Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками

24.12.14, Ваз
3264
  • 1 Причини виходу з ладу
  • 2 Як вибрати новий глушник
  • 3 Заміна і тюнінг
  • 3.1 Процес заміни
  • 3.2 Заміна деталей глушника
  • 3.3 Установка подвійного глушника

  • Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    Тюнінгований глушник ваз 2110
    Глушник ваз 2110 являє собою пристрій, що знижує шум від вихідних в атмосферу газів. З часом він стає непридатним, з-за чого починає гриміти.

    Удари днищем і різкі температурні перепади глушником (попадання в сніг або калюжу) не проходять ніколи даром для глушника. І якщо автомобіль несподівано почав гудіти, як літак, чи відчувається на ваз 2110 вібрація глушника, то це, швидше за все, вказує на необхідність проведення капітального ремонту або заміни його елементів.


    Причини виходу з ладу


    Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    Ваз 2110 вода з глушника
    Отже:

  • Досить часто це трапляється через не якісного металу, використаного в процесі виробництва, а також браку і способи виготовлення.

  • Також причиною може бути проржавіле з'єднання або прогорів метал. При появі перших ознак несправності глушника, потрібно зупинитися і подивитися: в тому випадку, коли труба відпадає, потрібно заміна глушника .


  • Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    Ваз 2110 глушник нержавійка
    Увага: Однак поява грому і шуму, перед тим, як купувати новий виріб слід перевірити подушки (пряники), які можуть, зачіпаючи про дно автомобіля, створювати шум. У тому випадку, якщо причина криється не в цьому, то пора замінити глушник.

    Можна пробувати заварити глушник, але, швидше за все, доведеться замінювати його частини.
    Примітка. Заміна глушника чи його частин не є роботою, яка виконується систематично.
    Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    Ваз 2110 прогорів глушник
    Не часто виникає необхідність заміни частин вихлопної системи. Це потрібно, коли глушник починає видавати шуми, прогорають його елементи або обриваються з'єднувальні труби.

    Найчастіше прогорає задня частина глушника.Деталі глушника можна змінювати самостійно, не звертаючись в автосервіси.

    Системи вихлопу ВАЗ 2110 включає приймальню трубу (штани), резонатор додатковий глушник), нейтралізатор і основний глушник. Глушник з резонатором з'єднується через ущільнювальне кільце, встановлене в розвальцьовування труб і обжатое хомутом, який складається з двох половинок.







    Як вибрати новий глушник


    Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    Ваз 2110 стукіт глушника
    Отже:

  • Вибираючи новий глушник, слід звертати увагу на вагу і якість металу. Чим більше вага, тим краще.

  • Також слід перевіряти міцність зварних швів - вони повинні бути не тонкі, рівні, але й не великі.

  • Потрібно дивитися на фарбування глушника і при наявності ділянок в отколупившейся фарбою, варто відмовитися від покупки, тому що незабаром фарба на таких ділянках відвалиться, і труба буде іржавіти.


  • Примітка. В даний час ринок пропонує глушники із звичайного сплаву і нержавіючої сталі. Звичайно, з нержавійки глушники володіють великим терміном служби, але зустрічаються вони досить рідко і коштують значно вище, ніж глушники, зроблені з алюмінієвих сплавів.

  • Перед покупкою в обов'язковому порядку потрібно перевіряти, щоб кріплення були такими ж, як і на старому, інакше доведеться доопрацьовувати кріплення за допомогою молотка.

  • При купівлі польського глушника, слід мати на увазі, що його краще замінювати разом з резонатором. Тому що вхідна трубка коротша на 2 сантиметри, ніж у рідної, бо процедура установки буде ускладнюватися значним натягом його до резонатора.

  • В ВАЗ 2110 можна встановлювати глушник від Пріори. Одна відмінність полягає в тому, що в кінці труба вигнута вниз, тому установка можливо лише в тому випадку, коли цей кінець буде відрізаний і до нього буде приварений рівний кінчик.

  • У порівнянні з кооперативними глушниками оригінальні глушники ВАЗ володіють істотно великою вагою (більш товсті стінки), а тому і великим терміном експлуатації (в 3-5 разів). Крім цього, у заводському глушнику є спеціальна вата, яка не завжди виходить у «кооперативі».


  • Заміна і тюнінг


    Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    Тюнінг Ваз 2110 глушника
    В процесі заміни можуть знадобитися наступні матеріали та інструменти:

  • Новий хомут (якщо планується замінювати середню частину, довгі болти з пружинками);

  • Підвісні гумки;

  • Аерозольна проникаюча мастило;

  • Оглядова яма (естакада);

  • Два накидних ключа на «13».


  • Процес заміни


    Заміна глушника на ВАЗ виконується на оглядовій ямі.
    Примітка. Не рекомендується замінювати глушник без ями. Природно, можна зняти ліве заднє колесо, щоб дотягнутися до глушника, однак, в основному, болти приржавевшие і в такому положенні зірвати їх буде дуже складно або взагалі неможливо.
    Отже:









  • Заїхавши на яму або естакаду, необхідно дати час, щоб глушник міг охолонути;

  • Спочатку відкручуються дві гайки, фіксують хомут труби до труби резонатора. Знімається хомут.

    Для цього на неї наливається мастило, і він відкручується за допомогою двох ключів.

  • Потім роз'єднуються труби, дістається і знімається ущільнювальне кільце графітове, яка не прилипає до металу.

  • Потім підводиться глушник з його задньої подушки підвіски виводиться його кронштейн. Вусики кронштейна передньої підвіски відгинаються, з передньої подушки виводиться кронштейн, і старий глушник витягується з-під автомобіля.

  • Після цього перевіряється стан гумок підвіски глушника, які розташовуються по боках від корпусу. При наявності на них тріщин або розтяжок, їх потрібно замінювати.

  • Новий глушник встановлюється в такій же послідовності, як і знімався старий. Спочатку він встановлюється на гумки, які попередньо змащуються, потім між развальцовками вставляється кільце графітове (рекомендується придбати нове) і обжимається хомутом, який також необхідно попередньо змастити графітовим мастилом.


  • Примітка. Щоб задню подушку було легше встановлювати, кронштейна змивається мильним розчином. Хомут буде легше вдягатися, якщо хто-небудь буде штовхати вперед глушник. Також при встановленні потрібно бути гранично уважним і не забувати встановлювати назад ущільнювальні кільця.

  • Після установки необхідно перевірити глушник, для цього слід завести автомобіль і прислухатися до його роботи.


  • Заміна деталей глушника


    Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    Заміна резонатора


    Трапляється, що для проведення ремонту необхідна тільки заміна резонатора, прикріпленого до глушника з допомогою обтискного хомута з ущільнювальним кільцем. Він прикріплюється до нейтрализатору плаваючим фланцем (2-ма болтами) і развальцовкой.

    На зустрічній частини нейтралізатора розташований «кулак».
    Примітка. Часто проблематично відкручувати фіксуючі болти, тому вони просто зрізаються болгаркою і замінюються новими.
    Отже:

  • Місця кріплення болтів зачищаються і обробляються «рідким ключем» (приміром, WD-40);

  • Потім болти відкручуються і знімається хомут глушника;

  • З гумок підвісок виймається резонатор;


  • Примітка. У тому випадку, якщо гумки підвісок прийшли в непридатність, то їх також слід замінювати.

  • Після цього на гумки чіпляється новий резонатор і приєднується до глушника таким чином, щоб труба, яка йде від резонатора до глушника, розташувалася паралельно землі;

  • При наявності на кулаці нейтралізатора вироблення або задирок, іржі або борозенок, необхідно змащувати з'єднання, застосовуючи спеціальний високотемпературний герметик;

  • За допомогою нових болтів з гайками стягуються фланці резонатора і каталізатора;


  • Як виконується заміна каталізатора Ви можете дізнатися на нашому ресурсі.

  • Потім за допомогою фланцевого з'єднання (2-ма болтами) до резонатора фіксується нейтралізатор, що кріпиться також до штанів пружним з'єднанням і развальцовкой, проміж яких розташоване металлоасбестовое чи графітове колечко.

  • До резонатора кріпиться нейтралізатор і таке з'єднання знижує вібрацію двигуна, не допускаючи їх до вихлопної системи. Час від часу нейтралізатор також може прийти в непридатність, з-за чого його доведеться замінювати.


  • Примітка. В процесі заміни нейтралізатора болти і пружини залишаються старими, якщо їх можна використовувати далі.

  • В обов'язковому порядку необхідно замінити колечко - гази, які пробиваються крізь нього, швидко пошкоджують розвальцьовування нейтралізатора і прийомної труби. Після установки нейтралізатора, наживлюються і стягуються болти кріплення.

    Першими затискаються болти, які фіксують резонатор.

  • Так звані штани (приймальна труба) прикріплені до колектора глушника за допомогою шпильок з гайками і пружним з'єднанням до нейтрализатору.


  • Примітка. В процесі зняття приймальної труби, особливу увагу слід приділяти її кріплення до колектора. Тут болти замінені на шпильки, які вкручуються в колектор, на них накручуються гайки.
    Проводити заміну пошкодженої шпильки не просто, тому важливо зберігати їх. Гайки потрібно побризкати WD-40 щоб не застосовувати надмірних зусиль і зберігати шпильки.

    В іншому випадку доведеться висвердлювати шпильки, якщо вони зламаються, а для цього потрібен досвід і чималі зусилля.

  • Між колектором і штанами замінюються прокладки. Також встановлюється нове кільце нейтралізатора;

  • Після цього приймальна труба жорстко притискається за допомогою гайок до колектора;

  • Болти підпружиненого сочления закручуються з нейтралізатором.


  • Як видно, замінювати глушник на ВАЗ 2110 не так вже складно, як здається.

    Можна збільшити термін експлуатації глушника. Для цього в нижній точці тракту необхідно просвердлити свердлом (№2) отвір, щоб з нього виходив конденсат.

    Так, вода не буде накопичуватися в системі і виріб зсередини не заіржавіє, бо буде довше служити.
    Примітка. Незначний мінус цього може бути зайвий неголосний звук, який з'являється після свердління отвору.

    Установка подвійного глушника


    Глушник ваз 2110: як виконати заміну своїми руками
    2 глушника ваз 2110
    На ваз 2110 можна встановити і подвійний вихлоп, як у потужних імпортних автомобілів. Такий тюнінг робиться легко і не обов'язково мати для цього дороге обладнання.

    При встановленні такої вихлопної системи, як 2 глушника на ваз 2110 дві труби слід розвести під різним кутом. Дим з них буде виходити однаково, якщо автомобіль працює на холостих обертах.

    Якщо ж обороти машини збільшаться, то з однієї труби диму виходить помітно більше, ніж з іншого.Встановити систему подвійного вихлопу на ваз 2110 можна і іншими способами, як на відео.

    Як бачимо з статті, заміна глушника і його тюнінг - це процес нескладний. Головне - це використовувати при роботі фото-матеріали та інші корисні джерела.

    Проводячи заміну своїми руками, можна непогано заощадити, якщо робити все, як того вимагає інструкція.