які передують кузовний ремонт.
До них відносяться:
Далі вашій увазі пропонується коротка фото інструкція «Ремонт кузова ваз 2108».
Підготовка до капітального ремонту кузова
Двері
Зняття дверей
Рада! Так як двері дуже масивні краще всього вести демонтаж з помічником.
Кришка багажника
Зняття кришки багажника
Знімаємо кришку багажника:
Капот
Рада! Капот досить важкий, тому рекомендується знімати з помічником.

Знімаємо капот:
Рада! Якщо буде монтуватися старий капот, по внутрішньому каналу слід протягнути дріт, попередньо прив'язавши її до джгуту з проводами. Це полегшить подальше укладання проводки на місце у внутрішній кишені капота.
Від'єднуємо омивач і лампу освітлення
Радіаторна решітка бампера і
Так як капот вже знятий, то деінсталяція радіаторної решітки труднощі не представляє:
Демонтуємо решітку радіатора
Бампера виконані з пластикового сплаву володіє високими пружними властивостями, які дозволяють бампера не лопатися внаслідок сильних деформацій і ударів.Передній бампер починаємо знімати, відкручуючи дві гайки, що кріплять його до кронштейнів кузова з обох сторін.


Демонтаж заднього бампера
Рада! Гайки, швидше за все, сильно схильні до корозії, тому рекомендується попередньо їх обробити спеціальними засобами.
Короткий огляд кузовних робіт
Нагадую, ця підготовка була проведена для капітального ремонту кузова ваз 2108 який включає в себе наступне фарбування всього автомобіля. Далі, спробуйте забити у пошуковик запит: «кузовний ремонт ваз 2108 відео, фото», і ви самі переконаєтеся до чого ж це трудомісткий і витратний процес.
З яких етапів полягає ця сама «заморочене» частина воскресіння автомобіля?
Отже:
Якщо з капітальним ремонтом кузова більш-менш розібралися, то з частковим ремонтом кузова або ремонтом його окремих деталей варто познайомитися трохи ближче. Хоча, що нам заважає зробити капітальний ремонт частковим, чи не правда?
Ремонт кузова ваз 2108 можна розділити на два умовних виду
Кузовний ремонт включає в себе фарбування автомобіля
Усунення корозії
В даному випадку, за допомогою зварювального апарату, попередньо вирізавши та зачистивши погнивші місця, вварюємо латочки з «свіжого» металу.
Корозія кузова
Той же ефект досягається без зварювання за допомогою складів в основі яких лежать епоксидні смоли і склотканина. Дані методи застосовуються на невеликих осередках корозії.
Відновлення пластикових елементів кузова
Тут також знадобляться склотканина і епоксидна смола за допомогою яких з внутрішньої сторони проклеюються тріщини і відновлюються відколоті частини облицювання. Також, для надійності, тріщини додатково зпаюють паяльником.
Пайка бампера
Відновлення і заміна алюмінієвих деталей
У цьому випадку без аргоновому зварювання не обійтися.

Хоча майстерність і фантазія вітчизняних умільців і не такі фокуси показували.
Усунення подряпин і відколів своїми руками
За допомогою сучасних технологій існує безліч варіантів відновлення лакофарбового покриття.

Серйозні ж пошкодження ЛФП доведеться усувати за допомогою грунтовки, шпаклівки та аерозольного балончика.
Ремонт кузова не вимагає фарбування
Даний тип ремонту передбачає незначні і щадні пошкодження лакофарбового покриття кузова відповідно .Сучасні технології дозволяють навіть з непрофесійним обладнанням випрямляти вм'ятини, які не потребують наступного фарбування.
Тобто мова йде про невеликих за площею деформаціях.
Дана технологія являє собою:

Ремонт кузова ваз 2108 в такому випадку зводиться до того, що на місце вм'ятини, на певний час приклеюється присоска, за допомогою якої вм'ятина витягується назовні. Технологія досить проста і не вимагає якоїсь особливої кваліфікації.
Полірування кузова ваз 2108 так само можна віднести до даного типу ремонту. Даний процес не складний, але трудомісткий і вимагає не дюжини терпіння і часу.
Як ми з'ясували кузовний ремонт ваз 2108 своїми руками зробити нам, любителям, цілком по силам. Чому ж у статті ми робимо акцент на самостійний ремонт автомобіля?
Все просто. У спеціалізованих сервісів та у автовласника різні цілі.
Сервісним працівникам не вигідно возитися з парою подряпин кілька годин, їм простіше зробити заміну або ремонт всього елемента або кузова цілком. Автовласнику, у свою чергу, вигідно займатися частковим ремонтом, так як він набагато дешевше притому, що за якістю практично не відрізнити від сервісного ремонту.
Так що бажаю вам, любителі свого автомобіля, удачі в осягненні цієї науки.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного