Заміна каталізатора на ваз 2110 - як зробити своїми руками

Що таке каталізатор знають усі автомобілісти. Це важлива деталь, яка відноситься до системи вихлопу машини і призначена деталь для допалювання вихлопних газів.
В основному, каталізатор або каталітичний нейтралізатор, як він називається у фахівців, розміщений буває на прийомній трубі або після неї. Заміна каталізатора на ваз 2110 про що ми розповімо в цій статті, викликається через тривалості експлуатації даної деталі.
Зазвичай на ваз 2110 заміна каталізатора проводиться вже після 140 т. пробігу.
Принцип роботи каталізатора
Отже:
Як правило, в процесі роботи двигуна внутрішнього згоряння виділяється цілий букет отруйних речовин в атмосферу . Найнебезпечніші з них - це моноокисел вуглецю, а також оксид азоту.
Якщо згадати ситуацію, яка панувала в 70-ті роки минулого століття у країнах Європи і Америки, оповитими смогом від вихлопних газів автомобілів, стає зрозумілим, чому придумали каталізатор.
Сучасний каталітичний нейтралізатор складається з нержавіючого корпусу, всередині якого розміщено буває спеціальний модуль носія. Даний модуль зроблений з кераміки, яка пронизана вздовж і поперек сотами і порами.
Оброблена поверхня каталізатора активним каталітичним шаром з платини, паладію і родію. Нейтралізатор розміщується, як і говорилося вище, в системі вихлопу не просто так.
Щоб почався процес нейтралізації, потрібна температура в 250 градусів. Що ж до робочої температури, яка забезпечує оптимальні умови для найбільшої ефективності, то вона повинна бути в межах 400-900 градусів.
Причини виходу каталітичного нейтралізатора з ладу
Як і говорилося вище, термін служби каталізатора оцінюється в 140 т. км пробігу. Крім цього, тривалість роботи каталізатора залежить від справної роботи топлипривода і систем запалювання.
Якщо у запалюванні спостерігаються пропуски, то це призводить до перегріву глиняних сот.В результаті поломки каталітичного нейтралізатора псуються основні системи автомобіля.
Особливо це стосується систем вихлопу газів і нормальної роботи двигуна. Автомобіль починає трохи «тупити», а власник пов'язує такий стан з іншими деталями.
Тому своєчасна лагодження каталізатора є настільки важливим.Крім цього, їздити на автомобілі, де зіпсований каталізатор, не рекомендується.
Заміна каталізатора ваз 2110 8 клапанів - це саме вірне рішення в даному випадку. Адже експлуатація автомобіля в таких випадках може викликати пошкодження не тільки важливих деталей, але і призвести до займання всієї системи.
На сучасних автомобілях варто спеціальний датчик, який запрограмований буває на включення аварійного режиму роботи автомобіля в таких випадках .Причиною виходу з ладу каталізатора може стати засмічення.
Воно викликається зазвичай використанням неякісного пального, що містить певні домішки, що накопичуються на стінках внутрішніх клапанів.
Заміна каталізатора
Заміна каталізатора ваз 2110 відео процесу якого можна подивитися на нашому сайті.
Для роботи нам знадобляться наступні інструменти:
Зняття
Заміна каталізатора ваз 21101 проводиться так само, як і на інших моделях цієї серії. Варто відзначити, що роботи виконуємо після того, як система випуску відпрацьованих газів повністю охолоне.
Отже, почали:
Кронштейн глушника
Тюнінг вихлопної системи
На даному етапі демонтаж каталізатора можна назвати закінченим. Залишається замінити його на новий заводський або саморобний.
Як правило, немає потреби купувати новий каталізатор, так як зроблений своїми руками полум'ягасник, по суті, є кращим глушником виробляються газів.Великою популярністю сьогодні користується у росіян і тюнінгова вихлопна система для автомобілів Ваз.
Складається вона з випускного колектора або павука, що має дві схеми: 4/1 і 4/2/1. Крім цього, саморобна система складається ще з резонатора прямоточного з прохідним перетином 51 рідше 60 мм і основним глушником, з перетином 51/60 мм і мають прямоточну конструкцію.
Заміна каталізатора на ваз 21101 проводиться саме даній системі.

Що стосується системи павук, фото якої видно вгорі, то ця конструкція сьогодні отримала найбільше розповсюдження. Особливо широко популярна схема 4/2/1 яка дає приріст потужності, набагато розширює діапазон робочих обертів.
Ну і інші деталі системи тюнінгу. До них можна віднести тюнінгований резонатор прямоточний, який потужності, по суті, двигуну ніякої не дає.
Але все ж, його часто ставлять в процесі заміни стандартного каталізатора.І, нарешті основний глушник, зроблений своїми руками, який також ніякої додаткової потужності двигуна автомобіля не дає, зате має дуже привабливий зовнішній вигляд.
І багато автовласників починають доопрацювання або заміну вихлопної системи саме з нього, як того вимагає інструкція.

Виготовлення та встановлення полум'ягасника
Головне завдання полум'ягасника, зрозуміло яка. Дана деталь повинна своєчасно встигати гасити полум'я, яке утворюється з вихлопної системи. Часто замість звичайного каталізатора ставлять саме його.
Для того щоб виготовити полум'ягасник, необхідно взяти шматок труби. Вона повинна мати зовнішній діаметр, рівний 76мм і товщину стінки, рівну 3мм.
Труба для полум'ягасника
В принципі, можна і навіть краще використовувати трубу з діаметром 80 мм і має товщину 2 мм, Але тут, як мовиться, кожен вибирає сам.
Отже, почали:

На ньому є виступ, який і буде служити опорою нашої труби. Для фіксації виготовляємо металеві кільця, що мають зовнішній діаметр 10.7 мм і внутрішній - 76мм.
Вказана інструкція допоможе не тільки багато чому навчитися початківцям автовласникам, але і непогано заощадити. Адже ціна на такі види послуг сьогодні дуже високі і не кожен майстер візьметься міняти вихлопну систему Вашого автомобіля, роблячи тюнінг своїми руками.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного