Як замінити своїми руками корпус повітряного фільтра ваз 2112
Корпус ВФ ваз 2112
Як відомо, корпус повітряного фільтра ваз 2112 захищає важливу деталь, яка для будь-якого двигуна внутрішнього згоряння, особливо важлива. Основне його завдання полягає у фільтрації надходить у камери згоряння повітря.
Він повинен фільтрувати всю пил і бруд (особливо абразивну) і якомога менше заважати проходження повітряного потоку. Тут «палка о двох кінцях», адже чим краще фільтрація - тим більший опір створюється потоку.
Тому для кожного автомобіля підбирається певний компроміс і кріплення повітряного фільтра до кузова ваз 2112 повинно бути проведено правильно.
Чим загрожує неуважність до ВФ і його корпусу
Кріплення повітряного фільтру на ваз 2112
Неувага до цього елементу конструкції може загрожувати наступними проблемами:
Примітка. Двигун можна «вбити», якщо, наприклад, проїхати по курній піщаній дорозі при відсутності або несправному (негерметичному) повітряному фільтрі.
Піщинки у вигляді пилу потрапляють в камеру згоряння і дряпають стінки циліндра, стираючи контактний шар і змінюючи його профіль, в результаті чого ущільнювальні кільця не можуть створити достатню ущільнення і знижується потужність двигуна. Крім того в подряпинах залишається масло, яке згорає - двигун починає «їсти» масло.
Тому корпус ВФ обов'язково повинен бути виготовлений з такого матеріалу, який би одночасно був і міцним, і не пропускав пил. Коли фільтр просто вже виробив свій ресурс (забившись пилом), то машина, що називається, «не тягне».
Це пов'язано з тим, що проходить недостатньо повітря через фільтруючий елемент, і двигун, просто, «задихається». Адже пил забиває мікропори фільтрувального паперу, помітно знижуючи пропускну здатність.
Тому на малих навантаженнях і холостих оборотах машина працює добре, але при режимах з високим навантаженням двигун вже не може видати необхідне зусилля.
Примітка. Завод виробник рекомендує міняти фільтруючий елемент кожні 30000 км пробігу,але враховуючи російські умови експлуатації - сервісники і фахівці рекомендують замінювати його разом з кожною заміною масла, тобто через кожні 10000 км Тим більше ціна питання невелика.
Кронштейн кріплення повітряного фільтра ваз 2112
Заміна
Повітряний фільтр встановлений в спеціальному пластиковому кожусі. Пошкодження кожуха неприпустимі, так само, як і гумового патрубка, який з'єднує фільтруючу систему з двигуном.
У разі наявності тріщин корпус необхідно замінити. Замінити фільтр простіше простого - це зможе зробити кожен, хто хоч раз тримав у руках викрутку.
Для його заміни знадобляться:
Для доступу до фільтруючому елементу знімаємо верхню кришку корпусу фільтра.
Для цього відкручуємо чотири болти в кутах корпусу. Далі знімаємо кришку.
Примітка. Якщо заважає роз'єм ДМРВ - від'єднуємо його, акуратно натиснувши на фіксатор.
Кращий повітряний фільтр на ваз 2112
Корпусу окрему увагу
На знятій кришці залишиться старий фільтр. Знімаємо його, а потім ретельно очищаємо внутрішню порожнину корпуса фільтра від пилу і бруду.
Також уважно оглядаємо весь корпус фільтра - на ньому не повинно бути ніяких тріщин і отворів. Після очищення встановлюємо новий, стежачи за тим, щоб ущільнювач щільно і добре «сів».
Робити це потрібно акуратно, т. к. фільтр досить крихкий (паперовий), а м'яке ущільнення.
Примітка. Деякі пошкодження корпусу, або нещільне прилягання фільтруючого елемента можна побачити до очищення корпусу брудними слідами повітряних потоків, на чистому тлі.
Якщо корпус фільтра має пошкодження його необхідно замінити.
Для цього потрібні:
Примітка. Гумки кріплення можна залишити старі, але їх досить важко вийняти з корпуса фільтра, не пошкодивши.
Крім того гума з часом «сохне» і «дубіє», тому якщо вони вкрилися тріщинами, то міняти їх треба обов'язково.
Корпус фільтра кріпиться до кузова трьома, спеціальної форми, гумовими виробами. Дві знаходяться спереду, з'єднуючи корпус і передню частину кузова.
Третє кріплення знаходиться ззаду (щодо корпуса фільтра), з боку акумулятора (спеціальний металевий кронштейн).
Крім того до корпусу приєднані два патрубки - впускний (паперово-металевий патрубок) і випускний (гумовий, з хомутом). Для зняття необхідно буде їх від'єднати.
Порядок дій при знятті корпусу наступний:
Примітка. Гумки вийняти з старого корпусу можна за допомогою плоскогубців, попередньо змастивши місця контакту гуми з корпусом.
Тепер старий корпус видалено, можна встановлювати новий. Тут порядок трохи відрізняється від порядку зняття.
Діємо наступним чином:
Примітка. Фільтруючий елемент зручніше відразу встановити в корпус, поки він не встановлений.
Причини заміни і масло в фільтрі
Масло в повітряному фільтрі ваз 2112 також часто стає причиною заміни цього деталі. Найчастіше повітряний фільтр змінюють разом з маслом в двигуні і масляним фільтром.
При заміну масла , замінювати масляний фільтр також необхідно, залишати старий не можна. Процес заміни масла у двигуні ВАЗ 2112 досить простий і під силу кожному автолюбителю, кого не лякає вид гайкових ключів.
Крім того це не займає багато часу.
Що необхідно мати для заміни масла у двигуні:
Масло в гофре повітряного фільтра ваз 2112
Примітка. Промивати двигун рекомендується тільки при зміні марки моторного масла. Якщо буде залито масло тієї ж марки, який і було - краще не промивати, особливо на вже «старенькому» двигуні.
Справа тут в тому, що «промивання» може змити зі стінок і деталей бруд «шматками», які згодом можуть забити приймальню сітку маслонасоса. В результаті двигун отримає масляне голодування з близькими видами на капітальний ремонт.
Для заміни масла виробляємо наступні дії:
Потім знову відкручуємо зливну пробку і зливаємо промивку.
Якщо фільтр не піддається «від руки» - застосовуємо спеціальний ключ. Такий ключ може замінити звичайний ремінь, застебнутий і накручений на пів-обороту на фільтр.
Через кілька секунд вона повинна згаснути. Справа в тому, що новий фільтр повинен наповнитися.
Масло в патрубку повітряного фільтра ваз 2112
Масло в корпусі ВФ Ваз 2112 може з'явитися не тільки з-за старої суміші, але й з причини відсутності маслоулавливателя на трубці. Крім того, цілком імовірно, що при заміні масла в двигун залилось багато мастила.
Масло повітряному фільтрі ваз 2112
Ну ось і все. Подбавши про корпусі ВФ і замінивши старий фільтр на новий, можна бути спокійним.
Тепер в автомобілі свіже масло і можна продовжувати його експлуатувати. Як бачимо, роботи досить прості, і займають вони максимум годину часу.
Це можна подивитися на цьому відео.
Крім того, рекомендується частіше використовувати при роботі фото-матеріали.
Проробивши все це своїми руками, можна заощадити деяку кількість грошових коштів. Крім того, це досить цікаве заняття, а отримане задоволення результатами своєї праці важко з чимось порівняти.
Інструкція по заміні настільки просто все пояснює, що залишається тільки все повторити. Так що, замінити корпус фільтра або його самого, можна легко і просто, тим більше що ціна на нього сьогодні не настільки висока.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного