0.1 Як замінити глушник на ваз 2110 0.2 Заміна резонатора 0.3 Заміна нейтралізатора 0.4 Заміна штанів 0.5 Ремонт деталей вихлопної системи 1 Заміна заглушок ваз 2110 101 Місця розташування заглушок 102 Заміна заглушок блоку двигуна ваз 2110 Заміна глушника для ваз 2110 або його частин не є роботою, яку необхідно виконувати систематично. Змінювати частини вихлопної системи доводиться не часто, у випадках, коли глушник починає шуміти, прогорають його елементи, або в разі обриву з'єднувальних труб.
Змінити будь-яку деталь глушника ви можете своїми руками.Система вихлопу ВАЗ 2110 складається з приймальної труби (інша назва штани), нейтралізатора, резонатора (додатковий глушник), та основного глушника.
Як замінити глушник на ваз 2110
Міняємо глушник ваз 2110 заміна проводиться на оглядовій ямі:
Глушник з'єднується з резонатором через ущільнювальне кільце, яке встановлено в розвальцьовування труб і обтиснення хомутом, що складається з двох половин Знімаємо хомут, потім кільце, воно графітове і не прилипає до металу. Кріплення глушника до резонатора
Знімаємо старий глушник Перевіряємо стан гумок його підвіски, що знаходяться по боках від корпусу глушника. Якщо на них є тріщини, або вони розтягнуті, то їх слід замінити Гумка підвіски глушника ваз 2110
Встановлюємо новий глушник, спочатку на гумки, потім вставляємо кільце графітове (бажано нове) між развальцовками і обжимаем хомутом. Ось ми і замінили глушник на ваз 2110 заміна резонатора - наступний етап.
Заміна резонатора
Резонатор ваз 2110
Отже:
Резонатор прикріплений до глушника за допомогою обтискного хомута з ущільнювальним кільцем; До нейтрализатору він прикріплений за допомогою плаваючого фланця (двома болтами) і розвальцьовування; На зустрічній частини нейтралізатора розташовується "кулак"; Часто відкрутити болти кріплення кулака проблематично, їх просто зрізали болгаркою і замінюють новими; Якщо раптом інструменту у вас під рукою немає, зачищаємо місця кріплення болтів і обробляємо їх "рідким ключем" (WD-40 або його аналогом); Відкручуємо болти, знімаємо хомут глушника; Виймаємо резонатор з гумок підвіски, гумки міняємо при необхідності; Потім чіпляємо на гумки новий резонатор і приєднуємо його до глушника так, щоб труба, що йде від резонатора до глушника, розташовувалася паралельно землі; Коли на кулаці нейтралізатора є вироблення або на ньому є задирки, борозни або іржа, потрібно змастити з'єднання спеціальним високотемпературним герметиком; За допомогою нових болтів з гайками, стягаємо фланці каталізатора і резонатора; Нейтралізатор кріпиться до резонатора за допомогою фланцевого з'єднання (два болта), до приймальної труби (штанів) за допомогою пружного з'єднання і пари развальцовок, проміж якими розташовується графітове або металлоасбестовое кільце. Заміна нейтралізатора
Кріплення нейтралізатора до резонатора
Це з'єднання гасить вібрації двигуна і не допускає їх до вихлопній системі. Кріплення нейтралізатора до приймальної труби (штанів)
При заміні нейтралізатора пружини і болти залишаємо старі, за умови їхнього збереження. Кільце міняємо обов'язково - пробиваються крізь нього гази швидко зашкодять розвальцьовування приймальної труби і нейтралізатора Встановивши нейтралізатор, наживляємо болти кріплення, після цього зводимо їх, першими затискаємо болти, що кріплять резонатор . Так само ви можете подивитися відео.
Заміна штанів
Отже:
Приймальна труба (штани), прикріплена до колектора за допомогою шпильок з гайками, а до нейтрализатору за допомогою пружного з'єднання Знімаючи приймальну трубу, особливу увагу приділяємо кріплення її до колектора. Замість болтів тут стоять шпильки, вкручені в колектор, на них накручені гайки.
Замінити пошкоджену шпильку дуже не просто, тому дуже важливо зберегти їх Гайки, які кріплять штани до колектора
Гайки слід побризкати WD-40 щоб не застосовувати надмірних зусиль, і зберегти шпильки; Інакше доведеться висвердлювання шпильки при її поломки, це вимагає досвіду і чималих зусиль; Замінюємо прокладки між штанами і колектором. Ущільнювальне кільце нейтралізатора теж ставимо нове; Потім жорстко притискаємо приймальню трубу за допомогою гайок до колектору (стискаючи прокладку); Закручуємо болти підпружиненого зчленування з нейтралізатором. Тепер заміна глушника на ваз 2110 самому для вас не проблема.
Якщо що-небудь в нашій статті залишилося для вас незрозумілим, подивіться заміна глушника ваз 2110 відео.
Ремонт деталей вихлопної системи
Отже:
Подваривать деталі вихлопної системи можливо, тільки якщо вони постраждали в результаті механічного впливу У разі, коли обірвало трубу, або прогорів зварювальний шов або бачок, потрібно замінити елемент, він вже прийшов в непридатність Єдина деталь, до якої це не відноситься - метало - компенсатори. Вони змінюються незалежно від самої вихлопної системи Вартість нейтралізатора в порівнянні з іншими елементами системи пристойна. Тому багато міняють його на стронгер (полум'ягасник) Нейтралізатор зрізають, залишивши лише сполучні фланці, а так само кулак з развальцовкой, і вваривают полум'ягасник Вартість полум'ягасника набагато нижче, ніж нейтралізатора. Проте в ньому не відбувається допалювання залишків палива.
Тому установка його допустима на автомобілях що мають один лямбда - датчик. До того ж полум'ягасник збільшує витрату палива приблизно на 10-15%. Заміна заглушок ваз 2110
Часто власники авто стикаються з проблемою витоку рідини з охолоджувальної системи.
Найчастіше причина криється в проржавілих або видушених заглушках блоку циліндрів двигуна. Щоб усунути проблему досить замінити їх на нові.
Місця розташування заглушок
Отже:
З боків і торців блоку циліндрів розташовуються заглушки, які видавлюються з блоку при замерзанні в ньому охолоджуючої рідини Дві заглушки діаметром 34миллиметра знаходяться на блоці циліндрів на стороні пробки для зливу охолоджувальної рідини, а з боку фільтра масла - ще дві На задній торцевій стороні картера передбачена ще одна заглушка діаметром 17миллиметров Остання заглушка діаметром 34миллиметра перебуває з переднього торця блоку циліндрів Ці заглушки змінюються, у разі якщо замерзла охолоджуюча рідина в блоці циліндрів . Заглушки змінюються, не знімаючи двигун.
На ваз 2110 заміна заглушок блоку циліндрів проводиться із застосуванням спеціального інструменту.
Для цього вам знадобиться:
борідок або зубило молоток плоскогубці міцна викрутка телескопічна магнітна указка (продається в будь-якому автомобільному магазині) нова заглушка герметик шкурка Заміна заглушок блоку двигуна ваз 2110
Знімаємо клему «мінус» з акумулятора Зливаємо тосол з блоку циліндрів і радіатора Знімаємо повітряний фільтр разом зі шлангом Від'єднуємо приймальню трубу разом з кронштейном і опускаємо її трохи вниз, щоб фланець знявся зі шпильок колектора Повертаємо до упору рухливий сектор приводу дросельних заслінок і від'єднуємо тягу приводу дросельних заслінок Відвертаємо болти, що кріплять кронштейн приводу дросельних заслінок. Відводимо кронштейн, не від'єднуючи тяги в сторону, щоб він нам не заважав. Знімаємо захисну кришку ременя і кришку головки циліндрів Викручуємо гайку, що кріпить натяжний ролик і знімаємо ролик разом з віссю і спеціальним дистанційним кільцем, потім знімаємо ремінь грм з роликом розподільного валу Відвертаємо болт, що кріпить шків і виймаємо шків разом зі шпонкою. Відкручуємо гайку, що кріпить зубчастий ремінь до самої головки блоку При необхідності, викручуємо болти, що кріплять голівку, і знімаємо головку блоку. Тепер, коли доступ до заглушок у нас відкритий, починається заміна заглушки блоку двигуна ваз 2110.
Беремо в руку борідок або зубило, а в другу - молоток Ставимо зубило на краєчок заглушки Акуратно постукуємо молотком по ударної частини зубила. Заглушка провертається (Фото нижче) Простукиваем молотком по ударної частини зубила, заглушка провертається
Підчіплюємо її і витягуємо за допомогою плоскогубців Якщо заглушка не провертається, высверливаем в ній невеликий отвір, вкручуємо в нього комірець і дістаємо заглушку Застосовуємо телескопічну указку з магнітом, якщо необхідно дістати заглушку, провалилася всередину. Підтягуємо провалилася кришку до її отвору, дістаємо її пасатижами Очищаємо краю отвору заглушки від іржі за допомогою шкурки Для підвищення герметичності, намазуємо краю встановлюється заглушки герметиком Прикладаємо заглушку до отвору Запрессовываем її, за допомогою підходящої оправки і молотка Запрессовываем заглушку за допомогою оправки і молотка
Встановлюємо головку блоку на місце Заправляємо систему охолодження антифризом (тосолом) або водою Підключаємо «мінусову» клему до акумулятора. Перевіряємо роботу двигуна Якщо з заміною заглушки не все зрозуміло вам допоможе - заміна заглушки блоку циліндрів ваз 2110 відео.