Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно

24.12.14, Ваз
4266
  • 1 Ремонт фар
  • 1.1 Демонтаж фари ваз 2109
  • 1.2 Демонтаж фари ваз 2114
  • 1.3 Заміна гидрокорректора
  • 1.4 Полірування фар
  • 141 Полірування за допомогою шліфувальної машинки
  • 142 Ручне полірування
  • 1.5 Регулювання світла фар

  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Ваз 2109
    В не такому вже й далекому 1985 році керівництво волзького автомобільного заводу вирішило розширити нову лінійку автомобілів «гольф-класу», поставивши на виробництво нову модель ВАЗ 2109 «Супутник». По суті це була та ж «вісімка» тільки в п'ятидверному кузові, але саме це відмінність зробило «дев'ятку» справжнім сімейним автомобілем.

    Дана модель користувалася великою популярністю, і завод виробник представив громадськості модернізований варіант «дев'ятки» - ваз 2114. Так що якщо ви вирішите ремонтувати дані автомобілі своїми руками, то крім деяких конструктивних відмінностей ви нічого нового для себе не знайдете.


    Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Ваз 2114

    Ремонт фар


    Мотивом для написання цього опусу для мене стали два моменти, які, на жаль, вже вважаються буденністю у автомобілістів:

  • Тріснуті і розбиті шибки;

  • Помутніння поверхні скла.


  • У першому випадку у ваз 2109 ваз 2114 ремонт фари зводиться до склеювання відколу-тріщини або ж до повної заміни скла фари. У другому ж поверхню скла можна спробувати відновити його поліруванням, але в обох випадках, для зручності та отримання гарантованої якості робіт, потрібно провести демонтаж блоку.
    Увага! Перед початком робіт обов'язково вийміть акумуляторну батарею.
    У цій статті вашій увазі пропонується невелика фото інструкція про те, як зробити ремонт фари ваз 2109 ваз 2114 своїми руками.







    Демонтаж фари ваз 2109


    Для початку приготуйте викрутку та головку на «10», потім:

  • Від повторювачів і блоку фар від'єднуємо живлять дроти.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 1

  • Натискаємо на фіксатори гидрокорректора і, повертаючи його проти годинникової стрілки, повністю виймаємо циліндр.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 2 і 3

  • Знімаємо сам блок, для чого головкою на «10» відкручуємо по парі гайок з кожної сторони. Блок фари демонтується заодно з корпусом поворотника.

  • На останньому етапі корпус поворотників від'єднується від блоку шляхом відкручування двох кріпильних болтів за допомогою викрутки.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 4

    Демонтаж фари ваз 2114


    Отже:

  • Відкручуємо чотири болта кріплять решітку радіатора;

  • Відкручуємо рамку і три внутрішніх болта кріплення.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 1

  • Знімаємо захист туманок під бампером, а це три самореза і два болта.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 2

  • Від'єднуємо фішки фари і знімаємо акумулятор.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 3

  • Так як захист туманок більше не заважає, можна відкрутити шурупи під поворотниками і рамою для того що б витягнути вію (дуже трудомісткий процес).


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 4

  • Викруткою і наждачним папером прибираємо старий герметик і обезжирив склеювані поверхні наносимо шар нового. Після чого даємо йому просохнути як мінімум чотири години (повне висихання герметика відбувається по закінченню 24 годин).


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 5
    Рада! Якщо ремонт фари ваз 2109 ваз 2114 включає в себе заміну ламп, то майте на увазі, що вони наповнені галогеном і дуже сильно нагріваються. Тому встановлюючи лампу, не зачіпайте її цоколь пальцями, так як вони залишають на її поверхні жирні сліди внаслідок чого лампа швидко перегорає. Якщо ж все-таки дотик сталося, необхідно знежирити поверхню лампи спиртом.
    Як бачите сам ремонт фари ваз 2114 ваз 2109 не такий вже і складний процес, як кажуть «довше запрягаємо, чим їдемо». Ну а якщо ж лише скло тріснуло, але вже починає пропускати всередину себе вологу, можна спробувати заклеїти тріщину зовні супер-клеєм і ціна питання всього 20 рублів.

    Крім перерахованих вище робіт на ваз 2114 ваз2109 ремонт фари може полягати в заміні її гидрокорректора, який складається з декількох нерозбірних елементів:

  • Головного циліндра кріпиться безпосередньо на панелі приладів;

  • Робочих циліндрів, встановлених на самих блоках фар;

  • Сполучні трубки.


  • Вся проблема полягає в тому, що якщо в системах і з'єднувальних трубках гидрокорректора відбудеться хоча б найменша витік незамерзаючої спеціальної рідини, то його конструкція в силу своєї не ремонтнопригодность змінюється цілком, разом з трубками і циліндрами.

    Дана несправність виявляється, коли регулювальним гвинтом не вдається повернути у вихідне положення збільшений кут нахилу фар. При цьому необхідно перевірити витік рідини і робочий хід штоків фар (7 мм, з допуском 05 мм), попередньо знявши з них робочі циліндри.

    Заміна гидрокорректора


    Отже:

  • Віджимаючи фіксатор, прокручуємо проти годинникової стрілки робочий циліндр гидрокорректора і витягуємо його з корпусу.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 1

  • Потягнувши на себе, демонтуємо рукоятку керування головним циліндром гидрокорректора.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 2

  • Таким же чином знімаємо рукоятку регулятора освітлення панелі приладів.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 3

  • Викручуємо гвинт кріплення до панелі приладів і знімаємо світловод рукоятки гидрокорректора.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 4

  • Відвертаємо гайку


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 5

  • і виводимо сам циліндр гидрокорректора.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 6

  • Виймаємо гумовий ущільнювач в передньому щитку


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 7

  • і знімаємо хомути з з'єднувальних трубок, після чого виводимо їх разом з робочими циліндрами в салон автомобіля.


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 8
    Ну, ось ніби все відремонтували, можна сісти і відпочити? Ні вже, дорогий мій автолюбитель, є ще одна не така помітна, як вище, але не менш важлива причина затримати ремонт автомобіля, вона називається: «ваз 2109 і ваз 2114: фари - ремонт поверхні».








    Полірування фар


    Основною причиною помутніння поверхні скла закладена в самій середовищі, в якій знаходиться фара (частинки пилу і бруду), а так само в самому водієві. Так, так, наступного разу одергивайте свою руку, коли потягніться «чим попало» протирати поверхню скла (суха ганчірка, автохімія), так і час далеко не союзник для збереження презентабельного вигляду скла фар.

    Якщо ви не бажаєте викидати на вітер свої гроші і дорогоцінний час, то полірування своїми руками буде єдино можливим рішенням відновити поверхню фар швидко і не дорого!
    Увага! Полірування можлива, тільки якщо фара виконана з пластику, то є полірувати скло не можна!
    Завдяки сучасним технологіям ця процедура забере у вас не більше півгодини і бажано проводити її кожні два роки. Після полірування світлопропускна здатність пластику збільшується до 80%.

    Ви без праці зможете знайти відео інструкцію даного процесу, я коротенько опишу її в даній статті.

    Сам по собі процес нескладний і складається всього з двох етапів:

  • Зашліфовуємо фари, видаляючи всі видимі подряпини;

  • Використовуємо фінішні пасти для полірування.


  • Правда, необхідно врахувати кілька нюансів:

  • Від ступеня пошкодження поверхні залежить застосовувана зернистість абразивного матеріалу. Наприклад, починаємо з Р600 і плавно переходимо до зернистості Р4000;


  • Увага! Шкірка і шліфувальний круг не повинні боятися» води.

  • Абразивні пасти так само підбираються за кількістю абразивного порошку в них;

  • Шліфувальна машинка не сильно притискається до поверхні фари і повинна бути встановлена на малі обороти.


  • Увага! Не перегрейте поверхню фари, стежте за температурою!


    Полірування за допомогою шліфувальної машинки


    Для початку:

  • Приготуйте абразивний матеріал на поролоновою підкладці на тканій основі з зернистістю 600/1000/2000/4000 а так само поліроль і паперовий скотч;

  • Очищаємо фару, обклеюємо скотчем сусідні поверхні, при можливості знімаємо сусідні елементи;


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 1

  • Починаючи з абразиву з зернистістю 600 і зволоживши кола, приступаємо до первісної, грубої поліровці. Обробляємо до появи рівномірної матової поверхні;


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 2

  • Обполіскуємо і переходимо до зернистості Р1000 потім Р2000 і Р4000;


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 3

  • Кожен етап полірування повинен займати у вас не більше трьох хвилин робочого часу. На останньому етапі фара буде практично прозорою;

  • На фінішній стадії використовуємо поліроль і коло з поролону.


  • Весь процес займає від сили 15 хвилин, для ручної поліровки помножимо цю цифру на два.


    Ручне полірування


    Отже:

  • Заготовляємо і замочуємо на 10 хвилин шкурки із зернистістю 2000/1000/800 і 600;

  • Спочатку використовуємо 600 (при глибоких подряпинах);

  • При кращому стані поверхні починаємо ремонт фари ваз 2109 ваз 2114 з зернистості 800;

  • Далі за старою схемою


  • Закінчуємо ручне полірування чистою, сухою і м'якою тканиною і поліроллю.
    Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Етап 4


    Ось тепер точно все! Ремонт фари ваз 2109 ваз 2114 можна вважати завершеним, але є тільки одне маленьке але

    Регулювання світла фар


    Для того щоб не змушувати зустрічних водіїв одягати зварювальну маску, щоб не осліпнути від світла ваших приголомшливо нових фар, необхідно провести їх регулювання, яка описана в даній інструкції:

  • Виставляємо автомобіль на горизонтальну і рівну поверхню в п'яти метрах від гладкої стіни;


  • Рада! Перевірте і приведіть до норми тиск у шинах автомобіля, який повинен бути повністю споряджений (повний паливний бак, набір інструментів, запасне колесо, а на водійське сидіння вміщено вантаж відповідний його вагою).

  • Розмітьте протилежну стіну як показано на малюнку:


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Екран для регулювання

  • Відстань від підлоги до центру фар - відповідає відстані h на малюнку;

  • Центр автомобіля повинен бути розташований навпроти вертикальній лінії 0;

  • Ручку гидрокорректора повертаємо в положення «водій + передній пасажир» і включаємо ближнє світло;


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Ручка гидрокорректора

  • Світлове пляма регулюємо для кожної фари індивідуально. Не задіяна фара під час регулювання другий накривається щільним матеріалом;


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Регулювання

  • Якщо положення фар не відповідає поданим вище малюнку, гвинтами 1 (горизонтальне регулювання) і 2 (вертикальна регулювання) відрегулюйте індивідуально для кожної фари положення світлової плями;


  • Як провести ремонт фар на ВАЗ 2109 і 2114 самостійно
    Регулювальні гвинти

  • Світлові плями вважаються відрегульованими, коли їх верхня межа знаходиться на прямій N, при цьому точки С1 і С2 перетину похилих і горизонтальних ділянок світлових плям повинні знаходиться на паралельних вертикальних прямих А і В.


  • На цьому статтю «ваз 2114 і ваз 2109: ремонт фари» вважаю закінченою. Щасливої дороги!