Ваз 2109: міняємо фільтр нульового опору
Фільтр нульового опору
Для того, щоб повітря могло вільно циркулювати в двигуні необхідний повітряний фільтр. Встановивши, ваз 2109 фільтр нульового опору з'явиться реальна об'єктивна можливість заощадити безліч фінансових коштів і особистого часу.
Але перш, слід розглянути відмінність фільтру нульового опору і класичного. Варто відзначити також, що на ваз 2109 установка нульового фільтра може бути зроблена своїми руками.
Ключові особливості будови і функціонування фільтра нульового опору

Класичні повітряні фільтри володіють великим опором повітря в силу своїх конструктивних особливостей, що в свою чергу, тягне за собою досить істотні втрати потужності. Мета будь-якого рухового фільтра полягає в запобіганні попадання різних частинок в циліндро-поршневу групу.
Однак більшість повітряних фільтрів має безліч дрібних паперових елементів, які в своїй сукупності створюють істотний опір циркулюючому повітрю. Як наслідок, спостерігається досить відчутна втрата потужності.
Примітка. Необхідно об'єктивно розуміти, що втрата потужності при використанні будь-якого фільтра для двигуна буде мати місце завжди, все питання в ступені.
З практичної точки зору опір нульового двигуна є, але в дуже малих одиницях, які є невідчутними, а за рахунок збільшення обсягу кисню в камері згоряння, зростає потужність. Ніякої еврики тут ні - просто фізика.
Кріплення фільтру нулевика на ваз 2109
Саме втрата потужності двигуна є одним з найбільш небажаних ефектів для кожного автомобіліста. Оскільки витрата палива зберігається на колишньому рівні, а кількість кінських сил злегка знижується.
Фільтр нульового опору складається з невеликих груп елементів і практично не чинить опір циркулює повітря, при цьому успішно виконує свою основну роль - затримує різні частинки і не допускає потрапляння їх в циліндро-поршневу систему.Численні незалежні тести показали, що фільтри нульового опору володіють і на 40-50% перевищують пропускну здатність класичних повітряних фільтрів.
Фільтр нульового опору став сьогодні одним з невід'ємних елементів сучасного успішного тюнінгу автомобіля. Він збільшує в кілька разів вміст кисню в камері внутрішнього згорання.
Примітка. Що стосується класичного штатного фільтра, то він просто функціонально не здатний збільшити вміст кисню в камері згоряння, в силу свого конструкційно-функціональної будови.
Основні практичні переваги фільтра з нульовим опором
Хто ставив нульовий фільтр на ваз 2109 знають, що означає:
Прості, але в теж час значущі аксіоми розподілу потужності
Практично всім сучасним автолюбителям відомо, що чим вища продуктивність випускної системи двигуна, тим вищою є його потужність. Дана умова також застосовується у різного роду турбінних установок.
Фільтр нульового опору збільшує не тільки кількість повітря в камері згоряння, але також і безпосередньо саму потужність двигуна. Якщо характеризувати фільтри нульового опору з точки зору надбавки і убавки потужності двигуна, то обов'язково слід зазначити, що при їх використанні потужність двигуна зростає не менше, ніж на 5%.
І це ще не межа: якщо додатково встановити збільшений дросель, то зростання потужності двигуна може скласти вже не менше 8-ми відсотків. Нульовий фільтр легко встановлюється, навіть самостійно, так як його установка не вимагає яких-небудь понад спеціалізованих знань або умінь.
Вірний алгоритм встановлення нульового фільтра на ВАЗ 2109
Ваз 2109 фільтри нульового опору
Більшість лад-дев'яток оснащені карбюраторним мотором, проте, нерідко зустрічаються моделі і з інжекторним двигуном. Об'єктивно для розуміння процесу, необхідно розглянути окремо установку нульового фільтра на автомобілі з карбюраторним двигуном і окремо з інжекторним.
Моменти, на які необхідно звернути увагу при установці фільтру нульового опору:
Примітка.
Перед тим як приступити безпосередньо до процесу установки, необхідно переконатися, що є повноцінне розуміння цілісної картини. Попередньо бажано кілька разів подивитися відео і зіставити його з теорією.
Установка на інжектор
Для того, щоб встановити нульовий фільтр на інжекторний двигун, спочатку потрібно відокремити витратомір і стандартний заводський повітряний фільтр. Лише після цього, можна на місце заводського поставити фільтр нульового опору.
Впоратися з цією, на перший погляд не простим завданням, допоможе класичний кріплення.
Отже, цей процес виглядає наступним чином:
Тепловий екран
Нерідко, коли до вищеописаних елементів, додатково приєднаний тепловий екран. Він необхідний для відділення теплого кисню, який циркулює навколо двигуна і потрапляє у фільтр.
Не варто забувати і про те, що холодне повітря володіє набагато більшою щільністю, ніж теплий, отже в кілька разів більше містить кисню. Чим більше кисню потрапить в камеру внутрішнього згорання двигуна, тим вищою буде сумарна потужність двигуна.
Установка на карбюраторний ДВС
Установка нульового фільтра на карбюраторні двигуни трохи легше, проте, містить цілий ряд своїх нюансів:
В іншому випадку з кожною новою тисячею пробігу, втрата потужності буде зростати при незмінному витраті бензину .
Примітка. Використовувати очисні речовини для чищення фільтрів, можна і потрібно тільки перевірені і схвалені співробітниками автосервісу або ті, які успішно були застосовані друзями на практиці.
На сьогоднішній день існує безліч комплектів для очищення фільтрів, застосування яких допоможе заощадити час проведення самостійної очищення рухового фільтра.
Основними речовинами для прочищення є:
Використання фото та відеоматеріалів, дозволить закріпити вищенаведений матеріал і дасть цілісне уявлення. Не існує ідеального алгоритму, як зробити ремонт своїми руками.
Але існує практично застосовний алгоритм, який не вимагає спеціалізованих навичок і знань. Ціна фільтра нульового дуже невелика.
Інструкція ремонту є не що інше, як поєднання теорії і практики.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного