Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: заміна генератора своїми руками

24.12.14, Ваз
2404
  • 1 Для чого потрібен генератор
  • 1.1 Основна інформація про генераторі
  • 111 Ротор
  • 112 Статор
  • 113 Щітковий вузол
  • 114 Випрямний блок
  • 115 Регулятор напруги
  • 2 Заміна і ремонт генератора
  • 2.1 Демонтаж генератора
  • 2.2 Розбір генератора

  • Ваз 2112: заміна генератора своїми руками
    Генератор Ваз 2112
    Як відомо, генератор на автомобілі призначений виконувати найважливіші функції. В Ваз 2112 заміна генератора - звичайний і поширений процес, з яким можна впоратися і власними руками.

    Заміна генератора Ваз 2112 - цікавий і захоплюючий тур по системі автомобіля, здатний дати новачку цінний багаж знань.


    Для чого потрібен генератор


    Як відомо, генератор - це пристрій автомобіля, яка забезпечує електрикою різні елементи, перетворюючи механічну енергію в струм. Це своєрідний джерело енергопостачання, який частенько замінює стабільне центральне харчування.

    Іншими словами, автомобільний генератор заряджає АКБ при працюючому моторі.

    Основна інформація про генераторі


    Отже:

  • Розміщений генератор на Ваз 2112 як правило, в передній частині двигуна.

  • Наводиться в роботу колінчастим валом.


  • Як правило, розрізняють дві різновидів генератора, два його типи. Традиційний генератор і компактний.

    Ці типи відрізняються один від одного компонуванням вентилятора, пристроєм корпусу, шківом і багатьом іншим.

    Але загальні деталі у них незмінні:

  • ротор;

  • статор;

  • щітковий вузол;

  • регулятор напруги;

  • випрямний блок.


  • Примітка. Всі перераховані вище елементи поміщені в закритий корпус.







    Розглянемо окремо кожний елемент генератора.


    Ротор


    Ця деталь призначена для того, щоб створювати обертове магнітне поле:

  • На валу ротора є обмотка збудження, яка спеціально поміщена в дві полюсні половини.


  • Примітка. Кожна з цих полюсних половинок має 6 виступів.

  • На валу ротора є два контактних кільця, через які і здійснюється живлення обмотки збудження.


  • Примітка. Як правило, ці кільця бувають зроблені з міді, а іноді і зі сталі або латуні.


    Статор


    Цей елемент служить для того, щоб створювати змінний електричний струм:

  • Статор об'єднує обмотку і металевий сердечник, який складається з сталевих пластин.


  • Примітка. В сердечнику буває виконано 36 пазів, куди вкладаються три обмотки. Разом вони утворюють трифазну з'єднання. Корпус
    Корпус генератора - це елемент, який являє собою дві кришки. Передня кришка розміщена з боку приводного шківа генератора , а задня - з боку контактних кілець.


    Щітковий вузол


    Завдяки цьому сайту забезпечується подача струму на контактні кільця. Дві графітні щітки, пружини і щіткотримач - ось і все те, з чого складається щітковий вузол.


    Випрямний блок


    Цей елемент перетворює синусоїдальну напругу в напругу постійного струму. Складається випрямний блок з пластин-тепловідводів і діодів.


    Регулятор напруги


    Призначений для підтримання напруги генератора.

    На сьогоднішній день відомі кілька конструкцій цих самих елементів:

  • регулятори напруги в гібридному виконанні;

  • регулятори напруги в інтегральному виконанні.


  • Заміна і ремонт генератора


    Ваз 2112: заміна генератора своїми руками
    Заміна генератора Ваз 21124
    Як стає зрозуміло, ні про яку нормальної експлуатації транспортного засобу і мови йти не може, якщо несправний генератор. Деталь ця зобов'язана піддаватися технічному огляду кожні 15 тис. км пробігу.

    Якщо на стадії діагностики виявляються зауваження, то їх слід терміново усувати.








    Демонтаж генератора


    Ваз 2112: заміна генератора своїми руками
    Замінити генератор Ваз 2112
    Зняти генератор своїми силами не складе ніякої праці.

    Розглянемо алгоритм дій:

  • В першу чергу, слід від'єднати мінусовій провід від АКБ.

  • Беремо ключі на 10 і 13.

  • Знаходимо провід, який йде на генератор і від'єднуємо його.

  • Гайку кріплення проводу до висновку на плюс, також відвертаємо.

  • Знімаємо провід виводу.

  • Тепер треба зняти натяжну планку генератора.


  • Ваз 2112: заміна генератора своїми руками
    Ваз 2112 як зняти генератор

  • Знаходимо нижнє кріплення генератора і відвертаємо гайку, яка фіксує деталь з цієї сторони.

  • Болт кріплення демонтуємо.

  • Генератор знімаємо з Ваз 2112.

  • Проводимо заміну.


  • Примітка. Після того, як генератор знятий, зазвичай проводиться його розбір, для визначення причини поломки.

    Розбір генератора


    Ваз 2112: заміна генератора своїми руками
    Ваз 2112 зняття генератора


    Після того, як генератор знятий, виконується розбір пристрої, щоб визначити причину вихід з ладу:

  • 3 пружинні фіксатори віджимаються.

  • Знімається захисний кожух діодного моста генератора.

  • Тепер слід відвернути гвинти кріплення регулятора напруги (найкраще для цього підійде фігурна викрутка).

  • Колодку з проводом також від'єднуємо від виведення реле-регулятора.

  • Знімаємо його.


  • Ваз 2112: заміна генератора своїми руками
    Ваз 2112 зняти генератор

  • Тепер треба зняти випрямний блок або як його ще називають, діодний міст. Озброюємося накидним ключем " на 8 фігурної викруткою і ключем на 10.

  • Відвертаємо три болти, що з'єднують висновки обмоток статора з діодним мостом.

  • Дроти висновків обмотки статора відгинаємо в бік.

  • Гвинт кріплення конденсатора відвертаємо, використовуючи фігурну викрутку.

  • Знімаємо випрямний блок і конденсатор(див. Міняємо конденсатор (генератор ваз) ).

  • Тепер вивертаємо дві гайки контактного болта, для цього використовуючи ключ на 10.

  • Знімаємо втулки.

  • Демонтуємо головний болт випрямного блоку.


  • Зазвичай на цьому етапі вдається знайти причину поломки. Якщо ні, то розбір триває далі, аж до зняття підшипників.

    Інструкція, представлена вище, дає практичне розуміння того, як замінити генератор своїми руками. В процесі рекомендується вивчити фото і відео - матеріали, як наочні посібники.

    Ціна такого ремонту природно не буде високою, адже всі роботи виконуються самостійно.