Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Моторедуктор ваз 2110 - поради від автодоктора

24.12.14, Ваз
2213
  • 1 Микромоторедуктор ваз 2110
  • 1.1 Причини дефектів моторедуктора заслінки обігрівача ваз 2110
  • 1.2 Моторедуктор склоочисника ваз 2110
  • 1.3 Передній склоочисник. Особливості конструкції
  • 1.4 Стадії роботи склоочисника
  • 1.5 Ремонт переднього склоочисника
  • 1.6 Зняття переднього склоочисника в зборі з моторедуктором
  • 1.7 Задній склоочисник. Особливості конструкції
  • 1.8 Режим роботи
  • 1.9 Демонтаж і монтаж моторедуктора заднього склоочисника ВАЗ 2110
  • 110 Технічні характеристики моторедуктора приводу склопідіймача
  • 111 Висновок

  • Моторедуктори, або, як ще їх називають, електродвигуни з механічними редукторами, знайшли досить широке застосування у промисловості. Активно використовуються такі пристрої і в автомобільній промисловості Російської Федерації. Зокрема, у модельному ряді авто ВАЗ 2110 - 2112 такі елементи використовуються, як в системі опалення, так і для нормального функціонування склоочисників і склопідйомників.

    Микромоторедуктор ваз 2110


    Серійний микромоторедуктор ваз 2110 знайшов своє застосування в системі опалення цього автомобіля. Такий моторедуктор склоочисника ваз 2110 фото якого представлено в Мережі, відповідає за регулювання температури повітря, яку створює система опалення для прогріву салону, двигуна, лобового і кормового скла. Існує кілька модифікацій таких виробів, які встановлювалися на одну і ту ж марку автомобіля, тому слід вивчити інструкцію моторедуктора нагрівника 2110 креслення до нього і візуально порівняти нову деталь зі старою, демонтованої, на предмет схожості. Тільки після цього слід його встановлювати, обмін що вийшов з ладу.
    Моторедуктор ваз 2110 - поради від автодоктора
    Фото моторедуктора нагрівника 2110
    Основна причина, по якій визначається поломка даної деталі - відсутність регулювання температури повітря электроотопителем автомобіля. Перевірка працездатності даного микромоторедуктора приводу заслінки ваз 2110 полягає в необхідності подачі електроенергії від акумулятора ( 12 ) на його двигун в середньому положенні нагрівника. Заодно перевіряється і робота контролера, вихід з ладу якого теж покаже відсутність регулювання температури повітря.

    Причини дефектів моторедуктора заслінки обігрівача ваз 2110


    При відсутності зміни температури повітря можливі такі дефекти:

  • Вийшов з ладу моторедуктор заслінки обігрівача ваз 2110

  • Порушена цілісність електричної ланцюга, тобто на двигун не доходить подається напруга

  • Наявність дефекту в автономній системі управління опалювальної системи автомобіля


  • Якщо необхідна заміна моторедуктора заслінки обігрівача ваз 2110 своїми рукамипроводим ряд наступних операцій:







    1. Готуємо слюсарний інструмент. Нам потрібні викрутки з хрестовим навершием, як короткої, так і подовженої форми, а також гайковий ключ на 10 торцевого або ріжкового типу.
    2. Звільняємо контакти склоочисників від запобіжних ковпачків з гуми
    3. Ключем на 10 відгвинчуємо гайки контактів.
    4. Звільняємо жабо від заглушок декоративного типу (їх 4 штуки) і з'являється доступ до саморізами.
    5. Знімаємо 2 гайки з бокових площин жабо, для цього доцільно застосовувати набір ключів, головок з тріскачкою - комірчиком.
    6. Виймаємо ущільнювальну гумку з відсіку електродвигуна
    7. Викручуємо саморізи, які кріплять термічні радіатори електродвигуна.
    8.Демонтуємо жабо, попередньо від'єднавши трубопровід.
    9. Розташування двигуна заслінки - ліва площина приладу - нагрівника, недалеко від підсилювача гальмівної системи вакуумного типу. Він кріпиться на 3 гвинтах.
    10. Викруткою з хрестовим навершием короткого розміру вивертаємо 2 гвинти, розташованих на верхній площині.
    11. Для зняття гвинти знизу необхідно застосування викрутки подовженого розміру.
    12. Демонтуємо електромотор
    13. Знімаємо колодку меншого розміру.
    14. Від'єднуємо другу колодку від дротяного кріплення і размыкаем з'єднання.
    15. Збірка проводиться в зворотному порядку.
    Якщо прийнято рішення замінити микромоторедуктор приводу заслінки ваз 2110 ціна якої відносно невелика, то попередньо слід купити таку ж деталь з аналогічними виходами і роз'ємами. Сюжет на тему - заміна моторедуктора склоочисника ваз 2110 на відео можна подивитися на нашому сайті.

    Моторедуктор склоочисника ваз 2110


    Такоймоторедуктор буває, як для переднього, таки для заднього скла авто

    Передній склоочисник. Особливості конструкції


    Склоочисник лобового скла авто модельного ряду ваз 2110 включає в себе моторедуктор (електромотор з механічним редуктором), систему куліс важільного типу та щітки - «двірники». Сам електричний агрегат склоочисника являє собою двошвидкісний двигун з порушенням від магнітів під постійним струмом, трещеточного типу.
    Для контролю силового агрегату над перевантаженнями, в очиснику передбачено запобіжник термобіметалічного типу, а для зниження рівня перешкод застосовуються конденсатори і дроселі.
    Моторедуктор ваз 2110 - поради від автодоктора
    Ремонт моторедуктора склоочисника 2110

    Стадії роботи склоочисника


    Склоочисник має 3 стадії роботи.









  • 1 стадія - переривчастого типу, здійснюється в позиціях II і III важеля перемикача омивача. Ця стадія контролюється реле К2 електронного типу, яке знаходиться в блоці управління і включає моторедуктор на гранично малій швидкості склоочисника при включенні омивача лобового скла.

  • 2 стадія - постійного типу, з невеликою швидкістю роботи омивача, їй відповідає позиція IV перемикача щіток склоочисника. В такому становищі різниця потенціалів створюється на щітці електромотора, яка розташована в нейтральній позиції.

  • 3 стадія - постійного типу. Вона характеризується підвищеною швидкістю переміщення щіток склоочисника. Такий стадії відповідає позиція V важеля перемикача омивача. Харчування струму сконцентровано на щітці, що знаходиться в активному стані. У цій стадії також реле здійснює контроль над контактами системи запалювання.



  • Ремонт переднього склоочисника


    Ремонт переднього склоочисника носить, в основному, механічний характер і полягає у вирівнюванні куліс, які зазнали деформації або заміні і установці нових виробів. Моторедуктор ваз 2110 ціна якої відносно невисока, краще замінити новим зразком.
    Ремонт моторедуктора рекомендується проводити тільки в частині, що стосується заміни шестерень, очищення колектора і контактів «кінцевика». Зняття дефектного виробу не обов'язково пов'язане з розбором всієї системи склоочисника.
    Щоб зняти моторедуктор окремо, достатньо:

  • Відгвинтити гайку кронштейна кривошипного механізму на осі моторедуктора,

  • Відгвинтити 2 болта кріплення кронштейна до кузовної частини

  • Зняти моторедуктор зі шпильок.


  • Зняття переднього склоочисника в зборі з моторедуктором


    Демонтаж склоочисника в зборі з виробом проводиться так:

  • зняти з авто модельного ряду ваз 2110 щітки склоочисників з власниками, відкрити капот і від'єднати автомобіль і моторедуктор, при цьому відключити силові кабелі від акумулятора і контакти на електродвигун омивача;

  • зняти гайки штуцерів приводу разом з шайбами і прокладками;

  • зняти болти, що кріплять кронштейн вироби,

  • При необхідності, провести розбирання системи куліс і зняти виріб з кріплення.

  • Установка проводиться в зворотному порядку.


  • Задній склоочисник. Особливості конструкції


    Комплект заднього склоочисника має в своєму складі моторедуктор, куліси і щітки. Куліса з щіткою розташована зліва по ходу руху автомашини. У механічному редукторі з електромотором встановлено реле-переривник електронного типу для функціонування склоочисника в дискретному режимі, а також і запобіжний пристрій термобіметалічного типу для контролю над перевантаженнями системи для захисту від перевантажень. Конструктивно моторедуктор ваз 2110 фото якого є у всесвітній Мережі, не підлягає ремонту. Особливістю даного сайту є функціонування тільки при включеному запалюванні, т. к. даний вузол підключений через додатково реле, контролюючу систему запалювання автомобіля.

    Режим роботи


    Позиція VIII важеля перемикача фіксується, і в такому режимі очищувач працює в режимі переривання та зупинення склоочисника. Позиція IX важеля очисника - нефіксована, сайт функціонує постійно до моменту вимикання. При цьому положенні запускається електромотор омивача кормового скла, який знаходиться праворуч у силовому відсіку.

    Демонтаж і монтаж моторедуктора заднього склоочисника ВАЗ 2110


    Для виробництва таких робіт потрібно гайковий ключ на 10 викрутка з плоским навершием.
    Проводимо наступні дії:

  • З допомогою підсобних інструментів знімаємо утримувач і щітку склоочисника заднього виду

  • Звільняємо від оббивки задні двері ВАЗ-2110

  • Знімаємо провід з мінусової клеми АКБ.

  • Роз'єднуємо контактну колодку проводки від ЕДГ.

  • Звільняємо 3 гайки кріплення ЕДГ до задніх дверей і демонтуємо його.

  • Встановлюємо запчастини в зворотному порядку.


  • Технічні характеристики моторедуктора приводу склопідіймача


    До технічних характеристик моторедуктора приводу склопідіймача 2110 відносяться наступні дані:

  • Струм споживання не більше 6 А у режимі роботи. Це відбувається з - за підвищеної точності і якості запчастин, що зменшує рівень навантаження на елементи електричного кола автомашини.

  • Повний цикл роботи електричного підйомника займає 5 сек .

  • Момент початку пуску - 13 Нм , а момент при навантаженні виробу становить 3 Нм , що дає можливість протидіяти опору в системі підйому бічних стекол.

  • Міжремонтний ресурс експлуатації сягає понад 20 тисяч закінчених циклів, що прирівнюється до 12 років безперервної роботи комплексу.

  • Вироби при випуску з конвеєра підлягають вибірковій експертизі на тестових випробуваннях.

  • Гарантія виробництва: 24 місяці


  • Висновок


    Моторедуктори, використовувані в різних системах автомобіля ваз 2110 представляють надійні комплексні системи і служать для полегшення праці водія