Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра

24.12.14, Ваз
2466
  • 1 Повітряний фільтр відповідає за чистоту двигуна
  • 1.1 Види фільтрів
  • 2 Заміна фільтра
  • 2.1 Причини заміни
  • 2.2 Процес заміни
  • 3 Деякі важливі моменти після заміни
  • 4 Фільтр нульовик
  • 4.1 Установка фільтру нульового опору

  • Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра
    Повітряний фільтр ваз 2110
    Як правило, на ваз 2110 заміна повітряного фільтра проводиться через певний проміжок часу. Заміна повітряного фільтра на ваз 2110 може бути спокійно проведена своїми руками, тим більше, що нічого складного в цій справі немає.


    Повітряний фільтр відповідає за чистоту двигуна


    Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра
    Заміна фільтра повітряного ваз 2110
    Атмосферне повітря, який бере участь у процесі утворення паливно-повітряної суміші, що містить велику кількість механічних домішок. Щоб запобігти потраплянню пилу і бруду в двигун, використовується повітряний фільтр.

    Процедура заміни повітряного фільтра ВАЗ 2110 як і на інших марках автомобіля, не складна, але дуже необхідна. При цьому не потрібні спеціальні навички.

    Так як при сильному забрудненні буде збільшуватися витрата палива, і порушується нормальне наповнення робочою сумішшю циліндрів. Повітряного фільтру відводиться важлива роль у впускний системі, адже цей елемент виступає в якості бар'єру для пилу і сміття, що надходять в забірник автомобіля.

    Звідти ж вони переходять в салон і в відділ освіти гарячої суміші для мотора.

    Види фільтрів


    За конструкції фільтр досить простий. Як правило, фільтруючі елементи для інжекторних автомобілів ВАЗ 2110 мають квадратну форму.

    Квадрат має жаброобразную структуру. В якості безпосереднього фільтра виступає матерія, папір, поролон або повсть.
    Примітка. Крім звичайних, є і різноманітні спортивні повітряні фільтри. Виробники запевняють, що вони практично не створюють опору повітрю і здатні давати збільшення потужності двигуна.

    На практиці приріст виявляється в межах похибки, при цьому ціна до 10-ти разів більше ціни стандартного фільтра.
    Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра
    Спортивний повітряний фільтр ваз
    Отже:








  • Фільтруючий елемент встановлюється в передній частині підкапотного простору і закріплюється на гумових опорах.

  • Засмоктування зовнішнього повітря відбувається через патрубок забору повітря, що знаходиться внизу під корпусом фільтра.

  • Потім повітря переходить через фільтруючий елемент фільтра, датчик масової витрати повітря , дросельний патрубок і впускний шланг трубки.

  • Повітря після дросельного патрубка переходить в канали ресивера і впускний трубки, а потім в головку циліндрів і циліндри.


  • Заміна фільтра


    Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра
    Заміна повітряного фільтра ваз 2110 інжектор
    Повітряний фільтр майже будь-якого автомобіля потрібно замінювати через кожні 10-15 тисяч кілометрів пробігу. Але все залежить від умов, в яких експлуатується автомобіль, а також від забруднення повітря.

    Якщо ж автомобіль використовується на дуже курних і брудних дорогах, наприклад, по путівцях, гравійним або грунтових дорогах і т. д., то краще фільтр міняти через кожні 5 тисяч кілометрів, тому що в цьому випадку фільтр забивається набагато швидше і сильніше.
    Примітка. У процесі купівлі повітряного фільтра слід звертати увагу на вказані умови експлуатації, це дозволить продовжувати термін роботи і користуватися деталлю по максимуму.

    Причини заміни


    Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра
    Повітряний фільтр ваз 2110 інжектор
    Отже:

  • Головною причиною заміни повітряного фільтра є його забруднення . Спочатку він може викликати додатковий витрата палива, також може запуск холодного двигуна, тому що двигуну не достатньо кисню, тому автоматикою в колектор додається збільшена кількість палива.

    З-за сильного забруднення фільтруючого елемента стає непридатним датчик кисню , який називається також МАФ сенсором.

  • Якщо в автомобілі стає душно через брак тяги, якщо з'являються збої в роботі двигуна або обороти почали «плавати», то, швидше за все, потрібна заміна повітряного двигуна.

  • Досить часто повітряний фільтр замінюється в комплексі обслуговування. Разом з ним також замінюються паливний і масляний фільтри.


  • Примітка. Справа в тому, що робота в автомобілі збалансована, і заміна одного елемента може впливати на роботу інших фільтрів. При одночасній заміні система як би переходить на «нульову точку» і двигуну набагато легше настроюватися заново на роботу.

    Процес заміни


    Для проведення робіт потрібні такі інструменти та матеріали:

  • Фігурна викрутка;

  • Гайковий ключ на «10»;

  • Непотрібні чисті ганчірки або губка для очищення корпусу;

  • Новий повітряний фільтр;

  • Гумові опори.


  • Заміна фільтра виконується в наступній послідовності:

  • Перед тим, як приступити до заміни повітряного фільтра, треба заглушити двигун і поставити машину на ручник (гальмо), для більшої безпеки слід включити задню або першу передачу.

  • Потім відкривається капот і в першу чергу від акумулятора від'єднується мінусова клема, щоб уникнути випадкового замикання.

  • Знизу за допомогою викрутки або пальцем віджимається пластмасова засувка, далі від'єднується роз'єм з проводом від повітряного датчика.


  • Примітка. Датчик масової витрати повітря знімати не обов'язково, тому що довжини проводу, який йде до ДМРВ, вистачає патрубка для відведення в сторону. Але якщо він створює перешкоди, то краще його на час прибрати.

  • Після цього послаблюється хомут, який фіксує шланг вентиляційної системи картера і шланга воздухоподвода до дросельної заслінки. Від датчика масового витрати повітря від'єднується колодка проводів.

  • За допомогою гайкового ключа на «10» з подовжувачем відвертається гвинт, що фіксує повітрозабірник до панелі кузова.

  • Потім з отвору верхньої межі видавлюються гумові втулки фільтрової опори: дві - передній фіксації фільтра з отвору панелі кузова і одна - задньої фіксації з отворів кронштейна, який прикріплений до поличці акумуляторної батареї.


  • Примітка. Завод-виробник рекомендує під час зняття фільтра зрізати його опори з гуми. У такому випадку їх необхідно замінювати новими.









  • Потім піднімається передня частина фільтра, з отвору видавлюється тильна опора фільтра, далі з автомобіля знімається фільтр, попередньо від'єднується гофра від корпуса фільтра.

  • Після цього змінюються не еластичні або порвані гумові опори фільтра, а старі опори зрізаються за допомогою ножа. З допомогою фігурної викрутки відкручуються гвинти, і відкривається верхня кришка.

    При цьому треба бути дуже обережним, щоб не завдати шкоди повітряної магістралі.

  • Виймається фільтруючий елемент, потім в обов'язковому порядку необхідно очистити нижню частину корпусу, використовуючи вологу ганчірку або губку, щоб в колектор не потрапляла стара бруд.

  • Роздруковується новий повітряний фільтр ваз 211016 клапанів, відео-огляд процесу якого можна подивитися тут, і встановлюється на місце в зворотній послідовності (для зручності можна знімати акумуляторну батарею).

    При цьому гумові опори фіксуються в отворах, попередньо змазані невеликою кількістю масла. Після цього кромки розправляються за допомогою викрутки.




  • Перед установкою фільтру наклеюється поролоновий ущільнювач, як на фото внизу. Встановлення фільтруючого елемента слід проводити всередину поролоном.

    Після цього кришка закріплюється чотирма болтами. Потім перевіряється робота фільтра.


  • Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра
    Заміна фільтра

    Деякі важливі моменти після заміни


    Після зміни фільтра вентилятор стане видавати потоки свіжого повітря. Скла перестануть пітніти і в салоні буде легше і свіже дихати.

    Фільтр забруднюється дуже швидко, що відбивається на стані транспортного засобу. Також це може несприятливо відбиватися на здоров'я водія, якщо вчасно не замінять даний елемент.

    В машині може знижуватися тяга, на панелі приладів можуть з'являтися повідомлення про неполадки.У тому випадку, коли краю фільтра не поміщаються в пази кришки, то їх необхідно акуратно підрізати, використовуючи канцелярський ніж.
    Примітка. В процесі установки нового елементу слід звертати увагу на те, що гофри фільтра розташовувалися уздовж стрілок, завданих всередині корпусу фільтра.
    Всі дії по заміні повітряного фільтра можна зробити всього за 15-20 хвилин своїми руками:

  • У тому випадку, коли часу на заміну фільтрів немає, то можна продути старі, однак для цього потрібен потужний компресор, допомагає видаляти забруднення. Але краще все ж міняти цей елемент вчасно, тим більше, що на це потрібно трохи часу.

    Викручується декілька болтів, знімається кожух захисту, очищається внутрішня порожнину і встановлюється новий фільтр і закривається кожух.

  • Під час зворотного складання необхідно уважно стежити за тим, щоб ущільнювальна гумка добре сідала на своє місце, в іншому випадку у системи живлення (інжектор) можуть потрапити частинки пилу, що може призвести до пристойному і дорогого ремонту автомобіля.


  • Примітка. Для більшої герметичності прилягання кришки корпусу до гумового ущільнення фільтра, слід закручувати болти рівномірно, рекомендується хрест-навхрест, щоб кришка не перекосилася.
    Якщо автомобіль експлуатується в місті, то замінювати фільтр доведеться не так часто, і в принципі їздити можна до 20 тисяч кілометрів. Однак такі пробіги для села не приведуть ні до чого хорошого.

    В разі чого першим постраждає ДМРВ, який коштує досить пристойно. Тому краще витратити 100 рублів і купити новий фільтр і не переживати, що в подальшому віддати за новий датчик 1500-2000 рублів.

    Фільтр нульовик


    Ваз 2110:як проводиться заміна повітряного фільтра
    Повітряний фільтр нульового опору
    Своєчасна заміна фільтра допомагає продовжувати моторесурс двигуна, знижувати витрату палива і уникати втрати потужності.
    Примітка. Крім звичайних фільтрів, можлива установка фільтрів нульового опору.
    При виборі повітряного фільтра для авто, слід подумати, що встановлювати краще - звичайний фільтр нульового опору (нульовик)? Щоб вирішити дане питання, перш за все, потрібно вирішити, потрібно визначити, для чого це потрібно і ознайомитися з плюсами і мінусами фільтрів.

    Заводський фільтр нульовик відрізняються опором попадання повітря, кріпленнями і зовнішнім виглядом.Виробники даного типу фільтруючих елементів заявляють, що застосування нулевика дозволяє збільшувати потужність, а також крутний момент двигуна транспортного засобу.

    Це в обов'язковому порядку знаходить відображення на динаміці розгону авто, виражається у кращій роботі движка в середині і вгорі. Такі фільтри бувають 2-х типів: конусні і коробкові.
    Примітка. Такі фільтри вважаються 1-ої з доступнейших доопрацювань двигуна автомобіля. На вітчизняному ринку великий вибір подібних фільтруючих елементів за розумними цінами, тому придбати фільтра можуть майже всі бажаючі.
    При установці нулевика потрібно запам'ятати деякі правила:

  • Нульовик змінюється частіше, ніж звичайний фільтр, при цьому його вартість значно вище;

  • Якщо не хочеться міняти нульовик, то можна придбати спеціальні засоби для промивання та просочення, які також продаються за досить пристойними цінами.


  • Головне завдання такого фільтра полягає в кращому наповнення циліндрів свіжим зарядом, тобто забезпечення подачі великих порцій повітря. А для того, щоб паливно-повітряна суміш згоряла краще, потрібно більше палива.

    Тому використання фільтра-нулевика призводить до підвищеного витраті палива.

    Установка фільтру нульового опору


    Установка нулевика виконується дещо інакше, ніж установка звичайного фільтра:

  • Спочатку на повітряній патрубку від'єднується роз'єм датчика масового витрати повітря;

  • Потім за допомогою викрутки послаблюється хомут і знімається повітряний патрубок;

  • Після цього, використовуючи гайковий ключ на «10» відкручуються два болта, фіксуючий корпус датчика, і корпус знімається.

  • Далі витягуються кріплення, і знімається корпус фільтруючого елемента.

  • Потім відкручуються гвинти, і маса від'єднується від головки блоку циліндра.

  • На це ж місце прикручується кронштейн, фіксуючий фільтр нульового опору, не забуваючи при цьому встановлювати назад провід маси.

  • До встановленого кронштейна прикручується болт корпусу датчика.

  • Потім до пластмасового корпусу датчика приєднується новий фільтр.


  • Примітка. Всі з'єднання повинні бути жорсткими, інакше датчик масової витрати повітря може зламатися від вібрації.
    Фільтри нульового опору коштують не дуже дорого, в середньому, їх вартість коливається в межах 500-700 рублів. І якщо все робити, як того вимагає інструкція, можна непогано заощадити на заміні.

    Адже, як відомо, ціна на дані послуги в центрах обслуговування досить висока.