Заміна щіток генератора ваз 2110 своїми руками
Щітки генератора
Під час експлуатації автотранспортного засобу, після запуску двигуна, контрольна лампочка зарядки акумулятора на панелі приладів продовжує горіти чи горить не повним напруженням? Це означає, що несправний генератор.
За всіма технічними характеристиками, повинна бути проведена заміна щіток генератора ВАЗ-2110. Варто відзначити, що на ваз 2110 заміна щіток генератора може бути легко і просто проведена своїми силами.
Принцип дії
Заміна щіток генератора ваз 2110
Підключення напруги на клему генератора від замка запалювання проходить через контрольну лампочку, яка розташована на приладовому щитку:
При запуску двигуна генератор починає працювати від трьох додаткових діодів, які встановлені на блоці випрямляча.
Технічні параметри генератора:
Заміна щіток
Заміна щіток генератора на ваз 2110
Для заміни щіток генератора потрібно:
Зняття генератора
Отже:
Заміна щіток генератора ваз 2110
Примітка: ця робота проводиться, якщо в гаражі немає оглядової ями.
Заміна щіток генератора на ваз 2110
Примітка: необхідно враховувати, що під гайками знаходяться шайби.
Розбирання місця установки щіток
Отже:
Заміна щіток на генераторі ваз 2110
Примітка: можна використовувати для цього процесу - автомобільний пилосос.

Роботи з розбирання генератора проводити на чистому столі або верстаку. Для цього застеліть його чистим папером, тканиною.
Треба:
Заміна щіток на генераторі ваз 2110
Перевірка регулятора
Після цього необхідно провести перевірку роботи регулятора напруги:
Значить, щіткотримач разом з регулятором напруги вийшли з ладу. Вони підлягають заміні.
Перед установкою нового щіткотримача перевірити виступи щіток, вони повинні бути на відстані більше 5 мм від корпусу щіткотримача. Відразу проводиться перевірка конденсатора(див. Міняємо конденсатор (генератор ваз 2110) ).
Примітка: але щоб не витрачати час на подальше проведення ремонтних робіт краще поставити відразу новий конденсатор.
Збірка генератора
Збірка генератора
При складанні треба вибрати правильну позицію установки конденсатора, інакше не можливо буде встановити щіткотримач:
Примітка: перед підключенням електричних клем необхідно очистити їх дрібним наждачним папером утворилися від окислення. Окислення відбуваються від перепадів температур, освіти вологості в навколишньому середовищі.
Монтаж генератора:
Примітка: ця робота виконується в обов'язковому порядку.
Так як при слабкому натягу помітно погіршується зарядка акумулятора, це призводить до раннього виходу його з ладу. Якщо ремінь перетягнуть - це викликає раннє руйнування підшипників генератора .
За технічними параметрами прогин ременя, при докладанні зусиль в 10 кгс, в середині має прогнутися на 10-15 мм. Ця перевірка проводиться металевою лінійкою, кутником завдовжки 30 див.
Отже:
При слабкому натягу необхідно зробити поворот регулювального болта вправо. Якщо він перетягнуть, тоді навпаки болт провернути вліво.

Для повторної перевірки необхідно прокрутити колінчастий вал. Накинути ключ на болт кріплення шківа, зробити два оберти праворуч.
Якщо потрібно повторити процес регулювання. Після повної перевірки натягу ременя приводу генератора, провести повну затяжку гайок верхнього і нижнього кріплень генератора.
Поради кваліфікованого автоелектрика:
При проведенні робіт по заміні щіток генератора на ВАЗ-2110 необхідно досконально вивчити відео. Переглянути всі фото, які прикладені до цієї статті.
Прочитати інструкції по проведенню робіт в цілях забезпечення безпеки. Проводити роботи своїми руками треба починати добре підготовленим автолюбителям, щоб не виникало дрібних непорозумінь під час їх проведення.
Добре вивчений матеріал - це гарантія успіху при експлуатації автотранспортного засобу і низька ціна за ремонт, який в СТО досить дорогий.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного