Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2106: заміна глушника своїми руками

24.12.14, Ваз
2686
  • 1 Як підібрати відповідний глушник
  • 1.1 Матеріал
  • 1.2 Заміна глушника Ваз 2106
  • 1.3 Заміна додаткових глушників
  • 1.4 Заміна приймальної труби

  • Ваз 2106: заміна глушника своїми руками
    Заміна глушника ваз 2106
    На ваз2106 заміна глушника здійснюється після того, як ця деталь вже не здатна ефективно справлятися з покладеними на неї функціями. Адже завдяки глушника гаситься велика частина звукової енергії, що виходить з двигуна автомобіля.

    На 2106 заміна заглушок ваз на даній частини вихлопної системи, так само як і ремонт приймальної труби і додаткового глушника можливо провести своїми силами. У даній статті буде дана покрокова інструкція, яка допоможе вам зробити все швидко і легко.


    Як підібрати відповідний глушник


    Глушник є не тільки важливою деталлю автомобіля, яка виконує функції суто робочі. Зовсім, ні.

    За статистичними даними, перехожі звертають увагу, в першу чергу, на диски автомобіля і його глушник. Іншими словами, дана деталь виконує ще й естетичні функції, будучи стильним прикрасам машини.
    Ваз 2106: заміна глушника своїми руками
    Гарний глушник на автомобілі
    Стильний глушник не даремно порівнюють з альтернативної оптикою, красивими обважуваннями і литими дисками. Адже він створює зовнішній вигляд автомобіля, ідеально поєднуючись з вищенаведеними деталями.

    Як і говорилося вище, глушник виконує і основну робочу функцію. Він чудово справляється з зайвим шумом і звуком, хоча і трохи приглушує потужність двигуна.

    Але думати, що нібито без глушника автомобіль поїде швидше - неправильно. Такого немає і в помині, адже потужність двигуна знижується незначно, тим паче, якщо знати, який вид глушника треба вибрати.

    Для початку потрібно зрозуміти, що не існує такої вихлопної системи, яка б додала потужність двигуна. І поставивши на автомобіль глушник від крутої машини з потужним двигуном, зовсім не означає, що мотор підвищить свої здібності.

    Навпаки, якщо встановити глушник, який за своїми параметрами не буде відповідати системі, можна не тільки послабити, але і погубити двигун автомобіля.

    Адже ніяких грубих прорахунків фахівці компанії з виробництва автомобілів, навіть вітчизняних не допускають. Але з іншого боку, виробник буває обмежений у виборі і засобах поліпшити дизайн і деякі нюанси цієї деталі.
    Цікаво. Якщо розглядати потужність двигуна, то вплив на неї справляє вся вихлопна система, яку прийнято традиційно налаштовувати під форсований двигун.

    І якщо дана форсування двигуна була проведена, то обов'язково потрібно міняти всю систем випуску, бо в іншому разі результату не буде.
    Вихлопні системи підбираються індивідуально, зважаючи на те, який тип мотора варто . Під двигун підбирається особлива програма, розрахована на цілісний комплекс тюнінгу. У кожному варіанті індивідуально підібраної вихлопної системи повинна забезпечуватися максимально ефективна робота двигуна.

    Приміром, вихлопна система, підібрана на заводський стандартний варіант, не буде з достатньою ефективністю працювати на форсованому двигуні. І те ж саме можна сказати у зворотному випадку, коли на стандартний двигун ставиться форсована система випуску.

    Тому, наприклад, австрійська фірма Remus ніколи не пропонує своїм клієнтам вже налаштовані системи випуску.Адже на стандартних двигунах встановити форсовану систему означає витрату зайвих грошей, яка в підсумку ні до чого не призведе.

    Якщо заміна вихлопної системи вітчизняного автомобіля на форсовану нічого не дає, тоді навіщо це робиться автолюбителями? Хіба справа тільки в зовнішньому вигляді?

    Виявляється, зовсім ні. Причина криється в звуці.

    Який водій, особливо стильною «шістки» не хотів би чути звуку гоночного боліда, видаваного двигуном? А справжній, чистий і красивий спортивний звук здатний дати тільки глушник, який підбирається під форсовану вихлопну систему.

    Виходить, що головним критерієм при виборі глушника виступає звучання. Саме даній характеристиці багато виробників не приділяють належної уваги.







    Матеріал


    Якості матеріалу глушника приділяється велике значення. Від того, яке напилення у глушника, залежить дизайн і тривалість експлуатації.

    Найдорожчим вважається гальванічне напилення і качествнное нікельоване закінчення.








    Ваз 2106: заміна глушника своїми руками
    Глушник з гальванічним напиленням

    Заміна глушника Ваз 2106


    Ремонт вихлопної системи автомобіля Ваз 2106 передбачає кілька дій:

  • Заміну приймальної труби

  • Заміну основного глушника

  • Заміну додаткового глушника


  • Проводяться роботи конкретного типу в залежності від ситуації. Розглянемо на приклад, як проводиться заміна глушника на ваз 2106 основного:

  • піднімаємо автомобіль на оглядову яму;

  • беремо два ключа - одним утримуємо стяжний болт хомута від провертывания, а іншим відкручуємо гайку;

  • разжимаем хомут викруткою і опускаємо вниз на вихідну трубу додаткового глушника;


  • Ваз 2106: заміна глушника своїми руками
    Зняття хомутів на ваз 2106

  • знаходимо нижній болт фіксації подушки і вивертаємо його;

  • від'єднуємо подушку від кронштейна, заздалегідь відтягнувши глушник вниз;

  • від'єднуємо ремені глушника по черзі, натискаючи знизу вгору на корпус.


  • Рада. Для більш зручного від'єднання ременів глушника можна скористатися викруткою.

  • повертаємо й одночасно похитуємо глушник, таким чином, отримуючи його від вихідної труби;

  • знімаємо хомут вихідний труби глушника додаткового;

  • ретельно оглядаємо подушку і ремені підвіски глушника (якщо потрібно, замінюємо їх на нові);

  • встановлюємо новий глушник в зворотній послідовності.


  • Рада. Щоб герметизація стиків труб пройшла грамотно, необхідно перед монтажем нанести на зовнішню поверхню вихідного колектора шар спеціального герметика, призначеного для вихлопних систем.

    Заміна додаткових глушників


    Ваз 2106: заміна глушника своїми руками
    Заміна додаткового глушника ваз
    Дані деталі не бувають прикріплені до кузова Ваз 2106. Вони фіксуються до приймальної труби і основного глушника за допомогою хомутів. Отже, озброюємося двома ключами на 13 і викруткою. Корисно подивитись це відео



    Починаємо:

  • витягаємо основний глушник, як було описано вище;

  • відвертаємо гайки кріплення хомута;

  • разжимаем хомут викруткою, зрушуючи його трохи вперед на приймальну трубу;

  • похитуючи і провертаючи, від'єднуємо глушник від приймальної труби;

  • витягаємо глушник з автомобіля, направляючи рух вниз і вперед.


  • Рада. Щоб труби роз'єдналися без проблем, рекомендується злегка відігнути пелюстки труби глушника або повернути глушник за вхідну частину, використовуючи газовий ключ.

    Ось так, як показано на фото:
    Ваз 2106: заміна глушника своїми руками
    Повертаємо частина труби газовим ключем

    Заміна приймальної труби


    Ваз 2106: заміна глушника своїми руками
    Заміна приймальної труби
    Якщо є необхідність замінити приймальню трубу глушника, необхідно озброїтися викруткою, ключем на 13 головкою того ж розміру, подовжувачем, комірчиком і карданним шарніром.

    Отже:

  • знімаємо з автомобіля основний і додатковий глушники (як це робиться, описано вище);

  • від'єднуємо болт, фіксуючий хомут приймальної труби до кронштейна коробки передач;

  • бачимо чотири гайки, які обов'язково потрібно расконтрить;

  • відгинаємо кути стопорних кілець і відвертаємо гайки;

  • стопорні пластини виймаємо.


  • Рада. Зручно відвернути гайки вдасться накидним ключем, діючи зверху.

  • витягаємо приймальну трубу, потягнувши її вниз;

  • виймаємо прокладку з випускного колектора;

  • знімаємо також хомут, фіксуючий приймальню трубу до КПП;

  • ретельно оглядаємо гайки кріплення і якщо помічаємо несправності, замінюємо їх на нові.


  • Дана вище стаття допоможе провести заміну своїми руками легко і просто. Представлена вище інструкція виконана в покроковому варіанті і не тільки допомагає зробити все самому, але і непогано заощадити.

    Адже, як відомо, ціна на послуги такого типу сьогодні не радує.