Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна реле генератора ваз 2110 своїми руками

24.12.14, Ваз
2938
  • 1 Перевірка реле генератора на автомобілі
  • 1.1 Перевірка знятого реле
  • 1.2 Перевірка конденсатора
  • 2 Як дізнатися, що зламано саме реле, а не сам генератор
  • 2.1 Переваги трирівневої реле
  • 3 Причини заміни
  • 3.1 Заміна реле

  • Заміна реле генератора ваз 2110 своїми руками
    Реле регулятор ваз
    Заміна реле генератора ваз 2110 може бути відтворена двома способами: зі зняттям генератора і без його зняття. Обидва варіанти можна виконати в домашніх умовах, хоча другий супроводжується меншою кількістю маніпуляцій з автомобілем.

    Але незважаючи на це, перший варіант для деяких може виявитися більш простим. Замінити реле регулятор генератора ваз 2110 зможе кожен, якщо прочитає і вивчить нижчеподану інструкцію.


    Перевірка реле генератора на автомобілі


    Заміна реле генератора ваз 2110 своїми руками
    Заміна реле регулятора генератора ваз 2110
    Однак перш ніж приступати до заміни, необхідно перевірити, чи дійсно проблема з несправним реле. В даному випадку буде здійснена перевірка безпосередньо на автомобілі.

    Для цього необхідно:

  • Взяти вольтметр, який має шкалу 15-30.

  • Увімкнути двигун.

  • Включити фари(див. Заміна фар на ВАЗ 2110: робимо самостійно ).

  • Працювати мотор повинен не менше 15 хвилин.


  • Примітка: можна включити 2 швидкість, але найкраще, щоб була включена 3 швидкість, так як при цьому буде йти трохи менше бензину. Та й результат буде досягнутий значно швидше.

  • Напруга потрібно вимірювати між клемою «B+» і масою генератора. При цьому воно не повинно бути менше або більше 132-147 Ст.

  • Заміна реле необхідна в тому випадку, якщо спостерігається як недозаряд, так і перезаряд.


  • Перевірка знятого реле


    Заміна реле генератора ваз 2110 своїми руками
    Заміна реле регулятора на генераторі ваз 2110
    Бажано перевіряти реле разом з щіткотримач, так як в деяких випадках проблеми виникають із-за поганого контакту між реле та щітками.

    Щоб перевірити регулятор після його зняття, необхідно:

  • Включити лампу на 12 В між його щітками.

  • Спочатку приєднати до висновку реле «D+» джерело живлення з напругою в 12 Ст. При несправному реле лампа буде горіти.

  • Потім потрібно взяти більш потужний джерело струму - 15-16 Ст. Якщо реле неправильно працює, то лампочка погасне.


  • Примітка: лампа може горіти або гаснути в обох випадках. Якщо вона горить і там, і там, значить в регуляторі є пробої. У той же час, якщо лампочка не горить, значить між щітками немає контакту, до чого може призвести обрив проводів.







    Перевірка конденсатора


    Заміна реле генератора ваз 2110 своїми руками
    Реле генератора ваз 2110
    До речі кажучи, багато хто плутають несправне реле з несправним конденсатором(див. Міняємо конденсатор (генератор ваз 2110) ), так як «симптоми» досить схожі. Таким чином, якщо перевіривши реле, зрозуміло, що воно повністю справно, а генератор напруги працює погано, то слід перевірити і конденсатор. Він захищає все електронне обладнання від перепаду напруги.

    Щоб перевірити його роботу, слід:









  • Включити радіоприймач. Якщо в його роботі спостерігаються перешкоди, значить з конденсатором не все в порядку. Двигун при цьому повинен бути увімкненим.

  • Перевірити його справність можна за допомогою мегомметра або тестера. При підключенні до конденсатора, стрілка повинна швидко відхилитися в бік, а потім повільно повернутися у вихідне положення.


  • Як дізнатися, що зламано саме реле, а не сам генератор


    Багато хто вважає, що якщо акумулятор не тримає заряд, то проблема в генераторі. Однак іноді причиною цього може несправний реле-регулятор.

    Щоб перевірити, що саме не працює, потрібно виконати наступні дії:

  • Відкрити капот автомобіля.

  • Завести двигун. Поставити 2 або 3 швидкість на коробці передач.

  • Зняти клему акумулятора.


  • Примітка: це потрібно для того, щоб в системі не сталося замикання.

  • Якщо після цього машина як і раніше працює, значить несправне реле. А ось якщо автомобіль заглох, значить, причина все-таки в генераторі.


  • Переваги трирівневої реле


    Регулятор напруги монтується на борт машини, в той час як щітки генератора і панель - прямо в генератор. Завдяки цим трьом рівням, акумулятор довго буде перебувати в зарядженому стані, а термін його експлуатації значно збільшиться.

    Цими рівнями є:

  • Рівень «мінімум». Він необхідний для того, щоб автомобіль працював навіть в самих жарких умовах.

    Тобто, він не буде глохнути навіть у тих місцевостях, де температура повітря перевищує +20 градусів. Крім того, автомобіль зможе витримати навіть самі високі схили.


  • Примітка: даний рівень необхідний у літній період.

  • Рівень «норма». Дозволяє машині працювати при нормальних умовах.

  • Рівень «максимум». Необхідний для використання машини навіть при негативних температурах. При цьому, автомобіль може завестися навіть при розрядженому акумуляторі.


  • Причини заміни


    Заміна реле потрібна в таких випадках:

  • Щітки зносилися. До речі, це і є основною причиною. Справа в тому, що з-за їх зносу пропадає контакт реле, тому через нестачу живлення генератор перестане працювати.

  • У схемі спостерігається пробій, що призводить до підвищення напруги в системі.

  • Розриви проводів з-за чого ослабли контакти.

  • Поломка корпусу або кріплень. З цим жартувати не варто, так як це може привести до небажаного замикання.


  • Заміна реле




    Щоб зняти реле, не обов'язково демонтувати генератор.

    Для цього потрібно:

  • Знайти реле.


  • Примітка: зазвичай воно чорного кольору і кріпиться до генератора за допомогою жовтого дроти.

  • Від'єднати мінусову клему акумулятора.

  • Відкрутити два болта кріплення до генератора.

  • Зняти жовтий провід, що йде до реле від генератора.

  • Демонтувати реле. Ретельно оглянути його. Якщо щітки стерлися, то заміни не можна уникнути.

  • Якщо якийсь з проводів розірвався або на його поверхні є пробоїни, то можна обійтися тільки їх заміною.


  • Примітка: можна їх просто заізолювати, навіть не міняючи на нові. Хоча реле коштує недорого - всього 70 рублів.

  • Перевірити новий регулятор напруги, після чого закріпити його на генератор.

  • Приєднати назад жовтий провід і клему акумулятора.


  • Як вже зазначалося раніше, заміну реле можна зробити і своїми руками. Головне - ознайомитися з процесом роботи заздалегідь, щоб потім не виникло питань.

    Для цього можна знайти фото в різних журналах по ремонту авто. Набагато простіше скористатися відео, яких в інтернеті є безліч.

    Наша інструкція також допоможе в цій нелегкій справі. Зате ціна домашнього ремонту не перевищить 100 рублів.