Ваз 2106 - як зробити ремонт кузова своїми руками

Нинішнє технічне оснащення майстерень з кузовних робіт дає можливість реставрувати оперення легкових авто після аварійних ушкоджень різного ступеня тяжкості. Сучасне оснащення кузовних цехів високотехнологічно і не залишає поставарійних дефектів, що можуть привести до окислення металу і утворення корозії на оперенні, подвергнутому ремонтно-відновлювальних робіт
Види кузовних робіт
До кузовних робіт слід відносити такі види робіт:
При цьому пошкодження повинні бути неглибокими, на рівні грунтових матеріалів, без пошкодження основної фарбування кузовних елементів.
Всі види робіт проводиться на СТО, також можливо проведення ремонту кузова ваз 2106 своїми руками, відео ролик якого викладено у нас на сайті.
Рихтування ваз 2106 як основний вид кузовного ремонту
Рихтування автомобіля
У широкому значенні сенсу цієї технологічної операції, рихтування представляється заключним видом робіт по усуненню пошкоджень кузова і полягає в наданні кузовний деталі заводський конфігурації або близькою до неї. Адже від коректної роботи по відновленню пошкоджень кузова залежить товщина шару автошпатлевки, нанесеної на пошкоджене місце і, як результат, якість шару ЛКП при ремонті ваз 2106.
При проведенні рихтувальних робіт важливо довести шар шпаклівки до такої кондиції, щоб його товщина була мінімальна . У випадку, якщо шар буде мати товщину, що перевищує максимально допустиме значення, можлива поява тріщин на відремонтованому місці.
Увага: Процес рихтування та нанесення вирівнюючого замазки є фінальним перед нанесенням ЛКП, за її результатами визначається і ціна проведених кузовних робіт при ремонті кузова ваз2106 на станції техобслуговування.
Застосовувані інструменти для роботи
Молоток зворотний для кузовних робіт, використовується для правки кузова
Інструментом для кузовних робіт на ваз 2106 є ковадла різних конфігурацій, які в більшості своїй відповідає заводським образів деталі, що підлягає рихтування. В арсеналі слюсаря з кузовних робіт повинні знаходитися спеціальні молотки різного типу і ваги.
Звичайні слюсарні молотки для проведення робіт на кузовних деталях не підходить із-за специфіки малюнка робочої( ударної) поверхні інструменту. Якщо використовувати слюсарний інструмент, то під його ударним впливом тонкий метал кузова піддається сильному тиску, що викликає зменшення товщини (стоншення) поверхні і її лінійного розширення, яке веде до утворення нових дефектів.
Спеціальні рихтувальні молотки відрізняються від слюсарних рифленою ударною частиною і схожі на робочу площину напилка. Крім того, слюсаря - кузовщики у своєму робочому асортименті мають і молотки з гумової ударною частиною, службовці для пом'якшення ударної дії.
Технологія процесу рихтування
Повну інструкцію з кузовних робіт ваз 2106 можна знайти тут.При коректному дотриманні правил рихтувальних робіт необхідний результат по реставрації кузовних деталей буде досягнутий.
До таких правил належать такі:
Увага: При реставрації великих рівних частин кузовного оперення, таких, як дах, капот і кришка багажника, перевірку вироби проводити за допомогою вимірювальних інструментів.
Кузовний ремонт своїми руками

До ремонту зовнішнього оперення автомобіля необхідно ставитися з усією серйозністю, адже такий ремонт - найдорожчий, але разом з тим це - найважливіша робота на транспортному засобі. Адже зовнішній вигляд авто безпосередньо пов'язаний зі ступенем його доглянутості.
Тут багато залежить від того, як виробляти такий вид ремонту кузова ваз 2106 - своїми руками або на станції технічного обслуговування.
У широкому значенні такої кузовний ремонт являє собою реставрацію ЛКП, а також початкової геометрії кузова, деформованого внаслідок ДТП.
При наявності на елементах кузовної частини неглибоких вм'ятин і нерівностей ремонт класичним способом передбачає обробку пошкодженої ділянки наждачним папером з дрібним абразивом, нанесення спеціальним інструментом шпаклівки для додання поверхні повсюдно рівного горизонту.Але при вм'ятині невеликої глибини можна застосувати спосіб видалення вм'ятин без фарбування, фото із зразками застосування розміщено у нас на порталі.
Така робота, як правило, проводиться фахівцями на СТО. Це відноситься і до бляшаним, зварних та інших спеціалізованих робіт, які слід проводити на спеціалізованому підприємстві. Фахівці володіють не тільки знаннями і навичками, але і необхідним ЗА і спеціальними інструментами.
Відновлення форми кузова
Кузовні елементи автомобіля виготовлені методом штампування з листового металу виду. Напруженість молекулярних зв'язків заліза утворюються в ході видавлювання кузовних елементів під прес - машиною і зберігають конфігурацію виробу.
При ударному впливі на кузовне оперення, має опуклість, вони стискаються, а потім починається вирівнювання, але напруженість молекулярних зв'язків спрямована на утримання вже зміненої поверхні кузовного елементу, вже увігнутої форми. При формуванні т. зв. пояса напруженості молекул, що виник при ударному впливі в зоні ушкодження, дії по розвантаженню цій галузі напруги слід проводити саме в місці утворення дефекту.
З цього випливає, що проведення кузовних ремонтних робіт досить очистити з пошкодженого місця фарбу і грунтовку шабером, а також прибрати складку з кузовного кераміки, яка утворилася на ділянці деформованої поверхні.
Лінійні розміри форми кузова ваз 2106
Якщо дефектна поверхня великого розміру, але малої глибини, то для її вирівнювання удари рихтовочным молотком слід наносити верхньої точки нерівності. Якщо ж дефектна поверхню невелика, але достатньої глибини, то рихтування здійснюється частинами, починаючи реставрацію від країв деформованої поверхні.
Під оброблювану площину необхідно підставити ковадло потрібної конфігурації. Якщо в ушкодженому сегменті є стійки або підкладки, то спочатку реставрують ці компоненти кузовного вироби.
Першим кроком у ремонті кузова є реставрація заводський конфігурації кузова, при якій застосовуються 2 головних види ремонту кузова - выколотка та рихтування. Перший вид ремонту - це повернення кузову його заводських розмірів в чорновому варіанті.
Тут майстри в роботі застосовують дерев'яну киянку, щоб не завдати пошкодження кузовного металу.Наступний крок - рихтування. Тут потрібно проводити роботу молотком ще м'якше, щоб не допустити лінійного розширення металу.
Увага: Якщо деформований ділянка невеликий за розмірами і прийняв вигляд міхура, то цей дефект можна усунути методом нагрівання. При охолодженні поверхні міхур повинен «розсмоктатися» Більше 2-3 нагрівів таких точок робити не рекомендується.
Відновлення кузовного дефекту електронагрівом
Увага: При неможливості використання зварювання - автомата в місцях, утруднених для доступу, при знаходженні в зоні деформації елементів перерізу, таких, як стійки, прокладки та ін, застосовується таке з'єднання, як пайка. Для цього металеву поверхню потрібно зачистити, а вм'ятину наповнити припоєм з олова. Зайві залишки припою прибираються, а поверхня шліфується
З допомогою зварювання - автомата також можна проводити реставрацію шляхом нагрівання металу і видалення вм'ятин. В основі цієї технології лежить принцип миттєвого розігрівання металевої поверхні.
Для цього застосовується вугільний електрод.Підготовчі заході проводяться у звичайному режимі, важливо прибрати фарбу, яка володіє ізоляційними властивостями.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного