1 Ваз 2107 заміна глушника 2 Інструкція по заміні резонатора 2.1 Міняємо "штани" (приймальну трубу) 2.2 Кріпильні деталі 3 Заміна глушника на ваз 2107 інжектор Вихлопна система ваз 2107 (карбюратор)
Давайте розберемося, з чого складається глушник.
На фото зверху:
болт подушки (1) подушка, кріпить глушник (2) основний глушник (3) ремінь, на якому підвішений глушник (4) болт стяжного хомута (5) стяжний хомут, що кріпить основний глушник (глушак) до резонатора (6) болт другого стяжного хомута (7) стяжний хомут, що кріпить резонатор до "штанів" (8) гайка, що кріпить приймальню трубу до вихлопного колектора (9) стопорная пластина (10) прокладка "штанів" (11) приймальна труба (штани)(12) резонатор (13) болт хомута, закріплювального приймальню трубу (14) хомут, що кріпить приймальню трубу (15) Кожному господарю автомобіля ваз 2107 доводиться з часом замінити одну або кілька деталей вихлопної системи. Ціна заміни однієї запчастини не велика, але ви можете заощадити, виконавши цю роботу своїми руками.
Для ремонту потрібні особливі інструменти або спеціальні навички, стане в нагоді болгарка і "рідкий ключ" (WD-40 або його аналог) . На малюнку вгорі показано, як влаштований глушник ваз 2107 заміна - наступний етап.
До відома:
Вихлопна система ваз 2107 з карбюратором складається з приймальної труби (штанів), основного і додаткового глушників; Фланець штанів на ваз 2107 кріпиться до вихлопного колектора за допомогою чотирьох шпильок. На них накручені латунні або обміднені сталеві гайки.
Вони відкручуються попарно і зафіксовані спеціальними стопорними пластинами; Зчленування колектора з приймальною трубою ущільнюється армованої прокладкою з металлоасбеста. Штани додатково кріпляться за допомогою хомута до кронштейна коробки передач; Резонатор ваз 2107 складається з переднього і заднього глушників. Трубка переднього глушника надівається на штани, а заднього - вставляється в трубку основного.
В місцях з'єднань фіксуються стяжними хомутами; Головний глушник підвішується до кронштейнів на днище кузова двома гумовими ременями і подушкою. Зрозуміти, яка деталь вийшла з ладу неважко - заїжджаємо на естакаду або оглядову яму, заводимо двигун.
Зазвичай, найбільш часто прогорає сам глушник, тому що саме всередині нього накопичується волога, і він прогниває. Резонатор рідше ламається, тому що в ньому не відбувається конденсації води, так як пари видуваються в основний глушник. Термін роботи приймальної труби перевищує терміни роботи інших деталей вихлопної системи в рази.
Увага: Будь-які роботи, пов'язані з заміною або ремонтом вихлопної системи, необхідно виробляти, лише дочекавшись повного остигання всіх її деталей .
Список інструментів:
Ключ на 13 (рожково - накидний); Вороток або тріскачка; Голівки на 10 і 13(глибокі); Широка плоска викрутка або зубило; Молоток; Плоскогубці. Необхідний інструмент
Ваз 2107 заміна глушника
Міняти глушник треба в певній послідовності. І це треба знати.
Отже:
Заміна глушника у ваз 2107 проводиться на оглядовій ямі або естакаді. Він кріпиться до резонатора спереду від його заднього мосту. З'єднання обтиснення допомогою металевого хомута, що забезпечує його повну герметичність. Порада: Рекомендується обстукати молотком сам хомут і з'єднання труб, тому їх простіше буде роз'єднати.
Спочатку знімаємо хомут Знімаємо хомут
Потім намагаємося руками поцупити развальцовку глушника з розвальцьовування резонатора, це виходить не завжди. Рекомендується використовувати зубило або плоску широку викрутку. За допомогою викрутки відгинаємо пелюстки розвальцьовування, потім знімаємо глушник. Якщо не виходить - застосовуємо "рідкий ключ". Зрізаємо "пелюстки" за допомогою болгарки, якщо і "рідкий ключ" не допоміг. Зрізуючи пелюстки, важливо бути обережним і не зачепити трубу резонатора, щоб уникнути просікання через пошкодження вихлопних газів. Після від'єднання глушника, знімаємо його з підвісних ременів і подушки, встановлюємо новий, в зворотному порядку. Знімаємо його з підвісних ременів і подушки
Приєднуємо новий глушак до резонатора так, щоб труба резонатора зайшла в развальцовку глушника до повного упору. Потім обжимаем з'єднання за допомогою хомута. Заміна заднього глушника ваз 2107 завершена. Інструкція по заміні резонатора
Так як резонатор на ВАЗ 2107 не прикріплений до кузова, необхідно притримувати його при заміні, щоб не деформувати приймальню трубу.
Резонатор ваз 2107
Обстучите молотком з'єднання труб хомути, як і в попередньому випадку. Першим ділом від'єднуємо резонатор від глушника, потім від "штанів". У з'єднанні резонатора і прийомної труби діємо за тією ж схемою, відгинаємо пелюстки, застосовуємо "рідкий ключ" або болгаркою в самому крайньому випадку, і дуже акуратно. В точці зчленування резонатора з глушником справа йде складніше. Коли труби прикипіли, обрізаємо шматок труби йде від резонатора, потім виймаємо частину з розвальцьовування за допомогою газового ключа або плоскогубців.
Зазвичай в цьому місці труби прикипають намертво, коли роз'єднати їх неможливо, змінюємо і глушник Встановлюємо новий резонатор, дотримуючись його початкове положення. Якщо встановити резонатор неправильно, він почне стукати по днищу кузова, або зачіпати через нерівності дороги.
Бажано, щоб труба резонатора, що йде від приймальної трубки до бачка, перебувала паралельно землі Таким же чином вирівнюємо з'єднання резонатора з глушаком, щоб бачок розташовувався паралельно землі, і не стукав по кузову Міняємо "штани" (приймальну трубу)
При заміні штанів ВАЗ 2107 обов'язково запасіться новою прокладкою між штанами і колектором, тому що при знятті вона руйнується.Рекомендується так само замінити гайки, що кріплять штани до колектора.
Отже:
Спочатку від'єднуємо штани від резонатора. Якщо виникли проблеми, як у випадку з резонатором, враховуючи той факт, що штани замінюють рідше інших деталей глушника, а температура розігріву з'єднання в процесі роботи двигуна досить висока, застосовуємо болгарку. Кріплення у карбюраторного двигуна. Поруч кріплення штанів інжектора
Після зняття резонатора, відкручуємо чотири гайки, що кріплять приймальню трубу до колектора. Відкручуємо гайки, що кріплять штани до колектора, дістаємо прокладку
Акуратно, не зірвіть шпильки, щоб уникнути зайвої роботи по заміні їх. Рекомендується відразу обробити їх "рідким ключем", інакше зрізаємо гайки, застосувавши болгарку Працюючи болгаркою, ріжемо гайку навскоси, щоб не пошкодити різьблення шпильки. Потім просто збиваємо її за допомогою зубила або плоскої викрутки Встановлюючи штани, міняємо стару прокладку, потім прикручуємо їх до вихлопного колектора З'єднуємо штани з резонатором, обжимаем развальцовку допомогою хомута. Якщо після заміни вихлопна система піднята під днище або провисає:
Перше - приймальна труба і резонатор закріплені під неправильним кутом. Просто проворачиваем резонатор і добиваємося правильного положення системи Друге - подушка двигуна провисла. Міняємо подушку двигуна. Кріпильні деталі
Окремо про кріпильних деталях - подушках підвіски і хомутах. Їх рекомендується міняти при кожній зміні будь-якої деталі вихлопної системи.
Отже:
Якщо хомут на перший погляд як новий, не забувайте, про втоми металу. Різьблення з часом «пливе», хомут вже не щільно тримає з'єднання, вихлопні гази просікають і створюють додатковий шум.
Доведеться лізти під машину, щоб поміняти один хомут, а це, погодьтеся, зайва робота. Простим оглядом часто не можливо оцінити рівень зносу гумових подушок і ременів. Встановлюючи старі подушки з гумовими ременями на місце, ви ризикуєте в результаті їх обриву, втратити глушник.
Враховуючи, що ціна подушки або ременя набагато менше ціни глушника, краще замінити їх відразу, щоб уникнути зайвих витрат. Заміна глушника на ваз 2107 інжектор
Відмінності вихлопної системи автомобілів ваз 2107 з інжекторними двигунами:
Приймальна труба глушника вже має фланець кріплення її до нейтрализатору. Наявність в штанях вваренной втулки, в яку встановлюється лямбда-зонд (датчик концентрації кисню). Встановлено каталітичний нейтралізатор з залізним носієм, замість додаткового переднього глушника. Встановлений додатковий глушник, з фланцем на торці передньої труби. Щоб компенсувати згинальні навантаження при коливаннях двигуна, фланець нейтралізатора прикріплений до фланця штанів шарнірно, через тороидальное металлографитное кільце і пружні болти. Нейтралізатор в процесі роботи двигуна сильно нагрівається, для захисту кузова від перегріву і загоряння оббивки над нейтралізатором розташований теплозахисний екран. Заміна глушника ваз 2107 на інжекторному двигуні, мало чим відрізняється від заміни глушника карбюраторного двигуна, якщо що - небудь залишилося для вас незрозумілим - рекомендуємо подивитися відео.