Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками

24.12.14, Ваз
2879
  • 1 Самостійна заміна
  • 2 Рампа
  • 2.1 Зняття рима

  • Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками
    Випускний колектор ваз 2110
    При роботі двигуна автомобіля може з'являється дим, запах газу під капотом автомобіля. Причина, можливо, криється в тому, що прогорів випускний колектор.

    На ваз 2110 заміна випускного колектора пов'язана з прогоранием металу. У цьому випадку не рекомендується затягувати з його заміною.

    Так як при подальшій експлуатації машини можуть виникнути великі проблеми. Заміна випускного колектора ваз 2110 спокійно може бути проведена своїми руками.

    Прогоріли отвори візуально розглянути практично неможливо. Коли працює двигун, слід відкрити капот.

    Вихлопні гази виходитимуть, не в приймальну трубу, а зі свистом вириватися через ці проблемні отвори. Вихід газів може відбуватися під днищем машини, так як матеріал прогорає в основному в тих місцях, де зроблені вигини труби.


    Самостійна заміна


    Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками
    Заміна колектора випускного ваз 2110
    Приступимо:

  • машину потрібно загнати в гараж;

  • під капотом повісити лампу з захисним ліхтарем;

  • перед початком проведення ремонту тосол необхідно злити з бачка;

  • від'єднайте клеми акумулятора;

  • вийняти його;

  • поставити на стелаж;

  • від'єднати від ресивера шланг вакуумного підсилювача;

  • також від'єднати шланги електричної пневмоклапанной кришки, регулятора тиску рампи;

  • від'єднати фішки датчика дросельної заслінки , регулятора холостого ходу;

  • від'єднати трос приводу дросельної заслінки;

  • послабити хомут на шлангу подачі повітря в корпус датчика витрати повітря;

  • від'єднати його;

  • послабити хомути для кріплення шлангів до дроссельному патрубка і вентиляції картерних газів на кришці головки циліндрів;


  • Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками
    Заміна катколлектора ваз 2110

  • зняти шланги парою;

  • послабити хомут шланга вентиляції картера;

  • зняти його з дросельного вузла;

  • таким же чином зробити подальші роботи зі шлангами надходження і відведення охолоджуючої рідини .


  • Примітка.

    Використовувати в роботі голівку на 13 щоб полегшити роботу, відкрутити 2 гайки з дросельного вузла зі шпильок. Дросельний вузол кріпиться до ресивера.

  • послабити хомут;

  • від'єднати шланг продувки адсорбера;

  • зняти дросельний вузол;

  • видалити ущільнювальну прокладку.


  • Примітка: відкручувати ці гайки треба з допомогою ключа № 13.
    Знімати ресивер потрібно в зборі з дросельним вузлом. Крім того, необхідно від'єднати від вузла всі шланги підвідні, відвідні, фішки датчика холостого ходу .

    Уважно перевірити, переконатися, про повне ослаблення всіх кріплень.







    Примітка: рекомендується запам'ятати всі місця кріплень, можна скористатися нитками різних кольорів. Щоб при складанні не допустити неправильні з'єднання.
    Примітка: деталі складати в ємність, щоб при складанні не шукати, відсутніх запасних частин.
    Відкрутити 2 гайки для кріплення до ресивера кронштейна трубок подачі і відводу палива.

    То ж - 1 гайку кріплення ресивера до кронштейна, 5 штук кріплення до впускного колектора. Зняти ресивер, видалити прокладку.

    Рампа


    Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками
    Заміна катколлектора на ваз 2110
    Рампа знімається в зборі з регулятором тиску палива:









  • Необхідно від'єднати шланг вакууму від регулятора.

  • З допомогою 2-х ріжкових ключів на 17 відкрутити штуцери кріплення трубок подачі бензину, зниження тиску.

  • Від'єднати фішку напруги рампи.

  • Відкрутити з допомогою викрутки гвинт кронштейна для кріплення трубок подачі бензину, його відводу і від'єднати його.

  • Шестигранником №5 відкрутити 2 гвинти для кріплення рампи.

  • Потягнути рампу по осьовому напрямку форсунки з посадочного місця, витягти рампу з направленням на лівій стороні капота.


  • Примітка: орієнтуватися по напрямку руху автомобіля.
    Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками
    Замінник катколлектора ваз 2110

  • Відкрутити гайку з лівого важіль впускного колектора, послабити нижній болт.

  • Видалити кронштейн від нього.

  • Таку ж операцію проробити з правим кронштейном, видалити його.

  • Відкрутити 2 гайки зі шпильки рима.


  • Зняття рима


    Отже:

  • Відкрутити 3 гайки з кронштейна ресівера, зняти його.

  • Акуратно видалити втулку з шпильки впускного колектора.

  • Від'єднати трубу прийому повітря випускного, зняти її зі шпильок нижнього впускного.

  • Відкрутити верхню гайку, послабити трохи нижню на планці.


  • Примітка. Вона утримує трубки насоса подачі тосола, для охолодження. Планка внизу має наскрізну проріз, акуратно зняти її.
    Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками
    Замінник катколлектора для ваз 2110

  • Впускний колектор кріпиться на шпильках, тому треба відкрутити одну гайку зверху, 2 збоку. Щоб зняти випускний колектор треба відкрутити додатково ще 2 гайки.

    Уважно треба оглянути місце з'єднання, так як між колектором і головкою блоку встановлюється 2 прокладки.


  • Примітка. Слід звернути увагу, коли демонтується впускний колектор, на прокладки. При прогоріла прокладці тосол може потрапити в блок циліндрів.

    На голівці блоків можуть виявитися проточенные тосолом отвори, також на прокладці можливі просічки.
    Ваз 2110: заміна випускного колектора своїми руками
    Замінник катколлектора на ваз 2110


  • Тосол може затекти в клапана і циліндри. В такому випадку необхідно з допомогою шприца видалити його звідти.

    Викрутити свічки(див. Заміна свічок на ваз 2110 власними силами ), прокрутити стартером, щоб видалити потрапив туди тосол. Якщо на поверхні виявлені виїмки, то колектор треба поміняти.

  • Внизу вихлопний колектор кріпиться до труби відводу вихлопних газів. Далі вона з'єднана з вихлопною трубою.

    Відкрутити три болти, від'єднати трубу. Видалити колектор.

    Відкручувати їх треба з оглядової ями, попередньо обстукати головки. Щіткою по металу очистити гайки і різьблення.

  • Під час складання по черзі замінити всі прокладки новими. Затяжку гайок при складанні бажано проводити спеціальним ключем.

    Ущільнювальні кільця форсунок так само замінити новими.


  • Прокладки продаються комплектами, вартість одного від 300 рублів. Вартість вихлопного колектора - 1700 руб.

    Якщо проводити заміну на станції технічного обслуговування або автосервісі, то ремонт обійдеться в радіусі 3500 рублів плюс вартість набору прокладок, колектора.

    При самостійному ремонті по заміні вихлопного колектора необхідно уважно і скрупульозно прочитати інструкцію. Так само переглянути відео - ролики й фото.
    Примітка: фотографії треба скласти по порядку проведення робіт. По мірі виконання процесів ремонту, їх складати в зворотному порядку.

    Закінчивши розбирання, стопку з фотографіями перевернути. Збірку проводити у зворотному порядку.

    Гайки перед збіркою треба змастити графитной мастилом по різьбі, також треба змастити різьблення всіх втулок. Місця установок прокладок ретельно очистити від вкраплень і стороннього вмісту.
    Проводячи роботи своїми руками, можна непогано заощадити, адже ціна на ремонт у спеціальних майстернях і СТО дуже висока і не кожному по плечу оплатити вартість.