Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 21213: заміна хрестовини своїми руками

24.12.14, Ваз
2292
  • 1 Огляд хрестовини
  • 2 Заміна хрестовини
  • 2.1 Демонтаж
  • 2.2 Вставляємо нову хрестовину
  • 3 Заміна хрестовини рульової колонки
  • 4 Повна заміна хрестовини і підвісної Ваз
  • 4.1 Заміна підвісного підшипника

  • Ваз 21213: заміна хрестовини своїми руками
    Заміна хрестовини ваз
    На ваз 21213 заміна хрестовини найчастіше, відбувається після того, як водієм бувають виявлені нехарактерні стуки і вібрації, що доносяться з-під його автомобіля. І в даному випадку, заміна хрестовини ваз 21213 буде, як не можна до речі.

    Причиною несправності є в багатьох випадках люфт у з'єднаннях, який виникає з-за механічних впливів і великих навантажень. Крім того, хрестовина часто піддається забруднень і впливу пилу, так як знаходиться досить близько до дорожнього покриття.

    Огляд хрестовини


    Заміна хрестовини карданного валу ваз 21213 відео процесу якій можна подивитися тут, проводиться лише після ретельного огляду.



    Для того щоб правильно діагностувати поломку, необхідно провести наступні дії:

  • підняти автомобіль на оглядову яму;

  • знайти карданний вал;

  • взятися за нього однією рукою;

  • інший взятися за фланець провідної шестерні, який розміщений буває поруч з редуктором(див. Коли потрібна заміна масла в редукторі ваз );

  • спробувати провернути з'єднання, тримаючи його обома руками (якщо вдасться це зробити, значить є люфт).


  • Наявність люфту - це вже обов'язкова причина, яка змушує провести процес, званий заміна хрестовини на ваз 21213. Адже, якщо цього не зробити, все стане набагато гірше і керувати автомобілем буде небезпечно.

    Заміна хрестовини


    Для початку знадобиться запастися ремкомплект і необхідними інструментами.

    Стандартний набір включає:

  • хрестовину КВ;

  • підшипник підвісний;

  • кільця стопорні;

  • комплект нових гайок і болтів;

  • гайкові ключі: 121327;

  • молоток;

  • алюмінієвий або мідний наставку;

  • фігурну викрутку;

  • спеціальний інструмент для вилучення стопорних кілець.


  • Ну і звичайно ж, для проведення робіт знадобиться оглядова яма та домкрат, який буде необхідний у деяких випадках.







    Демонтаж


    Починаємо зняття хрестовини з автомобіля:

  • озброюємося ключем на 13 і відкручуємо болти підвісного підшипника, фіксують його до опори;

  • у місцях з'єднання карданного вала з хвостовиком заднього моста ставимо мітки (вони будуть потрібні при зборі, щоб не пошкодити балансування, уникнути биття і вібрації вала);

  • пасатижами витягаємо стопорні кільця і знімаємо хрестовину;

  • повертаємо кардан таким чином, щоб хрестовина виявилася в положенні підвісу;


  • Ваз 21213: заміна хрестовини своїми руками
    Заміна хрестовини на ваз

  • беремо і вибиваємо за допомогою молотка чашку хрестовини;

  • витягаємо чашку, розвернувши кардан;

  • вибиваємо наступну чашку тим ж способом;

  • готуємо вушка карданного вала перед заміною;

  • очищаємо їх від іржі та бруду;

  • під стопорні кільця ретельно вичищаємо канавки.


  • Вставляємо нову хрестовину


    Заміна хрестовини - це справа не з легких. Слід робити все по інструкції, уникаючи помилок.

    Продовжуємо роботу:

  • витягаємо чашки з обох сторін хрестовини;

  • ставимо нову хрестовину у вушка;

  • одягаємо чашку, таким чином, щоб голки не розсипалися;

  • використовуючи наставку, стискаємо чашку до утворення канавки для стопорного кільця;

  • вставляємо стопорне кільце;

  • перевертаємо карданний вал акуратно;

  • зводимо вперед хрестовину назустріч чашці;

  • одягаємо її;

  • застопориваем кільцем.


  • На даному етапі процес можна назвати закінченим.

    Заміна хрестовини рульової колонки


    Ваз 21213: заміна хрестовини своїми руками
    Конструкція рульового керування ваз
    Хрестовину нерідко буває потрібно замінити і на рульовій колонці. Конструкція самої рульової колонки не представляє нічого складного.

    Вал рульової колонки безпосередньо з'єднується з черв'яком, і більше ніяких складних вузлів тут немає.

    Хрестовина рульова буває потрібна для того, щоб передавати крутний момент до деталей рейкового механізму від вала в салоні. Деякі моделі автомобілів навіть мають по дві хрестовини на рульовій.

    Заміна рульової хрестовини проводиться після виявлення таких ознак:









  • доводиться докладати великі зусилля, щоб повернути кермо;

  • запізнюється спрацьовування коліс, особливо на поворотах;

  • збільшується кут вільного ходу керма (люфт);

  • кермо обертається нерівномірно, ривками;

  • чути нехарактерний стук, шум і скрегіт, коли водій намагається маневрувати при їзді по нерівних ділянок дороги.


  • Карданное зчленування, що знаходиться в моторному відсіку, постійно піддається різним механічним впливам. Це може бути також зміна температури, що впливає на роботу, підвищена вологість і багато іншого.

    Все це, разом узяте, виявляє дуже сильну навантаження на деталь, в результаті чого той і виходить з ладу. Втрачається еластичність гумових ущільнень, мастило випливає і свою руйнівну роботу починають корозія, пил і бруд.

    В першу чергу, виходять з ладу голки підшипників. Заміна хрестовини на всіх моделях Ваз проводиться наступним чином: купується нова деталь разом з усіма підшипниками і проводиться заміна.

    Проводиться процес по наступним основним принципам:

  • рульовий вал потрібно встановити таким чином, щоб забезпечувався повний і вільний доступ до кріплень, які обжимають кожухи вилок хрестовини;

  • повністю відкручуються болти на вилках і витягуються;

  • блок хрестовини пересувається по шлицам і виймається (при цьому робити це потрібно спочатку з одного кінця вала, а потім з іншого-нерідко доводиться знімати всю рульову колонку).


  • Що стосується обойми підшипників, то вони фіксуються кернением, що без праці усувається за допомогою зубила або дриля. У лещатах обойми по черзі выпрессовываются.

    Збирають все в зворотній послідовності. В даному випадку потрібно пам'ятати про те, що обойми підшипників посмикуються в вилки до повного занурення. Після чого слід не забути нанести кернение нового типу, що фіксує підшипники.

    Повна заміна хрестовини і підвісної Ваз


    Нижче ми розглянемо повний процес заміни хрестовини кардана разом з підвісним підшипником.

    Отже, почали:

  • піднімаємо автомобіль на оглядову яму;

  • карданний вал знімаємо з автомобіля, відкручуючи болти кріплення підвісного підшипника;

  • після цього відкручуємо гайки, фіксують карданний заднього мосту автомобіля;

  • обов'язково ставимо мітки, після зняття кардана, щоб збірка пройшла легше і без проблем (ставляться підписи допомогою нанесення зубилом або керном);

  • на ваз заміна задньої хрестовини, як і передньої починається зі зняття стопорних кілець.


  • Варто відзначити, що вібрація після заміни хрестовини ваз повністю повинна зникнути.

    Продовжуємо роботу:

  • повертаємо кардан таким способом, щоб хрестовина опинилася на підвісі;

  • беремо молоток і спеціальну оправку;

  • вибиваємо чашки хрестовини;

  • після цього заправляємо нові хрестовини в вушка;

  • для цього, потрібно надіти чашку дуже обережно, щоб не розсипалися голки підшипника.


  • Після заменыстарой крестовинына нову деталь переходимо до заміни підвісного підшипника.
    Ваз 21213: заміна хрестовини своїми руками
    Заміна хрестовини на ваз

    Заміна підвісного підшипника


    Відео допоможе все виконати без помилок.
    Ваз 21213: заміна хрестовини своїми руками
    Підвісний підшипник ваз
    На фото бачимо підвісний підшипник.

    Починаємо заміну своїми руками:

  • після демонтажу хрестовини, кінець карданного валу потрібно вставити в фланець ЕФ;

  • з іншого кінця відкрутити гайку, фіксуючу карданний шарнір переднього валу;

  • знімаємо підвісний підшипник, використовуючи звичайний знімач;

  • перш потрібно обрізати зовнішнє кільце підвісного підшипника;

  • збираємо все в зворотній послідовності.


  • Потрібно відзначити, що в процесі складання борт вилковою гайки шарніра кардана необхідно підім'яти, а всі частини встановити у відповідність з мітками.

    Вищеописана покрокова інструкція допоможе автомобілістам непогано заощадити, адже сьогодні ціна на послуги з проведення ремонтних робіт досить висока. І зробити все своїми руками, буде в даному випадку ой як до речі.

    Просто, якщо Ви початківець автомобіліст, дотримуйтесь покрокової інструкції і не робіть нічого зайвого. Рекомендується залучати до роботи досвідчених водіїв, які допоможуть порадою або підкажуть секрети розбору деталей.