Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми

24.12.14, Ваз
2363
  • 1 Самостійне виявлення причин
  • 2 Конструктивні особливості підвісної системи передка

  • Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми
    Ваз 2110
    Багато автомобілістів стикаються з проблемою - на ваз 2110 при повороті стукіт виявляється внизу передка. Варто зробити поворот рульовим колесом, прослуховується характерний звук.

    Примітно, що добре чути під час руху на ваз 2110 при лівому повороті стукіт. Причину доносящего звуку бажано виявити самостійно.


    Самостійне виявлення причин


    Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми
    Ваз 2110 при поворотах стуки
    Якщо звернутися на станцію техобслуговування або на автосервіси ВАЗ, не варто розраховувати, що причина буде виявлена.

    З цієї причини рекомендується:

  • спочатку промити всю передню підвіску струменем води:

  • дочекатися, коли вона просохне або хоча б стече;

  • заїхати в гараж зі оглядовою ямою;

  • очистити щіткою всі місця скруток, сполук;

  • скрупульозно візуально зробити огляд всієї передньої підвіски.


  • Примітка. Робити це потрібно, тому що причин може бути багато.
    Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми
    Ваз 2110 при повороті керма скрип
    Починати слід з огляду всіх несучих робочих з'єднань:

  • Провести перевірку затягування болтових кріплень стабілізатора до кузова.

  • Оглянути гумові подушки опори стійки вони можуть розвалитися, просісти.

  • Перевірити кріплення підвіски, спробувати протягнути її.

  • Провести перевірку розтяжки, стійки підвіски, сайлен-блоків важеля, підвісної системи.

  • Так само перевірити кріплення розтяжки, штанги, гумових подушок.

  • Перевірити буфер ходу стиснення на предмет руйнування, він теж може викликати стукіт.

  • Перевірити знос нижнього важеля, шарнір важеля підвісної системи.


  • Крім того, руками потрібно обмацати витки пружини підвіски. Коли вона осаджується, деформується або ламаються спіралі - це може викликати глухий стук.

    Стукіт при русі автомобіля можна виявити, не маючи великого професійного досвіду. Перед початком проведення ремонтних робіт, треба уважно, прискіпливо вивчити конструкцію підвісної системи передка.

    Стук може викликати пластиковий захист арки колеса. Вона загортається, при повороті чіпляється за пильник гранати .

    Тимчасово можна окропити втулки стабілізатора силіконовою змазкою. Але це тимчасова, не довга захист.

    Гума обжимає стрижень стабілізатора, при попаданні вологи вона все одно скрипіти.Тому треба підготувати комплект гуми, не затягувати, поміняти їх.







    Конструктивні особливості підвісної системи передка


    Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми
    Ваз 2110 при повороті хрускіт
    Дана система є найважливішою частиною передньопривідного транспортного засобу. Вона складається з телескопічних гідравлічних амортизаторних стійок, гвинтоподібних пружин, нижніх поперечних важелів з розтяжками, стабілізатора поперечної стійкості.

    Конструктивна частина - амортизаторні стійка. Низ її з'єднується з кулаком поворотів 2 болтами.

    Кронштейн стійки вгорі має отвір, через яке болтом прикріплюється до кузова. Ексцентриковий Болт має поясок, ексцентрикову шайбу.

    Цим болтом проводиться регулювання розвалу-сходження провідних маточин.

    На телескопічної стійки змонтовані наступні конструктивні деталі:









  • пружина;

  • пінополіуретановий буфер ходу стиснення;

  • верхня опора стійки в зборі з підшипником.


  • Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми
    Ваз 2110 скрип при повороті керма

  • Верхня опора кріпиться 3 гайками, мають конструктивні особливості, до стійки кузова. Опора має хорошу еластичність, за рахунок цього вона гойдається під час руху, чим викликає гасіння коливань кузова.

    Опорний підшипник стійки дає можливість робити повороти спільно з колесами.

  • Всередині стійки змонтований телескопічний гідравлічний амортизатор. В разі поломки амортизатора його можна замінити картриджем.




  • Кульова опора з'єднує нижню частину поворотного кулака з нижнім важелем підвіски. Вона кріпиться 2 глухими болтами, так як в поворотному кулаці отвір не наскрізне.


  • Примітка: починати відкручувати ці болти треба уважно, спочатку треба акуратно обстукати їх, очистити щіткою по металу.

  • Поздовжні розтяжки передній підвісної системи з'єднані сайлен блоками з нижнім важелем, балкою. Вони регулюють гальмівні, тягові зусилля машини під час переміщення.

    З двох сторін розтяжки, де відбувається з'єднання, стоять шайби, вони служать для регулювання кутів пайової нахилу осі повороту.


  • 2 стопорними шайбами в поворотному кулаці кріпиться 2-х рядний радіально-упорний підшипник. На маточині колеса встановлений підшипник, він затягнутий гайкою, регулювати його затяжку немає необхідності.
    Примітка.

    Після проведення ремонту по усуненню стуку підвісної системи, необхідно відвідати автосервіс, так як треба зробити балансування покришок і перевірити розвал-сходження. Без балансування покришок може виникати шум при русі.
    Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми
    Ваз 2110 стукіт при повороті керма
    При неправильному розходженні коліс втрачається стійкість машини, важко утримувати напрям. Так само відбувається однобокий знос покришок, що потім позначиться на подальшій експлуатації автомобіля.

    Подумати треба, перш ніж гнати машину до майстрів автосервісу, самостійно перевірити з ями кріплення, виявити причину стуку.
    Ваз 2110: при повороті стук-рішення проблеми
    Опори передніх стійок ваз 2110
    Після вивчення літератури за конструктивними особливостями машини, можна сміливо приступати до дії. Так як такий ремонт не потребує зайвих фінансових витрат, не забере багато часу.

    Бо як буде треба протягнути ослаблені різьбові деталі, також поміняти кілька вийшли з ладу гумових деталей.

    Тому треба лише уважно переглянути відео - ролики, вивчити фото, на яких детально показана конструктивна особливість передка. Вони наочно вказують порядок проведення робіт, в описі розписується конструктивне розташування основних, конструктивних особливостей підвісної системи.

    Наведена вище інструкція допоможе все зробити правильно, в результаті чого ціна ремонту виявиться чисто символічною, адже платити доведеться лише за певні деталі, які потрібно буде замінити.