1 Порівнюємо пристрій звичайного фільтра і нулевика 1.1 Підведемо підсумки переваг нулевика 2 Інструмент 3 Установка нулевика на автомобіль Фільтр повітряний «нульовик» (нульового опору)
Як ні парадоксально, але фільтрація повітря, створює втрату потужності мотору, стандартні фільтри з паперу, що застосовуються сьогодні, навіть типу: Fram, Bosch, Champion, Mann, Hengst і так далі, мають великий опір проходить повітряному потоку. Це відбувається з-за високої щільності матеріалів фільтра, для ваз 2110 установка фільтру нульового опору, прибирає цю проблему, так як він має дуже малим повітряним опором.
Придбати нульовик зараз проблеми не становить, важливо лише підібрати необхідний розмір і кріплення фільтру нульового опору на ваз 2110 і зробити невелику переробку.
Порівнюємо пристрій звичайного фільтра і нулевика
Стандартний фільтр повітря виконує завдання по очищенню повітря, він захищає від попадання пилу циліндри двигуна:
Однак він має великий опір, а як відомо чим вище опір, тим значніше відбувається втрата потужності двигуна від нестачі повітря в циліндрах Це стає особливо помітним, коли наближається термін зміни, коли він вже порядно «забивається». Конструкція ж аэрофильтра нульового опору дозволить вам знизити до максимуму опір проходить повітря на впуску, при цьому без зниження фільтруючих здібностей і збільшити за рахунок припливу повітря потужність двигуна На гоночних моделях автомобілях, щоб додати всього «кілька коней» мотору, застосовують фільтри нульового опору Основою аэрофильтра нульового опору - є фільтруючий елемент з багатошарової бавовняної марлі, яка просочена спеціальним складом, і затиснута спресованим екраном, зробленим з алюмінію Стандартний паперовий аэрофильтр здатний профільтрувати повітряний потік тільки однією своєю поверхнею Конструкція нулевика забезпечує фільтрацію повітря по всій його поверхні, а значить, він дозволяє затримувати набагато більша кількість частинок пилу Ці частинки пилу щільно осідають і послідовно на шарах з перекрещиваемых бавовняних волокон, які оброблені специфічними олійними просоченнями Крім цього ресурс паперового повітряного фільтра сильно обмежений, він складає в середньому 15тысяч кілометрів, після цього аэрофильтр необхідно замінити Чистка паперового аэрофильтра ефекту не приносить На відміну від паперового, аэрофильтр нульового опору, має ресурс, що становить близько 100-150тысяч кілометрів і навіть більш Однак на ваз 2110 фільтр нульового опору вимагає систематичної чищення Щоб його почистити беремо щітку, має м'який ворс і обережно трьом нею поверхню очищаючи таким чином фільтруючий елемент нульового опору від налиплих частинок бруду Потім наносимо засіб для чищення на поверхню елемента з усіх сторін, і даємо вбратися, через 10хвилин елемент промиваємо водою, спочатку у відрі (або іншої ємності), потім під невеликий струменем проточної води Висушувати нульовик немає необхідності, цілком достатньо буде його кілька разів гарненько струснути своїми руками Потім розпилюємо засіб для просочення на бавовняний елемент фільтра нульового опору з усіх боків, потім зливаємо залишки зібралася води Якщо внутрішня або зовнішня поверхня фільтра залишилися зі світлими плямами, тоді просочення елемента повторюємо На ваз 2110 установка нульового фільтра після промивання виконується у звичайному порядку Аэрофильтр нульового опору приблизно розрахований на 20 промивок Промивання слід повторювати при звичайних умовах роботи автомобіля через кожні 10 тисяч кілометрів, робота в важких умовах передбачає промивання через кожні 5 кілометрів Професіоналами тюнінгового центру «Билкон» був проведений тест, як впливає нульовий фільтр на ваз 2110. Для дослідів був обраний і використаний автомобіль моделі ваз 21103 має 16-клапанний мотор об'ємом 1500 кубічних сантиметрів, на якому встановлювали по черзі штатний паперовий, заводський фільтр нульовик, а так само деяких фільтри інших компаній. Як показали результати тестів, аэрофильтр нульового опору додає машині приріст потужності до 9%.
Підведемо підсумки переваг нулевика
Що б було зрозуміліше, ніж нульовик вигідно відрізняється від стандартного паперового елемента, ціна нулевика виправдовує себе, коротко підсумуємо його переваги:
Витрата палива менше на 1-4%, яка досягається за рахунок потужного припливу повітря і більш ефективної фільтрації Деяке підвищення потужності мотора до 3-5лошадиных сил, при цьому без втрати або послаблення його фільтруючої здатності Хоча нульовик має більш складну форму і структуру, яка забезпечує низький опір потоку повітря, але одночасно високо ефективну очистку повітря, яка оберігає паливну систему автомобіля від засмічення, і його поршневу систему від передчасного зносу Нульовик є елементом багаторазового використання - тобто ви позбавляєте себе від необхідності зміни фільтруючого елемента кожні 15тысяч кілометрів пробігу. Нульовик легко промивається проточною водою з миючим засобом типу «Fairy», після чого він повністю відновлює свої фільтруючі властивості Появу індукційного шуму - після постановки такого типу фільтруючого елемента під капотом починає з'являтися трохи більше своєрідного індукційного шуму і навіть кілька додаткових кінських сил (до п'яти коней для інжекторних двигунів), що додається так само крутний момент в області низьких і середніх оборотів Інструмент
Будь-яка інструкція по установці, або ремонту вимагає наявності певного інструменту, наша теж не виняток:
Хрестова викрутка і шлицевая Нульовик відповідного розміру Два нових хомута, для кріплення ДМРВ і нулевика Надійний кронштейн кріплення нулевика Установка нулевика на автомобіль
Щоб встановити нульовик необхідно придбати попередньо кріплення нулевика на ваз 2110 8кл.
Так як стандартні кріплення від старого елемента не підходять, потім:
Відкручуйте чотири гвинти, якими кріпиться кришка корпусу стандартного повітряного фільтра за допомогою хрестоподібної викрутки, знімайте кришку корпусу Потім слід послабити хомут патрубка для забору повітря від корпусу аэрофильтра. Далі від'єднуємо колодку із проводами від датчика витрати повітря ДМРВ Потім знімаємо з корпусу аэрофильтра блок витрати повітря Після цього демонтуємо корпус картонного фільтра Тепер знімайте притискне кільце з боку входу в корпус фільтра повітря І ось блок вже готовий для установки фільтра з нульовим опором Затягуємо хомут на аэрофильтре нульового опору, притискуючи його до блоку витрати повітря, з тієї ж сторони, з якої кріпився знятий корпус фільтра Ось так прикручується нульовик до блоку ДМРВ
Потім ми вставляємо отриману конструкцію у патрубок для забору повітря, потім затягуємо хомут Виходить, що Аэрофильтр нульового опору у нас встановлений, і випробуваний Примітка: Аэрофильтр нульового опору важливо додатково закріпити, щоб уникнути його базікання, інакше дуже великий ризик проломити їм гальмівні трубки.
Не варто використовувати кронштейн для фільтра нулевика ваз 2110 кріплення подібні такого, яке зображено нижче, так як кріплення такого типу викликають поява течі масла з тих місць, до яких вони кріпляться і там вже ніяка прокладка або герметик вам просто не допоможуть, вже повірте Кріплення, яке може викликати поява течі масла
Правильне кріплення фільтру нульового опору на ваз 21102 виконується за допомогою спеціальної пластини, яка показана на фото нижче Більш правильне і якісне кріплення нулевика спеціальною пластиною
Загалом, слід грамотно підібрати кронштейн на фільтр нульового на ваз 2110 щоб не було проблем у подальшому Вітаємо, тепер ви знаєте переваги нулевика, залишається прикрутити його на ваш автомобіль і вперед, додатково можете подивитися відео по установці.